Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 December 2020, 12:57   #2961
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard en er wordt al weer gemekkerd :_(

En nog iets waar ik me werkelijk kapot aan erger is dat de vermoorde onschuld spelen. Als we het dan toch hebben over in de slachtofferrol zitten, laten we daar dan eens over hebben bv, eindeloos gezeur en gemekker, tot vervelends toe, dat er niemand is die..... Onvoorstelbaar en dan wordt er gezeken over ene Vagebond die zichzelf ook een even in de slachtofferrol zet, mekker, mekker, mekker, mekker.....

Oh, er komt ineens een verhaaltje binnen luister en huiver...

Tis heel verschrikkelijk allemaal, en zo gemakkelijk dat zielig doen. Neem nou eens waarheidsvinding, daar zijn we hier voor per slot hoe belangrijk is dan een naampje, vraag ik me af? Echt heel cruciaal wanneer het je triggert en als het verder niet triggert dan hoef je er ook niks mee. Oh ik ben getriggerd ik moet er wat mee. Mmmmhh wat zou ik er nu toch mee moeten, ff denken hoor....

Oh ja, er staat een rood driehoekje laat ik dat eens proberen....Eureka ik kan een klacht indienen, dat is de oplossing. Wat zeg je? Waarheidsvinding? Wat the hell is waarheidsvinding, als er ook rode driehoekjes staan die de oplossing brengen? Ja, ik snap niet waarom je moeilijk doet, ga eens aan waarheidsvinding doen dan ga ik intussen ff een stukje wandelen....

You see it or you don't, voor de liefhebber...
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 13:39   #2962
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Lesson not learned

En nee Laurens ik ben niet boos op forumlid Mihaela want die weet niet beter dan dat het rode driehoekje haar escape is. Ik ben boos op jou want jij bent de gene die haar gedrag faciliteert ten koste van hen die wel van goede wil zijn, en daar ben ik ongelofelijk pissig over. Die time-out had mw kunnen helpen, en nu gaat ze gewoon door alsof er niks aan de hand is, verder met dreigen vanuit de slachtofferrol .

Sorry-lesson not learned, en dat raakt mij als groot fan van waarheidsvinding dat hier een kans is weggegooid alleen omdat je jezelf even in een rol zag zitten die jou niet beviel en je dus de deur wagenwijd open zette. Tis niet anders, jammer, maar helaas
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 13:42   #2963
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En nee Laurens ik ben niet boos op forumlid Mihaela want die weet niet beter dan dat het rode driehoekje haar escape is. Ik ben boos op jou want jij bent de gene die haar gedrag faciliteert ten koste van hen die wel van goede wil zijn, en daar ben ik ongelofelijk pissig over. Die time-out had mw kunnen helpen, en nu gaat ze gewoon door alsof er niks aan de hand is, verder met dreigen vanuit de slachtofferrol .
Eigenlijk ben jij degene die maar doorgaat.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 11 December 2020, 13:43   #2964
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Eigenlijk ben jij degene die maar doorgaat.
Op dit moment ja. Ik ben niet eens boos op forumlid Mihaela zoals gezegd, ik boos op jou Renoir en niet zo'n beetje ook.
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 13:44   #2965
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Op dit moment ja. Ik ben niet eens boos op forumlid Mihaela, ik boos op jou Renoir en niet zo'n beetje ook, zie vorig bericht.
Maar je ziet toch wel in dat je Mihaela tot de tanden staat uit te dagen hoop ik. Ik kan er goed mee leven dat je boos op me bent hoor. Dus wie heb je eigenlijk te pakken met je boosheid.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 11 December 2020, 13:54   #2966
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Maar je ziet toch wel in dat je Mihaela tot de tanden staat uit te dagen hoop ik,
Ja dat zie ik idd. Renoir, en ik zie ook wat het met haar doet. Maar echt dit is waar ik mee te dealen had, meer dan een jaar lang en ik heb er ook mee moeten leren omgaan. En nee, dat was niet gemakkelijk, meer dan eens heb ik het willen opgeven, en meer dan eens heb ik mijn frustratie met de hele toestand laten zien, maar ik ben wel doorgegaan ik heb het niet opgegeven en ik geef het nog niet op. Maar wat mij echt raakt Renoir dat jij haar gedrag faciliteert door haar haar zin te geven en Vagebond een reprimande te geven waar haar gedrag vele malen erger was, dat moet zelfs jij toch gezien hebben. Dat is waar ik boos over ben. Ik had die reprimande niet verdient niet nadat ze gewoon openlijk in mijn mond aan het schijten was geweest.

