Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 December 2020, 11:15   #2891
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn naam is Mihaela. Ik verzoek je dringend om mijn naam niet anders dan zo te typen.
Tip: je kan de naam weglaten als je niet in staat bent om een volledige naam te typen.
Ja volgende driehoek is onderweg Mihaela want al die keren dat je in jou berichten anders noemde dan bij mijn werkelijk naam zijn ontelbaar in middels. Renoir hij komt er aan, veel plezier ermee.
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 11:17   #2892
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja volgende driehoek is onderweg Mihaela want al die keren dat je in jou berichten anders noemde dan bij mijn werkelijk naam zijn ontelbaar in middels. Renoir hij komt er aan, veel plezier ermee.
Zoals jij ook doet Vagebond, dus draag je je verantwoordelijkheid..
Mihaela is offline  
Oud 10 December 2020, 11:55   #2893
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Even adem halen, adem in - adem uit, adem in - adem uit, adem in - adem uit, Godverdomme dat het zover moest komen. Ja ik zit hier te janken als een klein kind, dat het zover moest komen, in al die jaren dat ik op dit forum schrijf heb ik nooit ook maar ene klacht ingediend tegen niemand. Wat er ook gebeurde maar Godverdomme en nu had ik echt geen andere keuze meer, Godverdomme...

Maar een klagen over o.g. en weet ik veel wie en zelf aan de lopende band zo'n beetje elke forumregel aan de laars lappend? Mekkeren omdat iemand een klacht heeft ingediend tegen een ander forumlid en zelf om elke poep en scheet officiële klachten indienen? Sorry hoor maar dat is zelfs voor mij ver voorbij de grens van wat ik kan trekken, sorry .

We zien je over week Mihaela en ik hoop van harte dat je die week gaat gebruiken om bij zinnen te komen mbt tot wat waarheidsvinding nu werkelijk is.
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 12:41   #2894
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zoals jij ook doet Vagebond, dus draag je je verantwoordelijkheid..
En nog altijd heeft mw. een grote mond. Mihaela meer dan een jaar van jou getreiter en gesar, iets dat niets met waarheidsvinding te maken heeft, dan durf jij tegen mij te zeggen dat ik mijn verantwoording moet nemen? Waar haal jij het lef vandaan dat tegen mij te zeggen Mihaela, waar haal je dat vandaan? Ik heb mijn verantwoording genomen meer dan ik had hoeven doen. En het drukken op de rode driehoek is de laatste verantwoordelijkheid die ik genomen heb, een beslissing die ik voor mezelf zo laag bij de grond vind op een forum dat waarheidsvinding hoog in het vaandel heeft staan, dat ik die beslissing, tot op de dag van vandaag, nooit genomen heb.

In mijn ogen zijn hier vandaag alleen maar verliezers, en daar krijg ik tranen van in mijn ogen, letterlijk.

Laat mij dan de kneus maar zijn, het zacht gekookte eitje, maar ik heb Goddomme wel een hele berg liefde in mijn lijf en het niet nodig om anderen minder dan mezelf te maken....

En omdat ik het niet laten kan....

In liefde, zoals altijd, ik heb je lief KiSs
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 13:47   #2895
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard time-out v/e wk terug naar 4 dagen?

Wow, wil ik toch even delen want ik zag dat de time-out van mw. van een week is terug gebracht naar 4 dagen. Ik was tevreden met een wk maar 4 dagen vindt ik toch echt in schril contrast staan mbt de periode van mw's treiter en sar gedrag, meer dan een jaar. Heb zelf niet het idee dat mw. in die korte periode tot iets van zelfinzicht zal komen en dat ze nog altijd zal denken dat alles maar een grapje is en ze daarom gewoon ongewijzigd door kan gaan met haar gedrag. Maar goed we gaan het zien. Rode driehoek is gevonden en dus zullen we dat, zo verwachten wij, met de regelmaat van de klok gaan gebruiken waar het om mw gedrag gaat, want Vagebond is het er helemaal klaar mee...

