Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 December 2020, 11:13   #3031
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
jij deugniet, de zwarte piet naar mij schuiven!
Heb jij wél of niet als intermediair gefunctioneerd om een bericht van Mihaela door te spelen aan Vagebond dat zij haar wel zou terugpakken?

Citaat:
Zeg tegen Vagebond: "******, ik kom je terug pakken na 4 dagen.🐷"
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 12 December 2020, 11:50   #3032
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Heb jij wél of niet als intermediair gefunctioneerd om een bericht van Mihaela door te spelen aan Vagebond dat zij haar wel zou terugpakken?
Wat mensen in hun privé gesprekken bespreken is het privé.
Desalniettemin, het is Vagebond die Kabu benaderde met de vraag of hij mij wilde mailen, en een bericht naar mij wilde sturen. Gewoon uitdagen!
Ik verwijder meestal de mailtjes direct die over zulke onbenulligheden gaan, dus kan het niet erbij halen.

Wat hier zich voordoet is het dekkend genoeg om de situatie te beoordelen.
Hoe Vagebond nu steeds doorgegaan is na je verzoek om de strijd te staken, en dat ze zelfs aan Kabu de schuld wil geven, simpelweg omdat zij niet naar haar eigen verantwoordelijkheid kiest te kijken, vind ik weer vragen om problemen, en in de strijd blijven wroeten.

Graag mij hierbij verder niet in blijven betrekken, en privé dingen niet erbij halen. Eigenlijk wordt het aan teniet gedaan aan de afspraak dat gemaakt is, waaraan ik me zonder moeite houd.
Het zou doeltreffender zijn als men aan Vagebond duidelijk zou trachten te maken dat zij een bijdrage in het gebeuren heeft, en dat de slachtofferrol al genoeg gespeeld is door haar. Haar hele draadje is daar vol van. Genoeg is genoeg!
Waarom haal jij dat weer bij trouwens? Is er weer op de driehoek gedrukt?
Mihaela is offline  
Oud 12 December 2020, 12:35   #3033
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mensen in hun privé gesprekken bespreken is het privé.
Desalniettemin, het is Vagebond die Kabu benaderde met de vraag of hij mij wilde mailen, en een bericht naar mij wilde sturen. Gewoon uitdagen!
Ik verwijder meestal de mailtjes direct die over zulke onbenulligheden gaan, dus kan het niet erbij halen.

Wat hier zich voordoet is het dekkend genoeg om de situatie te beoordelen.
Hoe Vagebond nu steeds doorgegaan is na je verzoek om de strijd te staken, en dat ze zelfs aan Kabu de schuld wil geven, simpelweg omdat zij niet naar haar eigen verantwoordelijkheid kiest te kijken, vind ik weer vragen om problemen, en in de strijd blijven wroeten.

Graag mij hierbij verder niet in blijven betrekken, en privé dingen niet erbij halen. Eigenlijk wordt het aan teniet gedaan aan de afspraak dat gemaakt is, waaraan ik me zonder moeite houd.
Het zou doeltreffender zijn als men aan Vagebond duidelijk zou trachten te maken dat zij een bijdrage in het gebeuren heeft, en dat de slachtofferrol al genoeg gespeeld is door haar. Haar hele draadje is daar vol van. Genoeg is genoeg!
Waarom haal jij dat weer bij trouwens? Is er weer op de driehoek gedrukt?
Dit is een nieuw voorval want kabu gedraagt zich nu als de gebeten hond omdat ik hem heb aangewezen als de kwaaie genius door olie op het vuur te gooien. Er staat mij niets anders te doen dan hem met mijn bewijs te confronteren. Je mededeling dat hij een boodschap van Vagebond heeft aangenomen om die naar jou toe te spelen bewijst opnieuw zijn rol in deze.

Wanneer het de intentie is privé dingen door te spelen aan elkaar is het niet langer meer privé. Het is überhaupt de vraag waarom er achter de schermen een roddelcircuit zou moeten ontstaan.
Ik kan me zeer wel indenken dat deelnemers gefrustreerd raken wanneer ze achter hun rug om over de tong gaan, het is dan ook zeer ongepast. Om die reden heb ik lange tijd het P.M.'en ongedaan gemaakt gehad en overweeg dat wederom te doen.

Wanneer dat niet met uitlokken gepaard gaat zou ik niet weten waarom iemand op een eigen draadje niet een slachtofferrol zou mogen aannemen. Als het je stoort kun je dat draadje gewoon mijden. Wat doet het met je wanneer iemand een slachtofferrol aanneemt?
__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline  
Oud 12 December 2020, 12:46   #3034
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dit is een nieuw voorval want kabu gedraagt zich nu als de gebeten hond omdat ik hem heb aangewezen als de kwaaie genius door olie op het vuur te gooien. Er staat mij niets anders te doen dan hem met mijn bewijs te confronteren. Dat hij een boodschap van Vagebond heeft aangenomen om die naar jou toe te spelen bewijst opnieuw zijn rol in deze.

Wanneer privé dingen worden doorgespeeld aan elkaar is het niet langer meer privé. Het is überhaupt de vraag waarom er achter de schermen een roddelcircuit zou moeten ontstaan. Ik kan me zeer wel indenken dat deelnemers gefrustreerd raken wanneer ze achter hun rug om over de tong gaan, het is dan ook zeer ongepast. Om die reden heb ik lange tijd het P.M.'en ongedaan gemaakt gehad en overweeg dat wederom te doen.
Wat mij een gepaste zet is om Mihaela en Vagebond een week denktijd te geven, want zo te lezen zijn de gemoederen nog niet gestild.
Kabu heeft al zijn timeout gehad, en hij heeft zich naar Rob toe redelijk ingehouden.

