Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 December 2020, 14:30   #3041
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
. Wat doet het met je wanneer iemand een slachtofferrol aanneemt?
Het is de weg dat Vagebond nu bewandeld, en het heeft niets met mij te maken. Het zegt iets over haar.
Ik kijk wel naar mijn bijdrage, dat wat ]mij] betreft, mijn emoties, en dat wat gstriggerd wordt of werd.
Niet anders dan dat wat ik al jaren doe, en waarbij steeds nieuwe stukken vrij komen. Dat wat ik leer, wordt zichtbaar in mijn reacties vervolgens ..
Als ik nu de verwijten van Vagebond lees, de als ik de continue verwijzingen zie die zij naar Mihaela maakt, merk ik dat mijn denken, geest, en mijn lichaam niet getriggerd wordt. Er is geen behoefte om me te verweren, omdat ik me niet geraakt, en niet beschuldigd voel. Het is haar kant van het verhaal.
Wat ik voor ogen heb om te leren, leer ik..
Mihaela is offline  
Oud 12 December 2020, 14:32   #3042
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
@kabu: Heb jij wél of niet als intermediair gefunctioneerd om een bericht van Mihaela door te spelen aan Vagebond dat zij haar wel zou terugpakken?
Vagebond heeft mij een email gestuurd een eerste keer op 21 okt. Ze wou mij wat voorstellen. Dan hebben we enkele dagen email uitwisseling gehad tot 24 okt. maar toen hield ik het voor bekeken en heb haar laatste email niet meer beantwoord.
Dan is er toch nog een whatsapp groepje ontstaan met forumlid Fer erbij. Onderwerp was kambo - Bufo & Co rustig te kunnen bespreken omdat kambo op dit forum door verschillende deelnemers als onzin wordt beschouwd en Bufo & Co als verslavende drugs.

In dat Whatsapp groepje was ik echter maar stil want vind dat maar niks zo door elkaar chatten met meer dan twee personen. Heb me er dan ook uit teruggetrokken.

Eergisteren stuurde Vagebond mij terug een email omdat ik haar op whatsapp geblokkeerd had voorbije maandag 7 december rond 16u. Lees in dit los bericht haar verbazing op 8 december toen ze het ontdekte. Ik had geen zin meer in privé Whatsapp chat met haar.

Vagebond vroeg mij te vragen aan Mihaela of ze nu haar zin heeft, wat ik gedaan heb en Mihaela vroeg een antwoord terug te geven, wat ik dan ook gedaan heb. Meer heb ik niet gedaan.
Zie bewijzen op schermafbeelding.. Ik heb zelfs hun emails voor elkaar verborgen zodat ze elkaar niet kunnen emailen.




kabu is offline  
Oud 12 December 2020, 15:03   #3043
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Dit is een nieuw voorval want kabu gedraagt zich nu als de gebeten hond omdat ik hem heb aangewezen als de kwaaie genius door olie op het vuur te gooien.
Ik voelde me gekwetst want beticht van iets waar ik geen schuld aan heb.
En nee, dit is geen kwestie van gekwetst ego.
Ik 'weet wat ik ben' maar heb simpelweg voorkeuren en afkeuren.
Ik heb mijn gevoelens en stel op prijs dat die gerespecteerd worden, daar heb ik recht op.
kabu is offline  
Oud 12 December 2020, 15:24   #3044
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard In het algemeen

Tjong, wat een zielige bedoeling hier, sorry dat ik dat zeg.


@Ten aanzien van kabu.

Kabu, ik vind het redelijk kinderachtig om niet te zeggen behoorlijk onvolwassen om iemand zomaar te blokkeren zonder aan te geven waarom je dat doet. Verder zijn we volwassen mensen je had ook gewoon tegen me kunnen zeggen dat je ons gesprek wilde beëindigen, had ik niet erg gevonden want dat kan gebeuren niet waar?
Vagebond is offline  
Oud 12 December 2020, 15:44   #3045
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

Vagebond vroeg mij te vragen aan Mihaela of ze nu haar zin heeft, wat ik gedaan heb en Mihaela vroeg een antwoord terug te geven, wat ik dan ook gedaan heb. Meer heb ik niet gedaan.




Dat is idd waar, ik had namelijk een reaktie geschreven die ik niet meer kon posten vanwege dat het forum uit de lucht was en ik was geëmotioneerd en dus had het over vriendinnetje blabla meer onbehoorlijks heb ik niet gezegd. Verder wil ik er alleen nog over kwijt dat het wel heel gemakkelijk is om van alles bij o.g.neer te leggen terwijl de eigen rol totaal achterweg wordt gelaten. Zoals volgens mij in deze draad terug te vinden is had ik een goede reden om op die driehoeken te drukken, dat kwam namelijk niet zomaar uit de lucht gevallen zoals ook iedereen heeft kunnen lezen. Zo is het toevallig ook zo dat mw. in mijn ogen genadig van af is gekomen vanwege wat ik zie als renoir's tekortkoming en dan zou ik niet mogen steigeren.

