Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 February 2011, 21:31   #21
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Ach wat zal ik zeggen, druk, druk, druk....

ik heb noodgedwongen afscheid genomen van het ZK-forum vanwege Mistig die mij een streekje wilde flikken en daar Godsgeklaagd als het is nog een paar mensen in mee kreeg en verder komt mij even het zgn medelevende cq oordelende/ik weet wat je nodig hebt gelul mij mijlenver en ver daar voorbij de strot uit.

Ben in Zandvoort bij Aart op bezoek geweest wat genoegelijk was en heb in de planning om deze zomer nog eens te gaan om te zien of hij er een beetje apetijtelijk uitziet in een korte broek enzo.

Verder hou ik me verre van die advaita ellende want daar heb ik dus nul comma nul niks mee terwijl ik me ondertussen doodlach hoe sommige van die advitisten proberen Anja in dat hokje te wringen om hun eigen verhaaltje leuk kloppend te maken. Ik vind het redelijk zielig allemaal als ik eerlijk ben.

Ps mijn voorstel was cynisch bedoelt Renoir.

Kennelijk neem je genoegen met het af en toe hier plaatsen van quotes vanuit het andere forum voor eigen overdenking vermoed ik dan maar.

Groetjes M
Nou het moet satire geweest zijn. Van cynisme en sarcasme ben ik namelijk de uitvinder.

Satire is niet meer wat het was. Het heeft z'n effect verloren vanwege de infantiele reclame en achterlijke programma's op TV. Algehele lachwekkendheid is daarvan het treurige gevolg.

Maar goed, de vraag had meer betrekking op je afkicken. Van je forumwederwaardigheden ben ik volledig op de hoogte. Reden om er niet op in te gaan om de tirade niet weer af te roepen.

Zo'n mening over neo advaitisten kon ik eerder wel delen, echter de aanhang van het oorspronkelijke advaita, met degene die je bedoeld zijn daarmee niet vergelijkbaar. Ze laten geen steen op elkaar en schromen niet ook zichzelf volledig onderuit te halen.

Ik zie als pluspunt dat ze op zichzelf staan en die wederzijdse afhankelijkheid om zich sterk te voelen niet nodig hebben. Op het andere forum is nog steeds in grote mate sprake van massahysterie waar ik toch al de buik van vol had, dus dat zoek ik niet.
Rennie is offline  
Oud 16 February 2011, 00:45   #22
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Wat jij wil Renoir, het kan mij niet schelen of je een ander naampje aan het e.e.a. geeft, ik vind het redelijk zielig te noemen dat je nog altijd niet los bent van het R.-forum, maar mogelijk is het voor jou zoiets als een goedkoop romannetje lezen of zoiets, tja mamsie is boos en zoek iemand om tegen aan te schoppen en jij bent natuurlijk het perfecte slachtoffer...oeps.

Zeg Renior als je wilde weten hoe het met het R.-forum-afkicken gaat had je dat misschien gewoon ook zo moeten vragen had je gelijk een helder antwoord kunnen krijgen, want ja Marijke wist natuurlijk ook wel dat het jou niet om chit-chat gaat. Dus Marijke dacht:" ik zal Renoir dat geven waar hij niet op zit te wachten," ach what's done is done en een geintje moet kunnen in mijn idee.

Goed afkicken dus....het valt reuze mee moet ik heel eerlijk zeggen, ik las toch al nauwelijks meer de verschillende draadjes waar in geschreven werd vanwege totale desinteresse. Het enige draadje dat ik nog lees is dat van Anja omdat het een geweldig wijf is wat mij betreft en ik wil de stupiditeiten van L. nog wel eens lezen om mezelf te treiteren met het gegeven dat ze zo op haar gemak is en zo een beetje zichzelf op een troontje van zelfgenoegzaamheid aan het zetten is, want hoe ik het ook wend of keer ik mag d'r graag wat schoppen onder de reet geven want die dut echt in voor ze het zelf in de gaten heeft en vervolgens maar verbaast zijn over al die kleine ongelukjes die haar ten deel vallen.

