Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 December 2020, 21:54   #2931
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Kan iemand haar uitleggen dat door steeds over Mihaela te hebben zij een conflict voedt, of zelfs begint..
Zou ze dat echt niet door hebben?
Ik zal is proberen...

@Vagebond: euh,... doe gedegen zelfonderzoek!
Je bezig houden met een verschijnsel in je denkgeest onder de naam 'Mihaela' is niet de weg tot zelfbevrijding.


kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 21:59   #2932
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, ik ben niet leerbaar, ik ben te oud om nog leerbaar te zijn.

Ach deze gaat te ver hé?

Je hebt gelijk en meestal, tot vandaag, ben ik er idd mee bezig en maakt het mij geen hol uit wat forumlid Mihaela voor krankzinnig kattesprongen maakt maar vandaag werd het mij gewoon even teveel.
Renoir die beweert klachten van forumlid Miheala niet meer serieus te nemen omdat ze zo vaak aan het klagen is en vervolgens bij de eerstvolgende keer dat forumlid Mihaela een klacht indient krijgt ze haar zin en en wordt er wat van gezegd. Man wat een bullshit is dat echt....mag ik ff heel pissig zijn dan en ff wat rode driehoekjes indrukken vanwege het voortdurende treitergedrag van forumlid Mihaela ongeacht of ik daar nu wel of niet mee kan omgaan. Want het is nu eenmaal zo dat het zelfs voor Vagebond wel eens teveel is, en dit was gewoon teveel, ik ben godverdomme ook een mens hé, ik mag ook wel eens een klein beetje respijt krijgen. Heel af en toe, een heel klein beetj maar, dat is alles wat ik vraag en zelfs dat wordt me niet gegund. Dit geklaag, dit kleine beetje zelfmedelijden dat is dan toch het minste, dat gun ik mezelf gewoon ongeacht wat daar verder van gedacht wordt door wie dan ook.
Nee dit is niet de gang van zaken geweest. Ik handel als een ouder die een van de kinderen in de hoek zet om van het gezeik af te zijn. Iemand wordt er altijd onrecht aan gedaan maar uitzoeken wat er precies aan de hand is vergt veel tijd en die wens ik er niet in te steken.
Als volwassenen zich nog als kinderen gedragen wordt het lachwekkend. Reflecteer gewoon allebei op je gedrag en hou op met de vingertjes naar elkaar te wijzen als een stel kleine kinderen.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 10 December 2020, 22:02   #2933
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik zal is proberen...

@Vagebond: euh,... doe gedegen zelfonderzoek!
Je bezig houden met een verschijnsel in je denkgeest onder de naam 'Mihaela' is niet de weg tot zelfbevrijding.
Goh zou het? Forumlid Mihaela was juist zo'n goed voorbeeld voor me. Je overgeven aan zelfmedelijden en slachtoffergedrag en de schuld van haar lijden bij anderen leggen + overal en ten alle tijd aandacht opeisen voor jou probleem enzo meer. Is het nu ineens niet meer goed? Goh wat verrassend.
Nee, Vagebond doet vandaag niet aan gedegen zelfonderzoek. Mw. gaat eerst maar eens het goede voorbeeld geven en dat betekend niet langer dreigen en/of de schuld bij Vagebond leggen wanneer zij getriggert raakt. Laat ze maar eens net zo lang oefenen als Vagebond, minimaal een jaar zou ik willen zeggen, en dan wil ik misschien overwegen mw. nog eens een blik waardig te keuren. Forumlid is bij Vagebond van de rol geschreven en zal worden genegeerd met of zonder de verwijzing naar diederik. Ik ben klaar helemaal klaar met forumlid Mihaela, voor mij is ze vanaf nu figure non- grata vooral omdat ik nu verantwoordelijk ben gemaakt voor haar gedrag en ik niet van plan ben dankzij mw. een ban aan mijn broek te krijgen want die macht heeft forumlid Mihaela van Renoir gekregen vandaan. Dus nee, gaat niet gebeuren.
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 22:03   #2934
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Emotionele rollercoaster.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...vandaag werd het mij gewoon even teveel.
Renoir die beweert klachten van forumlid Miheala niet meer serieus te nemen omdat ze zo vaak aan het klagen is en vervolgens bij de eerstvolgende keer dat forumlid Mihaela een klacht indient krijgt ze haar zin en en wordt er wat van gezegd. Man wat een bullshit is dat echt....mag ik ff heel pissig zijn dan .
Eergisteren was je nog in de zevende hemel...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

...het is ineens allemaal helemaal helder....

Dus mijn liefje, ik blijf nog even waar ik ben op dit moment in de zevende hemel...
Emotionele rollercoaster.
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 22:05   #2935
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... ik niet van plan ben dankzij mw. een ban aan mijn broek te krijgen want die macht heeft forumlid Mihaela van Renoir gekregen vandaan. Dus nee, gaat niet gebeuren.
Je bent weer aan het verzinnen.
Miha heeft helemaal niks macht gekregen van Renoir.
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 22:05   #2936
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Eergisteren was je nog in de zevende hemel...

Emotionele rollercoaster.
Wat heeft dat nou voor een zin elkaar te gaan typeren. Het is gewoon mogelijk dat je het ene moment in de zevende hemel bent en op een ander moment in een diep dal. Niets menselijks zou je vreemd moeten zijn. Heb een beetje begrip voor elkaars noden.

Mijn god dat ik nu nog terug moet in de leerschool van het leven, terwijl het hier de bedoeling is in bewustzijn op te gaan is er een barbarenopstand gaande.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 10 December 2020, 22:07   #2937
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Eergisteren was je nog in de zevende hemel...

Emotionele rollercoaster.
Er is me niet gevraagd hoe het kwam dat ik in de zevende hemel was er was helaas alleen belangstelling in het kleineren van o.g. Als er gevraagd was had ik bij ieder lid gewoon antwoord gegeven maar wel, veilig en wel achter de schermen waar tenminste iets begrepen wordt want voor je het weet wordt je hier belachelijk gemaakt vanuit het eigen slachtofferschap en meer van die blabla.

Dat het een rollercoaster is verbaast mij echter niets, alles is nog precies in lijn van hoe het hoort te gaan. Ik gun mezelf dit inzakkertje gewoon even want daar heb ik gewoon recht op, simpel als wat.
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 22:09   #2938
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik gun mezelf dit inzakkertje gewoon even want daar heb ik gewoon recht op, simpel als wat.
Je kunt dat herpakken ook in stilte uitvoeren en terugkomen wanneer dat het geval is. Het een lokt hier alsmaar het andere uit. We leven in een vermeende wereld, je opponenten kunnen je eigen gedachten zijn, dus maak je intern maar druk. Je hebt helemaal geen extern triggers nodig.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 10 December 2020, 22:13   #2939
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wat heeft dat nou voor een zin elkaar te gaan typeren. Het is gewoon mogelijk dat je het ene moment in de zevende hemel bent en op een ander moment in een diep dal. Niets menselijks zou je vreemd moeten zijn.
Ik typeer Vagebond niet. Ik heb niks met de DSM-5.
Ik constateer e-motie in beweging.


Mij is niets menselijks vreemd, mij is alle kanten van het universum getoond.

kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 22:14   #2940
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik typeer Vagebond niet. Ik heb niks met de DSM-5.
Ik constateer e-motie in beweging.

Mij is niets menselijks vreemd, mij is alle kanten van het universum getoond.
Nou nog leren om je niet als een olifant in een porseleinwinkel te gedragen.
 
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.