Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 31 May 2013, 08:52   #21
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lia Bekijk bericht
Sjonge, jonge, wat een gekakel hier als ik een vraagje stel.

Voor abonneren zie onder FAQ-gebruikersprofiel-abonneren.

Ik heb mij geabonneerd, zodat nieuwe berichten in mijn mail verschijnen. Leek mij wel makkelijk.

Renoir, onder gebruikersinstellingen-nieuwe discussies-bekijk alle discussies, verschijnt scherm mapbeheer. Daar kun je meerdere mappen instellen. Heb ik vervolgens gedaan (2 mappen), maar dan worden berichten er dubbel opgenomen.
Ik heb nu drie mappen gemaakt, maar hoe kun je daarin berichten opnemen?
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 31 May 2013, 09:00   #22
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard FAQ's zegt hierover

Citaat:
Wat zijn abonnementen?

Abonnementen zijn een manier om verschillende discussies en forums bij te houden. Je kunt ervoor kiezen om geattendeerd te worden op wijzigingen - bijvoorbeeld door ze te zien te krijgen in je Gebruikersinstellingen en door e-mails erover te ontvangen.

Hoe abonneer ik me op een discussie of een forum?

Als je je wilt abonneren op een forum, klik dan op de link 'Forumtools' boven de lijst discussies en selecteer 'Abonneer op dit forum'. Je kunt vervolgens een abonnementsvorm kiezen. Als het forum waarop je je abonneert onderliggende forums heeft, dan geldt je abonnement automatisch ook voor die forums.

Wil je je abonneren op een discussie, klik dan op de link 'Discussietools' boven de lijst berichten en klik dan op 'Abonneren op deze discussie'. Kies vervolgens een abonnementsvorm.

Welke abonnementsvormen zijn mogelijk?

Er is een aantal verschillende abonnenmentsvormen mogelijk.

Geen e-mailnotificatie - noemt je abonnement alleen in je Gebruikersinstellingen. Je ontvangt geen meldingen over nieuwe berichten of discussies in het forum.
Dagelijkse updates via e-mail - verstuurt één e-mail per dag met de nieuwe en gewijzigede discussies in het forum en de onderliggende forums. Als er geen nieuwe of gewijzigde discussies in het forum of in de onderliggende forums zijn, ontvang je geen e-mail.
Wekelijkse updates via e-mail - verstuurt één e-mail per week op dezelfde manier als dat gaat bij de dagelijkse update.

Abonnementen op discussies hebben dezelfde mogelijkheden, met één extra optie:

Directe notificatie via e-mail - stuurt een e-mail zodra er een nieuw bericht wordt toegevoegd aan een discussie. Er wordt geen e-mail gestuurd voor iedere reactie in een discussie. Je ontvangt slechts één bericht totdat je het forum weer bezoekt.

Hoe beheer ik abonnementen en mappen?

Abonnementen op discussies kunnen worden geordend in mappen, zodat je het overzicht bewaart. Je kunt zoveel mappen maken als je wilt. Ga daarvoor naar 'Mappen bewerken' onder 'Discussies met abonnement' in je Gebruikersinstellingen. Wil je een nieuwe map toevoegen, voer dan een mapnaam in een van de lege velden in en sla de pagina op. Wil je een map verwijderen, wis dan de mapnaam. Wil je een map wijzigen, dan hoef je slechts de mapnaam in de lijst te wijzigen.

Je kunt ook de aparte abonnementen beheren door te klikken op 'Abonnementen weergeven' onder de 'Discussies met abonnement' in je Gebruikersinstellingen. Hier kun je selecteren welke abonnementen je wilt beheren. Je kunt ze verwijderen, naar een andere map verplaatsen, of de abonnementsvorm wijzigen.

Abonnementen op forums kun je niet beheren via de pagina Abonnementen weergeven, maar deze staan op de pagina met Gebruikersinstellingen, waar je je abonnement op een forum kunt opheffen.
Even bestuderen, ik heb dit nog niet zelf gedaan.

Ik zie al niet eens Forumtools staan.

Ok? gevonden, er staat onder Forumopties een uitvouw menu abonneren.

