Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 December 2020, 09:02   #3091
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik kom afscheid nemen van dit forum. Ik wens iedereen hier verder veel schrijfplezier mijn stek is het niet langer.

Dag aan hen die het wel goed met me voor hadden de rest heb ik geen woorden voor of überhaupt woorden voor over, zonde van mij tijd.
Dag Vagebond
Het verbaast me niet dat genoeg genoeg is en je keuze op te stappen een keuze is voor je welzijn.
Ik wens je alle goeds KiSs
Anna is offline  
Oud 15 December 2020, 09:04   #3092
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Dank Anna.
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 09:12   #3093
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
@Vagebond: iedereen die geabonneerd is op je stekkie heeft wel de email aangekregen met je originele lange post, dus je kan hem hier evengoed integraal terugzetten. Je weghalen wat je zonet deed maakt dus niets uit.
Hier heb ik hem al gepost, waar hij past in het kader van wat een time-out kan opleveren bij sommige mensen.
Bij mij niks, bij jou veel, alleen maar olie op het vuur, wat ik al aanvoelde.
Beste kabu, ik heb dat bericht niet voor niks verwijderd. Je plaats. Het ook nog eens op een plek waar ik niet kan reageren daarop

Ik verzoek de forumleiging debet bewuste bericht te verwijderen en een slot op Vagebonds stekkie te zetten.. bij voorbaat dank
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 09:19   #3094
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Het laatste verhaal van Vagebond.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste kabu, ik heb dat bericht niet voor niks verwijderd.
Had je het in je furieuze bui maar niet moeten plaatsen. Maar zoals ik schreef maakt het niets uit, want allen geabonneerd hier op je stekkie hebben je bericht in email aangekregen. Zo werkt dat forum systeem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik verzoek de forumleiging debet bewuste bericht te verwijderen en een slot op Vagebonds stekkie te zetten.. bij voorbaat dank
Slot op Vagebond's stekkie en einde van haar verhaal.


kabu is offline  
Oud 15 December 2020, 09:35   #3095
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste kabu, ik heb dat bericht niet voor niks verwijderd. Je plaats. Het ook nog eens op een plek waar ik niet kan reageren daarop

Ik verzoek de forumleiging debet bewuste bericht te verwijderen en een slot op Vagebonds stekkie te zetten.. bij voorbaat dank

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Had je het in je furieuze bui maar niet moeten plaatsen. Maar zoals ik schreef maakt het niets uit, want allen geabonneerd hier op je stekkie hebben je bericht in email aangekregen. Zo werkt dat forum systeem.
Dat bedoel ik Kabu, als ik zeg dat je een intrigant bent. Iemand plaatst een stukje en haalt het weer weg. En zij heeft daar waarschijnlijk een goede reden voor. Je schrijft (en dat zal wel zo zijn) dat iedereen die geabonneerd is een kopie heeft gekregen. Maar niet iedereen is geabonneerd en nu is door jouw toedoen weer voor iedereen een stuk te lezen wat door de schrijfster zelf is verwijderd.

Dat is ziek gedrag man, heel ziek gedrag ...

Je schreef zelf laatst, over jezelf, zoiets als (mijn vertaling) "voor verlichting een hufter, na verlichting een hufter''. Dat klopt, je gedraagt je steeds als een hufter, alleen die verlichting heeft helaas niet plaatsgevonden.
Rob is offline  
Oud 15 December 2020, 09:47   #3096
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat bedoel ik Kabu, als ik zeg dat je een intrigant bent. Iemand plaatst een stukje en haalt het weer weg. En zij heeft daar waarschijnlijk een goede reden voor. Je schrijft (en dat zal wel zo zijn) dat iedereen die geabonneerd is een kopie heeft gekregen. Maar niet iedereen is geabonneerd en nu is door jouw toedoen weer voor iedereen een stuk te lezen wat door de schrijfster zelf is verwijderd.

Dat is ziek gedrag man, heel ziek gedrag ...

Je schreef zelf laatst, over jezelf, zoiets als (mijn vertaling) "voor verlichting een hufter, na verlichting een hufter''. Dat klopt, je gedraagt je steeds als een hufter, alleen die verlichting heeft helaas niet plaatsgevonden.
Klopt , ik wist niet van abonnementen en had het dus niet gelezen.
Anna is offline  
Oud 15 December 2020, 09:53   #3097
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Leren luisteren naar je hart

