Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 September 2011, 02:59   #21
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArryG Bekijk bericht
Madelief heeft een, in mijn ogen nog steeds, terechte waarschuwing gehad voor het feit dat ze berichten heeft gedelete en daarmee de samenhang van het draadje heeft verstoord. Dit is conform een verbod conform de forumregels die ook ieder ander zou treffen.

Daarmee heb niet ik maar Madelief zelf het eigen vonnis voor een ban getekend en niettegenstaande die mogelijkheid is er helemaal geen ban maar een berisping gegeven.

Als dit gebeuren voor iemand een aanleiding vormt om zijn lidmaatschap op te zeggen, dan is het aangeven van een uitdrukkelijke wens, dus woorden als 'schrijf mij nu uit svp' daartoe voldoende. De vraag om uitdrukkelijkheid is noodzakelijk omdat een eventuele spijtoptant de onbedoelde uitschrijving niet meer ongedaan krijgt.

Het is te gek voor woorden dat zelfs ik als moderator nu ook in deze intrige wordt betrokken met de volgende woorden.



Er is helemaal niets anders gebeurt dan een verplaatsing van berichten. Er zijn in tegenstelling tot de bewering door Madelief door mij geen berichten verdonkermaand of gedelete, al het geschrevene is slechts verplaatst en volledig in tact gelaten.

Tot slot moet me nog van het hart dat de ontstane stampij te kinderachtig is voor woorden, ik heb nog nooit zo'n stelletje kleuters meegemaakt zoals jullie hier hebben laten zien.
Ook al weet ik dat zoiets niet altijd even makkelijk is, maar probeer je er niet teveel van aan te trekken, moderator zijn is een bijzonder ondankbare taak. Je doet het zelden goed, hoe goed je het ook doet. Enige wat er bij helpt, je er niet persoonlijk in laten betrekken en het inhoudelijk te houden. Daarom heb je dus ook een bloemetje verdiend, want meer dan je best doen kun je toch niet.

Wijziging aangebracht door Ulla op 11 September 2011 om 03:13.
Ulla is offline   Met citaat reageren
Oud 6 November 2011, 20:41   #22
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Geachte moderatoren,

Een dringend verzoek tot ingrijpen in het voortdurend, vanaf de aanvang, boycotten van Madelief van het topic: 's werelds bewustwording".
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 6 November 2011, 21:11   #23
Madelief
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 29 May 2011
Berichten: 0
Standaard

Geachte moderatoren zou u blikje willen aanspreken op het gegeven dat zij moeite heeft met het feit dat ik voor mezelf opkom en in een zeker topic o.a mijzelf niet zomaar als een gemene hond laat wegzetten op voorspraak van een zeker iemand.

En Blikje wanneer ga jij nu eens gewoon je eigen zaken oplossen.

De moderatie heeft mij een poosje geleden laten weten dat ik mijn eigen verantwoording moet maar moet nemen mbt tot lasterlijke taal cq handelen en ik heb die verantwoording op mij genomen.

Ik wil in navolging van jou kinderachtige gedrag natuurlijk best jou voorbeeld volgen en voor elke poep cq scheet bij de moderatie op de stoep gaan staan. Ik geloof echter dat ik er dan beter mijn bed kan neerzetten want ik zal er niet meer wegkomen ben ik bang, ik heb klachten genoeg over bv jou en de manier waarop jij mij benaderd hebt cq probeert de mond te snoeren, cq belachelijk maakt of iets in die geest.

Het doet me niet zoveel maar ik kan natuurlijk ter ere van jou persoon wel overgaan tot dezelfde procedure die jij volgt. Mogelijk krijg je dan je zin dat men mij vraagt mij te verwijderen wegen gezeur of iets in die geest en als ik niet zelf weg ga dan zet men mij wel buiten de deur.

Kan je weer dansen, springen en feest vieren dat het monster dat te confronterend is verslagen is, ik gun je dat van harte want mij zegt het niks.

Mvrg Marijke
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 6 November 2011, 23:43   #24
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Geachte moderatoren zou u blikje willen aanspreken op het gegeven dat zij moeite heeft met het feit dat ik voor mezelf opkom en in een zeker topic o.a mijzelf niet zomaar als een gemene hond laat wegzetten .......
Oh ja, da's waar ook natuurlijk, dat doe je liever zelf, een ander als gemene hond wegzetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Honden die bijten, en o.a. Renoir is er zo één moeten gewoon gecorrigeerd worden in hun gedrag.
Steek nu eindelijk voor de verandering toch eens een keer je hand in eigen boezem Marijke .
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 November 2011, 23:44   #25
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madelief Bekijk bericht
Kan je weer dansen, springen en feest vieren dat het monster dat te confronterend is verslagen is......
Je bent niet te confronterend, alleen poepvervelend.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2011, 08:50   #26
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Beste Gargamel,

Mijn vraag is of er voor de forumleden nog enigerlei mate van uitgegaan kan worden dat de forumregels daadwerkelijk nageleefd dienen te worden?

- Door de simpele handeling van inschrijving op dit forum verklaard de inschrijver geen berichten te zullen plaatsen die privacygevoelig, commercieel gericht, onjuist of kwetsend zijn. Op overtreding volgt een waarschuwing naar het in forumregels vervatte waarschuwingsysteem.

Voorts verklaard de inschrijver geen berichten te zullen plaatsen die obsceen, vulgair, lasterlijk, onrustzaaiend, haatdragend, bedreigend, seksueel getint, of die in enige zin in strijd zijn met nationale en internationale wetten en de algemene regels van goed fatsoen zijn. Overtreding levert een acute definitieve ban op. -


Natuurlijk kan eenieder in vrijheid zijn eigen beleefde trauma's op een imponerende en terroriserende manier uitleven op degene die deze trauma's symboliseert.
Maar dat is m.i. niet het doel van zelfkennis?

