Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

We ervaren afgescheidenheid maar zijn 1 Zo is dat bedoeld te zijn maar is niet wat we zijn.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 July 2014, 13:12   #21
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dat is de enige reden ook die ik kan bedenken en vervolgens stapelt zich daarop de ene frustratie op de andere en wellicht tot inzicht gekomen zwijgt Moi vervolgens weer in alle talen, met name in het Russisch .


Nog niet zo lang geleden doorzag Moi mijn spelletje dat ik mij zou hebben uitgegeven voor Waarheidsmurf, die later Puppetji bleek te zijn, maar van Moi geen woord over deze misvatting. Dus begin ik het nu, na weer een incident waarop ze vervolgens zwijgt, op prijs te stellen dat Moi haar foutieve aannames eens ruiterlijk gaat toegeven.
Citaat:
Nog niet zo lang geleden doorzag Moi mijn spelletje dat ik mij zou hebben uitgegeven voor Waarheidsmurf, die later Puppetji bleek te zijn, maar van Moi geen woord over deze misvatting.
Toon eerst aan waar bovenstaande op is gebaseerd.
Mijn excuus zal groot zijn dan.
Bij mijn weten heb ik ene Waarheidsmurf geen enkele keer aangesproken, mja mijn geheugen zal een gatenkaas blijken zou het wel zo zijn, dus bij deze.

Voor de rest oke, mijn excuus ,voor de misvatting op het woord 'begrepen'.

Wat niet weg neemt , dat dat niet het enige was/is, van je zeer onhandige manier van reageren /comuniseren, enkel een totaal ervan.
moi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 13:37   #22
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Toon eerst aan waar bovenstaande op is gebaseerd.
Mijn excuus zal groot zijn dan.
Bij mijn weten heb ik ene Waarheidsmurf geen enkele keer aangesproken, mja mijn geheugen zal een gatenkaas blijken zou het wel zo zijn, dus bij deze.

Voor de rest oke, mijn excuus ,voor de misvatting op het woord 'begrepen'.

Wat niet weg neemt , dat dat niet het enige was/is, van je zeer onhandige manier van reageren /comuniseren, enkel een totaal ervan.
Moi wanneer ik het niet goed doe in jouw ogen zeg het me dan en praat dat uit en stapel niet ongerief op ongerief, dat komt het enkele voorval waarom het gaat niet ten goede. Dit was slechts een misvatting over het woord 'begrepen' en vervolgens blijkt er op grond van je tirade helemaal niets meer te deugen aan mijn aanwezigheid hier.

Wellicht was voor jou de eerste aanzet dat ik uit naam van Waarheidsmurf hier spelletjes speel en heb je zo ondertussen op basis van allemaal verkeerde veronderstellingen (ik was Waarheidsmurf helemaal niet) een heel verhaal over mij opgebouwd.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 13:56   #23
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Moi wanneer ik het niet goed doe in jouw ogen zeg het me dan en praat dat uit en stapel niet ongerief op ongerief, dat komt het enkele voorval waarom het gaat niet ten goede. Dit was slechts een misvatting over het woord 'begrepen' en vervolgens blijkt er op grond van je tirade helemaal niets meer te deugen aan mijn aanwezigheid hier.

Wellicht was voor jou de eerste aanzet dat ik uit naam van Waarheidsmurf hier spelletjes speel en heb je zo ondertussen op basis van allemaal verkeerde veronderstellingen (ik was Waarheidsmurf helemaal niet) een heel verhaal over mij opgebouwd.
Renoir, het boeit me verder niet, maar die aantijging van die Waarheidssmurf wens ik te zien, vandaar kom ermee voor de draad voordat je je gelijk totaal aan jou zijde haalt.

Ik ben benieuwd naar dat verhaal.

Verder wil ik nergens over zagen, dan de waarheid horen/zien.
moi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:00   #24
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Renoir, het boeit me verder niet, maar die aantijging van die Waarheidssmurf wens ik te zien, vandaar kom ermee voor de draad voordat je je gelijk totaal aan jou zijde haalt.

Ik ben benieuwd naar dat verhaal.

Verder wil ik nergens over zagen, dan de waarheid horen/zien.
Zagen ? Wat je allemaal op grond van een misverstand naar m'n kop geslingerd hebt.
Tjonge jonge je tirade ging om meer dan alleen dat simpele berichtje nummer 13.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:11   #25
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Zagen ? Wat je allemaal op grond van een misverstand naar m'n kop geslingerd hebt.
Tjonge jonge je tirade ging om meer dan alleen dat simpele berichtje nummer 13.
Hierom?

7 juli 2014, 10:00 #13
Hero


Geregistreerd: 15 oktober 2011
Berichten: 769



Goh Rennie wat ben je toch doorzichtig.


Om die uitlokking?
Om erachter te komen, diegene die het werkelijk was?
Jij zo vaak met alterego's hier te werk ging ik jou gebruikte?
Mijn excuus jou ervoor te gebruiken, maar totaal niks betekende.
Het leek mij wel gepast.

Ik er verder niet meer op in ging dan enkel het nummertje 666 uit te lichten.
moi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:16   #26
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Als je hiervoor ook een excuus wenst, nou bij deze ,ik ben de beroerdste niet hoor.
moi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:21   #27
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Hierom?

