Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 9 July 2012, 21:11   #21
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Thanks Ulla, want ik kan al jaren uitmuntend paardrijden. En dat betekend dus zelfbeheersing. Ik ren niet zomaar als een dolle over iedereen heen, ik ben best bereid een stukje aan de kant te gaan, rekening te houden met, en aanverwanten, maar als er geen rekening wordt gehouden met mij dan is het wat mij betreft snel uit met de relatieve pret. Ik accepteer onder geen enkel beding, hoe dan ook, dat er misbruik op wat voor een manier ook, van mij wordt gemaakt in het kader van gevangenschap in stand houden, never nooit niet gaat dat gebeuren. Dat betekend voor mij dat ik mag meppen en hard ook. Men mag mij wel gebruiken in het kader van vrijheid, geen probleem en heb ik mezelf ook vaak in alle liefde voor aangeboden en voor laten gebruiken.

Nou ik kan alleen maar hopen dat de les ergens, heel misschien is doorgedrongen als dat al niet het geval was. Grote monden kunnen mij namelijk niet zo deren in die zin.
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 21:20   #22
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
....
Ja dan vraag je er gewoon om.
Om die klap met de molenwiek.
Maar soms moet je ook gewoon, want er zijn er altijd meer mee gemoeid,
die ergens om vragen.

Maar ik laat je want je wilt alleen zijn begreep ik.
Ulla is offline  
Oud 9 July 2012, 21:24   #23
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ja dan vraag je er gewoon om.
Om die klap met de molenwiek.
Maar soms moet je ook gewoon, want er zijn er altijd meer mee gemoeid,
die ergens om vragen.

Maar ik laat je want je wilt alleen zijn begreep ik.
Het is wel oké Ulla, het is best goed om een beetje na te babbelen, dus geen bezwaar van mijn kant.

Ik zie dat je mijn verhaaltje van de molenwieken heb gelezen. Ik heb het verwijderd en d'r een ander verhaaltje van gemaakt dat meer omvattend is. Hoop dat je dat niet erg vindt.

Gr. V
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 21:33   #24
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Thanks Ulla, want ik kan al jaren uitmuntend paardrijden. En dat betekend dus zelfbeheersing. Ik ren niet zomaar als een dolle over iedereen heen, ik ben best bereid een stukje aan de kant te gaan, rekening te houden met, en aanverwanten, maar als er geen rekening wordt gehouden met mij dan is het wat mij betreft snel uit met de relatieve pret. Ik accepteer onder geen enkel beding, hoe dan ook, dat er misbruik op wat voor een manier ook, van mij wordt gemaakt in het kader van gevangenschap in stand houden, never nooit niet gaat dat gebeuren. Dat betekend voor mij dat ik mag meppen en hard ook. Men mag mij wel gebruiken in het kader van vrijheid, geen probleem en heb ik mezelf ook vaak in alle liefde voor aangeboden en voor laten gebruiken.

Nou ik kan alleen maar hopen dat de les ergens, heel misschien is doorgedrongen als dat al niet het geval was. Grote monden kunnen mij namelijk niet zo deren in die zin.
Nee vind ik niet erg dat je je verhaal hebt veranderd. Waarom zou ik.
Ik heb er weinig aan toe te voegen, had ik ook geschreven kunnen hebben.
Ik weet alleen even niet wat je met meppen bedoelt, is dat letterlijk of figuurlijk bedoelt?

Figuurlijke mepte ik er ook altijd op los, alleen kwam ik tijdens het meppen er dus ook achter dat ik bang was en dat hoef ik helemaal niet te zijn. Ik kan mijn ding nu ook doen zonder nog te hoeven meppen. En dat geeft mij dus ongekende ruimte. En ik verbaas mij soms nog steeds dat ik dat ik dat nu kan zeggen. Iets wat vroeger echt onmogelijk voor mij was.
Ulla is offline  
Oud 9 July 2012, 21:50   #25
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Nee vind ik niet erg dat je je verhaal hebt veranderd. Waarom zou ik.
Ik heb er weinig aan toe te voegen, had ik ook geschreven kunnen hebben.
Ik weet alleen even niet wat je met meppen bedoelt, is dat letterlijk of figuurlijk bedoelt?