Och ik wil nog even kwijt voor de goede orde dat ik de berichten van Sem tav mijn persoon adorable vond echt om te zoenen. Ik vind het prachtig hoe ze groeit en gegroeid is de afgelopen tijd (ik hoop dat ze misschien hier soms leest want die berichten zijn de enige reden waarom ik het jammer vindt dat zij ze schreef nadat R. me uitgeschreven had )

Renoir ik heb niks, nada, nothing met gevestigde methodes dat weet je ook, dus je kunt het er met mij niet over hebben, alles wat ik weet heb ik uit eigen ervaring ontdekt en dat is de weg die ik blijf vervolgen.

Dat je het e.e.a. op het R.-forum massahysterie noemt kan ik alleen maar onderstrepen, nou ja ik ben weg daar en ik heb er nog geen spijt van gehad, het gelul van Nada en Rob, hoewel het beiden schatten zijn, slaat de plank wel zo volledig mis dat het als het niet zo triest was ik me te pletter zou lachen, en mistig kan ik ergens anders ook nog wel stalken, wat heet ik ben hem al aan het stalken en heb al mijn waardigheid totaal achter me gelaten wat dat betreft, ik heb op een ander forum al weer het e.e.a. aan vooroordelen, en zieligheid opgebouwd, aan mijn intelligentie en geestelijke gezondheid wordt al weer serieus getwijfeld, dus ik leef me binnen de grenzen heerlijk uit en W. doet het echt geweldig want die blijft me stug negeren....men is bijzonder leerzaam mbt de lagere overheid om in W.'s taal te spreken.

Nou ja dat waren mijn wederwaardigheden waar je niet op zit te wachten.

Ps wat zoek je dan wel dat je nog steeds op het R.-forum leest Renoir?
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 09:31   #23
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Reden om er niet op in te gaan om de tirade niet weer af te roepen.
Zelfs dat wordt al als een uitnodiging gezien. Ssssstttttt ...!!!
Rob is offline  
Oud 16 February 2011, 11:17   #24
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Wat jij wil Renoir, het kan mij niet schelen of je een ander naampje aan het e.e.a. geeft, ik vind het redelijk zielig te noemen dat je nog altijd niet los bent van het R.-forum, maar mogelijk is het voor jou zoiets als een goedkoop romannetje lezen of zoiets, tja mamsie is boos en zoek iemand om tegen aan te schoppen en jij bent natuurlijk het perfecte slachtoffer...oeps.

Zeg Renior als je wilde weten hoe het met het R.-forum-afkicken gaat had je dat misschien gewoon ook zo moeten vragen had je gelijk een helder antwoord kunnen krijgen, want ja Marijke wist natuurlijk ook wel dat het jou niet om chit-chat gaat. Dus Marijke dacht:" ik zal Renoir dat geven waar hij niet op zit te wachten," ach what's done is done en een geintje moet kunnen in mijn idee.

Goed afkicken dus....het valt reuze mee moet ik heel eerlijk zeggen, ik las toch al nauwelijks meer de verschillende draadjes waar in geschreven werd vanwege totale desinteresse. Het enige draadje dat ik nog lees is dat van Anja omdat het een geweldig wijf is wat mij betreft en ik wil de stupiditeiten van L. nog wel eens lezen om mezelf te treiteren met het gegeven dat ze zo op haar gemak is en zo een beetje zichzelf op een troontje van zelfgenoegzaamheid aan het zetten is, want hoe ik het ook wend of keer ik mag d'r graag wat schoppen onder de reet geven want die dut echt in voor ze het zelf in de gaten heeft en vervolgens maar verbaast zijn over al die kleine ongelukjes die haar ten deel vallen.