Ik meen te begrijpen dat vrijheid hetgeen is dat hier be-doeld wordt.

Echter, wanneer dat betekent dat eenieder ongebreideld zijn eigen trauma's op een ander mag uitleven dat ik bij deze te kennen geef eveneens geen enkel blad meer voor de mond te nemen.
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2011, 09:06   #27
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blikje Bekijk bericht
.......dat ik bij deze te kennen geef eveneens geen enkel blad meer voor de mond te nemen.
Ik had niet de indruk dat je dat deed en waarom zou je ook?
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2011, 09:13   #28
Ogenblik-sem
Jubilaris
 
Geregistreerd: 8 September 2011
Berichten: 208
Standaard

Dat denk je maar..
Ogenblik-sem is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2011, 09:16   #29
Naadje
Passed by
 
Naadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 March 2011
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blikje Bekijk bericht
Dat denk je maar..
Ik zou zeggen, maak van je hart geen moordkuil. Teruggrijpen op regels is altijd een zwaktebod.
Naadje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 December 2011, 11:26   #30
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blikje Bekijk bericht
Beste Gargamel,

Mijn vraag is of er voor de forumleden nog enigerlei mate van uitgegaan kan worden dat de forumregels daadwerkelijk nageleefd dienen te worden?

- Door de simpele handeling van inschrijving op dit forum verklaard de inschrijver geen berichten te zullen plaatsen die privacygevoelig, commercieel gericht, onjuist of kwetsend zijn. Op overtreding volgt een waarschuwing naar het in forumregels vervatte waarschuwingsysteem.

Voorts verklaard de inschrijver geen berichten te zullen plaatsen die obsceen, vulgair, lasterlijk, onrustzaaiend, haatdragend, bedreigend, seksueel getint, of die in enige zin in strijd zijn met nationale en internationale wetten en de algemene regels van goed fatsoen zijn. Overtreding levert een acute definitieve ban op. -


Natuurlijk kan eenieder in vrijheid zijn eigen beleefde trauma's op een imponerende en terroriserende manier uitleven op degene die deze trauma's symboliseert.
Maar dat is m.i. niet het doel van zelfkennis?

Ik meen te begrijpen dat vrijheid hetgeen is dat hier be-doeld wordt.

Echter, wanneer dat betekent dat eenieder ongebreideld zijn eigen trauma's op een ander mag uitleven dat ik bij deze te kennen geef eveneens geen enkel blad meer voor de mond te nemen.
Op het naleven van de forumregels zie ik met behulp van twee moderatoren toe, echter heb ik noch een van de moderatoren een overtreding gezien.

Het kan er soms heftig aan toegaan op een forum waarin advaita, of zelfs maar non-dualiteit regelmatig het uitgangspunt is.

Het is daarbij alleszins begrijpelijk dat een 'niemand' zwaar aan de tand wordt gevoeld over het voortdurend kond doen van zijn 'niet aanwezigheid' terwijl hij/zij daarvan in de ogen van andersdenkenden toch duidelijk blijk van geeft.

Anderzijds wanneer 'niemand' werkelijk datgene is wat hij aangeeft te zijn, egoloos, zal 'het' niet langer kenmerken van geraaktheden blijk geven.

Nou zijn er gevalletje van alleen maar zuigen, treiteren en insinueren geweest die een uitermate ongewenste teneur begonnen te vormen op het forumgebeuren, waarop herhaaldelijk, door mij onder andere als betrokkene werd gewezen, maar die niettemin maar niet afnamen. Dat heeft zich opgelost doordat betrokkenen, waarvan dit gedrag soms al jaren bekend is, zichzelf ongeliefd maakten en zich uiteindelijk hebben teruggetrokken van actieve deelname.

Ik heb recentelijk diverse harde confrontaties gezien tussen jou en forumlid Vesselin, waarin Vesselin zich beledigend heeft uitgelaten maar zich onmiddellijk verontschuldigde en deze uitlating afkeurde en toeschreef aan zijn eigen machteloze woede. Ik heb daarom geaarzeld hier een opmerking over te maken omdat ik weet dat Vesselin niet het type van een raddraaier is. Hij toont zich aan mij als een 'soms maar niet willen begrijpen figuur' en ook als een nogal 'explosief' baasje maar zeker niet als iemand met een uitgesproken kwaadwillende natuur.

Een niemand, zoals je zegt te zijn, is, zoals je alsdan toch ook zult weten, excellent blanco en bij voorkeur geschikt eventuele trauma's op te kunnen spiegelen, immers het 'raakt' deze (n)iemand niet door afwezigheid van 'raak'punten. Zo dat wel het geval is is er voor die niemand werk aan de winkel om te weten te komen wat het is dat hier door geraakt weet te worden.

Niettemin kun je hier een beroep doen op bescherming van je persoonlijke levenssfeer, het moet dan gaan over publicatie van dingen die je op dit forum absoluut niet prijsgegeven wilt zien. In overleg verwijderen we dan die betreffende publicatie.

Het komt me voor dat het aanbeveling verdiend dat je eerst aangeeft dat je ongewenst gedrag ervaart. Het is niet ondenkbaar dat omstanders zich ermee bemoeien en dat het gedrag zich op een spontane wijze reguleert.

Dit is juist een forum bedoeld om elkaar op dit soort zaken te wijzen. Mocht het voor jou onaangenaam blijven dan kun je een van de moderatoren in een PB wijzen op het door jou ondervonden ongewenste gedrag en kunnen zij besluiten regulerend op te treden.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.