Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 27 January 2022, 12:52   #291
Bassie
Kasuaris
 
Geregistreerd: 2 January 2021
Berichten: 775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Zoals ik je heb uitgelegd is er zien zonder oordeel.
Ik heb geen oordeel over jouw frustraties en je emoties.
Dat is mijn bewering dan ook nooit geweest. Mijn bewering is dat je iets zag wat er in werkelijkheid niet was. (Fata morgana) Waarmee ik constateerde dat je nog in Maya verkeert.

Een oordeel over iets wat er nooit geweest is zou helemaal de achterdeur uit zijn.....daar zie ik je nu ook weer niet voor aan. Je doet heus wel je best.
__________________
De ogen zijn verschillend, het licht is hetzelfde.
Bassie is offline  
Oud 27 January 2022, 12:56   #292
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Jou meekijken is niet dienstbaar. Dus als je dienstbaar wilt zijn, stop er dan gewoon mee.
Ik begrijp wel waarom je dat zo ziet, je doet namelijk niks met dat meekijken. Ego geeft je in dat vooral niet te doen om niet aan zichzelf te verliezen. Om die reden wijs ik op ego.
 
Oud 27 January 2022, 12:57   #293
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Guido je hebt hier weer eens zo'n nietszeggende verhandeling. Waarom zou ego iets willen aanvangen met gewaarzijn? Ego heeft alleen interesse in zelf (het kleine zelfje) bescherming.
Afgezien nog van die opgeblazen zinnen zoals 'verwijzend naar de onmiddellijke actualiteit van de bevinding vertaald en verklaart ego de neerslag van bevinding middels informatie uitkijken.' om tot bevindingen te komen die evenmin enige relevantie bevatten.
Het geeft alleen maar handvaten om op dezelfde onzinnige wijze voort te borduren.
Laurens, dit over en weer tussen Bassie en mij gaat blijkbaar over bevindingen waar jij niet in thuis bent. Je reageren op de quote en hoe jij het modelleert naar 'jouw perceptie en perspectief raakt kant noch wal aangaande wat Bassie en ik uit'diepen.

Graag geen interventie meer in het vervolg.
Als ik iets van jou wil weten , dan adresseer ik jou.
Guido is offline  
Oud 27 January 2022, 13:05   #294
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Laurens, dit over en weer tussen Bassie en mij gaat blijkbaar over bevindingen waar jij niet in thuis bent. Je reageren op de quote en hoe jij het modelleert naar 'jouw perceptie en perspectief raakt kant noch wal aangaande wat Bassie en ik uit'diepen.

Graag geen interventie meer in het vervolg.
Als ik iets van jou wil weten , dan adresseer ik jou.
Oké.
 
Oud 27 January 2022, 13:10   #295
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Jou meekijken is niet dienstbaar. Dus als je dienstbaar wilt zijn, stop er dan gewoon mee.
Dit 'hok' is niet van mij noch van jou, dit hok is van een of andere Haan, en die wil dat laten weten ook..WiNk
Guido is offline  
Oud 27 January 2022, 13:12   #296
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Oké.
.
Guido is offline  
Oud 27 January 2022, 13:17   #297
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Dat is mijn bewering dan ook nooit geweest. Mijn bewering is dat je iets zag wat er in werkelijkheid niet was. (Fata morgana) Waarmee ik constateerde dat je nog in Maya verkeert.
Of het geziene het geval was is dan ook aan de geadresseerde te onderzoeken niet aan de ziener. Je werpt je er nu met volledige inzet op als zou dat een misvatting van de ziener zijn. Een ziener behoeft niet zo'n terugkoppeling, die ziet alleen maar. Waarmee de interactie dan ook al weer over en voorbij is. Dit zien vervolgens classificeren als oordelen geeft wederom een aanleiding het geziene te rectificeren. Zien heeft nl de intentie van behulpzaamheid. Zojuist is je door mij nog uitgelegd dat er geloof is in de wereld. Dat is dat Maya namelijk, geloof in de wereld. Het is dus niet zo dat Rob wel en jij niet in Maya verkeert. Iedereen, zo is je duidelijk gemaakt, geloofd in de wereld. Als je dat niet deed reageerde je niet ergens op. De interactie maakt namelijk de niet bestaande wereld.
 
Oud 27 January 2022, 13:18   #298
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido Bekijk bericht
Dit 'hok' is niet van mij noch van jou, dit hok is van een of andere Haan, en die wil dat laten weten ook..WiNk
Moet de verondersteld haan dat ook zonder commentaar laten?
 
Oud 27 January 2022, 13:18   #299
Guido
Jubilaris
 
Geregistreerd: 17 September 2017
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht


Ach jongen je moet nog zoveel ont'dekken.
Mogen wij ons ook bedienen van deze mogelijkheid, om net te doen alsof iets (Ervaring) van ons kan worden afgepakt?..
Guido is offline  
Oud 27 January 2022, 13:20   #300
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassie Bekijk bericht
Je doet heus wel je best.
Dank je.

Ik vind dat jij wel iets meer je best zou mogen doen ...
Rob is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 17:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.