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat bedoel ik Kabu, als ik zeg dat je een intrigant bent. Iemand plaatst een stukje en haalt het weer weg. En zij heeft daar waarschijnlijk een goede reden voor. Je schrijft (en dat zal wel zo zijn) dat iedereen die geabonneerd is een kopie heeft gekregen. Maar niet iedereen is geabonneerd en nu is door jouw toedoen weer voor iedereen een stuk te lezen wat door de schrijfster zelf is verwijderd.
Vagebond heeft in de emotionele rollercoaster waar ze al jaren vast zit al meer hier berichten gepost en weer weggehaald.
Zij is niet van gisteren en weet ook wel dat iedereen die geabonneerd is op een topic de eerste post meteen aankrijgt in zijn email bus. Dus het was haar bedoeling dat die aankwam bij iedereen.
Nu is ze weer aan het uitdagen, zuigen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
@Vagebond: Je bent al weer enige tijd aan het zuigen ...
JaKnIk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat is ziek gedrag man, heel ziek gedrag ...
Kijk naar jezelf man, jouw hart is ziek, heel kwetsbaar, het mijne niet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Je schreef zelf laatst, over jezelf, zoiets als (mijn vertaling) "voor verlichting een hufter, na verlichting een hufter''. Dat klopt, je gedraagt je steeds als een hufter, alleen die verlichting heeft helaas niet plaatsgevonden.
Jij kan mijn licht niet zien want bent niet in staat je eigen licht te zien. Vandaar dat je hart hard is en moest breken 9 jaar geleden. Dat is een signaal van je ziel om in je hart te komen, maar jij blijft vastzitten in je hoofd.

Listen to your hart my friend.
kabu is offline  
Oud 15 December 2020, 09:53   #3098
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Dat bedoel ik Kabu, als ik zeg dat je een intrigant bent. Iemand plaatst een stukje en haalt het weer weg. En zij heeft daar waarschijnlijk een goede reden voor. Je schrijft (en dat zal wel zo zijn) dat iedereen die geabonneerd is een kopie heeft gekregen. Maar niet iedereen is geabonneerd en nu is door jouw toedoen weer voor iedereen een stuk te lezen wat door de schrijfster zelf is verwijderd.

Dat is ziek gedrag man, heel ziek gedrag ...

Je schreef zelf laatst, over jezelf, zoiets als (mijn vertaling) "voor verlichting een hufter, na verlichting een hufter''. Dat klopt, je gedraagt je steeds als een hufter, alleen die verlichting heeft helaas niet plaatsgevonden.
Juist zo een tekst geeft aan wat gebeurt. En het gebeurt veel.

Rob, men heeft het recht om op een stuk dat geplaatst is, en op het forum verschijnt, te reageren en te gebruiken als quote. Niets tegen de forum regels, juist zeer verhelderend in het kader van zelfonderzoek, voor wie dan ook.
Dat de moderator er voor kiest om dat later te verwijderen, na een verzoek, begrijp ik wel.

Wat gebeurt er met jou? Dat is een betere vraag.
Mihaela is offline  
Oud 15 December 2020, 10:04   #3099
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Juist zo een tekst geeft aan wat gebeurt. En het gebeurt veel.

Rob, men heeft het recht om op een stuk dat geplaatst is, en op het forum verschijnt, te reageren en te gebruiken als quote. Niets tegen de forum regels, juist zeer verhelderend in het kader van zelfonderzoek, voor wie dan ook.
Dat de moderator er voor kiest om dat later te verwijderen, na een verzoek, begrijp ik wel.

Wat gebeurt er met jou? Dat is een betere vraag.
Nee dat is niet zo, er is hier anonimiteit en alle tekst waarin iemand herkenbaar is kan en zal op verzoek worden gewijzigd of verwijderd. Daarnaast merkt Rob terecht op dat het tegen de regels van fatsoen is om tekst van iemand die dat om persoonlijke redenen heeft verwijderd toch te publiceren.
 
Oud 15 December 2020, 10:05   #3100
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Hartaanval wijst op een ziek hart.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@Rob:...
Wat gebeurt er met jou, is het een betere vraag.

Rob is boos op kabu. Wat gebeurt er nu in Rob?
Komt er verdrongen agressie naar boven?
Verdrongen agressies leiden slechts tot schaduwvorming, waarmee men zich in de geperverteerde vorm van de ziekte dan toch moet bezighouden.
Hartaanval wijst op een ziek hart.
Citaat:
Agressie is in alle hoogontwikkelde culturen van onze tijd een centraal probleem geworden. Men eist 'sociale aanpassing', wat in wezen betekent: 'verdring je agressies!' Al deze verdrongen agressies van onze vriendelijke en vredelievende, sociaal zo goed aangepaste medeburgers komen als 'ziekten' weer te voorschijn en uiteindelijk vallen zij de sociale gemeenschap in deze geperverteerde vorm even hard aan als in hun hun oorspronkelijke vorm.

Daarom zijn de ziekenhuizen de moderne slagvelden van onze maatschappij. Hier leveren de verdrongen agressies meedogenloze veldslagen tegen hun eigenaren. Hier lijden de mensen onder hun eigen boosheid, die zij hun leven lang niet bij zichzelf durfden te ontdekken en bewust te verwerken.

Uittreksels van: Thorwald Dethlefsen & Rüdiger Dahlke. 'De zin van ziekzijn'.
Hier ligt een kans voor Rob om zijn eigen boosheid, die hij zijn leven lang niet bij zichzelf durfde te ontdekken bewust te verwerken.
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 07:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.