Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 December 2020, 00:38   #2951
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Je bent weer aan het verzinnen.
Miha heeft helemaal niks macht gekregen van Renoir.
Oh niet? Ik heb toch stellig gelezen dat ons forum-lot aan elkaar verbonden werd door Renoir. Ik heb geen hoge pet op van het forum lid dat niet genoemd wil worden mbt tot het wijzigen van haar gedrag, ja het is mijn dingetje, Vagebond is niet helemaal van lotje getikt namelijk, een jaar treiteren, sarren, gaat nu eenmaal niet in de koude kleren zitten, zelfs als je zelfonderzoek hebt gedaan om die
voortdurende negatieve energie de neutraliseren, en die negativeit was nogal berg, dus er zijn wat korrels gif tussendoor geschoten en dus is Vagebond met blindheid geslagen, gaat even duren voor de stront uit de ogen verdwenen is en is de tijd die Vagebond voor het forumlid dat Vagebond's aandacht zo graag wil nu niet aanwezig omdat Vagebond even alle aandacht nodig heeft, oh dit is weer tegen het zere been natuurlijk.

Kijk want Vagebond heeft het forumlid dat niet genoemd wil worden lief, maar zoals gezegd werd er door die baby een straal spuitpoep in de ogen gespoten dus ja dat is niet bepaald aangenaam te noemen dus de ogen moeten uitgewassen worden, anders wordt het zo'n smerige zooi....

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 December 2020 om 01:10.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 00:54   #2952
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Bedoelt Renoir het nog zo goed, zegt ie tegen mij van begrip te hebben voor elkaar, maar zelfs door hem voel je je niet begrepen.
hmm...
Begrip te hebben voor elkaar, ja ik heb dat wel gehoord en gelezen, maar zoals gezegd heb ik geen hoge pet op van het forumlid dat niet genoemd mag worden, dus ik wil eerst bewijzen zien van dat zgn begrip mijn kant uit en dan zal ik nog wel eens verder zien, zoals gezegd. Mw. houd de vingertjes stil gaat maar ergens anders zitten janken als iets haar niet zint. Want niet alles waar haar naam in genoemd wordt gaat namelijk over haar, het gaat namelijk ook wel eens over mij, sterker het gaat meestal over mij, een begrip dat haar kennelijk totaal onbekend is. Ze ziet haar naam en denkt gelijk:" mijn naam wordt genoemd dit gaat over mij, ik, ik, ik, ik, ik blabla echt dit is een zelfkennisforum en dat wat ik schrijf gaat altijd over Vagebond zelfs als Vagebond een naampje van iemand anders schrijft omdat die nu toevallig een rol heeft gespeeld in het verhaaltje gaat het nog altijd alleen over Vagebond. En ik mag toch hopen dat het ooit een keer tot mw. haar brein mag doordringen dat alles wat ik schrijf over mij gaat en dat zij daar geen hol mee te maken heeft.

Oh en van die belachelijke verhaaltje over hoe het bij vagebond zou zijn die mag ze ook voor zich houden, is namelijk allemaal pure projectie en dus haar zaak waar ik niks mee kan noch wil...


Citaat:
Soort innerlijke knuffelbeer voor kleine meisjes van 60 jaar.
Ach wat zegt de leeftijd van een lichaam nu? Nul comma nul zegt dat, dus ja ik lekker opgekruld met de duim in de mond tegen mijn lief liggen, if you don't mind....WiNk
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 01:45   #2953
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

.........









.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 December 2020 om 03:24.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 08:18   #2954
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Het NU is niet een moment in de tijd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En ik mag toch hopen dat het ooit een keer tot mw. haar brein mag doordringen dat alles wat ik schrijf over mij gaat en dat zij daar geen hol mee te maken heeft.
Er hoeft helemaal niks in haar brein door te dringen.
Hoop voert jou weg uit het Nu en het NU is niet een moment in de tijd, maar verwijst naar de stille ruimte van Bewustzijn; het enige dat niet komt en gaat, het enige dat er altijd is.
kabu is offline  
Oud 11 December 2020, 08:51   #2955
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard De tijd van de wedergeboorte

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Renoir, ik snap dat je dat zegt, maar echt ik heb ook rechten als mens. Meer dan een jaar hé heb ik het over me heen gehad heb ik vergeving geoefend en aan zelfonderzoek gedaan op allerlei mogelijke manieren en ben gekomen tot waar ik nu ben en nu is het heel eventjes mw. haar beurt, een peulenschil vergeleken bij wat ik geoefend heb het afgelopen jaar, meer vraag ik niet.
Het enige waar jij recht op hebt is je geboorterecht en dat heeft niks met wie of wat dan ook te maken.

Citaat:
Strength?

"One who gains strength by overcoming obstacles possesses the only strength which can overcome adversity." ~ Albert Schweitzer

How about you and I agree that there are no 'obstacles' and there is no 'adversity'? How about if you and I agree that 'strength' as the world knows it will never bring us the deep, unchanging Peace we claim as our birthright? How about you and I, today, agreeing that the only 'strength' we wish to welcome and nourish is Love. When we claim our birthright, Love, we no longer even see 'obstacles' or 'adversity' but only intriguing possibilities and potential for growth and healing.

Love,

Diederik
bron
Doet me denken aan voormalig forumlid Alliswel, een nogal fanatiek cursus in wonderen student.
Die eiste hier op het forum zijn rechten ook op.
Zoals Laurens nu terecht schreef aan jou: 'het is een misvatting dat je rechten hebt, recht hebben op iets is een ego dingetje'.

