Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 April 2021, 16:03   #21
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Tarot ?

Dit wat hier komt te staan is wel of topic maar ik vind het toch leuk om te melden omdat het ergens wel een verlengde is in mijn ogen en ik geen zin heb om een nieuw topic te starten voor zoiets triviaals als onderstaand onderwerp.

Op you-tupe terecht ben gekomen bij zoiets als pic-a-card daar worden tarot kaartleggingen gedaan aan de hand van een keuze uit een aantal verschillendevoorwerpen bv je kunt kiezen tussen vier verschillende halfedelstenen of vogeltjes ect, ja gaat naar de time-stamp behorende bij die steen. vogel ect en dan begint de reading. Hartstikke leuk om eens te gaan kijken, ik ben er door gefascineerd geraakt vanwege de verrassende accuratesse. Heb e.e.a. voor mezelf ook getest door bij bv naar de andere readingen te luisteren waar ik dan geen herkenning in vond.

1 vond ik wel leuk want die ging over blinde vlekken en daar herkende ik dan ook meteen niks in van mezelf, logisch natuurlijk want het gaat over blinde vlekken. Hoe dan ook mocht denken ik heb een verveel-momentje en ik heb wel zin in iets leuks dit is leuk m.i.
Vagebond is offline  
Oud 15 April 2021, 17:31   #22
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Oh, hier is de blinde vlek.
Mihaela is offline  
Oud 15 April 2021, 19:00   #23
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Idd



Als je zin hebt moet daar echt even keer voor gaan zitten, ik heb in elk geval de grootste lol in en zit regelmatig met de bek open, jeetje wat is dat de spijker op de kop...en ik ben echt niet zo van de tarot want het kan van alles zijn niet?
Vagebond is offline  
Oud 16 April 2021, 12:23   #24
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Idd



Als je zin hebt moet daar echt even keer voor gaan zitten, ik heb in elk geval de grootste lol in en zit regelmatig met de bek open, jeetje wat is dat de spijker op de kop...en ik ben echt niet zo van de tarot want het kan van alles zijn niet?
Ik heb zelf heel veel jaar Tarot gelegd.
Mihaela is offline  
Oud 16 April 2021, 13:58   #25
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard Gelukspunt in horoscoop Boni

Ik kreeg vandaag een email van de weduwe van mijn ziener François.
20 jaar geleden heeft ze mijn horoscoop is zeer gedetailleerd gemaakt. Nu deze aanvulling.

Citaat:
Hier uitleg over jou gelukspunt en karmapunt, had dat vroeger niet gedaan denk ik.
Is weer eens een bevestiging hoe je geëvolueerd bent:

Gelukspunt in horoscoop Boni

Met het gelukspunt in boogschutter kun je je gelukkig voelen zonder dat je je daar nou zo bewust van bent. Je bezit de gave om in de goedheid van mensen te geloven, je positieve gedachten maken het je makkelijker, zonder gelijk oppervlakkig te worden.
Vrijheid is een kostbaar goed, verplichtingen moet je dan ook vrijwillig op je kunnen nemen.
Ook gaat voor jou de waarheid boven alles, eerlijk zijn en daarnaar handelen is jouw NATUURLIJKE staat van zijn.
ln het 8ste huis ligt de vervulling in het voelen van de waarde van alles wat je door een ander wordt toevertrouwd, dit geldt zowel materieel als geestelijk, uiteindelijk vindt je voor jezelf de grootste voldoening wanneer je ontdekt dat het noodzakelijk kan zijn voor verdere ontwikkeling om los te laten.

Met de maansknoop (karma, waar men naartoe moet groeien) in schorpioen het teken van dood en wedergeboorte, en de spanning tussen deze twee uitersten lijkt dit je er uiteindelijk toe te dwingen dat wat je lief hebt op te moeten geven totdat alleen je ZELF overblijft, uiteindelijk ons enige bezit.

Het doel van dit leven is de ontmoeting met het ZELF op het diepste niveau.
Men moet leren dat mee-voelen niet hetzelfde is als mee-lijden, schuldgevoelens waar niemand iets aan heeft, een erfenis uit een vorig leven.
__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 16 April 2021, 16:14   #26
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik heb zelf heel veel jaar Tarot gelegd.
Oh ja?



Ik heb er geen talent voor maar vind het fascinerend dat het kennelijk bij anderen wel bestaat, dat talent.
Vagebond is offline  
Oud 16 April 2021, 16:18   #27
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darsho Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag een email van de weduwe van mijn ziener François.
20 jaar geleden heeft ze mijn horoscoop is zeer gedetailleerd gemaakt. Nu deze aanvulling.
Mooi. Zeg Boni ik herken er voor mezelf ook veel in zou het zo kunnen zijn dat dat niet zo vreemd is omdat wij in het zelfde jaar en de zelfde maand geboren zijn geworden want het viel me op dat er bij onze geboortehoroscopen sowieso overlappingen waren, dus is het bij dit misschien ook het geval...?
Vagebond is offline  
Oud 16 April 2021, 16:22   #28
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mooi. Zeg Boni ik herken er voor mezelf ook veel in zou het zo kunnen zijn dat dat niet zo vreemd is omdat wij in het zelfde jaar en de zelfde maand geboren zijn geworden want het viel me op dat er bij onze geboortehoroscopen sowieso overlappingen waren, dus is het bij dit misschien ook het geval...?
Dat verbaast me nou helemaal niks dat er bij jullie twee veel overeenkomsten zijn ....
Rob is offline  
Oud 16 April 2021, 20:26   #29
Darsho
Jubilaris
 
Darsho's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 February 2021
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mooi. Zeg Boni ik herken er voor mezelf ook veel in zou het zo kunnen zijn dat dat niet zo vreemd is omdat wij in het zelfde jaar en de zelfde maand geboren zijn geworden want het viel me op dat er bij onze geboortehoroscopen sowieso overlappingen waren, dus is het bij dit misschien ook het geval...?
Elk mens is uniek en dus ook elke horoscoop (zie onder de mijne in enkele seconden gemaakt via het horoscoophoekje).

Zelfde jaar en zelfde maand kan dan overlappingen geven, dat wil nog niet zeggen dat het éne individu dezelfde spirituele lijnen heeft dan het andere.
Jij bevoordeeld bent nog geobsedeerd en bezeten door iemand, en dan nog wel mijn allerliefste forum-vriendin Pasarica, zoals alleen ik Mihaela mag noemen.
Voorheen was je ook nog bezeten door W.
Mijn vormen van bezetenheid en waanzin zijn voorbij.
Ik weet hoe ze ontstaan zijn, zoals in deze en deze video uitgelegd, en ik weet hoe ze, mijn vastgeroeste denkpatronen, verdwenen zijn.
'Het denken eens goed doorsmeren' zou jij ook wel is kunnen gebruiken.

__________________
Crazy Wisdom.
Darsho is offline  
Oud 16 April 2021, 20:50   #30
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Oh, het gaat niet over spirituele lijnen hoor Boni het gaat over bewustzijn ect. En als ik jou zo zie ben je nog altijd gevangen in je projecties over ene Vagebond. Ik moet erkennen dat ik je ernstig overschat heb indertijd...



En love You to

( lachen omdat ik het leuk vind je af en toe te plagen want je bent al te doorzichtig voor me Boni, misschien dat op een dag de schellen je nog eens van de ogen vallen ) wow ik ga nog een keer


Veel plezier met je uniciteit
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.