Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 December 2020, 22:18   #2941
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je kunt dat herpakken ook in stilte uitvoeren en terugkomen wanneer dat het geval is. Het een lokt hier alsmaar het andere uit.
Renoir, ik snap dat je dat zegt, maar echt ik heb ook rechten als mens. Meer dan een jaar hé heb ik het over me heen gehad heb ik vergeving geoefend en aan zelfonderzoek gedaan op allerlei mogelijke manieren en ben gekomen tot waar ik nu ben en nu is het heel eventjes mw. haar beurt, een peulenschil vergeleken bij wat ik geoefend heb het afgelopen jaar, meer vraag ik niet.
Ze is eenvoudigweg te ver over de schreef gegaan en dus mag ik die peulenschil van haar vragen, dat is gewoon mijn recht...Ik blijf bij mijn besluit haar onder de negeerknop te houden, ik wil forumlid Mihaela niet meer zien, laat staan horen, voorlopig. Dus ik weet niet wat ze schrijft, wat ze te drammen en/of te janken heeft en eerlijk gezegd interesseert het me ook geen hol, in elk geval eerst komende tijd niet.

Ja ik ben echt heel pissig Renoir, echt heel pissig en dan moet je het echt heel bond hebben gemaakt om mij zo pissig te krijgen en zo bond is het dus, witheet ben ik en dat komt er nu gewoon uit.
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 22:19   #2942
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard olifant door de porseleinkast

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
@kabu: Nou nog leren om je niet als een olifant in een porseleinwinkel te gedragen.
Vandaar dat ik waarschijnlijk in aanvaring met forumlid Rob ben geweest!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...Maar helaas kwam Robbie die nog nergens van wist als een olifant door de porseleinkast gedenderd en..., oeps, alle moeite die o.g. in gesprekken met Remon had gestoken om Laurie terug te krijgen gingen onmiddellijk de prullenbak in. Ik weet nog dat ik Robbie nog vriendelijk bedankt voor zijn behulpzaamheid.
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 22:33   #2943
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Godverdomme en nu wil ik eens lekker een potje janken dus ik trek me terug wat op zich al een hele opgave is maar ik bijna aan toe was om dat zonder een probleem te doen, en nu kan ik Godverdomme weer helemaal opnieuw beginnen. Godverdomme, Godverdomme...

Ik kruip bij de liefde die onder mijn hart leeft in de armen ik ben het zo zat even, zo zat...

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.....
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 22:59   #2944
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir, ik snap dat je dat zegt, maar echt ik heb ook rechten als mens. Meer dan een jaar hé heb ik het over me heen gehad heb ik vergeving geoefend en aan zelfonderzoek gedaan op allerlei mogelijke manieren en ben gekomen tot waar ik nu ben en nu is het heel eventjes mw. haar beurt, een peulenschil vergeleken bij wat ik geoefend heb het afgelopen jaar, meer vraag ik niet.
Ze is eenvoudigweg te ver over de schreef gegaan en dus mag ik die peulenschil van haar vragen, dat is gewoon mijn recht...Ik blijf bij mijn besluit haar onder de negeerknop te houden, ik wil forumlid Mihaela niet meer zien, laat staan horen, voorlopig. Dus ik weet niet wat ze schrijft, wat ze te drammen en/of te janken heeft en eerlijk gezegd interesseert het me ook geen hol, in elk geval eerst komende tijd niet.

Ja ik ben echt heel pissig Renoir, echt heel pissig en dan moet je het echt heel bond hebben gemaakt om mij zo pissig te krijgen en zo bond is het dus, witheet ben ik en dat komt er nu gewoon uit.
Sorry maar het onrecht aangedane kleine kind te lang geleden in je ontwikkeling veronachtzaamd, waarom zou je dat nu nog uit willen leven? Je bent volwassen.

Daarnaast is het een misvatting dat je rechten hebt, recht hebben op iets is een ego dingetje. Je komt me altijd zeer wijs over maar in bepaalde opzichten ben je in je ontwikkeling wel schromelijk achtergebleven of je houdt je stoerder dan je bent. Ik begrijp ook de liefde uitdrukkende woorden 'schatje' en aanverwanten die je in je quotes aan Mihaela uitte in dit verband dat je het helemaal met haar gehad hebt niet. Is de liefde uiteindelijk dan toch voorwaardelijk gebleken of spotte je ermee?

Verder zou je ook kunnen oefenen in het begrip/medelijden hebben voor het tekort gedane innerlijke kind dat je nu als onhebbelijk (in deze in de rol van je ouders) in Mihaela ziet of projecteert. Maar goed morgen weer een nieuw begin voor de rest van je leven.
 
Oud 10 December 2020, 23:07   #2945
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Er is me niet gevraagd hoe het kwam dat ik in de zevende hemel was ...
Hoe kwam het?
kabu is offline  
Oud 10 December 2020, 23:10   #2946
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Yann Tiersen - Porz Goret
Vagebond is offline  
Oud 10 December 2020, 23:46   #2947
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Sorry maar het onrecht aangedane kleine kind te lang geleden in je ontwikkeling veronachtzaamd, waarom zou je dat nu nog uit willen leven? Je bent volwassen.

