Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 May 2010, 09:57   #21
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArryG Bekijk bericht
Ik heb nu de ouderwetse cookiesessie instelling maar weer aangezet, om te kijken of dat beter uitpakt.
Ik weet niet of het als gevolg is van bovenstaande aanpassing, maar bij mij duurt het nu vrij lang tot iets als gelezen gemarkeerd is. Dan lijkt het alsof er nog iets "openstaat" en ga ik weer terug maar blijkt toch alles gelezen te zijn.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2010, 10:01   #22
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Als ik de enige ben die het handig zou vinden als het vlaggen ook bij uitgelogd zou werken... dan laat het gauw bij het oude.
Ik zou niet willen dat anderen last ervaren onder mijn verzoek en zo'n groot probleem vind ik het echt niet.
Wil denk ik zeggen... 'sorry Maria als jij nu last ervaart van mijn verzoek tot.. '

Oh gos.. het is voor mij nog ochtend.
Ben altijd wat emotioneler dan en sneller geneigd sorry te zeggen.

Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2010, 10:03   #23
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Nou ja... is meteen duidelijk wanneer je met mij een ruzie bij moet leggen

Blablablabla
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2010, 10:09   #24
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ik weet niet of het als gevolg is van bovenstaande aanpassing, maar bij mij duurt het nu vrij lang tot iets als gelezen gemarkeerd is. Dan lijkt het alsof er nog iets "openstaat" en ga ik weer terug maar blijkt toch alles gelezen te zijn.
Overigens heb ik hier geen last van
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2010, 11:19   #25
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Wil denk ik zeggen... 'sorry Maria als jij nu last ervaart van mijn verzoek tot.. '
Zo bedoelde ik het niet hoor. Ik ervaar geen last, wilde alleen even aangeven wat ik zag gebeuren. Ik had begrepen dat het uiteindelijk niks met ingelogd/uitgelogd te maken had. Nou ja, whatever, mij maakt het niet uit.
Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 22 May 2010, 11:39   #26
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Ik weet niet of het als gevolg is van bovenstaande aanpassing, maar bij mij duurt het nu vrij lang tot iets als gelezen gemarkeerd is. Dan lijkt het alsof er nog iets "openstaat" en ga ik weer terug maar blijkt toch alles gelezen te zijn.
De cookie instelling methode is van de oudere vBulletin versies en berust op de periode van inactiviteit waarop alle draadjes geacht worden te zijn gelezen.

Dat het niet naar behoren werkt kan gelegen zijn in de omstandigheid dat geen cookies geaccepteerd wordt of bij een vertraagde beeldverversing.

Met de miniatuur plaatjes ipv icoontjes is dit wél de beste optie.

Laten we het nog even aanzien of juist nu meerdere forumleden hierbij last ondervinden.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2010, 14:37   #27
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Oh jeetje... ik had de instellingen van de browsegeschiedenis op mijn pc op 'gegevens favoriete websites behouden' staan.
Denk dat dat 'mijn probleem' was
Danique is offline   Met citaat reageren
Oud 4 June 2010, 00:19   #28
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Hoi Arry,

Soms ben ik wat langer bezig met een bericht.
Bij intensief schrijven vergeet ik dan wel eens om te klikken op: voorbeeld van bericht.
Als ik dan de reactie wil versturen, ben ik uitgelogd...en alle inspanningen zijn dan voor niets geweest.

Kan je misschien deze tijd iets langer instellen?

Wijziging aangebracht door glans op 4 June 2010 om 00:39.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 4 June 2010, 01:26   #29
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
Hoi Arry,

Soms ben ik wat langer bezig met een bericht.
Bij intensief schrijven vergeet ik dan wel eens om te klikken op: voorbeeld van bericht.
Als ik dan de reactie wil versturen, ben ik uitgelogd...en alle inspanningen zijn dan voor niets geweest.

Kan je misschien deze tijd iets langer instellen?

De keuze om een langere tijd te hebben dat je ingelogd staat bleek meerdere andere consequenties te hebben, daarom is gekozen voor een redelijk maximum van vijftien minuten, als ik het goed heb zo even uit m'n hoofd. Dat kan inderdaad wat langer worden ingesteld.

Als je een bericht hebt getypt en je blijkt bij toetsen "Voorbeeld van bericht' dan wel 'Reactie versturen' je opnieuw te moeten aanmelden omdat je ondertussen automatisch uitgelogd bent kun je dat aanmelden doen, waarna het bericht dat je al geschreven had weer gewoon kunt zien, oftewel als voorbeeld, oftewel als geplaatst.

Het opnieuw aanmelden kun je ook zien als een tussenactie om te verifieren of je deze bevoegdheid nog wel hebt.

Zou je eerst zelf nog een keer willen checken of je het bericht dat je hebt geschreven ook echt kwijt bent na het opnieuw inloggen ?

Indien dat het geval is zal ik de tijd verlengen.

P.s ik heb het zojuist zelf ook even gecheckd en drukte op reactie versturen, moest opnieuw inloggen en na ingelogd te zijn was het bericht geplaatst.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 4 June 2010, 07:39   #30
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Ik kan ook soms aardig lang bezig zijn met tikken
En het klopt hoor... je bent je bericht niet kwijt.
Gewoon opnieuw inloggen en hokus pokus pilatus pas.. je bent waar je gebleven was. KiSs
Danique is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gelezen. Rennie Advaita 6 7 September 2011 08:01
Als Krisnamurti sterft... Rozenhart Jiddu Krishnamurti 3 27 June 2010 20:13
Probeer te luisteren als bewustzijn. Rennie Hans Laurentius 21 27 June 2010 12:14


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.