Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 June 2013, 15:47   #291
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik weet en snap dat jij het zo ziet. Je gaat er alleen gemakshalve dan wel van uit dat jij als persoon belangrijk genoeg bent/zou zijn om ergens voor gebruikt te worden. Dat lijkt me iets teveel eer. Het zijn woorden die ik gebruik, zo je wilt misbruik, en dat is mijn manier van humor. En die zul jij nooit begrijpen. Vandaar de oneliners, omdat het me niet de moeite is om daar verdere woorden aan vuil te maken. Daarin zullen we elkaar niet vinden. Dus onderzoek je eigen moeite met mijn humor. Of niet.
Lieve schat je gebruikt o.a. mij als persoon om je eigen minderwaardigheid op bot te vieren. Dan kan je wel doen alsof je neus bloed en je uitingen van minderwaardigheid onder het kopje 'humor' plaatsen maar, vergeef mij, wanneer ik in uitingen van minderwaardigheid geen humor kan zien.

Daarbij toevoegend kan ik ook wel zien dat jou ego-zelfbevredigingsgedrag voor jou humoristisch is want zo werk dat nu eenmaal bij egoïsten.

Nogmaals jou vrijheid maar niet over mijn rug zonder dat jij aan zelfonderzoek hebt gedaan waar jou behoefde vandaan komt allerlei nergens op slaande onzin uit te kramen.
Vagebond is offline  
Oud 21 June 2013, 15:50   #292
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lieve schat je gebruikt o.a. mij als persoon om je eigen minderwaardigheid op bot te vieren. Dan kan je wel doen alsof je neus bloed en je uitingen van minderwaardigheid onder het kopje 'humor' plaatsen maar, vergeef mij, wanneer ik in uitingen van minderwaardigheid geen humor kan zien.

Daarbij toevoegend kan ik ook wel zien dat jou ego-zelfbevredigingsgedrag voor jou humoristisch is want zo werk dat nu eenmaal bij egoïsten.
Schattebout, jij bent het die blijkbaar in termen van meerder- en minderwaardig denkt. Wat mij betreft is het simpelweg een kwestie van smaak en daarover valt nu eenmaal niet te twisten. Gaan we dus ook niet doen, toch?
Nadje is offline  
Oud 21 June 2013, 16:14   #293
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Schattebout, jij bent het die blijkbaar in termen van meerder- en minderwaardig denkt. Wat mij betreft is het simpelweg een kwestie van smaak en daarover valt nu eenmaal niet te twisten. Gaan we dus ook niet doen, toch?
Het is idd een kwestie van smaak. De een blijft nu eenmaal liever een oppervlakkige troelala die geen behoefde voelt iets te doen aan zelfkennis op een forum van zelfkennis, dat nu de toepasselijke naam draagt van geestelijke armoede forum, en de ander probeert iets te doen aan het gebrek aan zelfkennis.

Jou humorsmaak is gewoon egohumorsmaak bedoelt om af te leiden van waar het om gaat, terwijl echte humor bij draagt aan zelfkennis en dat heb ik bij jou nog niet kunnen waarnemen.

Maar goed ik kan jou niet kwalijk nemen dat jij dat subtiele verschilletje niet waarneemt. Dus laten we het idd maar bij laten tot de volgende keer dat je weer eens een opmerking plaatst die elke vorm van inzicht ontbeert want daar plaats je er meer dan genoeg van op dit forum.
Vagebond is offline  
Oud 21 June 2013, 16:19   #294
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Het is idd een kwestie van smaak. De een blijft nu eenmaal liever een oppervlakkige troelala die geen behoefde voelt iets te doen aan zelfkennis op een forum van zelfkennis, dat nu de toepasselijke naam draagt van geestelijke armoede forum, en de ander probeert iets te doen aan het gebrek aan zelfkennis.

Jou humorsmaak is gewoon egohumorsmaak bedoelt om af te leiden van waar het om gaat, echte humor draagt bij aan zelfkennis en dat heb ik bij jou nog niet kunnen waarnemen met excuses.

Maar goed ik kan jou niet kwalijk nemen dat jij dat subtiele verschilletje niet waarneemt.
Tsja, dat heb je nou eenmaal met smaak, dat het persoonsgebonden is. Lullig, maar het is niet anders. En tsja, jouw humor is zo subtiel dat ie zo op het blote oog niet waarneembaar is. Maar ja, kniesoor die daarop let. Mij zul je d'r verder niet over horen.
Nadje is offline  
Oud 21 June 2013, 16:41   #295
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Tsja, dat heb je nou eenmaal met smaak, dat het persoonsgebonden is. Lullig, maar het is niet anders. En tsja, jouw humor is zo subtiel dat ie zo op het blote oog niet waarneembaar is. Maar ja, kniesoor die daarop let. Mij zul je d'r verder niet over horen.
Of e.e.a. nu wel of niet persoonsgebonden is doet helemaal niet ter zake Nada. Wat ter zake doet is of humor bijdraagt aan het in stand houden van (je) ego of bijdraagt aan het bevorderen van zelfkennis.

