Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 September 2011, 11:48   #21
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Wanneer u aan en bij de knoppen kunt zou u dan zo vriendelijk willen zijn de mogelijkheid tot het zelf kunnen bepalen van de kleur waarin wij typen en de lettergroote waarin wij typen opnieuw in te stellen. De vorige mod heeft ons die mogelijkheid namelijk op eigen intiatief, zonder overleg, ontnomen ivm, volgens zijn zeggen, ik vertaal het even in mijn eigen woorden, de duidelijkheid.

Volgens mijn begrip was hij de enige die van mening was dat het typen in verschillende kleuren en lettergrootte onduidelijkheid gaf. Ik ben het daar, en mogelijk ook anderen, niet mee eens.
En aangezien dit forum democratie hoog in het vaandel heeft staan, dat is tenminste wat ik begrepen heb, lijkt het mij dat dat die maatregel wat mij betreft in elk geval terug gedraaid zou mogen worden.

Persoonlijk mis ik namelijk die mogelijkheid tot vrije expressie, die kleur en lettergrootte mij biedt. Het maakt dat wanneer ik daar toch toe wil komen ik dat op omslachtig wijze moet doen, wat op zichzelf niet erg is maar niet nodig zou hoeven zijn m.i.

Bij voorbaat dank.

Mvrg Marijke
Dat heeft de Beheerder/Moderator ArryG in zijn hoedanigheid van Beheerder gedaan op mijn verzoek. Ik ben eigenaar van het forum en bepaal hoe het forum er uit moet zien.

Daar heb je geen inspraak in, ik vond die kleuren maar irritant om te lezen. Als je een stukje wilt benadrukken kun je schuine tekst of onderstrepen gebruiken.
Desnoods een groter lettertype. Maar wanneer gebruik van grote letters, of alsmaar alleen met dikke vette letters schrijven, vervolgens weer schering en inslag wordt dan kan ik bijvoorbeeld bepalen dat niet wenselijk te vinden. Ik verander dan ook nog de instellingen betreffende de maximale grootte en vetdruk van het lettertype.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 13:24   #22
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel/Renoir Bekijk bericht
Dat heeft de Beheerder/Moderator ArryG in zijn hoedanigheid van Beheerder gedaan op mijn verzoek. Ik ben eigenaar van het forum en bepaal hoe het forum er uit moet zien.

Daar heb je geen inspraak in, ik vond die kleuren maar irritant om te lezen. Als je een stukje wilt benadrukken kun je schuine tekst of onderstrepen gebruiken.
Desnoods een groter lettertype, maar als gebruik van grote letters, of alsmaar alleen met vette letters schrijven, schering en inslag is dan bepaal ik als forumeigenaar dat dat niet wenselijk is. Ik verander dan vervolgens tevens ook de instellingen betreffende de maximale grootte en vetdruk van het lettertype.
Ach kijk daar komt dan toch eindelijk de persoonlijk irritatie-aap uit de mouw dat ArryG in jou opdracht gehandeld heeft en derhalve dus de wind mocht vangen.

Lekker integer allemaal, en vooral democratisch ook want dat was toch wat dit forum in beginsel voorstond als ik mij goed herinner, en dus nu blijkenswaardig met voeten getreden is geworden?

Renoir vind iets irritant dan moet het voetvolk vervolgens verder zijn mond houden, en anders zullen zij dat op een of andere manier wel voelen jajaja. M.i. lijkt dat meer op een totalitair regime.

Geen probleem hoor het is maar even voor de weet zodat het voetvolk weet waar het aan toe is.

Nog een vraagje als u mij toestaat; waar was jij een haar beter dan ene Remon Renoir?

De naam Gargamel kan deze smurf niet weerhouden je gewoon aan te blijven spreken met Renoir want zo heet je toch? Al dat verschuilen achter van alles en nog wat.....ik wordt er onpasselijk van eerlijk gezegd, als u mij niet kwalijk neemt.

Het zal aan mij liggen idd.

Wijziging aangebracht door Madelief op 16 September 2011 om 14:08.
Reden: Het woordje 'irritatie' toegevoegd in de eerste zin.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 14:13   #23
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

O ja en Renoir ik hoop dat de mensen die jij hebt aangesteld als Moderator op dit forum (verborgen) totalitair gedrag zoals bovenstaande, door jouzelf (aan)-getoont, zullen doorzien en er niet voor zullen vallen.

Wie weet wordt het dan nog eens wat met dit forum.

Met als directe vraag aan de moderatoren of zij voor gedrag, zoals getoond door Renoir, zullen vallen danwel het kunnen doorzien en op gepaste wijze op zullen/kunnen reageren, binnen of buitenkamers dat kan mij verder niet zoveel schelen.

Dit in het kader van het feit dat de moderatoren geen onderscheids des persoons zullen maken is mij verzekerd door een in mijn ogen onbetrouwbaar persoon.

In afwachting en bij voorbaat dank

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 14:46   #24
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Madelief, ik heb niet alles gelezen hoor maar moet toch even melden dat de moddermannetjes en moddervrouwtjes geen pappie en mammie zijn.

Heb ik geloof ik ook een wijs moddermannetje zien schrijven.

M.a.w. als jij voor jezelf bepaald gedrag denkt/voelt te zien dan kun je dat vanuit jezelf melden toch.

Zoiets van; nou Aart deze tekst van jou komt bij mij wel heel belerend over, was dat ook zo bedoelt of vertaal ik je tekst enkel zo of zoiets.