En echt Renoir, een forum leiden is om de dooie dood niet eenvoudig maar soms ben je gewoon echt stekeblind. Ja en dat doet dan bij heel erg veel pijn en ja, dat triggert bij mij dan van alles. Want weet je ik durf hier niet eens meer mijn echte gevoelens neer te zetten gewoon uit angst dat forumlid M. er een aanleiding in ziet om te kunnen treiteren. Ik ben ook een mens Renoir, ik ben ook gewoon maar een mens en er zit geen eindeloze rek in mijn elastiek van waarheidsvinding, mijn bordje is ook een keer vol. En dat mag best geweten worden, dat het voor mij ook een keer klaar is, meer dan een jaar treiterij en gesar Renoir, meer dan een jaar.... en een keer een naampje wijzigen en ik heb een reprimande aan mij broek, zie het verschil?
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 14:15   #2967
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Wat denk jij Renoir, dat mijn gevoel forumlid Mihaela ook maar iets kan schelen, niks kan het haar schelen, nul comma nul kan het haar schelen. Want denk je Renoir dat mijn gevoel jou ook maar iets kan schelen? Nul comma nul kan jou dat schelen. Wat denk je Renoir dat forumlid Mihaela's gevoel jou wat kan schelen, alles scheelt dat bij jou Renoir, je houd haar voortdurend de hand boven het hoofd.

Na mij klacht: een week time-out, kort daarna 4 dgs, fucking 4 dgs Renior, en nog even daarna een week en bij goed gedrag eerder vrij, lees even hé 'goed gedrag'. Nog een keer Renoir: bij goed gedrag, laat het even tot je doordringen, bij goed gedrag....

En vagebond denk nadat ze de die dreigmail via kabu gekregen heeft: dat is idd goed gedrag zeg. Ik breng Renoir even op de hoogte en wat scherst mijn verbazing.....Mw. is weer op vrije voeten omdat Vagebond Renoir op de hoogte heeft gebracht van dat, je lees even goed, 'goede gedrag' wow...en dan moet ik vervolgens mw. weer met open armen ontvangen zeker. Wat denk jij nou Renoir, geen hond heeft ooit een klacht tegen mw ingediend ondanks haar gedrag en dan gebeurd dat en keer en dan is dit het resultaat en dan moet Vagbond blij en vrolijk verder dansen alsof er niks is gebeurd? Sorry hoor maar dat zit er toch echt even niet in bij mij maar wel bij mw. zag ik, die gaat gewoon door alsof er niks aan de hand is, echt....

Godsgeklaagd is het, werkelijk godsgeklaagd
Vagebond is offline  
Oud 11 December 2020, 14:24   #2968
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja dat zie ik idd. Renoir, en ik zie ook wat het met haar doet. Maar echt dit is waar ik mee te dealen had, meer dan een jaar lang en ik heb er ook mee moeten leren omgaan. En nee, dat was niet gemakkelijk, meer dan eens heb ik het willen opgeven, en meer dan eens heb ik mijn frustratie met de hele toestand laten zien, maar ik ben wel doorgegaan ik heb het niet opgegeven en ik geef het nog niet op. Maar wat mij echt raakt Renoir dat jij haar gedrag faciliteert door haar haar zin te geven en Vagebond een reprimande te geven waar haar gedrag vele malen erger was, dat moet zelfs jij toch gezien hebben. Dat is waar ik boos over ben. Ik had die reprimande niet verdient niet nadat ze gewoon openlijk in mijn mond aan het schijten was geweest.

