Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Gedegen zelfonderzoek > Waar gaat het hier verder ook nog over?
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Waar gaat het hier verder ook nog over? Wat is er hier zoal aan de orde.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 September 2016, 01:05   #301
Maria
Vicaris
 
Maria's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 107
Standaard

Maria is offline   Met citaat reageren
Oud 13 September 2016, 23:03   #302
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Een non neemt een taxi om naar Rio de Janeiro te gaan. Tijdens het traject merkt ze dat de aantrekkelijke chauffeur haar de hele tijd zit aan te staren.

Dus vraagt ze waarom hij haar de hele tijd aankijkt. Hij antwoordt: 'Ik moet je iets bekennen, maar ik wil je niet beschamen.'
Ze verzekert hem: 'Jongen, mij ga je niet slecht doen voelen. Iemand van mijn leeftijd heeft al heel wat gezien en gehoord in het leven. Ik ben er zeker van dat je me niet zult schofferen of beledigen met je vraag.'

Dus antwoordt hij: 'Ik heb er altijd al van gedroomd om gepassioneerd te kussen met een non.'
De non zegt: 'Nou, laat me je helpen dan. Maar wel op voorwaarde dat je vrijgezel bent en uiteraard katholiek.' De chauffeur antwoordt opgewonden: 'Ik ben vrijgezel en katholiek.'

Perfect, antwoordt de non: 'Rijd het volgende steegje dan maar in.'

Als ze een plekje hebben gevonden, vliegt de passie er langs alle kanten af. Als de chauffeur dan terug begint te rijden, begint hij plotseling te huilen. 'Mijn zoon, wat is er nu toch aan de hand?' 'Het spijt me zo, maar ik ben een zondaar. Ik heb je belogen. Ik ben getrouwd en ik ben een jood.'

De non antwoordt: 'Maak je geen zorgen. Mijn naam is Sascha. Ik ben homo en heb me verkleed als non om naar het carnaval te gaan!'
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2024, 15:57   #303
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard



__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 10 September 2024, 15:59   #304
Renoir
Forumbaas
 
Renoir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 March 2010
Berichten: 111
Standaard

__________________
Ordnung muss sein
Renoir is offline   Met citaat reageren
Oud 23 September 2024, 21:40   #305
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Een non neemt een taxi om naar Rio de Janeiro te gaan. Tijdens het traject merkt ze dat de aantrekkelijke chauffeur haar de hele tijd zit aan te staren.

Dus vraagt ze waarom hij haar de hele tijd aankijkt. Hij antwoordt: 'Ik moet je iets bekennen, maar ik wil je niet beschamen.'
Ze verzekert hem: 'Jongen, mij ga je niet slecht doen voelen. Iemand van mijn leeftijd heeft al heel wat gezien en gehoord in het leven. Ik ben er zeker van dat je me niet zult schofferen of beledigen met je vraag.'

Dus antwoordt hij: 'Ik heb er altijd al van gedroomd om gepassioneerd te kussen met een non.'
De non zegt: 'Nou, laat me je helpen dan. Maar wel op voorwaarde dat je vrijgezel bent en uiteraard katholiek.' De chauffeur antwoordt opgewonden: 'Ik ben vrijgezel en katholiek.'

Perfect, antwoordt de non: 'Rijd het volgende steegje dan maar in.'

Als ze een plekje hebben gevonden, vliegt de passie er langs alle kanten af. Als de chauffeur dan terug begint te rijden, begint hij plotseling te huilen. 'Mijn zoon, wat is er nu toch aan de hand?' 'Het spijt me zo, maar ik ben een zondaar. Ik heb je belogen. Ik ben getrouwd en ik ben een jood.'

De non antwoordt: 'Maak je geen zorgen. Mijn naam is Sascha. Ik ben homo en heb me verkleed als non om naar het carnaval te gaan!'
8 jaar geleden, maar ik vind hem nog (steeds) grappig ...
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 24 September 2024, 07:56   #306
Laurens
Vicaris
 
Laurens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 August 2023
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
8 jaar geleden, maar ik vind hem nog (steeds) grappig ...
Ik denk dat iedereen wel z'n eigen gevoel voor humor heeft.
Ik vind nummer 3,6,7 en 8 nog altijd erg leuk.
Laurens is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.