Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 May 2013, 21:57   #21
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Renoir, even onder ons, je lijkt me wel eens een beetje te serieus of het te goed willen bedoelen.

Ik meen dat te herkennen omdat ik dat zelf ook was/had.
Ja veel te serieus en dat ik hier veel teveel ben, ik zit er te dicht bovenop en reageer als een bok op een haverkist. Ik moet wat meer afstand nemen.
Ik ga het wat meer aan jou overlaten, maar dan niet te veel geinen hé ?
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 22:00   #22
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Geinen is goed, een taart wil ik niet aannemen ik heb liever de toezegging wat te doen aan bewustwording. Ik heb niet echt de indruk dat er nou eens met enige aandacht is gekeken naar wat er heeft plaatsgevonden. Het is maar halve aandacht en onmiddellijke afkeur.

Maar vermoeiend is dit alles wel.
Renoir, die indruk heb ik ook niet, althans niet op de bewustzijnstrilling die wij waarschijnlijk kennen.

Een ieder zit in zijn/haar fase.

Die diehards als wij zijn waarschijnlijk uitgestorven.

In mijn tijd had ik echt een arm gegeven voor zo`n forum, wel de linker en die van mijn buurman.

Sorry het rolt er uit en ik laat het maar staan.

Ik ben blij dat ik niet in je schoenen sta, althans ik zou me niet meer in zo`n situatie gemanoeuvreren (Sem help me even aub).

Zonder dollen, ik waardeer dat je doet wat je doet, je biedt toch maar mooi gelegenheid.

Neen, geen veren, die heb je niet nodig.
Aart is offline  
Oud 25 May 2013, 22:02   #23
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Renoir, die indruk heb ik ook niet, althans niet op de bewustzijnstrilling die wij waarschijnlijk kennen.

Een ieder zit in zijn/haar fase.

Die diehards als wij zijn waarschijnlijk uitgestorven.

In mijn tijd had ik echt een arm gegeven voor zo`n forum, wel de linker en die van mijn buurman.

Sorry het rolt er uit en ik laat het maar staan.

Ik ben blij dat ik niet in je schoenen sta, althans ik zou me niet meer in zo`n situatie gemanoeuvreren (Sem help me even aub).

Zonder dollen, ik waardeer dat je doet wat je doet, je biedt toch maar mooi gelegenheid.

Neen, geen veren, die heb je niet nodig.
Hier ben ik blij mee Aad, een klein gebaar doet wonderen.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 22:03   #24
Danique
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik sta helemaal perplex over dat ineens al die quotes over hokje. Wat is er dan hokje ? Het ziet er naar uit dat met dit soort quotes waar er één begint met 'hokje' binnen no time het vuurtje waar niemand olie op meent te gooien wordt aangewakkerd.
Ik ben het echt spuugzat om dit forum nog bij te houden met zoveel kritiek. Ik heb hier nog geen steun gehad over mijn forumbeleid.

Ik heb er al twee dagen fulltime tijd in zitten als dit zo doorgaat kap ik daar mee !!
Ik heb geen kritiek willen leveren.
Ik heb slechts gereageerd vanuit het idee, dat ik het inderdaad hoogstwaarschijnlijk allang opgegeven had.
Ik zou het niet vol kunnen houden, een dagtaak te hebben aan een forum.

En als ik dan denk aan al die linkjes die geplaatst werden..
Dat wekte ook even mijn irritatie.
Maar ik dacht tegelijkertijd... 'dat stopt vanzelf wel weer'.
En ik denk dat heel veel vanzelf weer over waait.. ook als jij er geen energie in stopt.

Plus dat ik denk dat in extreme situaties een forumbeheerder nodig is, maar in de meeste situaties een en ander zich vanzelf reguleert.

Good luck.
Danique is offline  
Oud 25 May 2013, 22:08   #25
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danique Bekijk bericht
Maar ik dacht tegelijkertijd... 'dat stopt vanzelf wel weer'.
En ik denk dat heel veel vanzelf weer over waait.. ook als jij er geen energie in stopt.
Natuurlijk heb ik het gevoed, maar ik had nou eenmaal a gezegd en moest ook b zeggen. Het hoorde allemaal bij wat er gebeurd is, het was bedoeld zo te zijn.

Waar ik niet mee uit de voeten kan is het oordelen van leden die dit helemaal niet zien, ongefundeerde kritiek geven. Als je het niet weet hou je dan gewoon gedeisd. En dan leg ik het uit hoe het in elkaar steekt aan Lily, en dan komt de volgende die er ook zijn idee weer op lost laat en begin ik weer opnieuw uitleg te geven, vanuit die ander zijn perceptie met weer een andere insteek, en de volgende enzovoort. Vermoeiend maar ik wil dat graag doen.

