Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 December 2020, 14:51   #3131
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna Bekijk bericht
Klopt! Heb je goed gezien. Ik heb hem vandaag in de negeer gezet.
Precies en dat zelfde geld voor forumlid Mihaela en nu is het zo dat de dege die dat een halt wil toeroepen de gebeten hond is. Ja ik zeg het gewoon nog eens, ik ben werkelijk witheet van woede, witheet...
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 14:55   #3132
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
en dan mag niet witheet van woede zijn, wow....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik wordt kostmiselijk van je Mihaela, kostmisselijk.
Dit is in ieder geval eerlijker dan al die leugens over liefde naar mijn adres in de laatste maanden.
Weet je Vagebond, ik voel me nu niet echt uitgedaagd, maar het is een kwestie van verantwoordelijkheid nemen naar het conflict dat zo lang geduurd heeft.
Wat een kans!
Juist omdat ik mijn verantwoordelijkheid neem, heb ik gereageerd, en nu net bij de moderator weer doorgegeven.

Vanaf nu, laat ik het volledig bij jou.
Mihaela is offline  
Oud 15 December 2020, 14:55   #3133
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Van Kooten en de Bie - Sinatra Tahamata

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Anna:...Ja ik zeg het gewoon nog eens, ik ben werkelijk witheet van woede, witheet...
Ja, laat maar komen, goed zo, laat het er maar uitkomen... laat het maar vrij..

YouTube / Van Kooten en de Bie - Sinatra Tahamata
kabu is offline  
Oud 15 December 2020, 15:02   #3134
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Voor dat dit weer verwijderd word, hier quote.
Ove zuigen gesproken, ga eerst eens je eigen frustratie onderzoeken. o.g. heeft gewoon het recht teksten te wijzigen dan wel te verwijderen. Wanneer ik een tekst verwijder wil dat zeggen dat ik niet wil dat het op dit forum komt dan wel dat ik mogelijkerwijs tot mijn positieven ben gekomen door het eerst van mijn hart te schrijven en me dus bedacht dat een andere reaktie beter is. Dat jij die oorspronkelijke tekst gelezen heb kan mag je mij niet verwijten en op mij af reageren en dat doe je kennelijk wel. Nu kind, ja ik zeg het gewoon nog een keer, wees een kerel en doe je zelfonderzoek, want je heb iets gezien dat niet voor jou ogen bestemd was, was dat namelijk wel zo dan had ik het wel op dit forum in het openbaar laten staan. Ga gewoon jou eigen getriggerdheid eens onderzoeken voor je o.g gaat zitten treiteren vanuit je frustratie....
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 15:03   #3135
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Graag Vagebond verzoeken om mij niet steeds uit te dagen. Voor haar voor een keer een goeie les om zich te leren inhouden!
graag geen misbruik maken van teksten die Vagebond verwijderd heeft.
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 15:04   #3136
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Hier hangt weer een time-out in de lucht voor Vagebond...
De luchtdruk stijgt weer..
Ja lekker hé kabu, treiteren, treiteren, en nog eens treiteren.
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 15:07   #3137
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Euh, met welke frustraties zou ik rondlopen?
Ik woon nog steeds in Nirvana, het land voor de simpele van geesten.
Ja, zo kennen we er nog een idd.
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 15:13   #3138
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als jij je stekkie leest, dan zie jij dat jij vele jaren ontzien werd. Je hebt nu iemand getroffen die jou op dezelfde wijze heeft behandeld, zoals jij altijd bij iedereen gedaan hebt.
Je bent echt niet onschuldig Vagebond!
Ik ook niet.
Draag je je verantwoordelijkheid!
Ik draag mijn verantwoordelijkheid!
Dit is werkelijk ongekend dit. JIj bemoeid je met zaken die jou niet aangaan, en ik ben de gebeten hond. Ik neem verantwoording voor mijn daden, jij daarentegen schuift die bij voortduring af aan o.a. o.g. en wordt daarin ook nog eens gefaciliteerd door de forumleiding. Je blijft gewoon maar doorzuigen en uitdagen Mihaela nu weer door, door samen met je vriend kabu, ja ik zeg het gewoon weer want jullie zitten voortdurend bij mekaar op schoot om anderen het bloed onder de nagels vandaan te treiteren, misbruik te maken van een tekst die o.g verwijderd had.
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 15:22   #3139
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Nu ik heb vast nog misselijkmakende berichten van mw Mihaela en kabu vergeten maar ik wil bij deze nogmaals vezoeken een slot op deze draad te zetten

Het is me te min om een time-out verzoek te doen voor zowel kabu en Mihaela wegens uitdagend, zuigend en treiterend gedrag.
We gaan eens kijken of de forumleiding bereid is de stront uit de ogen te wrijven en uit zichzelf tot handelen over te gaan, zodat mensen als ondergetekende ook eens uit de wind kunnen zitten.

Verder verzoek ik nogmaals om een slot op deze draad en zeg ik nogmaals gedag want op een forum als dit waar het soort van zuigend en uitdagend gedrag van leden als een Mihaela en kabu wordt toegestaan en anderen die daar op reageren voor mogen bloeden heb ik geen behoefde nog langer te schrijven

Mvrg Vagebond
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 15:35   #3140
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Nee dat is niet zo, er is hier anonimiteit en alle tekst waarin iemand herkenbaar is kan en zal op verzoek worden gewijzigd of verwijderd. Daarnaast merkt Rob terecht op dat het tegen de regels van fatsoen is om tekst van iemand die dat om persoonlijke redenen heeft verwijderd toch te publiceren.
Vanmorgen las ik een bericht van Vagebond. Die had ik toevallig geselecteerd en als concept opgeslagen. Dat doe ik regelmatig met sommigen reacties, want soms wil ik pas later op reageren, en het staat alvast in een concept opgeslagen, hoef ik niet meer terug te zoeken in de conversatie.
Het komt weleens voor dat de persoon in de originele tekst iets veranderd, maar daar let ik soms niet meer op. Ik ga niet steeds kijken of men nog iets veranderd heeft.
Ik zag nu wél dat vervolgens alleen maar een korte versie zichtbaar op het forum was gebleven. Voor mij geen punt.
Ik heb toen niet meer op gereageerd, want voor mij was het toch alleen maar een herhaling van waar Vagebond nu mee bezig is, los van mij.
Voor mij is het conflict voorbij, voor haar niét.

Nu wordt het gedaan alsof ik iets gelezen heb wat niet voor mijn ogen was bestemd.
Als iets geplaatst wordt op het forum, grote kans dat de tekst ook gelezen wordt, voordat men iets kan veranderen of verwijderen.
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.