Och ik wil nog even kwijt voor de goede orde dat ik de berichten van Sem tav mijn persoon adorable vond echt om te zoenen. Ik vind het prachtig hoe ze groeit en gegroeid is de afgelopen tijd ( ik hoop dat ze misschien hier soms leest want die berichten zijn de enige reden waarom ik het jammer vindt dat zij ze schreef nadat R. me uitgeschreven had )

Renoir ik heb niks, nada, nothing met gevestigde methodes dat weet je ook, dus je kunt het er met mij niet over hebben, alles wat ik weet heb ik uit eigen ervaring ontdekt en dat is de weg die ik blijf vervolgen.

Dat je het e.e.a. op het R.-forum massahysterie noemt kan ik alleen maar onderstrepen, nou ja ik ben weg daar en ik heb er nog geen spijt van gehad, het gelul van Nada en Rob, hoewel het beiden schatten zijn, slaat de plank wel zo volledig mis dat het als het niet zo triest was ik me te pletter zou lachen, en mistig kan ik ergens anders ook nog wel stalken, wat heet ik ben hem al aan het stalken en heb al mijn waardigheid totaal achter me gelaten wat dat betreft, ik heb op een ander forum al weer het e.e.a. aan vooroordelen, en zieligheid opgebouwd, aan mijn intelligentie en geestelijke gezondheid wordt al weer serieus getwijfeld, dus ik leef me binnen de grenzen heerlijk uit en W. doet het echt geweldig want die blijft me stug negeren....men is bijzonder leerzaam mbt de lagere overheid om in W.'s taal te spreken.

Nou ja dat waren mijn wederwaardigheden waar je niet op zit te wachten.

Ps wat zoek je dan wel dat je nog steeds op het R.-forum leest Renoir?
Ik kan het je wel uitleggen Marijke maar ik weet vrijwel zeker dat je het niet zult begrijpen. Ik vrees dat het antwoord je perceptie te boven gaat, zoals ieder keer weer is gebleken.
Als je het draadje 'Ulla' leest krijg je mogelijk, afhankelijk van vooringenomenheid (je vind het immers al zielig) een antwoord op de vraag. Ik denk niet dat je de moeite zult nemen en daardoor gevoel ook ik eigenlijk weinig lust om er m'n best voor te doen.

Wat mij betreft dus geen corebussines met jou. Eigenlijk ben je aan dat afkicken helemaal niet toegekomen nu je Mis bent blijven stalken. Arme man, hij heeft er zijn liefde voor het R.-forum voor opgegeven. Dat moet een hele stap geweest zijn voor hem, dus moet het hem behoorlijk dwarsgezeten hebben. In concludeer alleen maar logisch dus bespaar me je details.

Wat betreft je niks hebben met methode en het je eigen weg volgen, moet ik zeggen dat ik zoiets alleen maar kan toejuichen, tenminste wanneer het leidt naar lediging van je zelfingenomenheid. Anja doet, in mijn ogen prima werk door de leugen te ontmaskeren. Jij zou aan haar werkzaamheid wel wat kunnen verliezen. Jij had een vertrek motief maar Aad zag ik al snel het hazepad kiezen, terwijl zijn compaan A. zich razendsnel aan het omscholen is.

Ik wil het verder dan hen die het bovenstaande betreft, en mijn mening al weten, niet over namen en bijbehorende kwalificaties hebben. Iedereen kan hier komen ageren maar wie zegt dat het door hen gelezen wordt terwijl ze ondertussen wel publiekelijk over de tong gaan.
Rennie is offline  
Oud 16 February 2011, 11:28   #25
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Zelfs dat wordt al als een uitnodiging gezien. Ssssstttttt ...!!!
Ach Robbiepoppie Renoir schrijft het zinnetje; Maar goed, de vraag had meer betrekking op je afkicken, op, wie zal ik dan zijn om die vraag niet te zien als uitnodiging.

