Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Inzichten
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Inzichten Elk inzicht is een smoesje.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 October 2021, 02:13   #21
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Van mij mag iedereen alles doen wat ie nodig acht.
Aha, dacht ik toch ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat mij betreft staat Robs bezoek aan een psych gelijk aan jou bezoek aan een medium. Wat dat betreft kan je dan dus nu ook wel stoppen met te trachten die psych-vlieger mbt Rob wind te laten vangen want je bent zelf geen haar beterö.
Ben jij een haar beter dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Jij bent dan ook geen verlichtte Darsho want iedere werkelijk verlichtte heeft dat ' vermogen' tis niet echt een vermogen het is meer een logisch gevolg vanö.., in de wereld want er bestaan geen aparte wezens meer, je bent al die wezens.
Juist, jij moet dan een echte verlichtte zijn want je kan bewust door alle lagen van de ethersfeer vliegen en praten met mensen van over de hele wereld. WiNk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Contact maken met jou overleden ziener zou een peulenschil voor je moeten zijn en dat is het dus niet, dus ben je een neppert die via de kikker idd nog niet verder is gekomen dan 1 treetje op de ladder. Je persoonlijk lijden is voorbij maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Juist, jij bent geen neppert, hoe kan je dit anders allemaal weten. WiNk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Die ziener van je is zo ver niet weg, dichterbij dan je denktö..
Hmm, ik voel em al via jouw Christusbewustzijn. WiNk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Veel geluk met het bezoek aan je mediumö.WiNk
Dank je. WiNk
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 10:33   #22
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ben jij een haar beter dan?
Zeker ben ik een haar verder dan jij Darsho. Ik ben niet voortdurend bezig te trachten anderen naar beneden te trappen met oude zooi. Rob heeft in tegenstelling tot jou nooit beweerd verlicht te zijn, dat is wat jij er ten behoeve van jou behoefden, namelijk je papa issues uitwerken, van hebt gemaakt. Dat was punt 1 want als we wat verder kijken doe jij zelf dus precies dat wat je bij voortduring Rob voor de voeten gooit. Beweren dat je 'verlicht' bent maar wel op bezoek gaan bij mediums en ze om van alles en nog wat te contacteren maar dat laat je dan, snugger als je bent, maar even achterwege wanneer je Rob maar weer eens naar beneden wilt trappen om je eigenwaarde wat op te krikken Darsho. En ja ik zeg om je eigenwaarde op te krikken want wat je eigenlijk zegt is:' ik ben niet zoals jij papa, want ik zal mijn nooit zo in de steek laten als jij mij in de steek hebt gelaten blabla ectö..'

Citaat:
Juist, jij moet dan een echte verlichtte zijn want je kan bewust door alle lagen van de ethersfeer vliegen en praten met mensen van over de hele wereld. WiNk
De wereld is niet zwart - wit Darsho. Ik ben alles behalve 'verlicht', ik ben een leerling zoals ik al zo vaak heb gezegdö.en ja ik ben bewust in contact met anderen in de verschillende lagen in de ethersfeer. Dat kan jij wel belachelijk willen maken maar ondertussen ga jij dus wel naar een medium hé! Waar denk jij dat zij dat contact kunnen maken met jou ziener gaat maken of waar denk jij dat jou ziener zijn weten vandaan haalde?

Citaat:
Juist, jij bent geen neppert, hoe kan je dit anders allemaal weten. WiNk
Idd, ik ben geen neppert, ik ben onderweg. Naarmate je energetische trilling verhoogt valt je dat allemaal steeds meer toe. Daarbij toevoegend dat ik als leerling in bewust contact ben met leraren uit het Christusbewustzijn al vele vele jaren en geloof me dat houd me bescheiden mbt tot waar ik sta.


Citaat:
Hmm, ik voel em al via jouw Christusbewustzijn. WiNk
Via mijn Christusbewustzijn zul je nooit in contact kunnen treden met je ziener. Ik zou zeggen probeer het eens via je eigen hart want daar liggen alle stemmen van over heel de wereld wat zeg ik het hele universumö.

Dus in plaats van mij, zoals je hierboven tracht te doen, belachelijk te maken, zou ik me, wanneer ik jou was eerst maar eens richten op mezelf en terugkomen wanneer je niet langer een tussenpersoon nodig hebt om met je overleden geliefden in contact te kunnen treden. En wanneer je daartoe in staat bent zal misschien de tijd komen om daar dan weer bovenuit te kunnen stijgenö.