Maar ja, ook dit is voor het ego onverteerbaar, want dan pak je het zijn kostbaarste speeltje af.
'Het is jouw schuld dat..., Ik heb recht op..., ik mag toch hopen dat het ooit een keer is tot jouw brein mag doordringen...'

Dat is niet wat de cursus in wonderen wil zeggen met je geboorterecht opeisen. Maar ja, who get's this?
Citaat:
"Wanneer we ons geboorterecht, Liefde, opeisen, zien we niet langer 'obstakels' of 'tegenslag' maar alleen intrigerende mogelijkheden en potentieel voor groei en genezing."
Wedergeboorte, waarvoor het ego eerst moet sterven in zijn illusies, is een zwaar proces, het is levend sterven, en wie wil dat? Niemand. Want ze willen allemaal nog iemand zijn, met rechten als ego-mens.

Citaat:
'X. De tijd van de wedergeboorte

1.Het ligt in jouw vermogen om, in de tijd, de volmaakte vereniging van de Vader en de Zoon uit te stellen. Want in deze wereld staat de aantrekkingskracht van schuld daadwerkelijk tussen hen in. Tijd noch jaargetijde betekenen iets in de eeuwigheid. Maar hier is het de functie van de Heilige Geest ze beide te benutten, zij het niet zoals het ego ze gebruikt.'

Uittreksel van: Tekstboek. 'Een cursus in wonderen'.
kabu is offline  
Oud 11 December 2020, 09:39   #2956
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Hoop voert jou weg uit het Nu en het NU is niet een moment in de tijd, maar verwijst naar de stille ruimte van Bewustzijn; het enige dat niet komt en gaat, het enige dat er altijd is.
Dank je voor wat je probeert te doen Boni.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 09:41   #2957
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

.....






.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 December 2020 om 10:07.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 10:11   #2958
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik ga hier stoppen met deze shit want er moet nog gewerkt worden voor het brood, en er wachten mij 5 nachten werken ik wens jullie verder veel plezier met waar jullie ook mee bezig mogen zijn. Lekker elkaar treiteren en pesten, en het bloed onder de nagels vandaan sarren en dat alles onder het mom van waarheidsvinding. Wow wat een fantastisch forum is dit, werkelijk fantastisch...
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 10:15   #2959
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard kabu ook op de negeerlijst

Bij deze deel ik mee dat ook kabu voor onbepaalde tijd bij mij op de negeerlijst staat want ik heb genoeg aan mijn innerlijke lief die het zelfde zegt en waar ik niet aan kan ontsnappen, dus een is meer dan voldoende kabu.

Rest van het verhaaltje verwijderd, het is voldoende bovenstaande te melden....

Oh en ik meld gelijk dat iedereen die ook nog maar probeert Vagebond bij zinnen te brengen op de zelfde behandeling kan rekenen. Want Vagebonds ego heeft te teugels volledig in handen en wil van niks en niemand wat horen we gaan helemaal tot op het bot aan de wensen van forumlid Mihaela voldoen....

Hoezee voor het laten zien van ego, hiephiephoera alle zelfbeheersing de deur uit, hiep hiep hoera, allemaal gelukkig...

Oh en klinkt hier pijn in door, wees maar zeker dat hier pijn in door klinkt...
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 12:06   #2960
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard In het luchtledige v/d kat zijn viool...

Vervolg....
En klinkt er boosheid in door, jazeker klinkt er boosheid in door. Want wat heeft me nu uiteindelijk over de rand geholpen gisteren. In retropespectief heeft het niks met de kinderachtigheid van de akties van forumlid Mihaela te maken maar eigenlijk meer met de aktie van de forumleiding mw. te volgen in haar volstrekte kinderachtigheid, terwijl er was gezegd dat ze dat niet zouden doen zoals nu gebleken is een totale farce, dat is wat me uiteindelijk heeft doen ontploffen/over de rand geholpen, de totale voortrekkerij van een pure bully. Deze vrouw kan werkelijk alles maken bij de forumleiding, gewoon open en bloot zeggen dat ze alleen maar kwaad in de zin heeft, en dat heeft ze gezegd hé, letterlijk, het bloed onder je nagels vandaan sarren en treiteren en ga zo maar door, letterlijk alles, en daar moet dan ook letterlijk alles verder voor wijken, dat is wat ik vanuit mijn ego ervaar en ervaren heb en daar ben ik dus heel pissig over...

En nee, commentaar is ongewenst, ik lucht gewoon mijn hart eens keer en er is toch verder geen hond die dit leest, of zich ergens iets van aantrekt, dus who cares...?

Ik ga douchen, ja alle stront waar ik me mee overdekt zie, ik al vast wat lollige gedachten voor zijn...

Nou dat is lang geleden dat ik echt alleen was, heerlijk dit, eindelijk geen gezeik en gedram meer aan mijn kop dat ik niet oké ben in mijn niet oké zijn...

Nu douchen, en daarna boodschappen doen want er moet gewerkt worden de komende dagen en we moeten toch ook wat te vreten in huis halen. Of nee laat ook maar zitten want dat gescheld en getreiter over mijn gewicht en conditie, ja we zeggen eens wat, heeft me van mijn minderwaardigheidscomplex afgeholpen of zou het me er juist nog dieper in gedrukt hebben, iets dat de bedoeling was uiteindelijk want als je iemand pijn wil doen moet hem/haar minderwaardig maken, en durf ik nu niks meer te eten uit angst voor nog meer getreiter en gesar... Zeg het maar voor de liefhebber.

Nu ga ik dus echt douchen....

Wijziging aangebracht door Vagebond op 11 December 2020 om 12:41.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.