Zeg maar Robbiepoppie nu ik je toch aan de lijn heb....waar haal je het vandaan dat ik mijn eigen pijn niet zou erkennen wanneer ik zeg; fijn Nada dat je mijn pijn erkent maar wat moet ik daar mee bladiebladiebla ect. Wat ik daarmee wilde zeggen was dat ik geen erkenning van Nada nodig heb of mijn reeel is of niet, dit gezien het feit dat ik zelf gevoel in mijn donder heb en dus op de hoogte ben van het gegeven, ach hoe noemen we het ook weer,.....ach ja pijn bladiebla. En omdat ik redelijk gedienstig ben kan ik je ook nog melden wat daar de, ja het is wel heel vaag allemaal dat moet gezegd, oorzaak van is. En idd de proffesionele hulpverlening zal daar idd mee uit de voeten weten te gaan, dus thanks, but no thanks voor je advies maar aan mijn lijf geen polonaise, ik heb geen zin in college aan mijn hoger opgeleide collega's te geven vooralsnog.

En voor de goede orde, en omdat je het steeds vergeet of het nog niet geheel en al tot je doorgedrongen is, zeg ik het nog maar eens:" ga je lekker met jezelf bezig houden of met mensen die op jou niveau funtioneren want ik heb alleen maar last van je rationaliseringen waarmee je de greep op de werkelijkheid probeert vast te houden, en voor de verdere rest zou ik je adviseren je te vervoegen bij Anja misschien dat zij nog iets kan bereiken mbt het stuk gewapende beton dat voor je kop hebt m.i.

Gr. M.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 11:56   #26
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik kan het je wel uitleggen Marijke maar ik weet vrijwel zeker dat je het niet zult begrijpen. Ik vrees dat het antwoord je perceptie te boven gaat, zoals ieder keer weer is gebleken.
Als je het draadje 'Ulla' leest krijg je mogelijk, afhankelijk van vooringenomenheid (je vind het immers al zielig) een antwoord op de vraag. Ik denk niet dat je de moeite zult nemen en daardoor gevoel ook ik eigenlijk weinig lust om er m'n best voor te doen.

Wat mij betreft dus geen corebussines met jou. Eigenlijk ben je aan dat afkicken helemaal niet toegekomen nu je Mis bent blijven stalken. Arme man, hij heeft er zijn liefde voor het R.-forum voor opgegeven. Dat moet een hele stap geweest zijn voor hem, dus moet het hem behoorlijk dwarsgezeten hebben. In concludeer alleen maar logisch dus bespaar me je details.

Wat betreft je niks hebben met methode en het je eigen weg volgen, moet ik zeggen dat ik zoiets alleen maar kan toejuichen, tenminste wanneer het leidt naar lediging van je zelfingenomenheid. Anja doet, in mijn ogen prima werk door de leugen te ontmaskeren. Jij zou aan haar werkzaamheid wel wat kunnen verliezen. Jij had een vertrek motief maar Aad zag ik al snel het hazepad kiezen, terwijl zijn compaan A. zich razendsnel aan het omscholen is.

Ik wil het verder dan hen die het bovenstaande betreft, en mijn mening al weten, niet over namen en bijbehorende kwalificaties hebben. Iedereen kan hier komen ageren maar wie zegt dat het door hen gelezen wordt terwijl ze ondertussen wel publiekelijk over de tong gaan.
Heerlijk zoals je me weet te voeden Renoir, je bent daar altijd al goed in geweest. Of Mistig een arme man is kun je niet weten, waarom ik de keuze gemaakt heb dat stalker dingetje verder te onderzoeken kun je verder ook niet weten. Het mooie is dat mensen hun oordeeltje en beeldjes van e.e.a. altijd al direct klaar hebben aan de hand van dat wat zij menen te zien, zonder alle in en outs te weten.

W. heeft vanuit een onbewuste angst reaktie zijn zgn liefde voor het R.-forum opgegeven, verder kan ik je melden dat de bewuste W. daar volledig schijt aan heeft want die hecht zich niet aan mensen cq forums en doet gewoon dat wat hij moet doen zelfs als dat betekend er vandoor gaan.

