Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 December 2020, 09:58   #291
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Oh ja, dat was het: "Kut kanker wijf, door Keen." Keen is nu Guido. Mijn broer was toen aan kanker overleden, volgens mij was hij 46 jaar toen.
Ik heb toen een hele lange tijd gejengeld, en mensen op aangesproken, geroepen dat dat kwetsend was, en dat het niet moet kunnen, maar Renoir concludeerde, en ook iedereen op het forum waaronder ook Rob, dat Keen dat in het kader van zelfonderzoek deed.
Iedereen was begripvol, naar het gegeven dat ik erg van slag was, en dat ik verdriet had om mijn 'broertje', maar ze vonden dat het moet kunnen, dat men in het kader van zelfonderzoek zulke woorden moet kunnen gebruiken.

Trouwens, wat toen zich voorgedaan heeft, raakt me nu totaal niet meer. Ik haal de situatie bij om aan Renoir te laten zien, dat een soortgelijke situatie in het verleden totaal anders behandeld werd, en dat nu, omdat Rob betreft, krijgt iemand WEL een reprimande..

Hoe denk ik nu erover?
Ego kwetst ego.
Dus allebei de ego' s dienen naar zichzelf te kijken.
De kwetsende ego, en de gekwetste ego.

Wijziging aangebracht door Mihaela op 3 December 2020 om 10:21.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:29   #292
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Naar mijn mening was het niet serieus bedoelt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Na aanleiding van de uiting van Keen wil ik iedereen zijn mening hier over vragen.

Voor mij is zo een uiting grof en onaanvaardbaar.
Voor mij is de vraag als door de organisatie van dit forum dit zomaar zo toegelaten wordt.
Daarnaast vraag ik me af hoe een ieder zo een uiting ervaart. Vind men zoiets kunnen? Graag je mening erover.

Mihaela
..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:34   #293
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keen Bekijk bericht
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Na aanleiding van de uiting van Keen wil ik iedereen zijn mening hier over vragen.

Voor mij is zo een uiting grof en onaanvaardbaar.
Voor mij is de vraag als door de organisatie van dit forum dit zomaar zo toegelaten wordt.
Daarnaast vraag ik me af hoe een ieder zo een uiting ervaart. Vind men zoiets kunnen? Graag je mening erover.

Mihaela
Kijk, gevonden.
Ik heb toen een apart draadje gemaakt, en aan iedereen gevraagd, wat ze er van vonden.
Vanaf toen, omdat men vond dat het moet kunnen, ben ook minder mild geworden.WiNk
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:40   #294
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
haha ....had ik me ook afgevraagd, maar ik wilde een zo een losgeslagen mannetje niet in stimuleren in zijn kinderlijke uiting. dus vroeg ik niets.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sagnaar Bekijk bericht
Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest kut kanker WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi Bekijk bericht
Hier laat je presies zien wat er gebeurd, door jou felheid ontmoet je de felheid van de ander.

Hierin kan je het direct doorzien, haal je eigen felheid onderuit en je zal geen felheid meer tegenkomen, lieve meid.

Je laat de ander zijn felheid niet toe zeg je, maar gelijktijdig is je eigen felheid aanwezig toch? Wat nou, de één wel en de ander niet?

Het is of beide, of beide niet en herkenning in "anderen" felheid zal je niet meer raken.
Het nestelt zich niet meer in jou.

En nee ik wil je nog steeds niks leren, noch helpen ik zie het alleen in mij.
Dit heeft geen relatie met het overlijden en het verdriet omtrent je broer. Dit moet gelezen worden in een totaal andere context. Deze tekst is dan ook niet in relatie met je broer gevonden en staat los van het bejegenen van Rob door kabu zoals dat een week geleden het geval was.

De teneur hier is dat je niet serieus bent genomen in je klacht omdat je zelf degene was die anderen het bloed onder de nagels vandaan gehaald had. Een kwestie van boontje komt om zijn loontje.
  Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:41   #295
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Keen
" Wat ben jij een vies, vuil, smerig, achterbaks, hypocriet, schijnheilig, verongelijkt, aandacht zuigend, betweterig, stinkend jaloers, hoogmoedig, manisch,triest KUT KANKER WIJF...........
Ik hoop dat je stikt in je warhoofdige zwets stront.......ha,ha,ha,ha,ha..."


Kijk, gevonden.
Ik heb toen een apart draadje gemaakt, en aan iedereen gevraagd, wat ze er van vonden.
Vanaf toen, omdat men vond dat het moet kunnen, ben ook minder mild geworden.WiNk
Mijn broer was dus toen aan kanker overleden, en omdat ik eerder had gezegd dst iedereen een ego heeft, was iedereen daar van slag, zoals gewoonlijk.

Keen ging op de kwetsuur af! De Organisatie vond toen dat het moet kunnen.
Dus Rob, wat is nu anders dan toen?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:50   #296
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dit heeft geen relatie met het overlijden en het verdriet omtrent je broer. Dit moet gelezen worden in een totaal andere context. Deze tekst is dan ook niet in relatie met je broer gevonden en staat los van het bejegenen van Rob door kabu zoals dat een week geleden het geval was.
Ik had geschreven dat mijn broer kanker had, een week later is hij overleden.
Keen noemt mij KUT KANKER WIJF
en het heeft niets met de overlijden van mijn broer te maken?
Zelfs nu ontkent jij het?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:52   #297
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Dit heeft geen relatie met het overlijden en het verdriet omtrent je broer. Dit moet gelezen worden in een totaal andere context. Deze tekst is dan ook niet in relatie met je broer gevonden en staat los van het bejegenen van Rob door kabu zoals dat een week geleden het geval was.
De tekst was geschreven nadat ik gezegd had dat mijn broer kanker had.
Waarom ontkent jij dat Renoir?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:53   #298
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Ik hoop dat Rob wel het fatsoen heeft om de overeenkomst in te zien..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:56   #299
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mijn broer was dus toen aan kanker overleden, en omdat ik eerder had gezegd dst iedereen een ego heeft, was iedereen daar van slag, zoals gewoonlijk.

Keen ging op de kwetsuur af! De Organisatie vond toen dat het moet kunnen.
Dus Rob, wat is nu anders dan toen?
Dit is niet met elkaar te vergelijken. De context is totaal anders.
  Met citaat reageren
Oud 3 December 2020, 10:57   #300
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Hoe kan het los staan?
Het draadje is op 21 april 2012 geopend, mijn broer was stervende aan kanker toen, op 29ste is hij overleden, vervolgens komt de verwijzing naar kanker.
Kom op joh, wees een keer eerlijk!
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.