Wat mij betreft, als Kabu wil, mag hij de hele conversatie hier neer zetten.
Het is een herhaling van wat hier de héle tijd zich voorgedaan heeft.
Vagebond daagt uit, Mihaela raakt Vagebond waar pijn doet. Kabu wordt in mee gesleurd, omdat hij met allebei de furies mail/forum/contact heeft, en contact wil blijven houden.
Soms lastig om twee mensen die bonje hebben, allebei te vriend te houden, maar Kabu lukt het aardig..
Mihaela is offline  
Oud 12 December 2020, 12:54   #3035
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Wat mij een gepaste zet is om Mihaela en Vagebond een week denktijd te geven, want zo te lezen zijn de gemoederen nog niet gestild.
Kabu heeft al zijn timeout gehad, en hij heeft zich naar Rob toe redelijk ingehouden.

Wat mij betreft, als Kabu wil, mag hij de hele conversatie hier neer zetten.
Het is een herhaling van wat hier de héle tijd zich voorgedaan heeft.
Vagebond daagt uit, Mihaela raakt Vagebond waar pijn doet. Kabu wordt in mee gesleurd, omdat hij met allebei de furies mail/forum/contact heeft, en contact wil blijven houden.
Soms lastig om twee mensen die bonje hebben, allebei te vriend te houden, maar Kabu lukt het aardig..
Je hebt kennelijk niet tot je laten doordringen dat het ongepast is om op achterbakse wijze met elkaar achter de schermen over forumleden te schrijven en elkaar daarmee in het harnas te jagen.

Het is hier geen contacten forum daarvoor moet je maar naar een datingsite.
Het gaat op dit forum, althans behoort dat te gaan, over waarheidvinding en gedegen zelfonderzoek, waarbij het absoluut 'not done' is om met vingertjes naar elkaar te wijzen. Onderzoek doe je in besloten 'eigen' omgeving en kring. Het elkaar wijzen op ego is in essentie behulpzaamheid en geen confronteren en/of veroordelen van geziene tekortkomingen.
 
Oud 12 December 2020, 13:07   #3036
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je hebt kennelijk niet tot je laten doordringen dat het ongepast is om op achterbakse wijze met elkaar achter de schermen over forumleden te schrijven en elkaar daarmee in het harnas te jagen.

Het is hier geen contacten forum daarvoor moet je maar naar een datingsite.
Het gaat op dit forum, althans behoort dat te gaan, over waarheidvinding en gedegen zelfonderzoek, waarbij het absoluut 'not done' is om met vingertjes naar elkaar te wijzen. Onderzoek doe je in besloten 'eigen' omgeving en kring.
Je maakt het gelijk beladen door het datingsite te noemen.

Het is niet verboden om, in welke vorm dan ook, contact te hebben onderling.
Ik heb nog mensen die hier 6 jaar geleden schreven als mail contact, of op facebook. Dat heet sociaal zijn, en een sociaal contact hebben met gelijkgestemde.
Wat betreft in het harnas krijgen, Vagebond stelde de vraag aan Kabu om mij te benaderen, dus heeft ze zichzelf, zoals gewoonlijk, in het harnas gejaagd.
Mihaela is offline  
Oud 12 December 2020, 13:14   #3037
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je maakt het gelijk beladen door het datingsite te noemen.

Het is niet verboden om, in welke vorm dan ook, contact te hebben onderling.
Ik heb nog mensen die hier 6 jaar geleden schreven als mail contact, of op facebook. Dat heel sociaal zijn, en een sociaal contact hebben met gelijkgestemde.
Wat betreft in het harnas krijgen, Vagebond stelde de vraag aan Kabu om mij te benaderen, dus heeft ze zichzelf in het harnas gejaagd.
Om welke reden zou je vanwege het doen van gedegen zelfonderzoek met elkaar contact onderhouden? Er is op dit forum mankracht genoeg om je door moeilijke tijden heen te loodsen mocht dat nodig zijn. Het is geen gelijkgestemden forum dus je hoeft hier van niemand steun te krijgen of te verwachten.
Ik juich het niet toe dat er buiten het forum om een uitlaatklep is of een mogelijkheid om elkaar te vinden. Doe je ding hier op een wijze zoals dat bedoelt is of vertrek naar elders. Er zijn mogelijkheden zat op internet en anders kan kabu wel een forum in elkaar flansen waar je aan je trekken komt.
 
Oud 12 December 2020, 13:24   #3038
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Ik juich het niet toe dat er buiten het forum om een uitlaatklep is of een mogelijkheid om elkaar te vinden.
Je bent vrij om je wensen te hebben, zoals ik ook vrij ben om mijn leven in te richten zoals ik mezelf wens.
Mihaela is offline  
Oud 12 December 2020, 13:30   #3039
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je bent vrij om je wensen te hebben, zoals ik ook vrij ben om mijn leven in te richten zoals ik mezelf wens.
Je hebt van de gevolgen, alhier te zien, dus weinig (zeg maar niks) geleerd?
 
Oud 12 December 2020, 13:32   #3040
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je hebt van de gevolgen, alhier te zien, dus weinig (zeg maar niks) geleerd.
Wij hebben een ander beeld over wat 'leren' inhoudt.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.