Mail al gestuurd naar Renoir dat o.g. 4 dagen wel wat kort vindt mbt..., ik zeg het vriendelijk want 'wel wat kort' wil eigenlijk zeggen 'te kort'
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 14:04   #2896
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mail al gestuurd naar Renoir dat o.g. 4 dagen wel wat kort vindt mbt..., ik zeg het vriendelijk want 'wel wat kort' wil eigenlijk zeggen 'te kort'
Wow ik zie mezelf weer voor mijn werkbegeleider vanuit de opleiding zitten, een pittig typ. Ik hoor haar weer zeggen:" Marijke je moet gewoon zeggen wat je wilt en het niet kleiner maken blabla ect." Ja ik ben bescheiden kan het ook niet helpen BlOzEn. Ja en dat is natuurlijk volstrekte bullshit want het is valse bescheidenheid. Man 4 dg is echt te kort Renoir, 7 dagen is prima...

Oh en ik zeg er gelijk bij dat ik er verder niet zoveel van verwacht want wij krijgen over het algemeen toch niet waar we om vragen...

En ja hoor, we worden terug gekatapulteerd naar mijn jeugd waar dat niet krijgen waar we om vroegen kennelijk schering en inslag was volgens o.g.. De tijd waarin mijn jongste zusje en die andere () altijd de hand boven het hoofd werd gehouden en tegen o.g. werd gezegd dat ze toch beter zou moeten weten, blabla, omdat ze de oudste was blabla en dat ze niet zo egoïstisch moest zijn blabla ect en ja dus we gaan maar even een diederikje doen....

Ik vind 7 dagen nog steeds een prima en zeer terechte straf voor mw....
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 16:11   #2897
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Wow, hoe ziek kun je zijn.

Krijg zojuist via kabu bericht van Mihaela dat ze ma na 4 dagen komt terugpakken, ****** schrijft ze er achter.

Hieronder de mail als bewijs:

Citaat:
hieronder het antwoord van Miha (alleen ik mag haar zo noemen).


Op 10 dec. 2020, om 15:19 Mihaela het volgende geschreven:

Zeg tegen Vagebond: "******, ik kom je terug pakken na 4 dagen.🐷"
Dit is een glashard dreigement en werkelijk onacceptabel wat mij betreft.

Ik bewaar deze mail als bewijs voor mocht dat nodig zijn. Dit bericht gaat ook via pb naar Renoir.
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 16:39   #2898
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Oh en Mihaela, we zien dat je on-line bent, vast heel druk bezig met typen om de schade beperkt te houden met bv zinnen als:" Rennie, ik heb het niet zo bedoelt blabla ect., " en weet ik wat nog meer je voor geslijm en of klachten, bv dat prive berichten niet openbaar gemaakt mogen worden en meer van die blabla want ook wat dat betreft heb jij zelf de regels aan alle kanten overtreden dus mocht je daar mee komen, wederom een rode driehoek voor jou. Ik hoop van harte dat Rennie niet zal vallen voor dat geleuter. Neem gewoon je verantwoordelijkheid voor jou gesar en getreiter zelfs via kabu. Echt, tis toch niet te geloven dit....
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 19:12   #2899
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard in dit universum niets onrechtmatig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Even adem halen, adem in - adem uit, adem in - adem uit, adem in - adem uit, Godverdomme dat het zover moest komen. Ja ik zit hier te janken als een klein kind, dat het zover moest komen, in al die jaren dat ik op dit forum schrijf heb ik nooit ook maar ene klacht ingediend tegen niemand. Wat er ook gebeurde maar Godverdomme en nu had ik echt geen andere keuze meer, Godverdomme...
Soms moet je doen wat je nooit dacht te doen want iedere keer als wij zeggen 'Dat zou ik nooit doen!', blokkeren wij gegarandeerd volmaaktheid en verlichting.
Zie...
Citaat:
'Zoals de inademing leeft van de uitademing, leeft ook het goede van het kwade, de vrede van de oorlog, de gezondheid van de ziekte. Maar ondanks dat laten de mensen zich niet weerhouden om altijd slechts één pool te willen hebben en de andere te bestrijden. Maar wie welke pool dan ook van dit universum bestrijdt, bestrijdt het Al - want ieder deel draagt het geheel in zich (pars pro toto). In deze zin zei Jezus: 'Wat gij de minsten der mijnen gedaan hebt, hebt gij mij gedaan!'
De gedachte op zich is theoretisch eenvoudig, maar stoot op een diepgeworteld verzet in de mens, omdat zijn weg zwaar wordt, wanneer hij deze gedachte in praktijk wil brengen.