In mijn ogen laat mw. Hier zien helemaal niet veranderd te zijn, het laagje was/is bijzonder dun zoals ik al had aangeven want zelfs in mijn eigen draad gunt mw. mij mijn eigen ruimte niet om het over mijn....., ik zeg het nogmaals, mijn dingen te hebben. Ik dacht toch uitgebreid te hebben uitgelegd/gezegd dat wat hier gezegd wordt over mij en mijn waarheidsvinding/onderzoek gaat mbt tot voorvallen zoals bv op dit forum, waar ja, het is heel verbazingwekkend, ook anderen in het verhaal deelnemen waarbij het dus niet te doen is, vanwege de context, die buiten het verhaal te houden. Wat hier geschreven wordt of überhaupt geschreven wordt gaat altijd, ja ik zeg het nog maar eens, over de hoofdpersoon, ik in dit geval, en dus niet over anderen, die slechts een minimaal bijrolletje , zoals ook in dit geval, vervullen in mijn verhaaltje, en als mw. daar iets over te klagen heeft zij dat dan maar elders moet moet.

Dus bij deze het verzoek aan forumlid Micheala te stoppen met hier klagen en/of te pogen sturing in aan te brengen, op welke manier ook over, in Vagebonds onderzoek en zich te vervoegen in haar eigen draad om daar vervolgens haar 'onderzoek' verder op te pakken, als we dat al zo mogen noemen, met excuses. Doet mw. Dat niet dan zal ik een klacht indienen wegens stalking. Dus Renoir dat je het vast weet...

Bij voorbaat dank...

Vriendelijk groet Vagebond

Wijziging aangebracht door Vagebond op 12 December 2020 om 16:10.
Vagebond is offline  
Oud 12 December 2020, 16:33   #3046
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Mihaela
Zo moeilijk is het niet om dit correct te typen?
Mihaela.
Mihaela is offline  
Oud 12 December 2020, 16:37   #3047
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Ten aanzien van kabu.

Kabu, ik vind het redelijk kinderachtig om niet te zeggen behoorlijk onvolwassen om iemand zomaar te blokkeren zonder aan te geven waarom je dat doet. Verder zijn we volwassen mensen je had ook gewoon tegen me kunnen zeggen dat je ons gesprek wilde beëindigen, had ik niet erg gevonden want dat kan gebeuren niet waar?
Ik vraag me naar aanleiding hiervan trouwens af waarom iemand in godsnaam een ander in het duister houd van waarom iemand iets doet om vervolgens te zien hoe die ander, omdat die van niks weet, gewoon op de oude voet ziet doorgaan. Ik vraag me af of dat lekker voelt, doe je dat om een ander voor schut te zetten en/of les te leren? Geen idee, maar ik ben blij nu te weten hoe het zit en dat houd in dat ik mijn houding naar jou zal veranderen kabu

Verder ben ik je nog excuus verschuldigd mbt mijn paranoia vanwege alle ...., ja hoe zal ik het noemen, verdomd ik zeg het gewoon, gesar en getreiter van een zeker forumlid. Dus bij deze is dat dan ook afgerond, nu we allemaal toch ineens zo open en eerlijk naar elkaar zijn.

En ja, ik ga, wanneer ik getreiter en gesar op dit forum zie daar zeker op reageren met feedback, dat is volgens mijn recht en als daar tegen wordt gesteigerd behoud ik me het recht voor daar iets tegen te doen, bv door een klacht in te dienen als iets anders niet werkt

Want het is toch echt te zot voor woorden dat we dit soort van gesprekken moeten hebben op een forum voor zelfkennis.

Man wat zal ik blij zijn wanneer dit geouwehoer klaar is en we ons voor de verandering eens met zelfonderzoek bezig kunnen gaan houden....
Vagebond is offline  
Oud 12 December 2020, 17:16   #3048
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Ten aanzien van kabu

Wat ik verder nog wilde zeggen kabu, en ik heb er gisteren niks van gezegd omdat ik me o.a. nergens mee wilde bemoeien, dat wanneer ik zie dat jij forumlid Mihaela gaat ondersteunen in haar, in mijn ogen, van elk zelfonderzoek ontdaan, trolgedrag, want zo zie ik het gedrag van mw. dan zal ik in elk geval anderen aanzetten een klacht tegen je in te dienen en/of wanneer men dat zelf niet doet zelf het initiatief daar toe nemen.

