Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 July 2014, 21:08   #281
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Hoe is het met Freerider eigenlijk, al terug tot bezinning gekomen?
Doorzie je zelf de onvolledigheid en daardoor dus onzinnigheid van je vraag? Bezinning vanuit welke/wiens perceptie?

Daarnaast, hoe kan ik deze vraag aan Freerider beantwoorden? Geen mens heeft de antwoorden voor anderen. En hij mag het antwoord niet geven van Renoir/Gargamel. Niet zelf (eigen account) en niet namens mij (via mijn account).

Je vraag stellen is dus net zo'n zinloze actie als je hele economisch/politieke "spel" bij gebrek aan totaal-overzicht c.q. inzicht.
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 12 July 2014, 21:14   #282
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard Spannend - Maria

http://www.zelfkennisforum.nl/showpo...4&postcount=54

Leuk om te lezen Maria!
Top! :))))
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 12 July 2014, 21:47   #283
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Thank you Sterre
Maria is offline  
Oud 12 July 2014, 23:40   #284
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
http://www.zelfkennisforum.nl/showpo...&postcount=173
Nu net zie ik pas deze post van jou en begrijp ik ook de PB die ik van je heb ontvangen.
Sorry, ik heb deze niet meer kunnen beantwoorden, omdat Renoir mij mijn recht op PB?s ontvangen/beantwoorden heeft ingetrokken. En daarnaast ben ik naar de beperktheid van "eigenforumbeheer" verbannen. Niet dat ik er mee zit: we komen uiteindelijk allemaal uit bij hetzelfde ;)

Mooie "quote" van Alexander Lowen! En ja, het hele leven is vreemd genoeg een paradox. Vreugde en vrijheid kunnen we ook pas ervaren als de andere kant van de medaille ook gezien is. Ademen en voelen: dat is Leven....
Hoi Sterre, ik zie deze post nu ook pas van je.
Was ook effe de kluts kwijt wie waarheen was, wie wat nog mocht en wat niet van Ranoir, waaronder ikzelf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
@tandem: ....Je vraag stellen is dus net zo'n zinloze actie als je hele economisch/politieke "spel" bij gebrek aan totaal-overzicht c.q. inzicht.
Sterre, ben blij dat je Tandem zijn economisch/politieke 'spel' eveneens van een "bedenkelijk" kaliber acht.
Niet dat ik aan mijn eigen oordeling vermogen twijfelde, en niet dat Tandem tot inzicht komt, net zoals we dat van Renoir ook niet hoeven te verwachten, ook al zijn er minstens 5 forumleden die Renoir als een matrix programma beschouwen.
Met Tandem heb ik trouwens effe zelf een 'virtuele oorlog' gehad over zijn standpunten.
Ik vergeleek hem met Renoir!
zie hier: > http://www.waarheidvinding.nl/showth...?t=2263&page=5
Puppetji is offline  
Oud 13 July 2014, 12:59   #285
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Doorzie je zelf de onvolledigheid en daardoor dus onzinnigheid van je vraag? Bezinning vanuit welke/wiens perceptie? aarnaast, hoe kan ik deze vraag aan Freerider beantwoorden? Geen mens heeft de antwoorden voor anderen. En hij mag het antwoord niet geven van Renoir/Gargamel. Niet zelf (eigen account) en niet namens mij (via mijn account). Je vraag stellen is dus net zo'n zinloze actie als je hele economisch/politieke "spel" bij gebrek aan totaal-overzicht c.q. inzicht.
Ik vroeg me enkel af hoe het nu met haar is, kan me haar pijn levendig voorstellen.
tandem is offline  
Oud 13 July 2014, 23:33   #286
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Hoi Sterre, ik zie deze post nu ook pas van je.
Was ook effe de kluts kwijt wie waarheen was, wie wat nog mocht en wat niet van Ranoir, waaronder ikzelf.
Laat je vooral niet van de wijs brengen ;) Vrijheid zit van binnen en heeft niets met toestemming van wie dan ook te maken!