Je advies lap ik verder aan mijn laars zoals je zult begrijpen want ik heb niks te verliezen aan Anja gezien het feit dat ik mijn eigen pad afhankelijk van de omstandigheden loop, en daar zie ik geen Anja verschijnen behalve in haar akties mbt tot anderen.

En natuurlijk is er geen garantie dat het door hen iets gelezen wordt, dat kan me eerlijk gezegd ook niet zo schelen, ik ben egocentrisch genoeg om alleen dat te doen wat ik vind dat ik moet doen onafhankelijk van wie of wat dan ook. En verder natuurlijk ter jouwe info heb ik al een visje te pakken met Rob, waarvoor hartelijk dank Rob het was mij een waar genoegen.

Nou Jongens dat was het weer de corebussines, ik hoop dat jullie niet al te onpasselijk zijn geworden want dat zou ik toch echt niet op mijn geweten willen hebben....Toch jammer dat ik schijt heb aan jullie onpasselijkheid tja....dingen worden wel of niet ten diepste begrepen of niet natuurlijk
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 12:30   #27
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Renoir, ik heb even schuins en een beperkt aantal pag. gelezen in het draadje Ulla, het is mijn ding niet. Ik zie jou nog altijd redelijk op een hoge troon zitten van de savior met een aantal kwijlende, niet iedereen Godzijdank, aanhangers aan je voeten.

Ik schrijf mijn commentaar even hier gezien het feit dat ik sowieso iets tegen gesloten draadjes heb, dit i.v.m. de transparantie in het geheel, en dus kan ik alleen maar concluderen dat ik hier met een studieclubje te maken heb die uitsluitend achter semi-gesloten deuren zichzelf veilig voelt. In mijn wereld is dat een totale farce. Ik wens jullie dan ook veel sucses waar jullie mee bezig zijn, het is mijn ding niet.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 12:50   #28
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Heerlijk zoals je me weet te voeden Renoir, je bent daar altijd al goed in geweest. Of Mistig een arme man is kun je niet weten, waarom ik de keuze gemaakt heb dat stalker dingetje verder te onderzoeken kun je verder ook niet weten. Het mooie is dat mensen hun oordeeltje en beeldjes van e.e.a. altijd al direct klaar hebben aan de hand van dat wat zij menen te zien, zonder alle in en outs te weten.

W. heeft vanuit een onbewuste angst reaktie zijn zgn liefde voor het R.-forum opgegeven, verder kan ik je melden dat de bewuste W. daar volledig schijt aan heeft want die hecht zich niet aan mensen cq forums en doet gewoon dat wat hij moet doen zelfs als dat betekend er vandoor gaan.

Je advies lap ik verder aan mijn laars zoals je zult begrijpen want ik heb niks te verliezen aan Anja gezien het feit dat ik mijn eigen pad afhankelijk van de omstandigheden loop, en daar zie ik geen Anja verschijnen behalve in haar akties mbt tot anderen.

En natuurlijk is er geen garantie dat het door hen iets gelezen wordt, dat kan me eerlijk gezegd ook niet zo schelen, ik ben egocentrisch genoeg om alleen dat te doen wat ik vind dat ik moet doen onafhankelijk van wie of wat dan ook. En verder natuurlijk ter jouwe info heb ik al een visje te pakken met Rob, waarvoor hartelijk dank Rob het was mij een waar genoegen.

Nou Jongens dat was het weer de corebussines, ik hoop dat jullie niet al te onpasselijk zijn geworden want dat zou ik toch echt niet op mijn geweten willen hebben....Toch jammer dat ik schijt heb aan jullie onpasselijkheid tja....dingen worden wel of niet ten diepste begrepen of niet natuurlijk
Ik vul niet zoveel in zoals jij, in je fantasie doorgaans, en nu ook weer doet. Alleen wanneer het dienend is om gedachten inzichtelijk te krijgen veronderstel ik nog wel eens, maar nooit uit een eigen belang om het kloppend te maken.

