Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 June 2013, 18:51   #291
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Daarom zijn er ook de mogelijkheid tot tweegesprekken.

Er wordt zeker niet altijd iets anders van gemaakt. Kan het ook zijn dat de nadruk erop vestigen wat geuit wordt je liever niet hebt? Je hoeft geen antwoord te geven, het is aan jou.
ik gaf alleen aan dat ik een ''soort van jammer'' vind dat men geen antwoord geeft op de vragen dat gesteld worden..
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen met dit:''Kan het ook zijn dat de nadruk erop vestigen wat geuit wordt je liever niet hebt? ''
Mihaela is offline  
Oud 26 June 2013, 18:56   #292
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Wat mij weleens gebeurt, dat iemand iets zegt wat mij in eerste instantie niet aanstaat en ik het eigenbelang motief erachter zie. Toch wist dat mijn eigen trigger niet uit. Het is niet voor niets dat wij van de een meer aannemen dan van de ander. Het ikje doorzien? Die mensen en situaties die je het meeste triggeren zijn toch juist je grootste uitdagingen? Meer wilde ik eigenlijk niet delen.
Volgens mij is hans psychisch ziek, en hij heeft hulp nodig.
Ik liet hem weten dat dat wat hij schrijft, ik daar niet meer op in ga, omdat zijn teksten oppervlakkig zijn, en saai, omdat hij alleen gericht op is om mensen te jennen en te confronteren. De onzin dat hij uitkraamt, en zijn kinderlijke seksuele spelletjes zijn de moeite niet waard voor een onderzoek. Zoals hij hier doet is de internet vol met zulke baldadige grof uitlatende trollen.

Hij triggert me niet, want zijn onzin laat ik van wat het is, er zijn er genoeg anderen oppervlakkige die hier alleen maar komen dollen, zoals Rob en Nadje.
Laat ze maar samen ervan genieten..

Als jij een motief achter de baldadigheid van hans wilt zoeken Ulla, doe gerust.

Ik was zo vriendelijk om hans te laten weten dat ik zijn onzin geen tijd meer schenk..
Mihaela is offline  
Oud 27 June 2013, 01:43   #293
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
ik gaf alleen aan dat ik een ''soort van jammer'' vind dat men geen antwoord geeft op de vragen dat gesteld worden..
Nee, je gaf aan dat je het een soort van jammer vond dat een ander dan degene die jij wat vroeg een antwoord geeft,...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Laatst vroeg ik iets aan Renoir, en Nadje gaf daar antwoord op. Ik vind dat een soort van jammer...
Hans is offline  
Oud 27 June 2013, 01:46   #294
Hans
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 21 February 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Volgens mij is hans psychisch ziek, en hij heeft hulp nodig.
Ik liet hem weten dat dat wat hij schrijft, ik daar niet meer op in ga, omdat zijn teksten oppervlakkig zijn, en saai, omdat hij alleen gericht op is om mensen te jennen en te confronteren. De onzin dat hij uitkraamt, en zijn kinderlijke seksuele spelletjes zijn de moeite niet waard voor een onderzoek. Zoals hij hier doet is de internet vol met zulke baldadige grof uitlatende trollen.

Hij triggert me niet, want zijn onzin laat ik van wat het is, er zijn er genoeg anderen oppervlakkige die hier alleen maar komen dollen, zoals Rob en Nadje.
Laat ze maar samen ervan genieten..

Als jij een motief achter de baldadigheid van hans wilt zoeken Ulla, doe gerust.

Ik was zo vriendelijk om hans te laten weten dat ik zijn onzin geen tijd meer schenk..

Je laatste zin komt dan weer heel ongeloofwaardig over als je de zinnen daarvoor leest,...
Hans is offline  
Oud 27 June 2013, 07:38   #295
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Volgens mij is hans psychisch ziek, en hij heeft hulp nodig.

&

Als jij een motief achter de baldadigheid van hans wilt zoeken Ulla, doe gerust.
Volgens mij heb je al een motief gevonden.

Je zou eens kunnen gaan bijhouden hoe vaak je de oorzaak voor irritatie die bij je ontstaat buiten je zelf legt.

Zo, mijn taak voor het forum zit er weer op voor vandaag.
Rob is offline  
Oud 27 June 2013, 09:10   #296
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Volgens mij is hans psychisch ziek, en hij heeft hulp nodig.
Ik liet hem weten dat dat wat hij schrijft, ik daar niet meer op in ga, omdat zijn teksten oppervlakkig zijn, en saai, omdat hij alleen gericht op is om mensen te jennen en te confronteren. De onzin dat hij uitkraamt, en zijn kinderlijke seksuele spelletjes zijn de moeite niet waard voor een onderzoek. Zoals hij hier doet is de internet vol met zulke baldadige grof uitlatende trollen.

Hij triggert me niet, want zijn onzin laat ik van wat het is, er zijn er genoeg anderen oppervlakkige die hier alleen maar komen dollen, zoals Rob en Nadje.
Laat ze maar samen ervan genieten..

Als jij een motief achter de baldadigheid van hans wilt zoeken Ulla, doe gerust.

Ik was zo vriendelijk om hans te laten weten dat ik zijn onzin geen tijd meer schenk..
Als het inhoudelijk niet klopt wat hij zegt is het voldoende om dat voor jezelf vast te stellen. Daarvoor hoef je geen motieven te zoeken. Die zijn juist niet interessant voor je eigen ding. Die kun je zien en daarna weer terugkeren naar jezelf. Dat is wat ik bedoelde.
Ulla is offline  
Oud 27 June 2013, 09:28   #297
Ulla
Jubilaris
 
Ulla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 January 2011
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Volgens mij is hans psychisch ziek, en hij heeft hulp nodig.
Zelfs al zou dit zo zijn is dit het juist ( voor het ik gedrag) een krachtige reden/excuus om dat wat je eventueel raakt van je weg te houden. Zie je dat bij jezelf ook? Ik zie het bij mezelf in die zin dat het mij toch even raakte dat je hem zo noemt.

Het ikje denkt bij alles juist in minder waard en meer waard en meent iets beters te zijn als het dat vaststelt en op grond daarvan iets doet of laat.
Ulla is offline  
Oud 27 June 2013, 16:49   #298
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Volgens mij heb je al een motief gevonden.

Je zou eens kunnen gaan bijhouden hoe vaak je de oorzaak voor irritatie die bij je ontstaat buiten je zelf legt.

Zo, mijn taak voor het forum zit er weer op voor vandaag.
ga toch heen man, en zoek lekker bij jezelf forumjunk
Mihaela is offline  
Oud 27 June 2013, 16:52   #299
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulla Bekijk bericht
Zelfs al zou dit zo zijn is dit het juist ( voor het ik gedrag) een krachtige reden/excuus om dat wat je eventueel raakt van je weg te houden. Zie je dat bij jezelf ook? Ik zie het bij mezelf in die zin dat het mij toch even raakte dat je hem zo noemt.

Het ikje denkt bij alles juist in minder waard en meer waard en meent iets beters te zijn als het dat vaststelt en op grond daarvan iets doet of laat.
Ik zit gewoon met de sukkeltjes te dollen Ulla, je gelooft toch niet dat ik me erdoor laat raken?
Als je je erdoor geraakt voelt, is het jouw geraaktheid toch?
Mihaela is offline  
Oud 27 June 2013, 16:53   #300
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
ga toch heen man, en zoek lekker bij jezelf forumjunk
Ho, ho, ruim 4900 berichten van jou tegen nog geen 3600 van mij.
Rob is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.