Citaat:
Sterre, ben blij dat je Tandem zijn economisch/politieke 'spel' eveneens van een "bedenkelijk" kaliber acht.
Niet dat ik aan mijn eigen oordeling vermogen twijfelde, en niet dat Tandem tot inzicht komt, net zoals we dat van Renoir ook niet hoeven te verwachten, ook al zijn er minstens 5 forumleden die Renoir als een matrix programma beschouwen.
Met Tandem heb ik trouwens effe zelf een 'virtuele oorlog' gehad over zijn standpunten.
Ik vergeleek hem met Renoir!
zie hier: > http://www.waarheidvinding.nl/showth...?t=2263&page=5
Tja, in-zicht zullen zij die buiten zichzelf zoeken ook niet vinden. Heb ik helemaal zelf (zonder goeroe) ervaren/ondervonden .... dwz het Leven zelf heeft me talloze lessen gebracht. ;)

En verder heb ik je "oorlog" gevolgd (net als die van Tandem en van Renoir). Ik (h)erken dat strijd bestaat, maar zie er geen heil in om het voeding te geven. Het gebrek aan kennis van het basisprincipe van economie (al zolang als de mens deze planeet bevolkt) is soms treurig om te zien.

Maar er serieus op ingaan leidt imo slechts tot het versterken van - self-fulfilling - prophecy van angstige ego's (mijn waarneming).


"Love" is the message, de rest is tijdverdrijf, maar daar durven angstige ego's niet op te vertrouwen. Dat vertaald men uit angst? in romantisch escapisme.... Het zij zo....
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 13 July 2014, 23:56   #287
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
"Love" is the message, de rest is tijdverdrijf, maar daar durven angstige ego's niet op te vertrouwen. Dat vertaald men uit angst? in romantisch escapisme.... Het zij zo....
Helemaal mee eens: "love is the message".

En wat betreft 'Romantisch escapisme', inderdaad, die kreeg ik ook weer te lezen van onze vriend Tandem in één van zijn vele topic's die ik 'mismeesterd' heb volgens hem. zie dit bv. moest je het nog niet gezien hebben > Sluier van onwetendheid (gestart door Tandem)
Heerlijk om als tijdverdrijf tegen zulke angstige ego's te chargeren.
Puppetji is offline  
Oud 14 July 2014, 05:27   #288
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Helemaal mee eens: "love is the message".
Ik dacht dat het was 'who cares?!' ...

Rob is offline  
Oud 14 July 2014, 07:19   #289
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Helemaal mee eens: "love is the message".

En wat betreft 'Romantisch escapisme', inderdaad, die kreeg ik ook weer te lezen van onze vriend Tandem in één van zijn vele topic's die ik 'mismeesterd' heb volgens hem. zie dit bv. moest je het nog niet gezien hebben > Sluier van onwetendheid (gestart door Tandem)
Heerlijk om als tijdverdrijf tegen zulke angstige ego's te chargeren.
Chargeren is het juiste woord, in tussentijd vergeet je naar mystieke boodschappen te zoeken, je verliest dus heel wat tijd met die hopeloze strijd.
tandem is offline  
Oud 14 July 2014, 10:37   #290
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik dacht dat het was 'who cares?!' (verwijzing naar Balsekar).
Rob, er zijn vele vormen van communicatie.
Misschien moest je maar is in mijn topic over balsekar posten wat je onder Balsekar's 'Who Cares' verstaat, want ik heb de indruk dat je het interpreteert als onverschilligheid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Puppetji: Chargeren is het juiste woord, in tussentijd vergeet je naar mystieke boodschappen te zoeken, je verliest dus heel wat tijd met die hopeloze strijd.
Ik heb alle tijd van de wereld.
Chargeren tegen jou is veel leuker! Lekker al je nonsens topics die je er maar uitpoept mismeesteren.
Puppetji is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.