Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 October 2013, 14:35   #21
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Nou dan zou ik mijn koffertje maar meenemen, want dan kun je daar blijven. ADO aanmoedigen tegen Twente? Forget it baby, dan kom je d'r hier niet meer in.
Houd hem kort Nadje, want straks bouwen ze een feestje.. met meisjes op schoot..
Mihaela is offline  
Oud 6 October 2013, 23:02   #22
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door habbuthabnot Bekijk bericht
Dat wordt dus feest op de 25e!
Is het niet op zaterdag de 26ste?
Rob is offline  
Oud 7 October 2013, 09:26   #23
habbuthabnot
Vicaris
 
habbuthabnot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Is het niet op zaterdag de 26ste?

Ja het is de 26e om 18.45. Kyocera Stadion
habbuthabnot is offline  
Oud 7 October 2013, 16:41   #24
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Houd hem kort Nadje, want straks bouwen ze een feestje.. met meisjes op schoot..
Ik gun Rob wel een feestje, zelfs met meisjes op schoot, maar dat het hem geen enkele moeite kost om ADO aan te moedigen tegen mijn clubje FC Twente, dat vind ik onvergeeflijk.
Nadje is offline  
Oud 7 October 2013, 17:31   #25
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik gun Rob wel een feestje, zelfs met meisjes op schoot, maar dat het hem geen enkele moeite kost om ADO aan te moedigen tegen mijn clubje FC Twente, dat vind ik onvergeeflijk.



Als het meisje met haar kort rokje heen en weer wiebelt op zijn schoot, en als hij zijn edele deel, juichend, in haar holletje verstopt, gun je hem dat geluk moment echt?


even voor de duidelijkheid, vind jij het ok als Robje met iemand anders seks heeft?

Zou het voor jou uitmaken als het alleen maar voor de seks is, of als het liefdebedrijven is?

Mihaela is offline  
Oud 8 October 2013, 08:52   #26
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Kul of niet Nadje, je kan me niet vertellen dat jij Hab, en Rob, en Mars niet vrouwonvriendelijke opstelling vindt hebben, als ze kwijlend over vrouwen praten.
Al kwijlt Mars bij dieren en kinderen ook, maar dat komt door de stof in zijn ster.

Ze doen het alsof ze een grapje maken, die Rob en Hab, maar ze zijn vieze oude mannen die op jonge vrouwen geilen.
Kom toch op Nadje, je kent dat spul dat man heet.. ze denken de hele dag door alleen maar aan ***. Als jij dat niet ziet, kan ik je ogen niet openen.Hab heeft een slechte invloed trouwens op Rob. Eigenlijk zit het er al in, hij haalt het alleen maar weer naar boven...
Dit soort clich? verhalen kloppen nooit standaard. Het is wat wij zelf geloven en wat ons wordt aangepraat. Voortkomend uit de biologische verschillen gecombineerd met de gedachten die we erover bezigen.

Net zo goed dat al die clichee verhalen over vrouwen niet kloppen.
Die standaard minder behoefte zouden moeten hebben of eerst een knuffelding nodig hebben. Het een of ander heeft ook nog te maken met hoe open en vrij je in fysiek opzicht bent en in hoever je behoeften al dan niet vervuld worden in je dagelijks leven. Je hebt ook altijd beide in je een mannelijk en een vrouwelijk deel. Ook dat bepaalt je uiting van.
Ulla is offline  
Oud 8 October 2013, 13:52   #27
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht



Als het meisje met haar kort rokje heen en weer wiebelt op zijn schoot, en als hij zijn edele deel, juichend, in haar holletje verstopt, gun je hem dat geluk moment echt?


even voor de duidelijkheid, vind jij het ok als Robje met iemand anders seks heeft?

Zou het voor jou uitmaken als het alleen maar voor de seks is, of als het liefdebedrijven is?

Het zijn jouw vragen. Wat heb je aan mijn antwoorden? En bovendien zijn het toch geen vragen waar je met een simpel ja of nee op kunt antwoorden? Het zijn geen zaken die hier spelen. Ik geloof niet dat Rob nog veel behoefte gevoeld om zijn edele deel in willekeurige holletjes te stoppen. Die tijd heeft hij denk ik wel gehad.

Ik vroeg niet voor niks aan jou waarin jij vrouwonvriendelijke opmerkingen las. Het zijn dingen die jij leest en ziet (of wilt lezen en wilt zien). Je kunt je eraf maken met een grapje of je kunt de vragen die blijkbaar bij je leven, voor jezelf onderzoeken.
Nadje is offline  
Oud 8 October 2013, 14:03   #28
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht

Net zo goed dat al die clichee verhalen over vrouwen niet kloppen.
Die standaard minder behoefte zouden moeten hebben of eerst een knuffelding nodig hebben.
Zo is dat Ulla. Wij willen ook wel eens gewoon gelijk genomen worden, zonder al die poespas van voorspel, romantische muziek en kaarslicht.
Nadje is offline  
Oud 8 October 2013, 17:35   #29
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Het zijn jouw vragen. Wat heb je aan mijn antwoorden?
Zolang als ik hier chat Nadje, heb ik je regelmatig vragen gesteld, en je hebt ze altijd zoals hier boven beantwoord. Ook al gaf je vaak een ander soort antwoord, kwam er altijd hier op uit.

Fijne dag verder.
Mihaela is offline  
Oud 8 October 2013, 17:39   #30
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Zo is dat Ulla. Wij willen ook wel eens gewoon gelijk genomen worden, zonder al die poespas van voorspel, romantische muziek en kaarslicht.
Wat dacht je van andersom. Je vent eens lekker aanvallen.
Je wordt toch niet goed van al die manonvriendelijke standaard verhalen.
Ulla is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.