Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 13 December 2020, 06:55   #3081
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Privacy voor studenten Waarheidvinding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
@Mihaela:...Onderzoek doe je in besloten 'eigen' omgeving en kring.
Vandaar is die negeerfunctie het ei van columbus zoals ik hier schreef.
Goed idee van forumlid Anna die het topic blokkeren daarover gestart is.

De studenten Waarheidvinding blijven zo in hun 'eigen' omgeving en kring waardoor ze elkaar niet verhinderen om aan gedegen zelfonderzoek te doen.
kabu is offline  
Oud 13 December 2020, 09:16   #3082
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Alles goed en wel maar je beseft toch wel dat Ferdinand ook een vriend van mij is?
Nu snap ik natuurlijk best dat jij je lol wilt delen, maar ik vraag me af of Ferdinand ook zo hard als jij heeft gelachen. Want nu we idd toch alles open en bloot op tafel leggen ben ik benieuwd of je daar ook zo open over bent.
Niet zo open dus. Dan is de conclusie bij mij vervolgens heel gemakkelijk kabu.
Je kunt idd alleen maar je eigen, euhem..., geweldigheid laten zien, ten minste dat wat jij als geweldig leuk ervaart. Ik kan vervolgens op mijn beurt zeggen dat ik ervaar dat jij niks anders in de zin had om een ander in de zeik te zetten. Ik kan daar mijn dingetje mbt mijn waarheidsvinding wel mee dus maak je niet druk. Eigenlijk, bedenk ik me zo, is het op zich is al een wonder dat ik er in deze toestand iets mee kan en zou je in je handen moeten klappen, kijken of je dat wel kan nog, want ik ben maar een halve gare en op dit moment ook nog een geestelijk labiel poppetje, als je vriendinnetje dat nu zegt heeft ze volkomen gelijk.
geestelijke labiliteit hoort overigens ook bij gedegen zelfonderzoek, want als je niet de labiliteit cq onzekerheid kunt/durft te zijn kom je nergens is mij wel eens verteld, nu even glimlachen hoor kabu want jij hebt ook alles op eigen kracht gedaan natuurlijk, geen sluiproutes genomen enzo, dus jij weet precies hoe het werkt of niet soms?

Hoe dan ook hoe komt het dat niet open bent over de reaktie van Ferdinand? Of komt dat nog? Ik wacht in elk geval in spanning af of ik mijn idee over volgens mij je werkelijke motivatie was moet bijstellen....je krijgt dus nog een kans en dus nu niet wegkruipen in een hoekje kabu, kom op vooruit toon eens dat je toch nog ergens ballen voor hebt...

Nee, Vagebond denk niet dat er het van gaat komen, dus stop met hopen, hahahahaha....😢



Groet Vagebond
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 09:42   #3083
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

Dus waar gaat het dan over dat Vagebond door het ijs is gezakt of over het feit dat jij daar zo hard om hebt moeten lachen dat de tranen je over de wangen liepen en hoe lollig is het nu werkelijk wanneer we eens achter de schermen gaan kijken van het waarom? Vertel het maar...!!!


Mvrg Vagebond
We begrijpen dat je hier nog even over moet mediteren kabu dus we wachten geduldig op je antw.

Ondertussen kunnen nu eigenlijk ook wel gaan vertellen dat je voor in elk geval geen euh, hoe noemen we dat ook weer, geen twee mensen meer te vriend hebt weten te houden......want vrienden die er lol in hebben anderen te kakken te zetten bij anderen reken ik niet tot mijn vrienden, met u
welnemen......

Uitleg bij bovenstaande: we hebben ergens gelezen dat onze kabu zo goed 2 mensen die volgens 1 van die mensen vijanden, of iets in die geest, van elkaar zijn, te vriend wist te houden, hahahhaha ik lach me kapot, heel goed is ie er in idd.🤣🤣🤣🤣🤣

Dat ik kabu niet langer als vriend beschouw heeft overigens niks met die ene te maken want die ene heb ik volledig schijt aan. Die zal bij mij nog een poosje in het gevang zitten dus die horen en zien we niet behalve heel per ongeluk af en toe een kreet ofzo en daar op af gaande missen we niet zoveel, tja...

Groet Vagebond
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 09:51   #3084
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Tjonge wat is het weer heerlijk hier. Kruip maar eens mijn bed in en zal vanmiddag de ellende wel weer onder ogen komen...