Dank je. WiNk
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 12:55   #23
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Vagebond is geen neppert, maar een medium.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Idd, ik ben geen neppert, ik ben onderweg. Naarmate je energetische trilling verhoogt valt je dat allemaal steeds meer toe. Daarbij toevoegend dat ik als leerling in bewust contact ben met leraren uit het Christusbewustzijn al vele vele jaren en geloof me dat houd me bescheiden mbt tot waar ik sta.
Hola, je bent als leerling al vele jaren in bewust contact ben met leraren uit het Christusbewustzijn!
Klinkt indrukwekkend!
Het zijn vast zij dat jij bezoekt en mee praat tijdens je bewuste vliegen in alle lagen van de ethersfeer.
Mag ik zeggen dat je ook medium bent? Je staat kanaal voor hun liefde en helderheid.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 13:24   #24
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Hola, je bent als leerling al vele jaren in bewust contact ben met leraren uit het Christusbewustzijn!
Klinkt indrukwekkend!
Hoezo indrukwekkend? Het Christusbewustzijn is in ieder van ons aktief, bij mij was het zo dat ik op een gegeven moment de stem ervan duidelijk hoorde spreken, het zal wel iets te maken hebben gehad met het gegeven dat ik er klaar voor was die stem te kunnen horen Darsho. Dus inplaats van er minachtend over te doen, want ik zie je geachten al gaan wanneer je in verband hiermee weer om je heen kan meppen, zou je ook blij voor mij kunnen zijn zoals ik blij voor jou was dat jij tot eenheid bent gekomen met de godskern, want God weet wat voor'n mijlpaal dat is en/of is geweest.

Citaat:
Het zijn vast zij dat jij bezoekt en mee praat tijdens je bewuste vliegen in alle lagen van de ethersfeer.
Nee, zo werkt dat niet. Zoals gezegd: ik ben een leerling dus zij bepalenöechter ik ben altijd in contact, nooit alleen, zij brengen de lessen op mijn pad, dragen/bemoedigen me wanneer het moeilijk is maar ze zullen nooit de oplossing aandragenö.ect.

Citaat:
Mag ik zeggen dat je ook medium bent? Je staat kanaal voor hun liefde en helderheid.
Je mag alles vragen wat mij betreft. Nee, ik ben geen medium mensen moeten dingen voor zichzelf ontdekken uiteindelijk.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 14:07   #25
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dus inplaats van er minachtend over te doen, want ik zie je geachten al gaan wanneer je in verband hiermee weer om je heen kan meppen, zou je ook blij voor mij kunnen zijn zoals ik blij voor jou was dat jij tot eenheid bent gekomen met de godskern, want God weet wat voor'n mijlpaal dat is en/of is geweest.
Oké, ik ben blij voor je.
Kom nou te voorschijn met je verhaal over jezelf bijna van kant willen maken hebben als gevolg van je eenheidservaring.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 14:10   #26
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Nee, ik ben geen medium mensen moeten dingen voor zichzelf ontdekken uiteindelijk.
Suggereer je hier dat een medium het voor de mensen gaat ontdekken en dat je dus maar best maar geen medium bezoekt?
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 14:21   #27
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Oké, ik ben blij voor je.
Kom nou te voorschijn met je verhaal over jezelf bijna van kant willen maken hebben als gevolg van je eenheidservaring.
Lieve schat het verhaal staat al voor je deur, het enige wat je hoeft te doen is je er voor open te stellenö.Tja en tot die tijdö..doe lekker je ding, mijn tijd zal het wel duren mijn liefö
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 14:31   #28
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Suggereer je hier dat een medium het voor de mensen gaat ontdekken en dat je dus maar best maar geen medium bezoekt?
Nee, dat suggereer ik niet. Ik suggereer dat mensen naar mediums gaan omdat ze nog niet op eigen benen staan, niks mis mee wanneer je dat nodig hebt overigensö

Maar mbt jou Darshoö.Waarom zou jij via een derde met jou ziener in contact willen treden wanneer je ook zelf die mogelijkheid in je draagt. Wanneer je die mogelijkheid nog niet in je draagt zou dat een reden kunnen zijn eens uit te zoeken hoe het komt dat die mogelijkheid nog niet in jou ontwaakt is ipv naar een medium te gaanöwant heeft jou ziener niet gezegd dat je het allemaal al in je draagt en dat hij je niets meer te zeggen had? Wil je dat nog een keer bevestigd zien of zo, een aai over je bol, ik noem een paar mogelijkhedenöechtöje zoekt/ bent bezig op plaatsen waar je niet zou moeten kijken Darsho. Het zit allemaal al in je, daar moet je kijken, niet naar buiten naar een medium die jou in contact zal brengen met je zienerö.in mijn ogen ben je krankzinnig bezig, echtö.
__________________
Ontwaken is een proces...
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 14:42   #29
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Wat is nou weer afgeronde veranderlijkheid? Heb ik jouw afgerond zijn altijd verkeerd begrepen, Laurens? Ben je afgerond in veranderlijkheid?
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 October 2021, 15:13   #30
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Wat is nou weer afgeronde veranderlijkheid? Heb ik jouw afgerond zijn altijd verkeerd begrepen, Laurens? Ben je afgerond in veranderlijkheid?
Je bent niet de enige die het begrip 'afgerond' kan verbasteren.
  Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Top 100 questions and answers Rob Advaita 11 9 June 2013 09:58
TOP forum Danique Forum; regels, vragen, idee 5 19 November 2011 19:19


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.