Forums zijn dus die dikke blauwe balken en die onderverdeling heten discussies.
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 31 May 2013, 09:29   #23
Sytze
Proefmodel
 
Sytze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 August 2012
Berichten: 0
Standaard

Ik ga even verder met Sytze want ik had al bijna een heel forum verwijderd omdat ik als beheerder meer mogelijkheden heb.

Ik heb nu 3 mappen met daarin respectievelijk 4,3 en 2 berichten, kijken hoe nu verder met het door je ondervonden probleem.

Verder..

Ze staan er keurig netjes in, nergens dubbel. Zie geen probleem eigenlijk.

Verplaatsen gaat perfect, verwijderen geen probleem.

Ik ondervind dus jouw probleem niet en kan dus ook niet verder met een oorzaak.
Sytze is offline   Met citaat reageren
Oud 31 May 2013, 17:15   #24
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Zoals ik al had aangegeven, heb ik hetzelfde uitgeprobeerd en kwam tot hetzelfde resultaat (geen problemen). Lia, ook wel zo fijn als je het dan niet enkel gekakel zou noemen.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 08:04   #25
Lia
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 4 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Zoals ik al had aangegeven, heb ik hetzelfde uitgeprobeerd en kwam tot hetzelfde resultaat (geen problemen). Lia, ook wel zo fijn als je het dan niet enkel gekakel zou noemen.
Esradha, zie hierboven reacties over bar, alcohol. Is absoluut niet relevant m.b.t mijn vraag.
Iedereen trouwens bedankt voor de serieuze reacties.
Lia is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 08:15   #26
Aart
Jubilaris
 
Geregistreerd: 6 August 2011
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lia Bekijk bericht
Esradha, zie hierboven reacties over bar, alcohol. Is absoluut niet relevant m.b.t mijn vraag.
Iedereen trouwens bedankt voor de serieuze reacties.
Hoe is het met de heuvel in je tuin, Lia?

De oorspronkelijke tekst was; Is het euvel nu verholpen Lia?

Maar om Lily een beetje te plagen had ik het orginele bericht gewijzigd in de eerste zin.

Wijziging aangebracht door Aart op 1 June 2013 om 08:54.
Aart is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 08:17   #27
Lily
Asprirant lid
 
Lily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 January 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lia Bekijk bericht
Esradha, zie hierboven reacties over bar, alcohol. Is absoluut niet relevant m.b.t mijn vraag.
Iedereen trouwens bedankt voor de serieuze reacties.
Aart was me voor.
bericht gewist...
Lily is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 08:41   #28
Esradha
Vicaris
 
Esradha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 October 2011
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lia Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha
Zoals ik al had aangegeven, heb ik hetzelfde uitgeprobeerd en kwam tot hetzelfde resultaat (geen problemen). Lia, ook wel zo fijn als je het dan niet enkel gekakel zou noemen.
Esradha, zie hierboven reacties over bar, alcohol. Is absoluut niet relevant m.b.t mijn vraag.
Iedereen trouwens bedankt voor de serieuze reacties.
Daarom schreef ik ook 'enkel'.
Esradha is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 09:38   #29
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esradha Bekijk bericht
Daarom schreef ik ook 'enkel'.
Ja ik zag dat ook, je hebt de zorgvuldigheid in aanmerking genomen.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 June 2013, 11:28   #30
Lia
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 4 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aart Bekijk bericht
Hoe is het met de heuvel in je tuin, Lia?

De oorspronkelijke tekst was; Is het euvel nu verholpen Lia?

Maar om Lily een beetje te plagen had ik het orginele bericht gewijzigd in de eerste zin.
Euvel is nog niet verholpen.
Ik kwam op vraag, omdat ik ergens las dat er per map maximaal 10 berichten mogen staan. Weet deze informatie helaas niet meer terug te vinden. Wellicht kan ik in map zoveel berichten plaatsen als ik wil, dan zou euvel ook verholpen zijn.
Als iemand er meer over kan vertellen dan graag de gouden tip.
Lia is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje mbt bannen. Nadje Forum; regels, vragen, idee 170 24 September 2013 18:32
Vraagje mbt forumregels. Nadje Forum; regels, vragen, idee 117 1 June 2013 16:40


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.