Daarnaast is het een misvatting dat je rechten hebt, recht hebben op iets is een ego dingetje. Je komt me altijd zeer wijs over maar in bepaalde opzichten ben je in je ontwikkeling wel schromelijk achtergebleven of je houdt je stoerder dan je bent. Ik begrijp ook de liefde uitdrukkende woorden 'schatje' en aanverwanten die je in je quotes aan Mihaela uitte in dit verband dat je het helemaal met haar gehad hebt niet. Is de liefde uiteindelijk dan toch voorwaardelijk gebleken of spotte je ermee?

Verder zou je ook kunnen oefenen in het begrip/medelijden hebben voor het tekort gedane innerlijke kind dat je nu als onhebbelijk (in deze in de rol van je ouders) in Mihaela ziet of projecteert. Maar goed morgen weer een nieuw begin voor de rest van je leven.
Wow, jij durf Renoir, Vagebond is gebroken en ja dan komt dit er uit. Dat wil echter niet zeggen dat wat ik eerder schreef allemaal niet waar zou zijn. O.g. heeft tot op de dag van vandaag alles gedaan om mw. haar getreiter uit pure rancune neutraliseren door zelfonderzoek te doen maar dat wil nog niet zeggen, vooral omdat het getreiter tot op de dag vandaag gewoon door gaat, dat er zelfs bij Vagebond geen breekpunt zit en dat breekpunt is vandaag bereikt. Dus ja ik ben ff dat kleine kind, mag het even aub. Mijn zelfondezoek stopt niet nu er even een breekpuntje is en dat ik dat even heel hardgrondig laat zien hier op het forum, so what?

En voor de rest Renoir als je het dan toch over het uitleven van die onrecht aangedane kind wilt hebben wat dacht je van forumlid Mihaela die aan de lopende band, zonder enige consequentie, dat kind aan het uitleven is. Mag zij dat dan wel maar Vagebond mag dat niet. Ja ik weet het ik zit in dat kleine kind energie. Nou Renoir Vagebond staat vanzelf weer op en voor de rest los ik het zelf wel allemaal op, deze keer met de handen op de rug gebonden, zal ff een stuk lastiger worden voor mij terwijl forumlid Mihaela gewoon haar gebruikelijke gangetje kan gaan zonder dat Vagebond een steek mag laten vallen. Heel fijn en bedankt Rennie. Ik behou mij het recht voor pissig te zijn en niet zomaar een beetje pissig of dat nu wel of niet goed gevonden wordt. Daarna komt mijn gezonde verstand wel weer op gang en zal ik wel weer een oplossing vinden ergens want zo weinig speelruimte heb ik zelden gehad. Mooie uitdaging....Niet op rode driehoekjes mogen drukken terwijl forumlid Mihaela aan dat aan de lopende band doet en nu alle macht in handen heeft wanneer Vagebond iets doet wat mw. niet zint. En ik moet ogenblikkelijk blij en dankbaar zijn zeker. Nu zelfs God/de innerlijke geliefde heeft dat nooit van mij gevraagd, die liet me gewoon uitrazen omdat ie het wel begreep dat het ff een beetje veel was. God/de innerlijke liefde zegt ook nooit tegen mij dat ik volwassen ben en me dus ook zo heb te gedragen wanneer ik kapot aan het gaan ben. Als het dan over onvoorwaardelijke liefde mag gaan, is dat voor mij onvoorwaardelijke liefde

Maar goed jij bent God niet dus we kunnen dat begrip van jou niet verwachten Renoir. Maakt niet uit, maak je niet druk, gelukkig is dan de innerlijke geliefde er nog.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 00:20   #2948
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Nee dit is niet de gang van zaken geweest. Ik handel als een ouder die een van de kinderen in de hoek zet om van het gezeik af te zijn. Iemand wordt er altijd onrecht aan gedaan maar uitzoeken wat er precies aan de hand is vergt veel tijd en die wens ik er niet in te steken.
Als volwassenen zich nog als kinderen gedragen wordt het lachwekkend. Reflecteer gewoon allebei op je gedrag en hou op met de vingertjes naar elkaar te wijzen als een stel kleine kinderen.
Wow, deze had ik nog gemist.

Ik had hier al weer een heel verhaal getypt maar op eens werd de boel weer even helder dus ik hou d'r echter over op...

Tot de volgende....
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 00:25   #2949
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik had hier al weer een heel verhaal getypt maar op eens werd de boel weer even helder dus ik hou d'r echter over op...
Goed vasthouden, hier komt de volgende!

kabu is offline  
Oud 11 December 2020, 00:33   #2950
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar goed jij bent God niet dus we kunnen dat begrip van jou niet verwachten Renoir.
Bedoelt Renoir het nog zo goed, zegt ie tegen mij van begrip te hebben voor elkaar, maar zelfs door hem voel je je niet begrepen.
hmm...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@ Renoir: Maakt niet uit, maak je niet druk, gelukkig is dan de innerlijke geliefde er nog.
Soort innerlijke knuffelbeer voor kleine meisjes van 60 jaar.
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.