Waar ben ik in hemelsnaam mee bezig, ik heb geen kinderen, ik wil ze ook niet, ik heb er niet voor niets 3 door de plee gespoelt en 6 ter adoptie afgestaan en zit ik hier een beetje PAPPIE te spelen.

Kolere wat ben ik toch een onbewuste drop, hou je in, hou je in, dropveterlul.

Ach en dat allemaal ten behoeve van de lezers, ja ja de krant moet vol.

Dag lieve kijkmuiskinderen, tot een volgende keer.

Ik heb eventjes de van mezelf.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 15:27   #25
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Beste Aad, ik vind het schattig hoor hoe jij vol overtuiging, net als ik zelf vol overtuiging mijn rolletje(s) op me neem, de pappierol op je neemt.

Ik ben echter blij dat jij op dit moment aan de schijt bent geraakt ( ja ik volg het goede pappie-voorbeeld ) van jezelf en mij daarmee dus verder even uit de weg bent. Ik hoop dat je een boekje bij je hebt zodat je voorlopig nog even bezig bent op de toilet.

O nee je had een volwassen drilboor bij je waar je mee spelen kan.

Pas maar op of mammie komt die drilboor uit je kinderhandjes nemen, omdat zij het wel prettig zou vinden wanneer er nog iets overblijft van het huis en zij graag in rust en stilte een eetbaar hapje eten voor Aartje op tafel wil zetten. En mocht Aartje niet leren dan volgen andere maatregelen.

Je zult het wel merken.

Thanks XXX

Wijziging aangebracht door Madelief op 16 September 2011 om 15:37.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 16:36   #26
Esther
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Beste Saartje, mag ik vragen hoe dat er uit ziet dat hulp in de forum-huishouding. Ik heb daar namelijk geen enkel beeld bij.

Al vast bij voorbaat dank.

Mvrg Marijke
Hallo Madelief, dat mag je vragen, maar ik weet het zelf nog niet precies. We zullen het wel zien.
  Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 17:31   #27
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Bekijk bericht
Welkom!
En ontzettend veel succes gewenst :)


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Van mij ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naadje Bekijk bericht
Van harte welkom enne.....doe vooral ook de hartelijke groeten aan Saartje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Bromsnor en Saartje, succes ermee!
Allemaal hartelijk dank!
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 17:39   #28
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Kan allemaal best zijn Ulla maar je mist het punt waar het om gaat.

Punt 1. Renoir en ikzelf hebben verglijkbare ervaringen mbt tot forums.

Punt 2. Renoir en ikzelf lijken op bepaalde punten nogal op elkaar.

Punt 3. We zijn niet op jou forum biij mijn weten.

Punt 4. Wat is de reden dat jij voortdurend probeert iemand te remmen in waar hij/zij mee bezig is? Bang voor oorlog/ruzie/conflict misschien?

Punt 5. Wanneer je er achter bent hoe het bij punt 4 zit, zou je je misschien wel met jezelf willen gaan bemoeien ipv telkens van alles en nog wat te willen voorkomen vanuit mogelijk oneigenlijke redenen of zoiets?

Bv dank.
Geen bijzondere redenen, behalve dat ik dit gezeik zat ben.
Dus heel graag gedaan.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 17:42   #29
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Kunt/wil u aangeven wat u daar van vindt en of u dat vervelend vindt.

Mvrg Marijke
Naar mijn mening stelt u, waarschijnlijk vanuit uw wantrouwen, mij allemaal vragen waar ik zo snel geen antwoord op heb. En ik wil ook nu niet gaan nadenken over situaties die misschien helemaal niet gaan gebeuren. Zo sta ik niet in het leven. Ik ben gewend om het leven te nemen zoals het komt en dan met gezond verstand en intuitie te doen wat ik denk dat goed is.

Om eerlijk te zijn vind ik uw vragen wel een beetje vervelend. Als u nu gewoon uw gang gaat met waar dit forum voor bedoelt is en zich aan de regeltjes houdt die zijn gesteld, dan komt het allemaal wel goed.

Ik wens u veel plezier!
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 16 September 2011, 18:04   #30
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
En aangezien dit forum democratie hoog in het vaandel heeft staan, dat is tenminste wat ik begrepen heb, lijkt het mij dat dat die maatregel wat mij betreft in elk geval terug gedraaid zou mogen worden.
Op uw vraag heeft u inmiddels antwoord gekregen.

Over democratie wil ik u graag het volgende vertellen. Ik heb een tijdje (lange geleden) als barman gewerkt in een kroeg. In de weekenden er bij. Mij is nog nooit gevraagd of het er democratisch aan toe gaat, in die tijd. Men komt daar gewoon uit vrije wil en voor het plezier en gelukkig gedraagt iedereen zich doorgaans fatsoenlijk. Mijn taak is het om iedereen te bedienen en de gezelligheid te bevorderen. En als het een beetje vervelend begon te worden dan wees ik naar een bordje wat er hing:



Meestal was dat voldoende, want iedereen begreep wat de bedoeling was.
Het is maar een paar keer voorgekomen dat ik iemand de deur heb moeten wijzen. Ik hoop dat dat niet nodig is, maar als het nodig is draai ik mijn hand er niet voor om.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe moderatoren. Renoir Mededelingen forumbeheer 0 21 November 2014 17:39
Het Nieuwe Inzicht. Aart Overige religie 0 1 February 2012 20:27
Mededeling van uw moderatoren (06-11-11) Bromsnor Forum; regels, vragen, idee 57 25 December 2011 18:57


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.