Ik ben negatieve sfeer en de ondersteuning daarvan op dit forum meer dan zat inmiddels.

Je hiermee op de hoogte te hebben gesteld,

Mvgr Vagebond
Vagebond is offline  
Oud 12 December 2020, 17:23   #3049
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Kabu, ik vind het redelijk kinderachtig om niet te zeggen behoorlijk onvolwassen om iemand zomaar te blokkeren zonder aan te geven waarom je dat doet.
Je vind jezelf in deze onheus behandeld door mij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Verder zijn we volwassen mensen je had ook gewoon tegen me kunnen zeggen dat je ons gesprek wilde beëindigen, had ik niet erg gevonden want dat kan gebeuren niet waar?
Je laatste emails van 24 okt. niet meer beantwoorden en je blokkeren voorbije maandag spreekt voor zichzelf niet?
Ik had dat kunnen doen zoals jij vind dat volwassen mensen dat doen maar ik heb dat niet gedaan want vond interessanter gewoon op de blokkeer knop in whatsapp te drukken zonder enige verplichting te voelen om aan te geven waarom ik dat doe.
Wat volwassen mensen betreft is het eerder aan jouw kant dat er wat schort, door Laurens eerder weergegeven hier...
Citaat:
@Vagebond: ... Je komt me altijd zeer wijs over maar in bepaalde opzichten ben je in je ontwikkeling wel schromelijk achtergebleven of je houdt je stoerder dan je bent.
Ik houd het erop dat je in bepaalde opzichten van je ontwikkeling wel schromelijk achtergebleven bent.
Dat voelde ik ook sterk voorbije maandagmiddag rond 16u en dus zei iets in mij: "druk op die blokkeerknop in whatsapp".
1,5 uur later die dag post jij dit om 17u23...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: Volgens mij heb je wel meer gedaan dan alleen wat rommel uit de krochten van dit draadje gehaald, een vogeltje heeft mij in gefluisterd dat ik tegen Mihaela geen Miha mag zeggen blabla ect. de enige plek echter waar daar sprake van is geweest is in onze app conversatie Boni. Dus we kunnen concluderen dat je alweer naar je grote vriendin bent gerend om eens ff lekker te roddelen over Marijke/Vagebond,...
Ik viel uit de lucht van het lachen bij het lezen van je bericht en heb mijn reactie naar Fer gestuurd in whatsapp waarmee ik een 1,5 uur daarvoor nog over kambo in gesprek was (zie schermafbeelding onder).
Dus mijn voorgevoel (intuïtie) was juist. "stoppen met communiceren in de directe privésfeer met Vagebond' was de opdracht van mijn bewustzijn en die heb ik zonder te verpinken uitgevoerd.

kabu is offline  
Oud 12 December 2020, 17:34   #3050
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Ik kan het prima alleen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat ik verder nog wilde zeggen kabu, en ik heb er gisteren niks van gezegd omdat ik me o.a. nergens mee wilde bemoeien, dat wanneer ik zie dat jij forumlid Mihaela gaat ondersteunen in haar, in mijn ogen, van elk zelfonderzoek ontdaan, trolgedrag, want zo zie ik het gedrag van mw. dan zal ik in elk geval anderen aanzetten een klacht tegen je in te dienen en/of wanneer men dat zelf niet doet zelf het initiatief daar toe nemen.

Ik ben negatieve sfeer en de ondersteuning daarvan op dit forum meer dan zat inmiddels.

Je hiermee op de hoogte te hebben gesteld,

Mvgr Vagebond
Het is juist andersom.
Vagebond, je tracht steeds mensen aan te trekken, om je beklag over mij te kunnen doen, en ondersteuning te zoeken. Anna, Fer, Sam, en vooral bij Kabu heb jij geprobeerd.
Ik heb juist de situatie zo min mogelijk geprobeerd te sturen, want het is juist interessant om het alleen te doen.
Jij hebt het echt niet door Vagebond, hoe jij de hele tijd de boel opgehitst hebt.
Continue mij uitdagen.
Continue mij presenteren als de dader.
Je hebt de hele tijd om gevraagd, en je doet het nog steeds!
Ik draag verantwoordelijkheid voor het feit dat ik jou doelbewust op een bepaalde manier behandeld heb, draag je verantwoordelijkheid ook, want je hebt me, precies zoals ik ook deed, op een destructieve manier benaderd. Ik vind ons daarin allebei schuldig, als je over schuld wilt praten..
ik noem het 'betrokken zijn in het conflict'.
Je daagde me continue uit, en je was bewust en onbewust op ruzie uit.

Zou ze het echt niet zien?
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.