Tabee 👋
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 13:39   #3085
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard Klacht ingediend door Vagebond

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht



Zo moeilijk is het niet om dit correct te typen?
Mihaela.
Klacht hieromtrent ingediend door Vagebond.

Vagebond ik zie geen enkele reden om hiertegen op te treden, je schrijft de naam van haar verkeerd en zij geeft aan dat haar naam Mihaela is. Ik denk dat de moderatie daarin ook geen reden ziet.

Citaat:
Dus bij deze het verzoek aan forumlid Micheala te stoppen met hier klagen en/of te pogen sturing in aan te brengen, op welke manier ook over, in Vagebonds onderzoek en zich te vervoegen in haar eigen draad om daar vervolgens haar 'onderzoek' verder op te pakken, als we dat al zo mogen noemen, met excuses. Doet mw. Dat niet dan zal ik een klacht indienen wegens stalking. Dus Renoir dat je het vast weet...

Je bent al weer enige tijd aan het zuigen maar Mihaela reageert daar gelukkig niet op.
Wanneer je door blijft gaan met dit gedrag en op alle slakken zout gaat leggen verlies je al je credits en ben jij degene die een time out gaat krijgen.
 
Oud 13 December 2020, 16:50   #3086
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Vergeef mij mijn gezweef...

Antwoord op post # 3140

Excuse me?

Hoezo heb ik mw. haar naam verkeerd getypt? Ik ben altijd heel zorgvuldig waar het om de naam juistheid van deze mw. gaat. Dus ik dacht deze strategie kennen we, dankzij deze strategie de strategie van het beschuldigen dat o.g. Mw. Mihaela Miha genoemd zou hebben terwijl dat op dit forum nooit gebeurd is. En mw. Weet dat ik haar hier nooit Miha genoemd hebt dus er is maar één plek waar ze dat vandaan kan hebben. En omdat ik jou bericht eerst maar eens heb laten inzinken kwam dus nu ineens in verband daarmee naar boven dat mw. Het ook uit hé e-mails die onze kabu zo vriendelijk met mw. heeft gedeeld, een hele poos geleden, zou kunnen hebben gehaald, maar of dat waar is? Ik heb werkelijk geen idee, maar dat is de enige mogelijkheid bezijden het pad dat beiden gewoon glashard in mijn gezicht aan het liegen zijn geweest, maar omdat ik zelf geen leugenaar ben, bij mij is het waant see is what get, wil ik dat pad eigenlijk op dit forum voor zelfkennis niet opgaan, waarmee ik dus wil zeggen dat ik er van uit ga dat iedereen hier verder ook eerlijk is mbt zichzelf en dus niet bewust met elkaar afspraken gaan maken om iemand eens in zijn/haar hemd te zetten door gewoon glashard te liegen over het feit of ze wel of niet achter de schermen afspraken met elkaar hebben gemaakt. Dit mijn zgn fout schrijven van de naam van mw, waar ik erbij vanuit ga, zie boven, dat dat niet is gebeurd en mw heel subtiel aan het inspelen was op mijn paranoïde brein, mijn geloof in de oprechtheid van de mens is fzelfkennisforum bewijs danig aangetast geraakt, dat dankzij mw. Haar acties, geheel volgens mw. haar plan geactiveerd is geraakt door te suggereren dat ik haar anders dan bij haar volledige naam zou hebben genoemd opnieuw te gebruiken en dus dacht o.g. dat mw o.g. weer heel subtiel aan het treiteren was en dus was de rode knop het eerste waar ik aan dacht. Niet eerst even onderzoeken of er misschien ook nog wat anders aan de hand kon zijn, waarom zou ik? Nee, gelijk met de vinger naar de knop. Ik heb de lessen van mw. Kennelijk beter in mezelf opgenomen dan ik had gedacht net als dat uitleven van je ego, gewoon schijt aan alles hebben.