En dan BB die het helemaal bruin bakt die hoeft niet eens uitleg, die wil zich er niet in verdiepen, die wil afkeuren en mij met lege handen laten staan.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 22:08   #26
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ja veel te serieus en dat ik hier veel teveel ben, ik zit er te dicht bovenop en reageer als een bok op een haverkist. Ik moet wat meer afstand nemen.
Ik ga het wat meer aan jou overlaten, maar dan niet te veel geinen hé ?
HELP, wat heb ik nou weer over mezelf afgeroepen.

Renoir, geloof het of niet, bij mij rolt er alles vanzelf uit.

Ben ik bij paps dan ben ik lieve zoon en wat serieuzer.

Maar zit ik hier dan lijkt het wel of ik die 'onbewustheid der mens' en die ellende der ego en vaste energie, als vanzelf in evenwicht zit te brengen met die zogenaamde Aad humor.

Of ben ik nou te serieus.

We zullen maar wat meer vertrouwen moeten hebben op de bewustheid van de forumleden en wie weet komt er al teveel oud zeer omhoog enkel bij het lezen van het woordje Renoir. Is ook zo bij het lezen van het woordje Aart, dat is voelbaar.

Laat het forum het forum een tijdje, wat kan er gebeuren, als we er een zootje van maken dan kan je terecht zeggen; Jongens en meisjes, eigen schuld dikke bult, stekker eruit voor een week.

De wereld zal gewoon doordraaien, toch?

Poe, ik heb er droge keel van gekregen en kramp in 2 vingers.

Dag, VRIEND.
Aart is offline  
Oud 25 May 2013, 22:14   #27
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
HELP, wat heb ik nou weer over mezelf afgeroepen.

Renoir, geloof het of niet, bij mij rolt er alles vanzelf uit.

Ben ik bij paps dan ben ik lieve zoon en wat serieuzer.

Maar zit ik hier dan lijkt het wel of ik die 'onbewustheid der mens' en die ellende der ego en vaste energie, als vanzelf in evenwicht zit te brengen met die zogenaamde Aad humor.

Of ben ik nou te serieus.

We zullen maar wat meer vertrouwen moeten hebben op de bewustheid van de forumleden en wie weet komt er al teveel oud zeer omhoog enkel bij het lezen van het woordje Renoir. Is ook zo bij het lezen van het woordje Aart, dat is voelbaar.

Laat het forum het forum een tijdje, wat kan er gebeuren, als we er een zootje van maken dan kan je terecht zeggen; Jongens en meisjes, eigen schuld dikke bult, stekker eruit voor een week.

De wereld zal gewoon doordraaien, toch?

Poe, ik heb er droge keel van gekregen en kramp in 2 vingers.

Dag, VRIEND.
Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is, en jouw gebektheid is mij vaak te vrijblijvend, maar misschien kunnen we de energie in elkaar laten overvloeien en daarmee voor beiden op aanvaardbaar peil brengen ?

Dank je KiSs
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 22:22   #28
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is, en jouw gebektheid is mij vaak te vrijblijvend, maar misschien kunnen we de energie in elkaar laten overvloeien en daarmee voor beiden op aanvaardbaar peil brengen ?

Dank je KiSs
Renoir, ik weet natuurlijk niet wat je met 'en jouw gebektheid is mij vaak te vrijblijvend' bedoelt maar je (in het algemeen) kunt enkel uitgaan van de energie die bij de ander is. Je kunt enkel de ander benaderen vanuit waar hij/zij staat/is.

Aanvaardbaar peil valt of staat bij de trilling van de forumleden, toch.

Ik zie wat mij betreft er bij de ene dit uitrollen en bij de ander dat.
Aart is offline  
Oud 25 May 2013, 22:26   #29
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Renoir, ik weet natuurlijk niet wat je met 'en jouw gebektheid is mij vaak te vrijblijvend' bedoelt maar je (in het algemeen) kunt enkel uitgaan van de energie die bij de ander is. Je kunt enkel de ander benaderen vanuit waar hij/zij staat/is.

Aanvaardbaar peil valt of staat bij de trilling van de forumleden, toch.

Ik zie wat mij betreft er bij de ene dit uitrollen en bij de ander dat.
Het is wat anders geworden maar je begon een onderwerp serieus te behandelen om het aan het slot volledig teniet te doen, misschien was jij daarmee je energie kwijt, bij mij begon die dan juist weer op te lopen.

Trillingen moet ik kennelijk leren opvangen ik ben daar niet goed in.

Maar ik ga dit lijf te rusten leggen. Voor jou en iedereen die leest welterusten.
Rennie is offline  
Oud 25 May 2013, 22:29   #30
Bigbear
Asprirant lid
 
Bigbear's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 0
Standaard

@Renoir
Ik start hier een driegesprek en ik constateer dat de beheerder hier de meeste berichten neerzet. Wil je dit onzinnige commentaar in een ander draadje willen voeren zodat wij hier iets aan zelfkennis kunnen doen?
Je ziet geen hokjes? Haal dat bord dan eerst even weg.

@Maria
Nee hoor, dat mis ik niet.
Bigbear is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 15:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.