En echt Renoir, een forum leiden is om de dooie dood niet eenvoudig maar soms ben je gewoon echt stekeblind. Ja en dat doet dan bij heel erg veel pijn en ja, dat triggert bij mij dan van alles. Want weet je ik durf hier niet eens meer mijn echte gevoelens neer te zetten gewoon uit angst dat forumlid M. er een aanleiding in ziet om te kunnen treiteren. Ik ben ook een mens Renoir, ik ben ook gewoon maar een mens en er zit geen eindeloze rek in mijn elastiek van waarheidsvinding, mijn bordje is ook een keer vol. En dat mag best geweten worden, dat het voor mij ook een keer klaar is, meer dan een jaar treiterij en gesar Renoir, meer dan een jaar.... en een keer een naampje wijzigen en ik heb een reprimande aan mij broek, zie het verschil?
Vagebond, jij bent degene met wie ik in gesprek ben gegaan. Dat impliceert dat ik jou voor rede vatbaar heb geacht en dat zie ik zelf als een compliment. Een reprimande was het niet, eerder een ultimatum dat als dit gekissebis geen einde neemt beiden geschorst zouden worden. Nu ben jij degene die aan het uitdagen is en als Mihaela reageert is zij daardoor de klos. Dat jou dat zelfde lot dan ook treft neem je kennelijk op de koop toe.
Dat je ervaart dat je meer dan een jaar lang uitgedaagd bent is helaas voor jou nu geen argument meer omdat we met een schone lei zijn begonnen en tot nu toe is Mihaela degene die zich aan de reprimande heeft gehouden, uiteraard heeft dat meer mijn sympathie dan dat jij weer aan het uitdagen bent.
Dat er namen zijn verwisselt bij het quoten is niet toegestaan, hetgeen logisch is want je legt daarmee anderen woorden in de mond die deze niet heeft gezegd. Echter is dat slechts een mededeling aan eenieder die zich daaraan schuldig maakt en nog geen reprimande aan jou.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 11 December 2020, 14:44   #2969
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat denk jij Renoir, dat mijn gevoel forumlid Mihaela ook maar iets kan schelen, niks kan het haar schelen, nul comma nul kan het haar schelen. Want denk je Renoir dat mijn gevoel jou ook maar iets kan schelen? Nul comma nul kan jou dat schelen. Wat denk je Renoir dat forumlid Mihaela's gevoel jou wat kan schelen, alles scheelt dat bij jou Renoir, je houd haar voortdurend de hand boven het hoofd.

Na mij klacht: een week time-out, kort daarna 4 dgs, fucking 4 dgs Renior, en nog even daarna een week en bij goed gedrag eerder vrij, lees even hé 'goed gedrag'. Nog een keer Renoir: bij goed gedrag, laat het even tot je doordringen, bij goed gedrag....

En vagebond denk nadat ze de die dreigmail via kabu gekregen heeft: dat is idd goed gedrag zeg. Ik breng Renoir even op de hoogte en wat scherst mijn verbazing.....Mw. is weer op vrije voeten omdat Vagebond Renoir op de hoogte heeft gebracht van dat, je lees even goed, 'goede gedrag' wow...en dan moet ik vervolgens mw. weer met open armen ontvangen zeker. Wat denk jij nou Renoir, geen hond heeft ooit een klacht tegen mw ingediend ondanks haar gedrag en dan gebeurd dat en keer en dan is dit het resultaat en dan moet Vagbond blij en vrolijk verder dansen alsof er niks is gebeurd? Sorry hoor maar dat zit er toch echt even niet in bij mij maar wel bij mw. zag ik, die gaat gewoon door alsof er niks aan de hand is, echt....

Godsgeklaagd is het, werkelijk godsgeklaagd
Vagebond je kunt niet van de wereld (wie dan ook) verwachten dat ze jouw gevoel delen, afgezien daarvan wat heb je daar aan? Er is, althans bij mij, alleen sprake van enige compassie met jouw lijden al wordt dat wel wat minder wanneer je dat over jezelf gaat afroepen. Ook aan compassie voor je lijden heb je niks al kan begrip voor je situatie jou tot enige troost strekken dat je er niet alleen voor staat. Maar we hebben ieder een eigen mening in deze.

Ik had Mihaela een time out van een week gegeven maar zag bij nader inzien dat dat niet in verhouding stond met de time out die kabu had gekregen dus dat heb ik nog snel verandert. Bij goed gedrag Vagebond was een geintje (humor). Hoe kan ik goed gedrag waarnemen als iemand een time out heeft?

Vagebond de gemoederen zijn in korte tijd aanzienlijk opgelopen en een dreigement, hoe ongehoord ook, behoort bij die opwinding en kan ik niet echt serieus nemen.

Eigenlijk vind ik de eigenlijke dader kabu die in deze een dubieuze rol speelde door olie op het vuur te gooien door als mediair te gaan functioneren. Hij speelt zich in de picture van de moderatie.

