Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 14 January 2014, 23:34   #21
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maria Bekijk bericht
Van mij hoeft het draadje ook niet op slot, het zou ook een eigen hoekje voor onze Tandem kunnen worden zoals zovelen hier een eigen stekkie hebben.

Maar ik vind wel dat Gargamel's "herhaling van zetten" van een andere orde is aangezien hij de forumbeheerder is en in die rol juist de doelstelling van dit forum moet bewerkstelligen. Die doelstelling is dat nietsontziende zelfonderzoek en herhaling van zetten is in dat verband onvermijdelijk.
Maria, ik kom hier al jaren, neem van mij aan dat de doelstelling van dit forum, althans die welke Rennie beoogt, mij gevoegelijk bekend is. Dat is dan ook het niet het punt van discussie.

Soms hebben we een lange adem, en soms zijn we kort door de bocht of hebben een kort lontje. Door daar op te wijzen, voldoe ik m.i. geheel en al aan de doelstelling van dit forum. Door Rennie daar op te wijzen. En op het feit dat je je niet altijd kunt (blijven) verschuilen achter je rol van forumbeheerder. Dat heeft hij zelf ook ingezien, dus er is geen man overboord. Toch?
Nadje is offline  
Oud 14 January 2014, 23:41   #22
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dit is niet de eerste keer dat er massaal publiek afkomt op de sensatie, overigens een door en door menselijke eigenschap daar vreugde aan te beleven, gezien soaps en Bigbrother houses, maar het is geen groep deelnemers die te boeien zijn gedegen zelfonderzoek te doen.

Maar meisje toch dat heeft toch een heleboel geraaskal ten gevolge, zoals dit wat er nu gaande is zoveel zielen zoveel meningen. Wat heb je daar aan ?
Zit niet in alles een les?
Sterre is offline  
Oud 14 January 2014, 23:44   #23
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Maria, ik kom hier al jaren, neem van mij aan dat de doelstelling van dit forum, althans die welke Rennie beoogt, mij gevoegelijk bekend is. Dat is dan ook het niet het punt van discussie.

Soms hebben we een lange adem, en soms zijn we kort door de bocht of hebben een kort lontje. Door daar op te wijzen, voldoe ik m.i. geheel en al aan de doelstelling van dit forum. Door Rennie daar op te wijzen. En op het feit dat je je niet altijd kunt (blijven) verschuilen achter je rol van forumbeheerder. Dat heeft hij zelf ook ingezien, dus er is geen man overboord. Toch?
Nou dat betwijfel ik dus ten zeerste, gezien het feit dat ik deze doelstelling steeds weer van stal moet halen.
Dus graag even een notitie of scriptie wat nou precies de doelstelling van dit forum is.

Je denkt dus te weten dat ik reageer vanuit een kort lontje ? Het feit dat ik nu kriegelig reageer is omdat je, zoals zo velen, niet eerst je huiswerk doet. Je kraait maar wat. Inderdaad is er nu inmiddels sprake van een zeer kort lontje.
De reden dat er achterlijke trol in mij opkwam was vanwege dat korte lontje.

Heb ik het draadje gesloten vanwege een plotseling impulsief opspelend kort lontje ? Nee dat heb ik niet. Ik heb weloverwogen een beslissing genomen op basis van mijn kennis omtrent Tandem, de afkomende reactie en het niet voldoen van een economisch georiënteerd draadje op een zelfkennisforum dat het doel niet is en waarvan het einde maar niet in zicht komt.
Rennie is offline  
Oud 14 January 2014, 23:45   #24
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wat is dan dat afleiden en waar moet dat van wegleiden ?
Het afleiden doe je dmv je opmerking mij als achterlijke trol te betitelen. En daarmee dan dus de aandacht (weer) op mij te richten. Het leidt je af en weg van de persoon Rennie. Afleiden of wegleiden van de persoon is zeer nuttig mbt zelfonderzoek, maar wel pas nadat deze volledig als zodanig is gezien en (h)erkend.
Nadje is offline  
Oud 14 January 2014, 23:47   #25
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht

Heb ik het draadje gesloten vanwege een plotseling impulsief opspelend kort lontje ? Nee dat heb ik niet. Ik heb weloverwogen een beslissing genomen op basis van mijn kennis omtrent Tandem, de afkomende reactie en het niet voldoen van een economisch georiënteerd draadje op een zelfkennisforum dat het doel niet is en waarvan het einde maar niet in zicht komt.
Als het een weloverwogen beslissing is, wie ben ik dan om er over te morren? Ik wilde me enkel even vergewissen van dat weloverwogene van jou. Bij deze.
Nadje is offline  
Oud 14 January 2014, 23:54   #26
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Je denkt dus te weten dat ik reageer vanuit een kort lontje ? Het feit dat ik nu kriegelig reageer is omdat je, zoals zo velen, niet eerst je huiswerk doet. Je kraait maar wat. Inderdaad er is sprake van een zeer kort lontje.
De reden dat er achterlijke trol in mij opkwam was vanwege dat korte lontje.
Hier spreek je jezelf een beetje tegen lieve schat. Ik denk niet te weten, ik weet dat je reageert vanuit een kort lontje. Hetgeen je met je laatste zin zelf(s) bevestigd. Dus ik kraai niet zomaar wat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Heb ik het draadje gesloten vanwege een plotseling impulsief opspelend kort lontje ? Nee dat heb ik niet. Ik heb weloverwogen een beslissing genomen op basis van mijn kennis omtrent Tandem, de afkomende reactie en het niet voldoen van een economisch georiënteerd draadje op een zelfkennisforum dat het doel niet is en waarvan het einde maar niet in zicht komt.
Mensen met korte lontjes, staan doorgaans niet bekend om het nemen van weloverwogen beslissingen.
Nou wil ik jou best het voordeel van de twijfel geven, ik ben tenslotte de beroerdste niet, maar diep in ons hart weten jij en ik wel beter. M.a.w. belazer je eigen soort.
Nadje is offline  
Oud 14 January 2014, 23:57   #27
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Bij kleuters is het soms nodig zoniet wenselijk ze de wacht aan te zeggen zodat zaken niet gaan escaleren. Ik behoor niet tot het type grenzeloze ouder.

Nog meer commentaar op het forumbeleid ?

Iemand ? Dan kunnen we dat allemaal in een keer afdoen.
Ik zou de laatste zijn die commentaar heeft..pas!
Freerider is offline  
Oud 15 January 2014, 00:05   #28
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Zit niet in alles een les?
Er zit voor mij i.i.g. wel een les in. Als iemand als jarenlang dezelfde riedeltjes afsteekt op fora, dan dient zo een persoon bij zichzelf ten rade te gaan. En dat geldt natuurlijk ook voor riedeltjes die je in RL afsteekt.

Progressie, boek je progressie? Of ben je nog steeds bezig met waar je 8 jaar terug ook al mee bezig was?

Ik heb mij jaren bezig gehouden met complotters, financiele systemen. Maar ik ben wel blij dat ik me er van ontdaan heb. Nieuwe wegen inslaan, dat is wat ik wil en ook gedaan heb. De wereld ontdekken die de Werkelijkheid is. Mijn eigen ego-gedrag bestuderen. Luisteren naar wat anderen te vertellen hebben of juist niet.
Freerider is offline  
Oud 15 January 2014, 00:05   #29
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Ik heb mijn laatste (kritische) vraag gesteld in #450 (antwoord mag, maar hoeft niet) en pas verder ook.
Sterre is offline  
Oud 15 January 2014, 00:07   #30
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Ik heb mijn laatste (kritische) vraag gesteld in #450 (antwoord mag, maar hoeft niet) en pas verder ook.
Het grappige was dat ik aan het antwoorden was toen jij dit schreef...
Freerider is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.