Figuurlijke mepte ik er ook altijd op los, alleen kwam ik tijdens het meppen er dus ook achter dat ik bang was en dat hoef ik helemaal niet te zijn. Ik kan mijn ding nu ook doen zonder nog te hoeven meppen. En dat geeft mij dus ongekende ruimte. En ik verbaas mij soms nog steeds dat ik dat ik dat nu kan zeggen. Iets wat vroeger echt onmogelijk voor mij was.
Wanneer iemand misbruik van mij maakt of überhaubt misbruik maakt gaat hij tussen de spreekwoordelijk draaiende molenwieken staan. En dus krijgt hij er dus onherroepelijk ergens in de tijd een klap van dat is niet iets wat ik tegen zou kunnen of willen houden. De molenwieken draaien in de wind ongeacht of er nu iemand tussen staat of niet, dat is hun natuur, op die manier bedoel ik het.

Ik moet ineens denken aan een verhaaltje wat ik ooit eens op de middelbare school als schoolopdracht heb moeten schrijven, het moest over een gebouw gaan. Mijn verhaaltje ging over een ongeluk met een jongetje dat van een kerktoren was gevallen vanuit de positie van het gebouw en hoe die dat ervaren had. Met andere woorden ik had het gebouw identiteit gegeven ipv dat ik het iets schreef over een gebouw vanuit menselijk positie. Het is wel grappig eigenlijk wanneer ik dat verhaal plaats binnen het kader van er niets wat iemand ergens aan kan doen verhaal. Dat is was nu typisch een verhaal vanuit er niets wat iemand kan doen positie.

Mooi hoe zo iets als bovenstaande dan toch ineens naar boven kan drijven.
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 22:15   #26
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wanneer iemand misbruik van mij maakt of überhaubt misbruik maakt gaat hij tussen de spreekwoordelijk draaiende molenwieken staan. En dus krijgt hij er dus onherroepelijk ergens in de tijd een klap van dat is niet iets wat ik tegen zou kunnen of willen houden. De molenwieken draaien in de wind ongeacht of er nu iemand tussen staat of niet, dat is hun natuur, op die manier bedoel ik het.

Ik moet ineens denken aan een verhaaltje wat ik ooit eens op de middelbare school als schoolopdracht heb moeten schrijven, het moest over een gebouw gaan. Mijn verhaaltje ging over een ongeluk met een jongetje dat van een kerktoren was gevallen vanuit de positie van het gebouw en hoe die dat ervaren had. Met andere woorden ik had het gebouw identiteit gegeven ipv dat ik het iets schreef over een gebouw vanuit menselijk positie. Het is wel grappig eigenlijk wanneer ik dat verhaal plaats binnen het kader van er niets wat iemand ergens aan kan doen verhaal. Dat is was nu typisch een verhaal vanuit er niets wat iemand kan doen positie.

Mooi hoe zo iets als bovenstaande dan toch ineens naar boven kan drijven.
Ja. Duidelijk hoe je het bedoelt.
Ulla is offline  
Oud 9 July 2012, 23:05   #27
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Thanks Ulla, ik ga er nu vandoor even naar tour du jour kijken. Even wat onspanning even alles laten beklijven en kijken hoe het daarna voor me voelt.

Misschien tot later, groetjes V.
Vagebond is offline  
Oud 9 July 2012, 23:52   #28
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Thanks Ulla, ik ga er nu vandoor even naar tour du jour kijken. Even wat onspanning even alles laten beklijven en kijken hoe het daarna voor me voelt.

