Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 December 2020, 00:22   #3071
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sorry, hoe bedoel je, ik snap het niet...
Dat materie/kabu continue graag BK in beelden plaatst, om ons 'kleine zieltjes' zijn grootsheid te laten zien en ondertussen ons 'kleine, saaie zieltjes' uit z'n bubbel gooit....

Ergo: hij plempt graag interessant beelden en verhaaltjes, maar mist de boodschap... that's all.

Ik zag er de humor wel van in, in z'n spiegelpaleisje 😂

P.s.: lees de quote van BK in het door mij geplaatste voorbeeld...
Sam is offline  
Oud 13 December 2020, 00:25   #3072
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Goede nachtwacht!

Sam gaat slapen.
Sam is offline  
Oud 13 December 2020, 00:27   #3073
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Oh zo...

Ja ik zie die kabu niet tot nauwelijks, totaal oninteressant figuur m.i., alleen maar met uiterlijkheden bezig en niet verder kijken dan zijn neus lang is, ik kijk enkel maar naar bewustzijn en daar begin ik iets te zien waar ik nog niet echt mijn vinger op kan leggen, en daar ben ik van in verwarring...want wat zie ik en wat wil het me vertellen?
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 00:28   #3074
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Dat materie/kabu continue graag BK in beelden plaatst, om ons 'kleine zieltjes' zijn grootsheid te laten zien en ondertussen ons 'kleine, saaie zieltjes' uit z'n bubbel gooit....

Ergo: hij plempt graag interessant beelden en verhaaltjes, maar mist de boodschap... that's all.

Ik zag er de humor wel van in, in z'n spiegelpaleisje 😂

P.s.: lees de quote van BK in het door mij geplaatste voorbeeld...
Anna is offline  
Oud 13 December 2020, 00:28   #3075
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Goede nachtwacht!

Sam gaat slapen.
Welterusten Sam...
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 01:12   #3076
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Dat materie/kabu continue graag BK in beelden plaatst, om ons 'kleine zieltjes' zijn grootsheid te laten zien en ondertussen ons 'kleine, saaie zieltjes' uit z'n bubbel gooit....

Ergo: hij plempt graag interessant beelden en verhaaltjes, maar mist de boodschap... that's all.

Ik zag er de humor wel van in, in z'n spiegelpaleisje 😂

P.s.: lees de quote van BK in het door mij geplaatste voorbeeld...
Sorry Sam maar al dat gehakketak op mekaar ik heb er niks mee en ik snap er geen zak van. Het is nu zo dat ik er in betrokken ben geraakt maar dat wil nog niet zeggen dat ik er aan mee hoef te doen. Ik wens jullie, iedereen die zich vermaakt met deze shit dan ook veel succes ermee, ik doe het ding dat van mij wordt gevraagd, open blijven en laten gaan met meenemen van wat nog in mij vasthaakt en de rest zal mij voorlopig een worst zijn.
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 01:14   #3077
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Sorry Sam maar al dat gehakketak op mekaar ik heb er niks mee en ik snap er geen zak van. Het is nu zo dat ik er in betrokken ben geraakt maar dat wil nog niet zeggen dat ik er aan mee hoef te doen. Ik wens jullie, iedereen die zich vermaakt met deze shit dan ook veel succes ermee, ik doe het ding dat van mij wordt gevraagd, open blijven en laten gaan met meenemen van wat nog in mij vasthaakt en de rest zal mij voorlopig een worst zijn.
💕😘
Sam is offline  
Oud 13 December 2020, 01:16   #3078
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh zo...