7 juli 2014, 10:00 #13
Hero


Geregistreerd: 15 oktober 2011
Berichten: 769



Goh Rennie wat ben je toch doorzichtig.


Om die uitlokking?
Om erachter te komen, diegene die het werkelijk was?
Jij zo vaak met alterego's hier te werk ging ik jou gebruikte?
Mijn excuus jou ervoor te gebruiken, maar totaal niks betekende.
Het leek mij wel gepast.

Ik er verder niet meer op in ging dan enkel het nummertje 666 uit te lichten.
Nee dat je in staat bent me uit te maken voor LUL omdat je zelf iets mis geïnterpreteerd hebt en vervolgens een hele lading ongerief over mij uitstort. Ik veronderstelde (je typeerde het al als zagen) dat je een heel verhaal in je hoofd hebt opgebouwd beginnende met het voorval dat je dacht dat ik Waarheidsmurf was. Dat was géén gissen maar een interpretatie en daarbij een veronderstelling dat ik veel te doorzichtig ben, kortom de aanzet tot een verhaal dat je ontwikkelde en wellicht bij je laatste interpretatie tot een uitbarsting kwam?.

Maar ja de mogelijkheid om je eigen aandeel eens te bekijken is al getypeerd als 'zagen', dus een onderzoekje naar je misinterpreteren en -dragen zit er vast niet in.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:24   #28
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Als je hiervoor ook een excuus wenst, nou bij deze ,ik ben de beroerdste niet hoor.
Zo makkelijk kom je daar bij mij niet mee weg ik ga dit eens op de spits drijven.

Wat kan mij dat schelen, ik heb je excuses niet nodig, maar kijk liever eens een keer wat je aanricht met je ongefundeerde woedeuitbarstingen. Zomaar iemand op grond van een zelf gemaakte fout voor lul uitmaken en hoe kan ik nog geloof hechten aan wat je ziet wanneer je kennelijk de ene interpretatiefout op de ander maakt?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:29   #29
moi
Vicaris
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 58
Standaard

Daarbij spreek ik ook de wens uit dat je eigen vorm van communiceren meerdere malen zelf tot uitlokkig bijdragen.

Je onbehouwe uitingen zijn de wespen opzich ,die wel vele malen zelfs tot verwarring kunnen leiden , je botheid is dat een ieder zo op je kan reageren.

Je een reputatie hebt opgebouwd in de loop der jaren, de vorm van communicatie, tot veel commotie heeft geleid.

Het lastig is je met andere ogen te zien, door die onhandig opgebouwde reputaie.

En kom me dan niet met zachte heelmeesters ,maken diepe wonden als excuus.
Dat is een heel ander verhaal.

Dat neemt niet weg dat je het moeilijk hebt een forum in zijn gareel te houden, wil nog niet zeggen dat je onbehouwe uitspraken gerechtvaardigd zijn.

Zou je ook aan een onderzoek kunnen werpen.

Maar houden van je zal ik ten alle tijden doen.
Ik ga voorlopig en hou het voor gezien, tot wellicht ooit.
moi is offline   Met citaat reageren
Oud 28 July 2014, 14:36   #30
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Daarbij spreek ik ook de wens uit dat je eigen vorm van communiceren meerdere malen zelf tot uitlokkig bijdragen.

Je onbehouwe uitingen zijn de wespen opzich ,die wel vele malen zelfs tot verwarring kunnen leiden , je botheid is dat een ieder zo op je kan reageren.

Je een reputatie hebt opgebouwd in de loop der jaren, de vorm van communicatie, tot veel commotie heeft geleid.

Het lastig is je met andere ogen te zien, door die onhandig opgebouwde reputaie.

En kom me dan niet met zachte heelmeesters ,maken diepe wonden als excuus.
Dat is een heel ander verhaal.

Dat neemt niet weg dat je het moeilijk hebt een forum in zijn gareel te houden, wil nog niet zeggen dat je onbehouwe uitspraken gerechtvaardigd zijn.

Zou je ook aan een onderzoek kunnen werpen.

Maar houden van je zal ik ten alle tijden doen.
Ik ga voorlopig en hou het voor gezien, tot wellicht ooit.
Dat lokken dient het nobele doel van het gedegen zelfonderzoek om het ego uit z'n tent te lokken. Als je niet weet wat het 'ding' is heb je ook geen idee wat het aanricht. Ik heb geen ego dus mijn ding is verschrompelt en maakt niks meer klaar en behoeft dus niet het haantje te spelen of in de verdediging. Dat wat ik ben maak zich geen seconde druk over het feit dat het een een lul genoemd wordt, noch heeft het behoefte aan je excuses.

Tekenend voor ego echter is dat het gaat lopen wanneer het onderzoek naar zichzelf moet doen. Het is maar zo'n fragiel dingetje dat het wel moet vluchten anders zakt het misschien als een plumpudding in elkaar. Anderzijds vraagt het continu energie en aandacht om het in tact te houden. Zou het niet heerlijk zijn als je het ding doorkrijgt en het vervolgens aflaat op z'n strepen te staan en zich met je simpele natuurlijke ZIJN te bemoeien?
Rennie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.