Misschien tot later, groetjes V.
Welterusten slaap lekker!
Ulla is offline  
Oud 10 July 2012, 11:22   #29
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Na de dag van gisteren, ik loop de reakties nog even na om te zien wat er tussendoor geschoten is. Voor ik mezelf terug breng naar waar dit allemaal begon om te zien of er nog wijzigingen cq onduidelijkheden zijn waarvan ik de behoefde voel er nog nader op in te gaan of niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik heb ook geen idee waar dit allemaal betrekking op heeft, maar dat hoeft gelukkig ook niet. Ik zat te wachten op een smeuig verhaal over Keen's kruisje waar somtijds nog wel lol aan te beleven viel en ik zie de link met bovenstaande dan ook niet. Maar als het jou oplucht Vagebond en die indruk krijg ik, dan is het toch goed? Ik neem het ter kennisgeving aan en voor de pijn en het verdriet een warme .
Nadje, ik begrijp dat je zat te wachten op een smeuige verhaal. Dit is een smeuig verhaal. Niet alle verhalen over kruisjes zijn aangenaam. Ik bedoelde dat lol beleven dan ook niet in de zin zoals jij dat voor jezelf vertaald hebt. Ik bedoelde het cynisch binnen dit verband.

De verhaaltjes die schrijf mogen voor sommigen misschien leuk zijn om te lezen en prettige herinneringen aan timult naar boven halen en meer van die bladiebla. Voor mij is dat echter anders hé Nadje. Ik denk niet dat jij ook maar 1 minuut wakker hebt gelegen omdat er ene Marijke kapot aan het gaan was vanwege de shit die ze over zich heen kreeg bij tijd en wijle. Nee ik denk eerder dat jij tevreden en zelfvoldaan naar je bedje kroop omdat je weer eens heerlijk aan het trappen was geweest, want ja daar kon je mij natuurlijk uitstekend voor gebruiken niet. Nou Nadje, ik begrijp dat soort van zaken niet om heel eerlijk te zijn. Ik zal dan misschien niet helemaal normaal zijn, maar ik voel mijn trappen als een trappen naar mezelf, soms terecht, soms vanuit frustratie, angst, woede en noem de hele reutemeteut maar op van wat je er verder nog bij kan invullen.

Ik stapte niet tevreden en zelfvoldaan mijn bedje in. Ik voelde na, wat doet dit met mij, zit er een zuivere intentie of doe ik het puur en alleen om kwaad te doen en waarom wil ik dat dan? Ik kan voor mezelf zeggen dat ik nooit iets doe puur en alleen om kwaad te doen en dus kan ik voor een ander het zelfde zeggen. Wie ben ik om met de vinger naar een ander te wijzen als ik niet ook naar mezelf wijs tgt?

Ja Nadje ik heb dat nooit van je begrepen hoe jij tevreden en zelfvoldaan je nestje in kon duiken nadat je iemand totaal onterecht in mijn ogen, zonder dat er een aanwijsbare reden voor was voor mijn dagelijkes dag-persoon genadeloos in elkaar getrapt had. Ik zag die reden natuurlijk wel maar die had zelden met mijn persoon te maken. Iets in wat ik schreef raakte altijd iets in jou waardoor jij getriggert werd en vervolgens als een idioot naar me ging trappen als om mij het zwijgen op te leggen.

Waarom deed je Nadje? Heb je er wat van geleerd? Of bleef het alleen bij een tevreden en zelfvoldaan gevoel in het moment om daarna in het volgende ritje gewoon weer het zelfde te doen?

Geef daar eens openheid over, daar zou je me een plezier mee doen.

Thanks
Vagebond is offline  
Oud 10 July 2012, 11:30   #30
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Lieve Vagebond, sterkte met wat je mee maakt. Het is jouw verhaal, en met alle respect daarin, van mijn kant, laat ik het verder volledig aan jou over wat jij kiest te delen.


Liefs,
Mihaela
Mihaela, thanks mijn eigen reakties terug lezend zie ik dat ik echt even geen zin had de verbanden uit te leggen meer van die bladiebla. Het doet er ook niet toe zoals Nadje zei.

Ik bedoelde het echter niet zo dat je geen vragen zou mogen stellen bij wat ik schreef. Sterker nog dat mag je wel wanneer er onduidelijkheden zijn. Op sommige vragen zal ik vanuit geraaktheid beantwoorden en anderen weer niet.

Maw aan de deur wordt niet gekocht en de achterdeur is ook op slot wil net zeggen dat ik niet bereid ben bij de achterdeur wat te teutebellen, what ever that means

Sorry van mijn mogelijk hard over komende reaktie van gisteren, maar er zat even niet meer in dan dat op dat moment.

Groetjes V.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.