Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 December 2020, 21:17   #2921
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Anna: ...Daag me niet uit als je geen conflict wilt!
Zeg Miha, neem is een voorbeeldje aan mij. KiSs
Ik laat me ook niet uitdagen door andere forumleden.
Kan hoor, niet getriggerd worden.
Zie HIER naar de wijze woorden van Laurens...
Citaat:
@Miha: ... Iedereen is slechts een plaatsje in mijn gedachtewereld en een dialoog kan ik daarom, indien wenselijk, ook met mijzelf voeren. Wat ik hier doe is belang geven aan een gedachte die opkomt en daarop reageren. Het is zingeving of tijdverdrijf.
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 21:21   #2922
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Idd, we hebben dat vanmiddag nog gezien niet waar gewoon dreigen door te gaan met haar treiterijen vanuit rancune, misselijk reageren wanneer iemand haar de hand rijkt en ga zo maar door, nee mihaela is echt een goede energie op dit forum.
Gedrag heeft nu eenmaal haar consequentie, als mensen de ruimte om te reageren ontzegt dan krijg je dit soort van dingen. Wow vind ik het lekker dit, man want wat ben ik die dame zat, tot op het bot ben ik haar zat. Ja zo snel kan dat gaan wanneer je misselijk gedrag laat zien. En nee tot voor vandaag ervoer ik niet wat ik vandaag ervaar.
Gelukkig de waarheid een keer in plaats van die onzin over liefde..
Wat Vagebond niet ziet is dat zij net zo veel terug getreiterd en misselijk gedaan heeft.
Ik ontken het niet, het was van mijn kant zeer bewust, op het doel af, maar dat omdat zij denkt dat zij altijd maar misselijk kan en mag schrijven, omdat zij moeilijk heeft (of door welke reden dan ook).
Ze heeft zich een manier toegeëigend, en niemand spreekt haar daar op aan.
Ze mag zich opdringen, ze mag moeilijk doen, ze mag zich altijd geraakt voelen, het slachtoffer zijn, omdat zij dat denkt te mogen. Ze mag van zichzelf steeds zeuren, en iedereen denkt: ach, laat maar, ze houdt toch niet op!
En maar blijven doen.
Nee Vagebond! Dat mag niet meer.
Of ga jij een keer normaal in gesprek met mij, of houd jij op te klagen over mij, ook hier in dit draadje. Want dit lees ik ook.
Mihaela is offline  
Oud 10 December 2020, 21:21   #2923
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Zeg Miha, neem is een voorbeeldje aan mij. KiSs
Ik laat me ook niet uitdagen door andere forumleden.
Kan hoor, niet getriggerd worden.
Zie HIER naar de wijze woorden van Laurens...
Ja Mihaela, neem idd een voorbeeld aan kabu en geef anderen ook eens een beetje ruimte in de slachtofferrol te zitten, jij hebt al genoeg ruimte gehad om je slachtofferschap op alle mogelijke manieren uit te spelen.

Bij voorbaat dank
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 21:25   #2924
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: Ach liefje ik was toch slachtoffer zeg je? Nu dat hoort bij de slachtofferrol niet waar, dus wat klaag je nu? Mag ik ook ff aub?
Ik klaar helemaal niks, ik gaf een aanwijzing, meer niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ps: Ik ben Anna niet, ik ontken niet in de slachtofferrol te zitten, Vagebond is eindelijk gebroken dat was toch de bedoeling van mw. ze heeft haar zin, laat ze er gelukkig mee zijn.
Vagebond kan niet gebroken zijn want er is geen Miha!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Mihaela:
....
God ik ben zo dankbaar, ik kan je niet vertellen hoe dankbaar ik ben dat je in mijn leven bent en het zelfde geld voor de geliefde kabu wat wat goed dat hij de deur heeft gesloten, het is ineens allemaal helemaal helder....
Is de helderheid al weer terug weg?
__________________
🐸 & 🐸
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 21:32   #2925
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Is de helderheid al weer terug weg?
Nee, die hou ik bewust buiten de deur vandaag. Ik ga ff lekker slachtoffertje spelen want dat is al te lang geleden dat ik dat was. En nu ik forumlid Mihaela onder de negeerknop heb zitten kan ik dat ook gewoon eens een keer lekker doen want anders zou ik weer aandacht moeten besteden aan forumlid Mihaela haar slachtofferschap, want we zagen al weer een dreigement aan het adres van Anna langs komen en dan zal het niet lang duren voor Vagebond weer aan de beurt is, ik heb er geen zin in en als ik Renoir mag geloven ben ik nu ook behalve voor mijn eigen gedrag ook nog verantwoordelijk voor dat van forumlid Mihaela dus als zij een scheet over Vagebond laat dan mag Vagebond niet reageren want dat betekend dan een ban voor zowel mezelf als voor forumlid Mihaela en wat dat bannen van forum Mihaela betekend hebben we vandaag mogen zien, geen hol betekend dat, nul comma nul, en we weten allemaal dat een ban voor Vagebond betekend gewoon tot het einde op de blaren zitten want voor Vagebond geld geen barmhartigheid. Ik ben er zo klaar mee met deze hele shit. Ja en ik ga idd even tekeer vandaag is Vagebond tot een calimero gemaakt precies volgens de wens van zij die niet genoemd mag worden. Nu ik heb geen probleem met clalimero te zijn, geen enkel probleem, het is aan de andere kant groot feest voor forumlid Mihaela. Nu gefeliciteerd forumlid Mihaela, helemaal top, ik hoop dat je kunt genieten van je overwinning, dreigen en bedreigen heeft zin...
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 21:35   #2926
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja Mihaela, neem idd een voorbeeld aan kabu en geef anderen ook eens een beetje ruimte in de slachtofferrol te zitten, jij hebt al genoeg ruimte gehad om je slachtofferschap op alle mogelijke manieren uit te spelen.

