Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 December 2016, 14:45   #21
Looro
Jubilaris
 
Looro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 October 2011
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
misbruikt bedoel je
Je hebt net een boek uit over subjectieve en objectieve werkelijkheid.
Je maakt het onderscheid hier door deze aantijgingen wel erg duidelijk!
Misschien herlezen ... of nog beter, doe gewoon het gedegen zelfonderzoek dan ben je gelijk van het willen vergelijken af.
Looro is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 15:17   #22
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Nou, dan zal ik maar eens recht voor zijn raap zeggen wat ik er van vind ...

Laurens / Renoir is een smeerlap van een vent, een corrupte forumbeheerder, een lapzwans die voortdurend de forumregels aan zijn laars lapt en de hele boel hier in de maling zit te nemen. Ik vind het een schande van wereldformaat! De benoeming van Trump tot president van de USA valt hierbij in het niet. En hij mag van geluk spreken, God op zijn blote knieën dankbaar zijn dat er zo iemand als jij is in zijn buurt die ten minste nog een poging doet om hem op het rechte pad te helpen. Maar zoals dat gaat bij klootzakken die door en door verrot zijn, hij heeft er helaas geen boodschap aan. Hij ontkent natuurlijk, maar ja, wie zegt niet dat hij liegt dat het gedrukt staat? Ik vind het een schande van de bovenste plank; de politie, de BVD de CIA (en waarom niet de KGB?) zouden hier beter toezicht op moeten houden. Zijn telefoon zou afgeluisterd moet worden en zijn computer gehackt om de onderste steen boven te krijgen. Ik denk dat ik een persoonlijke brief ga sturen aan Koning Willem om deze kwalijke situatie aan de kaak te stellen en een eind te maken aan dit verschrikkelijke onrecht!

Foei! Ander woorden heb ik er niet voor ?.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 15:18   #23
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ;107187
Je hebt net een boek uit over subjectieve en objectieve werkelijkheid.
Je maakt het onderscheid hier door deze aantijgingen wel erg duidelijk!
Misschien herlezen ... of nog beter, doe gewoon het gedegen zelfonderzoek dan ben je gelijk van het willen vergelijken af.
of misschien kan jij je gesloten ogen openen, en iets van mij leren.
Ik gaf mijn stelligheid en impulsiviteit toe. Mijn oppervlakkige blik, en gericht zijn op een subjectieve werkelijkheid ontken ik niet.
Mijn reacties, wat ik laat zien in dit draadje, zeggen iets over de persoon Mihaela.
Jouw gebrabbel over gedegen zelfonderzoek, blijft een verzameling woorden, en zegt iets over de persoon 107187.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 15:32   #24
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Nou, dan zal ik maar eens recht voor zijn raap zeggen wat ik er van vind ...

Laurens / Renoir is een smeerlap van een vent, een corrupte forumbeheerder, een lapzwans die voortdurend de forumregels aan zijn laars lapt en de hele boel hier in de maling zit te nemen. Ik vind het een schande van wereldformaat! De benoeming van Trump tot president van de USA valt hierbij in het niet. En hij mag van geluk spreken, God op zijn blote knieën dankbaar zijn dat er zo iemand als jij is in zijn buurt die ten minste nog een poging doet om hem op het rechte pad te helpen. Maar zoals dat gaat bij klootzakken die door en door verrot zijn, hij heeft er helaas geen boodschap aan. Hij ontkent natuurlijk, maar ja, wie zegt niet dat hij liegt dat het gedrukt staat? Ik vind het een schande van de bovenste plank; de politie, de BVD de CIA (en waarom niet de KGB?) zouden hier beter toezicht op moeten houden. Zijn telefoon zou afgeluisterd moet worden en zijn computer gehackt om de onderste steen boven te krijgen. Ik denk dat ik een persoonlijke brief ga sturen aan Koning Willem om deze kwalijke situatie aan de kaak te stellen en een eind te maken aan dit verschrikkelijke onrecht!

Foei! Ander woorden heb ik er niet voor ?.
Een man had een minnares. Na zijn minnares bezocht te hebben, kwam hij laat thuis. Zijn vrouw vroeg hem waar hij, tot zo laat, geweest was.
Hij antwoordde: bij mijn minnares, waar anders?
Zijn vrouw zei snauwend: houd toch op man, je bent zeker weer met die klootzakken van je vrienden gaan bowlen.. zit niet zo te jokken.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 16:40   #25
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Een man had een minnares. Na zijn minnares bezocht te hebben, kwam hij laat thuis. Zijn vrouw vroeg hem waar hij, tot zo laat, geweest was.
Hij antwoordde: bij mijn minnares, waar anders?
Zijn vrouw zei snauwend: houd toch op man, je bent zeker weer met die klootzakken van je vrienden gaan bowlen.. zit niet zo te jokken.
En dat terwijl hij gewoon met zijn minnares was wezen bowlen ?.
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 17:15   #26
Kweetniet
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 1 July 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Nou, dan zal ik maar eens recht voor zijn raap zeggen wat ik er van vind ...

