Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 August 2012, 14:08   #21
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
'Vos' doet niet anders dan jouw idool (goh, stond eerst 'idood' )
Die verwijdert ook berichten

Als ik nou ?rgens 'n dictator heb gezien dat was 't kruisjekruisjekruisjekruisje wel.
Dat het nu wel of niet klikt met **** maakt van jou of wie dan ook nog geen goede criticus van haar boek. Laten we dat onderscheid nou eens in hemelsnaam maken. Beste zelfkenners!...
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:09   #22
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Iedereen heeft het recht zichzelf te verdedigen.
Beste Frog,

Iedereen heeft het recht om zijn of haar belang naar voren te brengen. Het was kennelijk in het belang van mevrouw om te zorgen dat er geen verwijzingen naar haar boek of haar persoon hier op het forum te vinden zouden zijn. Hoe dat gegaan is, daar is uitgebreid mededeling van gedaan. Wat is u aan de gegeven situatie nu nog niet duidelijk? Ik heb ook uw afbeelding van haar boek inmiddels verwijderd.

Hartelijke groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:18   #23
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Beste Bromsnor,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Frog,

Iedereen heeft het recht om zijn of haar belang naar voren te brengen. Het was kennelijk in het belang van mevrouw om te zorgen dat er geen verwijzingen naar haar boek of haar persoon hier op het forum te vinden zouden zijn. Hoe dat gegaan is, daar is uitgebreid mededeling van gedaan. Wat is u aan de gegeven situatie nu nog niet duidelijk?
Haar verzoek? Heb je daar enig bewijs van?
En al zou ze dat willen.
Iedereen heeft het recht een boek op een forum te bespreken, alleen mag je iemand niet demoniseren en dingen beweren die absoluut niet in het boek staan. Maar noch jij, noch **** kan mij iets verbieden, als ik een normale kritische boekbespreking doe.
Volgens mij zit er dus iets anders achter...
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:33   #24
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Beste Bromsnor,
Haar verzoek? Heb je daar enig bewijs van?
En al zou ze dat willen.
Iedereen heeft het recht een boek op een forum te bespreken, alleen mag je iemand niet demoniseren en dingen beweren die absoluut niet in het boek staan. Maar noch jij, noch **** kan mij iets verbieden, als ik een normale kritische boekbespreking doe.
Volgens mij zit er dus iets anders achter...
Wat er m.i. achter zit is dat men het gemekker van madam zat is. Alles dient eerst op een goudschaaltje te worden gewogen, en daarom plaatsen we dus maar helemaal niks teneinde ons dat gezeik te besparen. En als je haar boek wilt bespreken kun je dat zelfs rechtstreeks met haar doen op haar eigen forum. De boekbespreking is hier inmiddels een gepasseerd station.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:33   #25
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Beste Bromsnor,
Haar verzoek? Heb je daar enig bewijs van?
En al zou ze dat willen.
Iedereen heeft het recht een boek op een forum te bespreken, alleen mag je iemand niet demoniseren en dingen beweren die absoluut niet in het boek staan. Maar noch jij, noch **** kan mij iets verbieden, als ik een normale kritische boekbespreking doe.
Volgens mij zit er dus iets anders achter...
Beste Frog,

Ja, dat verzoek is bij ons bekend. En wij hebben besloten om aan dat verzoek tegemoet te komen. Mevrouw en haar boek zijn als onderwerp op dit forum inmiddels dermate gevoelig komen te liggen, dat we hebben besloten om dit als onderwerp op dit forum niet meer toe te staan. Wat u elders doet is voor eigen rekening en verantwoording.

Kunt u mij vertellen wat er naar uw mening anders achter zou kunnen liggen?

Hartelijke groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:36   #26
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Beste Frog,

Ja, dat verzoek is bij ons bekend. En wij hebben besloten om aan dat verzoek tegemoet te komen. Mevrouw en haar boek zijn als onderwerp op dit forum inmiddels dermate gevoelig komen te liggen, dat we hebben besloten om dit als onderwerp op dit forum niet meer toe te staan. Wat u elders doet is voor eigen rekening en verantwoording.