Bij voorbaat dank
Jij hebt alle ruimte gehad. De hele tijd dat jij je lastig gevallen door mij voelde viel jij mij lastig.
Houd op om over mij te schrijven, houd op om over mvr of welke verwijzing dan maar ook te gebruiken in verband met mij, met de bedoeling om nog steeds over mij te hebben.
Klaar!!
Mihaela is offline  
Oud 10 December 2020, 21:38   #2927
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, die hou ik bewust buiten de deur vandaag. Ik ga ff lekker slachtoffertje spelen want dat is al te lang geleden dat ik dat was. En nu ik forumlid Mihaela onder de negeerknop heb zitten kan ik dat ook gewoon eens een keer lekker doen want anders zou ik weer aandacht moeten besteden aan forumlid Mihaela haar slachtofferschap, want we zagen al weer een dreigement aan het adres van Anna langs komen, ik heb er geen zin in.
Klaar met steeds over mij te hebben!!
Ga je klacht over mij ergens anders brengen.
Of een open gesprek met mij, of zwijg over Miha!!
Mihaela is offline  
Oud 10 December 2020, 21:41   #2928
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Je reactiviteit leren controleren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...En nu ik forumlid Mihaela onder de negeerknop heb zitten kan ik dat ook gewoon eens een keer lekker doen want anders zou ik weer aandacht moeten besteden aan forumlid Mihaela haar slachtofferschap, want we zagen al weer een dreigement aan het adres van Anna langs komen, ik heb er geen zin in.
Niet getriggerd worden kan jij ook leren. Het is een kwestie van aanwezig zijn (mindfull) en je gedachten niet voor waarheid nemen.

YouTube / Controlling Your Reactivity | Q&A Eckhart Tolle
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 21:45   #2929
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, die hou ik bewust buiten de deur vandaag. Ik ga ff lekker slachtoffertje spelen want dat is al te lang geleden dat ik dat was. En nu ik forumlid Mihaela onder de negeerknop heb zitten kan ik dat ook gewoon eens een keer lekker doen want anders zou ik weer aandacht moeten besteden aan forumlid Mihaela haar slachtofferschap, want we zagen al weer een dreigement aan het adres van Anna langs komen en dan zal het niet lang duren voor Vagebond weer aan de beurt is, ik heb er geen zin in en als ik Renoir mag geloven ben ik nu ook behalve voor mijn eigen gedrag ook nog verantwoordelijk voor dat van forumlid Mihaela dus als zij een scheet over Vagebond laat dan mag Vagebond niet reageren want dat betekend dan een ban voor zowel mezelf als voor forumlid Mihaela en wat dat bannen van forum Mihaela betekend hebben we vandaag mogen zien, geen hol betekend dat, nul comma nul, en we weten allemaal dat een ban voor Vagebond betekend gewoon tot het einde op de blaren zitten want voor Vagebond geld geen barmhartigheid. Ik ben er zo klaar mee met deze hele shit. Ja en ik ga idd even tekeer vandaag is Vagebond tot een calimero gemaakt precies volgens de wens van zij die niet genoemd mag worden. Nu ik heb geen probleem met clalimero te zijn, geen enkel probleem, het is aan de andere kant groot feest voor forumlid Mihaela. Nu gefeliciteerd forumlid Mihaela, helemaal top, ik hoop dat je kunt genieten van je overwinning, dreigen en bedreigen heeft zin...
Kan iemand haar uitleggen dat door steeds over Mihaela te hebben zij een conflict voedt, of zelfs begint..
Zou ze dat echt niet door hebben?
Mihaela is offline  
Oud 10 December 2020, 21:51   #2930
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Niet getriggerd worden kan jij ook leren. Het is een kwestie van aanwezig zijn (mindfull) en je gedachten niet voor waarheid nemen.
Nee, ik ben niet leerbaar, ik ben te oud om nog leerbaar te zijn.

Ach deze gaat te ver hé?

Je hebt gelijk en meestal, tot vandaag, ben ik er idd mee bezig en maakt het mij geen hol uit wat forumlid Mihaela voor krankzinnig kattesprongen maakt maar vandaag werd het mij gewoon even teveel.
Renoir die beweert klachten van forumlid Miheala niet meer serieus te nemen omdat ze zo vaak aan het klagen is en vervolgens bij de eerstvolgende keer dat forumlid Mihaela een klacht indient krijgt ze haar zin en en wordt er wat van gezegd. Man wat een bullshit is dat echt....mag ik ff heel pissig zijn dan en ff wat rode driehoekjes indrukken vanwege het voortdurende treitergedrag van forumlid Mihaela ongeacht of ik daar nu wel of niet mee kan omgaan. Want het is nu eenmaal zo dat het zelfs voor Vagebond wel eens teveel is, en dit was gewoon teveel, ik ben godverdomme ook een mens hé, ik mag ook wel eens een klein beetje respijt krijgen. Heel af en toe, een heel klein beetj maar, dat is alles wat ik vraag en zelfs dat wordt me niet gegund. Dit geklaag, dit kleine beetje zelfmedelijden dat is dan toch het minste, dat gun ik mezelf gewoon ongeacht wat daar verder van gedacht wordt door wie dan ook.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.