Wanneer het doel de eenheid is, waarin de tegenstellingen on-onderscheiden besloten liggen, dan kan de mens onmogelijk heel of vol worden, zolang hij ook maar iets buiten zijn bewustzijn sluit, of tussen zichzelf en wat dan ook, een grens trekt.
Iedere keer als wij zeggen 'Dat zou ik nooit doen!', blokkeren wij gegarandeerd volmaaktheid en verlichting.

Er is in dit universum niets onrechtmatig, maar wel veel, waarvan de individuele mens de rechtmatigheid nog niet zien kan. Alle inspanningen van de mens hebben wezenlijk slechts dit ene doel: de samenhang van alles beter te leren zien - wij noemen dat: bewuster worden -, maar zij dienen niet ertoe om de dingen te veranderen. Er is helemaal niets te veranderen en te verbeteren - behalve de eigen wijze van zien.'

Uittreksel van: Thorwald Dethlefsen & Rüdiger Dahlke. 'De zin van ziekzijn'.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 19:29   #2900
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard je hebt dit allemaal zelf verzonnen!

En over dat er helemaal niets te veranderen en te verbeteren is behalve de eigen wijze van zien zoals Dalkhe schrijft...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
In de vele uren van prive gesprekken hebben kabu en ik het over van alles gehad. In de wetenschap dat kabu zodra het over mw Mihaela zou gaan daar onmiddelijk mee naar mw zou rennen, heb ik in al die uren ben ik juist heel oplettend geweest het vooral niet over ene Mihaela te hebben, ondanks dat kabu wel een aantal keren heeft geprobeerd het gesprek juist daar wel op te brengen, dus dat steeds is maar zeer relatief te noemen en dat is dan nog afgezien van het gegeven dat ik met de dingen die ik over mijn prive leven hebt verteld en de dingen waar o.g. tegen aan liep/loopt wist dat ik dat dhr. het niet zou kunnen laten die ook aan mw door te brieven.

Ik vraag gemoede af waar die behoefde vandaan komt aan iemand waarvan je weet dat ie er alles voor over heeft een ander kapot te maken vanuit pure rancune omdat ze een keer haar zin niet heeft gehad dat soort van info te geven. Is mw dan zo'n zwak poppetje dat ze dat soort van ondersteuning nodig heeft om haar doel te bereiken.

Man wat verdrietig zijn dit soort van zaken toch. Als er een probleem is dan is dat mijn probleem...dat ik zo verdrietig wordt van dit soort van dingen. Omdat ik idd niet begrijp wat het nut ervan is.

Het was een goede beslissing de stekker uit het contact tussen mij kabu te trekken. En nee ik heb dus geen probleem met het feit dat kabu mij geblokkeerd heeft, wat zijn motivatie is is mij echter een compleet raadsel want mij raakt hij er dus niet mee. Denk dat hij zelf een beetje de weg kwijt is geraakt in zijn gesprekjes met Mihaela die nog steeds in de veronderstelling is dat Vagebond daar een probleem heeft. Maar nee het doet me werkelijk nul comma nul. Echter het testje om te zien of Mihaela zou happen in het aas dat we achter lieten heeft resultaat gehad, mw. heeft gehapt...zoals wij al verwachten, want zo doorzichtig is ze nu...
Dit heb je dus letterlijk allemaal zelf verzonnen!
Ik heb helemaal niet met Miha gesproken over jou, ze geen info gegeven.
Kan je nagaan hoeveel verzinsels in je denken dat je nog hebt te onderzoeken op waarheid.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.