Kunt u mij vertellen wat er naar uw mening anders achter zou kunnen liggen?

Hartelijke groet,
Uw Bromsnor.
Ik heb absoluut geen zin om jou of iemand anders hier zomaar te geloven. Ik vroeg om een harde tekst en die geef je niet.
Zonder toegankelijk bewijs kun je de boom in, ook als Bromsnor.
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:42   #27
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Ik heb absoluut geen zin om jou of iemand anders hier zomaar te geloven. Ik vroeg om een harde tekst en die geef je niet.
Zonder toegankelijk bewijs kun je de boom in, ook als Bromsnor.
Er is een mailwisseling geweest, maar ik kan die niet aan u overleggen omdat ik daar de toestemming niet voor heb van degenen die er aan hebben deelgenomen. Er zijn ook privacyregels, zoals u ongetwijfeld zult weten. Als u mij niet wenst te geloven dan zal mij dat Siberisch koud laten en wil ik u verwijzen naar mevrouw zelf om de bevestiging te krijgen die u zich wenst.

Hartelijke groet,
Uw Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:44   #28
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
alleen mag je iemand niet demoniseren en dingen beweren die absoluut niet in het boek staan. Maar noch jij, noch **** kan mij iets verbieden, als ik een normale kritische boekbespreking doe.
Volgens mij zit er dus iets anders achter...
Heb jij het boek gelezen?

Volgens mij heeft niemand iets gezegd wat niet in het boek stond.
Ik zelf heb het enorm gewaardeerd maar toen ik de praktijk ervan heb geproefd bleek het toch ?ventjes anders...

Jij hebt trouwens zelf de praktijk geproefd van dat denken.

Het boek vind ik nog steeds goed maar het is zoals altijd weer: hoe ziet dat eruit in de praktijk?

En wat dat demoniseren betreft: ha! ha! ha! ha! Tjonge! jonge! jonge!
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:53   #29
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bromsnor Bekijk bericht
Er is een mailwisseling geweest, maar ik kan die niet aan u overleggen omdat ik daar de toestemming niet voor heb van degenen die er aan hebben deelgenomen. Er zijn ook privacyregels, zoals u ongetwijfeld zult weten. Als u mij niet wenst te geloven dan zal mij dat Siberisch koud laten en wil ik u verwijzen naar mevrouw zelf om de bevestiging te krijgen die u zich wenst.

Hartelijke groet,
Uw Bromsnor.
Ik ben me van geen mailwisseling aan jullie bewust. Dus geloven doe ik je nog steeds niet. Maar wie weet bestaat er bewijs, van zo'n verzoek van ****'s. kant.
Verder kan het zijn, dat ze inmiddels van gedachten is veranderd en ze het prima vindt dat haar boek opnieuw hier besproken zal worden, mits dat demoniseren van haar als persoon achterwege blijft. Die berichtjes moeten dan gewoon verwijderd worden, dat kan je van te voren afspreken, niet waar?
Wie durft...?
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Oud 24 August 2012, 14:57   #30
Frog
Asprirant lid
 
Frog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ogenblik-sem Bekijk bericht
Het boek vind ik nog steeds goed maar het is zoals altijd weer: hoe ziet dat eruit in de praktijk?
Kun je niet gewoon dan een boek bespreken?

Algemeen gesteld:
Het zou een goeie leerschool hier zijn om zonder een persoonlijke aanval (op de schrijver/schrijfster) een boek te bespreken. Zonder iemand te demoniseren de inhoud gewoon kritisch bezien. Het weigeren van iemands boek hier te bespreken is een verwijzing naar gebrek- aan beschaving en vrijheid van meningsuiting!
__________________
'Look What Is.'
Frog is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.