Ja ik zie die kabu niet tot nauwelijks, totaal oninteressant figuur m.i., alleen maar met uiterlijkheden bezig en niet verder kijken dan zijn neus lang is, ik kijk enkel maar naar bewustzijn en daar begin ik iets te zien waar ik nog niet echt mijn vinger op kan leggen, en daar ben ik van in verwarring...want wat zie ik en wat wil het me vertellen?
Wij zijn...
Sam is offline  
Oud 13 December 2020, 02:48   #3079
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht

Ik houd het erop dat je in bepaalde opzichten van je ontwikkeling wel schromelijk achtergebleven bent.
Dat lijkt mij een kwestie van het glas is half leeg of half vol, tis maar hoe je het bekijkt. En jij bekijkt het dus als een halfleeg glas, dat kan. Ik bekijk het echter van het halfvol glas perspectief voelt voor mij een stuk beter, of you don't mind....

Citaat:
Ik viel uit de lucht van het lachen bij het lezen van je bericht en heb mijn reactie naar Fer gestuurd in whatsapp waarmee ik een 1,5 uur daarvoor nog over kambo in gesprek was (zie schermafbeelding onder).
Dus mijn voorgevoel (intuïtie) was juist. "stoppen met communiceren in de directe privésfeer met Vagebond' was de opdracht van mijn bewustzijn en die heb ik zonder te verpinken uitgevoerd.

Alles goed en wel maar je beseft toch wel dat Ferdinand ook een vriend van mij is?
Nu snap ik natuurlijk best dat jij je lol wilt delen, maar ik vraag me af of Ferdinand ook zo hard als jij heeft gelachen. Want nu we idd toch alles open en bloot op tafel leggen ben ik benieuwd of je daar ook zo open over bent.
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 02:52   #3080
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard En verder...

......vroeg ik mij in retroperspectief toch nog af wat doet het er eigenlijk toe dat jij mij geblokkeerd hebt voor ik, vanuit een vals idee uiteraard, zei dat ik geen privé gesprekken met je wilde? Niets doet het er toe, want ik had überhaupt nog niet gezien dat je me geblokkeerd had.

En dan tgt vanuit dat zelfde retroperspectief toch ook nog weer de herinnering terug dat al dit fantastische uiteindelijk gefaciliteerd is geworden door een personage dat vanuit pure rancune, want zo zien wij dat plus even egootje pesten want dat is zo lollig heb ik begrepen, Vagebond een hak wilde zetten met een insinuerende quote....

Er is altijd een keuze, want ik heb getwijfeld of ik mee zou gaan in de provocatie of niet want ik wist niet zeker of wat ik voelde wel klopte...ik besloot mee te gaan want die achterdocht zat er toch dus waarom niet in het zicht brengen dacht ik. Dus gaan met die banaan, ieder voor zich en God voor ons allen, om het hele zaakje eens en vooral helder te krijgen voor mezelf. Want zie je kabu je kan rennie wel napapagaaien en zeggen dat ik op bepaalde gebieden schromelijk achtergebleven ben, blabla, maar waar hebben we het dan over als we in de herbeleving zitten van vroegere trauma's? Ik heb, achtergebleven of niet, bewustzijn in mijn donder en kan dus keuzes maken en ik kies er uiteindelijk altijd voor mezelf in het licht te zetten ongeacht wat ook....en ja dat houd dus dan ook in dat je door het ijs kunt gaan zakken iets dat er ook bij bewustwording hoort en is idd, zo begrijpen wij, een reden om eens heel hard over te gaan lachen idd.

Dus waar gaat het dan over dat Vagebond door het ijs is gezakt of over het feit dat jij daar zo hard om hebt moeten lachen dat de tranen je over de wangen liepen en hoe lollig is het nu werkelijk wanneer we eens achter de schermen gaan kijken van het waarom? Vertel het maar...!!!

En liefje, of jij nu wel of niet mij van de voren al had geblokkeerd was volgens mij alleen voor jou van belang en had niks met Vagebond van doen en ik hoop van harte dat jij in je gesprek met Ferdinand daar dan ook de aandacht op hebt gehouden en niet vanuit een roddelmodus dat bericht naar hem hebt gestuurd.

Mvrg Vagebond

Wijziging aangebracht door Vagebond op 13 December 2020 om 04:00.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.