Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 April 2012, 10:39   #21
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
In het linkervak naast een bericht. Een klein stukje onder iemands naam. Daar staan drie icoontjes. Eentje daarvan is een rode driehoek met een uitroepteken. Hiermee kun je dat bericht rapporteren.
Dank je Esradha, ik ga dat nu doen.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 10:58   #22
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mij vooral raakte was het feit dat niemand iets over zei. Iedereen vond het blijkbaar normaal dat hij mij zo aansprak.
Ik kan me er wat bij voorstellen, dat mijn woorden de laatste dagen confronterend waren, als men dan vervolgens Ok vindt, dat iemand mij zo aanspreekt wil ik dat weten, want ik vind het niet Ok.
Ik ga bewust voor mezelf opkomen. Waarom wachten tot dat iemand anders doet?
Het is voor mij dat wat goed voelt om te doen.
Ik heb ergens anders al gereageerd, hoeveel draadjes heb je lopen met je ongerief ?

De ultieme egotest is niet doorstaan, maar dat beoog je ook niet, je accepteert gewoon dat je er gevoelig voor blijft. Ook goed, dan moet je gewoon iedere keer voor dat ego opkomen.

Dat voor jezelf opkomen is jouw item en dat doe je nu kennelijk terwijl anderen jou in de gelegenheid stellen dat te doen.

Je zou ze dankbaar kunnen zijn.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:02   #23
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Keen is iemand die zich normaliter niet bedient van grof taalgebruik. In het draadje: De baby slaapt, licht hij naar mijn mening prima toe waarom hij er, in dit geval, voor gekozen heeft dit wel te doen. Ik denk dat het de goede weg is om de ander er direct op aan te spreken zoals jij in dat draadje gedaan hebt. Het gelijk aan je kant willen krijgen door je te verschuilen achter fatsoensnormen en regels vind ik altijd een zwaktebod.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:03   #24
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Opgestuurd naar de Organisatie Forum!

Dit tekst is voor mij grof en onaanvaardbaar. Graag reactie van de Organisatie van het Forum ook openbaar op het forum zetten, waarin aangegeven wordt dat zo een benadering niet aanvaardbaar is. Volgens de regels van het Forum zijn deze uitdrukkingen niet toegestaan.
Hopelijk ook een gepaste sanctie geven om in het vervolg zo een benadering te voorkomen.

Mihaela
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:07   #25
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik heb ergens anders al gereageerd, hoeveel draadjes heb je lopen met je ongerief ?

De ultieme egotest is niet doorstaan, maar dat beoog je ook niet, je accepteert gewoon dat je er gevoelig voor blijft. Ook goed, dan moet je gewoon iedere keer voor dat ego opkomen.

Dat voor jezelf opkomen is jouw item en dat doe je nu kennelijk terwijl anderen jou in de gelegenheid stellen dat te doen.

Je zou ze dankbaar kunnen zijn.
Ik vind je reactie hier, voor mij dan, niet van toepassing op het onderwerk waar ik mee bezig ben.
Ik ben op dit draadje er mee bezig met de uiting van Keen en ik vraag mening van mensen daar over. Als je daarover iets te zeggen hebt, graag lees ik je.
Wat vind jij van de uiting van Keen Renoir?
Bedoel je dat ik met de tekst hier onder dankbaar moet zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:11   #26
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Keen is iemand die zich normaliter niet bedient van grof taalgebruik. In het draadje: De baby slaapt, licht hij naar mijn mening prima toe waarom hij er, in dit geval, voor gekozen heeft dit wel te doen. Ik denk dat het de goede weg is om de ander er direct op aan te spreken zoals jij in dat draadje gedaan hebt. Het gelijk aan je kant willen krijgen door je te verschuilen achter fatsoensnormen en regels vind ik altijd een zwaktebod.
Nadje, ik heb ergens gechat waar iedereen zich zo grof uitte. Als dit forum zulk uitingen toestaat, zelfs als bijzonder en doeltreffend beschouwd, dan weet ik dat.
Renoir zegt zelfs dat ik dankbaar moet zijn dat iemand zich zo uit. Zulk taal gebruik kan ik dan ook elders treffen als mijn voorkeur ernaar toe gaat. Mijn voorkeur gaat niet naar grof taal gebruik. Ik vind het onaanvaardbaar.
Dat is alles wat ik wil aangeven, dat is alles wat ik met mijn draadje beoog. het aangeven van grof taal gebruik en dat het onaanvaardbaar is.

Als jij zo een taal gebruik Ok vindt, is het je goed recht.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:12   #27
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind je reactie hier, voor mij dan, niet van toepassing op het onderwerk waar ik mee bezig ben.
Ik ben op dit draadje er mee bezig met de uiting van Keen en ik vraag mening van mensen daar over. Als je daarover iets te zeggen hebt, graag lees ik je.
Wat vind jij van de uiting van Keen Renoir?
Bedoel je dat ik met de tekst hier onder dankbaar moet zijn?
Het gaat niet om de tekst, maar om wat het met je doet.
Nadje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:13   #28
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Keen is iemand die zich normaliter niet bedient van grof taalgebruik. In het draadje: De baby slaapt, licht hij naar mijn mening prima toe waarom hij er, in dit geval, voor gekozen heeft dit wel te doen. Ik denk dat het de goede weg is om de ander er direct op aan te spreken zoals jij in dat draadje gedaan hebt. Het gelijk aan je kant willen krijgen door je te verschuilen achter fatsoensnormen en regels vind ik altijd een zwaktebod.

Keen heeft dit geschreven Nadje:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......
Hier heb ik het over, en nergens anders
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:14   #29
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik vind je reactie hier, voor mij dan, niet van toepassing op het onderwerk waar ik mee bezig ben.
Ik ben op dit draadje er mee bezig met de uiting van Keen en ik vraag mening van mensen daar over. Als je daarover iets te zeggen hebt, graag lees ik je.
Wat vind jij van de uiting van Keen Renoir?
Bedoel je dat ik met de tekst hier onder dankbaar moet zijn?
Die woorden heeft hij gezocht, zoals hij al zei leven ze helemaal niet in hem, hij heeft voldaan aan de vraag naar agressie waarom in dat draadje gevraagd werd. Dat was wat ik zag, maar het gaat niet over Keen het gaat over jou.

Het ging over je verontwaardiging met de bedoeling de benodigde energie op te wekken om vervolgens voor jezelf op te kunnen komen. Van die taak heb je je in dat draadje goed gekweten. Daarbij mag je dank uitgaan naar allen die hun hulp daaraan hebben verleend.

Dus ja het zou mij aanleiding geven om dankbaar te zijn, maar dat is geen moeten, dat wil gevoeld worden.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 April 2012, 11:14   #30
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Ik vind grof taalgebruik niet prettig, doch is de intentie achter woorden voelbaar en belangrijker voor mij dan de keuze van woorden. Met nettere bewoordingen kan de intentie toch veel negatiever voelen.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.