Laurens / Renoir is een smeerlap van een vent, een corrupte forumbeheerder, een lapzwans die voortdurend de forumregels aan zijn laars lapt en de hele boel hier in de maling zit te nemen. Ik vind het een schande van wereldformaat! De benoeming van Trump tot president van de USA valt hierbij in het niet. En hij mag van geluk spreken, God op zijn blote knieën dankbaar zijn dat er zo iemand als jij is in zijn buurt die ten minste nog een poging doet om hem op het rechte pad te helpen. Maar zoals dat gaat bij klootzakken die door en door verrot zijn, hij heeft er helaas geen boodschap aan. Hij ontkent natuurlijk, maar ja, wie zegt niet dat hij liegt dat het gedrukt staat? Ik vind het een schande van de bovenste plank; de politie, de BVD de CIA (en waarom niet de KGB?) zouden hier beter toezicht op moeten houden. Zijn telefoon zou afgeluisterd moet worden en zijn computer gehackt om de onderste steen boven te krijgen. Ik denk dat ik een persoonlijke brief ga sturen aan Koning Willem om deze kwalijke situatie aan de kaak te stellen en een eind te maken aan dit verschrikkelijke onrecht!
Zo jammer weer hé? Altijd weer kiezen voor de overdrijvende vorm(!)geving. Laat ik voorop stellen: ik ben het met je eens. Behalve dan vwb Trump. Trump is een grotere lapzwans als Laurens!



Zo!
Kweetniet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 17:19   #27
Kweetniet
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 1 July 2016
Berichten: 0
Standaard

Dan Laurens bedoel ik.


Zit ik in mijn kwaadheid ook nog fouten te maken. Wat geheel en al de schuld is van Trump?ehh..Laurens. (verdikkeme, nu begin ik ze al door elkaar te halen. wie is Trump en wie is Laurens?)


Edit: wtf is Trump en wtf is Laurens?
Kweetniet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 17:22   #28
Kweetniet
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 1 July 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Looro Bekijk bericht
Je hebt net een boek uit over subjectieve en objectieve werkelijkheid.
Je maakt het onderscheid hier door deze aantijgingen wel erg duidelijk!
Misschien herlezen ... of nog beter, doe gewoon het gedegen zelfonderzoek dan ben je gelijk van het willen vergelijken af.
Daar hebben het gzoz mantra weer. Je hoort al helemaal bij de club hé?

En daarmee vergeet je dat je door je oordeel over Miha je al weer in de dualiteit begeeft?.
Kweetniet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 17:37   #29
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kweetniet Bekijk bericht
Zo jammer weer hé? Altijd weer kiezen voor de overdrijvende vorm(!)geving. Laat ik voorop stellen: ik ben het met je eens.
Het is een beproefde methode die ingezet kan worden wanneer mensen geloven in hun eigen waanideeën. Het werkt helaas niet altijd ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2016, 17:50   #30
Kweetniet
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 1 July 2016
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Het is een beproefde methode die ingezet kan worden wanneer mensen geloven in hun eigen waanideeën. Het werkt helaas niet altijd ...
Of het werkt of niet, dat doet er niet toe. Ik zoek naar Waarheid. En als ik daar even niet mee bezig ben dan zoek ik ontspanning in geloof. Het topic is hier of Laurens het account van Looro heeft overgenomen. Over dat geloof hebben we het.

Wat wil nu het geval? Zowel Laurens als Looro zijn virtuele persoonlijkheden. Dwz: beiden bestaan eigenlijk niet. Ik heb beide virtuele persoonlijkheden eigenschappen toegedicht. Op grond van hetgeen zij schreven in het verleden.

Maar ja, dat zegt weer niks over het heden, laat staan over de toekomst.
Shit, verhip?wat wilde ik nu eigenlijk zeggen? Dualiteit is ook zo lastig.
Je moet dus niet alleen Looro en Laurens uit elkaar houden, maar ook verleden, nu (ja het nu) in de toekomst. Dat levert (uit het hoofd gerekend) al weer 6 variabelen op. Zes mogelijke scenario's die allemaal mogelijk waar kunnen zijn.

En er zijn nog meer variabelen. Dit forum kent tientallen deelnemers (je ziet ze alleen nooit) Dus kom ik uit op een schier oneindige hoeveelheid variabelen die allemaal waar kunnen zijn!

Geen idee waar dit betoog naar toe gaat, maar dat is dualiteit hé? Daar van weet je per definitie niet waar het naar toe gaat.
Kweetniet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.