De persoon in kwestie gaat niet door alsof er niks aan de hand is, ze heeft zich tot nu toe, in tegenstelling tot jou, voorbeeldig aan de reprimande gehouden.
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 11 December 2020, 14:59   #2970
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Vagebond, jij bent degene met wie ik in gesprek ben gegaan. Dat impliceert dat ik jou voor rede vatbaar heb geacht en dat zie ik zelf als een compliment. Een reprimande was het niet, eerder een ultimatum dat als dit gekissebis geen einde neemt beiden geschorst zouden worden.
Ja dat zie ik ook wel Renoir, dat jij mij meer voor rede vatbaar ziet, en dat voel ik ook wel, en toch doet het pijn dat dit gebeurd. Echter ik ben ook wie ik ben en ik zie ook tgt waarom dit gebeurd. Je had het gewoon ook kunnen laten, niet reageren op Mihaela haar klacht, je hebt toch ook wel gezien dat ik langzamer hand beter leer met de situatie om te gaan. Je had ook wel iets meer vertrouwen in me kunnen hebben dan je nu hebt gehad. Ik had zo gehoopt dat je gezien had waarom ik dat berichtje onder de klacht van mw. had achtergelaten, want dat bericht was voor jou Renior. Ach en nu ik dit dan zo schrijf kan dan toch ook tegen mezelf zeggen dat ik jou misschien ook had moeten vertrouwen. Ja en daar speelt dan toch ons verleden nog op Rennie, ik weet het niet.

Citaat:
Nu ben jij degene die aan het uitdagen is en als Mihaela reageert is zij daardoor de klos. Dat jou dat zelfde lot dan ook treft neem je kennelijk op de koop toe.
Zeker, dat zegt dat ik er vertrouwen in heb dat zij zich zal kunnen inhouden en nu eindelijk eens zichzelf aan onderzoek gaat onderwerpen, want wat maakt dat je er tot op het bot toe op gebrand ben iemand kapot te maken. Het heeft niks met mij te maken maar iets in wat ik gedaan heb heeft iets in haar getriggerd wat maakt dat ze woedend op me is. Ik kan dat voor haar niet onderzoeken dat moet ze echt zelf doen en ik kan het ook niet voor haar wegnemen. Ik ben slechts een spiegel daarin, een spiegel waar ze gebruik van kan maken als ze wil. Schoppen tegen de spiegel heeft geen enkele zin en toch doet ze dat steeds maar weer opnieuw.....

Citaat:
Dat je ervaart dat je meer dan een jaar lang uitgedaagd bent is helaas voor jou nu geen argument meer omdat we met een schone lei zijn begonnen en tot nu toe is Mihaela degene die zich aan de reprimande heeft gehouden, uiteraard heeft dat meer mijn sympathie dan dat jij weer aan het uitdagen bent.
Dat vind ik verder prima Renoir, Miheala kan alle steun nu wel gebruiken nu ze bereikt heeft wat ze wilde, ze heeft er bij herhaling om gevraagd en me uitgedaagd en nu heeft ze dus haar zin, dus klagen doet zij dan vervolgens maar ergens anders want Vagebond is geen Anna die de handdoek in de ring gooit. Bij boni kan ze altijd terecht met haar frustratie en die helpt haar de zomer wel door.

Citaat:
Dat er namen zijn verwisselt bij het quoten is niet toegestaan, hetgeen logisch is want je legt daarmee anderen woorden in de mond die deze niet heeft gezegd. Echter is dat slechts een mededeling aan eenieder die zich daaraan schuldig maakt en nog geen reprimande aan jou.
Berichten zo verhaspelen dat er totaal iets anders staat dan bedoelt mag ik ook niet, laat staan dat je er dan vervolgens nog smalend bij gaat zitten lachen omdat jezelf zo slim vindt en de ander voor stupide uitmaakt ( even mijn eigen woorden ). Vagebond heeft het laten gaan maar het was wel degelijk een rode driehoek waard Renoir. Dus mw. heeft gewoon boter op haar hoofd zoals gewoonlijk. Waar het over gaat is dat mw. had kunnen zien dat mijn naam in een zoveelste haatbericht veranderen in haar eigen naam mogelijk iets zou kunnen zeggen over haar. Maar helaas is dat dan weer niet zo opgevat in mw haar heksenjacht. Dat ik mijn naam in de hare heb veranderd deed ik uit hoofde van spiegel zijnde en dus in het kader van waarheidsvinding. iets dat jij de gauwigheid maar even aan de wilgen hebt gehangen. Je had ook aan mij kunnen vragen waarom ik dat dan gedaan had, want wat ik doe is altijd in het kader van waarheidsvinding, het doel van dit forum notabene, en nooit in het kader van iemand een hak zetten, wat contra-productief is aan dit forum, zo heb ik begrepen. Dus?
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.