Mihaela zou het eens moeten wagen ergen s op te reageren, mw. Krijgt war ze om heeft gevraagd. Ze was op jacht naar Vagebond en ze heeft Vagebond idd weten te vangen en dit is het resultaat. Dus mw. Zou haar handjes dicht moeten knijpen want haar prooi o.g. ligt klaar voor haar bekkie, dus nu is het tijd om te oosten wat je gezaaid hebt. Dus mw. moet niet miemelen gewoon vreten wat je gevangen hebt. Ik heb niet voor niks mijn kostbare leven aan haar gegeven, dus laat ze het lef eens hebben het te verspillen op dit forum door ook maar 1x te klagen over o.g. en dat klagen heeft ze gedaan door te miemelen over een verkeerd geschreven naam die niet verkeerd geschreven was en als dat wel zo was, ik heb het niet onderzocht in elk geval, dan zal het omdat ik op op mijn tablet aan het typen ben waarschijnlijk per ongeluk gebeurd zijn, maar dat is ook niet iets dat onderzocht heeft hoeven worden kennelijk. Maar goed dat zal ik bij deze, ik heb een groot hart perslot dan mw. maar vergeven. Ik accepteer dat mijn klacht ongegrond is verklaard al kost me dat wel een gerede mate van moeite. En NU.nl vraag ik van jou dat jij mw. in de hand gaat houden want die zie ik al weer dansend op de loop gaan met haar zgn gelijk en dat als reden gebruiken om vooral weer met de vinger naar Vagebond te blijven wijzen en dan blijft Vagebond alsnog - of liever wederom met de gebakken peren zitten. Ja de paranoia en angst van Vagebond speelt aan alle kanten op vandaag de dag, zeer leerzaam voor in elk geval o.g.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 13 December 2020 om 17:17.
Vagebond is offline  
Oud 13 December 2020, 17:28   #3087
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Dat was maar even dollen met Dorje's "Zolang maar gezien wordt...".
Verder vind ik de ruzie tussen Miha & Vagebond heel erg! Vagebond lijdt er zichtbaar onder.
Lul toch niet, er is toch geen hond die geloofd dat je dat ook maar voor een seconde voor waar aan ziet, echt. Overigens er liggen nog een paar vragen voor je open in mijn stek, graag een open en eerlijk antwoord daarop. Heeft Ferdinand net zo hard als jij gelachen toen je Vagebond bij hem in de zeik wilde zetten? Want dat was toch je bedoeling niet waar? Dus kom maar op met dat antw kabu... Of ben je gewoon een slapzak? Ff voelen, ja je bent gewrongene een slapzak, die minder open en eerlijk is dan ik gedacht had, jammerrr. Nee doet je niks kabu, dat vullen maar vast voor je in, want we kennen onze pappenheimers perslot

Citaat:
De oplossing voor Vagebond ligt voor de hand, maar ja, ze houdt zich liever bezig met Miha op andere gedachten te proberen brengen.
Simpele herinnering hieronder voor Vagebond al zal het niets uithalen zolang ego zich naar de buitenwereld richt - Miha in dit geval - in de hoop daar zijn probleem te kunnen oplossen...
Ik heb een fantastische lerares gehad waar het om het naar buiten gericht zijn. Ik ga dat nu ook eens lekker uitleven. Dus zit niet neuzelen kabu, ik ben geestensziek hou daar eens een beetje rekening mee en een beetje snel graag.

Geestensziek wil zeggen dat ik verder niet verantwoordelijk ben voor mijn daden dan wel uitspraken omdat ik de realiteit uit het oog verloren ben en dat is helaas de trieste realiteit van dit moment...Tja...
Vagebond is offline  
Oud 14 December 2020, 00:34   #3088
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Geestensziek wil zeggen dat ik verder niet verantwoordelijk ben voor mijn daden dan wel uitspraken omdat ik de realiteit uit het oog verloren ben en dat is helaas de trieste realiteit van dit moment...Tja...
Ik zie dat je een time-out van 24 uur gekregen hebt en moest er niet mee lachen.
Je ben inderdaad de realiteit uit het oog verloren, dat is een trieste zaak, want waanzin.

kabu is offline  
Oud 15 December 2020, 08:40   #3089
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard afscheid

Ik kom afscheid nemen van dit forum. Ik wens iedereen hier verder veel schrijfplezier mijn stek is het niet langer.

Dag aan hen die het wel goed met me voor hadden de rest heb ik geen woorden voor of überhaupt woorden voor over, zonde van mij tijd.
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 09:00   #3090
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

@Vagebond: iedereen die geabonneerd is op je stekkie heeft wel de email aangekregen met je originele lange post, dus je kan hem hier evengoed integraal terugzetten. Je weghalen wat je zonet deed maakt dus niets uit.
Hier heb ik hem al gepost, waar hij past in het kader van wat een time-out kan opleveren bij sommige mensen.
Bij mij niks, bij jou veel, alleen maar olie op het vuur, wat ik al aanvoelde.
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.