Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 July 2013, 11:54   #291
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Mag ik vragen wat voor jou de reden was om die celzouten tot je te gaan nemen? Welke klachten had je, die je nu dan niet meer hebt?
Tuurlijk mag je vragen.

Trekkende Gewrichts en spierklachten in linker been dat ik soms niet van kon slapen. In eerste instantie opgelopen naar overbelasting met Zumba in januari.

Spierpijn in het algemeen naar sporten en inspanning die veel te lang aanhield. Dat was ik niet gewend van mij. Ik kan normaal urenlang doorgaan en heb weinig last. Hiervoor ben ik nr 7 gaan nemen. Volgens mij is dat Magnesium fosphorum. En dat helpt.

En ik had een tijdje te weinig energie en geen doorzettingsvermogen meer. Normaal ben ik afwisselen heel actief en dan weer een dagje heel rustig en inactief, dat wisselt zich af in een bepaald patroon. En herstelt zich vanzelf.
Hiervoor gebruik ik nu nr 1. Helpt ook.

Dit soort klachten ( en nog veel meer vreemde dingen) schijnt overigens ook vaak voor te komen in de pre overgang en de overgang zelf. Ik vermoed dat het bij mij hiermee te maken heeft. Ben gaan lezen op een forum daarover.
Als je wilt kan ik je de link geven. Maar daar is m.i. wel wat aan te doen. Je hoeft echt niet in alles berusten.

Kan het zijn dat jij je de laatste jaren of jaar wat minder voelt? Ik had al zo een gevoel maar weet het niet zeker. Heb er zelf ook een jaartje mee getobd, ik wist even niet wat mij overkwam. Hele rare gewaarwoording was dat .
Ulla is offline  
Oud 1 July 2013, 12:07   #292
Pionne
Asprirant lid
 
Pionne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Dit soort klachten ( en nog veel meer vreemde dingen) schijnt overigens ook vaak voor te komen in de pre overgang en de overgang zelf. Ik vermoed dat het bij mij hiermee te maken heeft. Ben gaan lezen op een forum daarover.
Als je wilt kan ik je de link geven. Maar daar is m.i. wel wat aan te doen. Je hoeft echt niet in alles berusten.
Ulla, ik weet niet of Nadje is geïnteresseerd, maar ik in ieder geval wel! Je mag mij evt. ook die link wel pb-en als je wilt!
Pionne is offline  
Oud 1 July 2013, 12:13   #293
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionne Bekijk bericht
Ulla, ik weet niet of Nadje is geïnteresseerd, maar ik in ieder geval wel! Je mag mij evt. ook die link wel pb-en als je wilt!
http://www.vrouwenovergang.nl/

Maar ik heb je op FB toch ook?
Ulla is offline  
Oud 1 July 2013, 12:15   #294
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Tuurlijk mag je vragen.

Trekkende Gewrichts en spierklachten in linker been dat ik soms niet van kon slapen. In eerste instantie opgelopen naar overbelasting met Zumba in januari.

Spierpijn in het algemeen naar sporten en inspanning die veel te lang aanhield. Dat was ik niet gewend van mij. Ik kan normaal urenlang doorgaan en heb weinig last. Hiervoor ben ik nr 7 gaan nemen. Volgens mij is dat Magnesium fosphorum. En dat helpt.

En ik had een tijdje te weinig energie en geen doorzettingsvermogen meer. Normaal ben ik afwisselen heel actief en dan weer een dagje heel rustig en inactief, dat wisselt zich af in een bepaald patroon. En herstelt zich vanzelf.
Hiervoor gebruik ik nu nr 1. Helpt ook.

Dit soort klachten ( en nog veel meer vreemde dingen) schijnt overigens ook vaak voor te komen in de pre overgang en de overgang zelf. Ik vermoed dat het bij mij hiermee te maken heeft. Ben gaan lezen op een forum daarover.
Als je wilt kan ik je de link geven. Maar daar is m.i. wel wat aan te doen. Je hoeft echt niet in alles berusten.

Kan het zijn dat jij je de laatste jaren of jaar wat minder voelt? Ik had al zo een gevoel maar weet het niet zeker. Heb er zelf ook een jaartje mee getobd, ik wist even niet wat mij overkwam. Hele rare gewaarwoording was dat .
Ok. Nou wel wat last van overgangsverschijnselen gehad, maar is gelukkig alweer een stuk minder. Ik neem wel supplementen als magnesium tegen vermoeidheid. Maar ik zal me ook eens gaan verdiepen in de celzouten. Bedankt.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 12:16   #295
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
http://www.vrouwenovergang.nl/

Maar ik heb je op FB toch ook?
Thanks voor de link. Ik zit niet op FB.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 12:22   #296
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Thanks voor de link. Ik zit niet op FB.

Ik bedoelde Pionne, die zit op FB, zij vroeg aan mij de link.
Ulla is offline  
Oud 1 July 2013, 12:27   #297
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Ik bedoelde Pionne, die zit op FB, zij vroeg aan mij de link.
Ow, ok.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 12:27   #298
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Ok. Nou wel wat last van overgangsverschijnselen gehad, maar is gelukkig alweer een stuk minder. Ik neem wel supplementen als magnesium tegen vermoeidheid. Maar ik zal me ook eens gaan verdiepen in de celzouten. Bedankt.

http://www.schusslerzouten.com/

Hier nog een link maar als je googelt vind je nog veel meer.
Het goedkoopst in verhouding heb ik ze nu gevonden bij de welzijn en gezondheidswinkel. Wij zijn meestal aangewezen op internet vandaar.
Maar vind ze nu zo snel niet als ik ze vind stuur ik je het nog door.
Ulla is offline  
Oud 1 July 2013, 12:33   #299
Nadje
In memoriam
 
Nadje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 489
Standaard

Ik ga het e.e.a. eens nader bestuderen. Bedankt voor de links.
Nadje is offline  
Oud 1 July 2013, 12:40   #300
Pionne
Asprirant lid
 
Pionne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 May 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
http://www.vrouwenovergang.nl/

Maar ik heb je op FB toch ook?
Ja, klopt Ulla! (Je hebt me herkend dus, met mijn echte naam die jij natuurlijk helemaal niet kende, maar rijmt op Pionne?! WiNk)

Dank voor de link. En Nadje, magnesium hielp jou wel, voor je idee?
Pionne is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.