Dus wanneer ik zie dat hij toch duidelijk aangeeft niet door je belaagd te willen worden lijk hetgeen je met hem doet eerder op treiteren. Ik zie dan dat je kennelijk moeite hebt je over verlies heen te zetten. Dat verklaard ook je krampachtig vasthouden aan het onrecht wat je is aangedaan. Maar dat hoef ik je niet te vertellen, je weet zelf ook wel dat dat de brandstof is waar je op leeft en dat je de reacties er op weer even zo vrolijk als voeding gaat gebruiken. Je gaat je straks gewoon weer tegen me keren, zoals je ook Rob daarvoor gebruikt. Ik veroordeel dat niet ik zeg alleen wat ik zie.
Rennie is offline  
Oud 16 February 2011, 13:44   #29
Marijke
Asprirant lid
 
Marijke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 May 2010
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik vul niet zoveel in zoals jij, in je fantasie doorgaans, en nu ook weer doet. Alleen wanneer het dienend is om gedachten inzichtelijk te krijgen veronderstel ik nog wel eens, maar nooit uit een eigen belang om het kloppend te maken.

Dus wanneer ik zie dat hij toch duidelijk aangeeft niet door je belaagd te willen worden lijk hetgeen je met hem doet eerder op treiteren. Ik zie dan dat je kennelijk moeite hebt je over verlies heen te zetten. Dat verklaard ook je krampachtig vasthouden aan het onrecht wat je is aangedaan. Maar dat hoef ik je niet te vertellen, je weet zelf ook wel dat dat de brandstof is waar je op leeft en dat je de reacties er op weer even zo vrolijk als voeding gaat gebruiken. Je gaat je straks gewoon weer tegen me keren, zoals je ook Rob daarvoor gebruikt. Ik veroordeel dat niet ik zeg alleen wat ik zie.
Eens even kijken wat ik jou zie doen wat niet in overeenstemming is met het gegeven waar jij zo dol op bent binnen de advaita en dat is dat men op eigen benen staat onafhankelijk van de ander.

Ik zie je handelt vanuit afhankelijkheid en (zelf)-bescherming, ten eerste probeer je hier W.'s handelen vanuit angst te rechtvaardigen vanuit dat gegeven, ten tweede probeer jij jezelf en Rob in te dekken, wat mij in tegenspraak lijkt met wat je zegt belangrijk te vinden als het gaat om het volledig afbreken van het zelf/ik met betrekking tot jezelf, het lijkt mij handig dat onder de loep te nemen als ik zo vrij mag zijn.

En mbt mijzelf ik weet waar ik mee bezig ben in het gehele plaatje bladiebla ect en hoef ik geen verantwoording af te leggen mbt wat ik doe of laat aan het ego in welke vorm dan ook.
Marijke is offline  
Oud 16 February 2011, 13:47   #30
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijke Bekijk bericht
Eens even kijken wat ik jou zie doen wat niet in overeenstemming is met het gegeven waar jij zo dol op bent binnen de advaita en dat is dat men op eigen benen staat onafhankelijk van de ander.

Ik zie je handelt vanuit afhankelijkheid en (zelf)-bescherming, ten eerste probeer je hier W's handelen te rechtvaardigen vanuit dat gegeven, ten tweede probeer jij jezelf en Rob in te dekken, wat mij in tegenspraak lijkt met wat je zegt belangrijk te vinden als het gaat om het volledig afbreken van het zelf/ik met betrekking tot jezelf.
Nee hoor helemaal niet het gaat in Advaita niet over personen en op een forum over zelfonderzoek en niet andermans onderzoek.

Maar we kunnen, een op een dienstig zijn elkaar te wijzen op wat we zien, daaraan proeven of het waarheid bevat.
Rennie is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Madelief kan niet inloggen Aart Forum; regels, vragen, idee 51 14 September 2011 19:26


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.