En in jou geval draagt het bij aan het in stand houden van ego. Ik ben duizend X liever volslagen humorloos dan dat ik bijdraag aan het in stand houden van dat zelfde ego, zoals jij daar mee bezig bent.

Maar goed een kniesoor die daar op let mij zal je er niet over horen tenzij...

Ik ga net hier verder bij laten.
Vagebond is offline  
Oud 21 June 2013, 16:47   #296
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Of e.e.a. nu wel of niet persoonsgebonden is doet helemaal niet ter zake Nada. Wat ter zake doet is of humor bijdraagt aan het in stand houden van (je) ego of bijdraagt aan het bevorderen van zelfkennis.

En in jou geval draagt het bij aan het in stand houden van ego. Ik ben duizend X liever volslagen humorloos dan dat ik bijdraag aan het in stand houden van dat zelfde ego, zoals jij daar mee bezig bent.

Maar goed een kniesoor die daar op let mij zal je er niet over horen tenzij...

Ik ga net hier verder bij laten.
Ik dacht dat je het nooit zou doen. Sorry, kon het ff weer niet laten. Lieverd, het is jouw behoefte om humor in verschillende niveaus in te delen. Platte humor of humor met diepgang. Had je die behoefte niet, was er geen probleem. Ik doe gewoon maar wat ik doe.
Nadje is offline  
Oud 21 June 2013, 17:03   #297
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ik dacht dat je het nooit zou doen. Sorry, kon het ff weer niet laten. Lieverd, het is jouw behoefte om humor in verschillende niveaus in te delen. Platte humor of humor met diepgang. Had je die behoefte niet, was er geen probleem. Ik doe gewoon maar wat ik doe.
Shit, heb jij even pech...WiNk

Je heb nog altijd niet door he waar ik het nu over heb. Het gaat ook niet om de vorm van de humor, het gaat er om of humor iets bijdraagt tot zelfkennis...

Maar goed....

Gewoon maar doen wat je doet draagt geen bewustzijn in zich Nada en dat is dan ook duidelijk merkbaar mbt die 'humor' die jij uitdraagt. Jij bent je er niet van bewust van welke plaats jou 'humor' komt en daarom is ie ook niet toe te point en draagt ie niks bij, in elk geval niet mbt mijn zelfkennis.

Maar dan ik cq jijzelf ben(t), zoals je eerder al aangaf, voor jou niet belangrijk genoeg om mij/jezelf behulpzaam te willen of kunnen zijn, dit laatste vanwege je onbewust zijn van en daarom niet kunnen, mbt die zelfde zelfkennis, zoveel is wel duidelijk.

Zo nu dan misschien.....?

Who knows?
Vagebond is offline  
Oud 21 June 2013, 17:06   #298
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Shit, heb jij even pech...WiNk

Je heb nog altijd niet door he waar ik het nu over heb. Het gaat ook niet om de vorm van de humor, het gaat er om of humor iets bijdraagt tot zelfkennis...

Maar goed....

Gewoon maar doen wat je doet draagt geen bewustzijn in zich Nada en dat is dan ook duidelijk merkbaar mbt die 'humor' die jij uitdraagt. Jij bent je er niet van bewust van welke plaats jou 'humor' komt en daarom is ie ook niet toe te point en draagt ie niks bij, in elk geval niet mbt mijn zelfkennis.
Daar ben ik hier dan ook niet voor. Ik ben hier voor mezelf. En ik kan heel hartelijk om mezelf lachen en dat wou ik graag zo houden met uw welnemen. En anders moet het maar zonder.
Nadje is offline  
Oud 21 June 2013, 17:11   #299
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Daar ben ik hier dan ook niet voor. Ik ben hier voor mezelf. En ik kan heel hartelijk om mezelf lachen en dat wou ik graag zo houden met uw welnemen. En anders moet het maar zonder.
Dit lijkt me wel een passend antwoord is op bovenstaande

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar dan ik cq jijzelf ben(t), zoals je eerder al aangaf, voor jou niet belangrijk genoeg om mij/jezelf behulpzaam te willen of kunnen zijn, dit laatste vanwege je onbewust zijn van en daarom niet kunnen, mbt die zelfde zelfkennis, zoveel is wel duidelijk.

Zo nu dan misschien.....?

Who knows?
Vagebond is offline  
Oud 21 June 2013, 19:08   #300
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dit lijkt me wel een passend antwoord is op bovenstaande
Ik hoop dat je het passend hebt gekregen voor je zelf. Ben jij ook blij. Ik was het al.
Nadje is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 16:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.