Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 15 December 2020, 19:11   #3151
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...ik ben op dit moment even bezig open en bloot voor iedereen zichtbaar uitgebreid aan mijn zak te krabben want daar zitten vlooien, met u welnemen....
Jakkes, ik krijg er niet bepaald een erotisch beeld en gevoel bij. Niet dat ik dat had bij je, maar dit roept euh, een wansmakelijk beeld op.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En waarom zou ik dat doen? Ik vertrouw er op dat wat ik verwijderd heb ook echt verwijderd is, kennelijk is dat niet zo en kunnen figuren als jij het dan terug halen.
Ik had het uit mijn email gehaald, want je had het al verwijderd. Maar Je had het al toevertrouwd aan de internet gemeenschap dus, wat je doel was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
dus ben ik dan nu onschuldig, is wie van ons dan onschuldig omdat ik en/of een ander het niet opgeschreven heb omdat ik er vanuit ga dat die ander dat dan toch niet ziet/voelt/ervaart? Vertel het mij maar?
We zijn allemaal onschuldig.
Ik vol-ledig, want in eer en geweten verlicht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ik ben niets anders dan een leerling in dit leven/spiegelpaleis,
You are a child of the universe!
kabu is offline  
Oud 15 December 2020, 19:20   #3152
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Voor nu zal ik alleen zeggen dat ik het gevoel heb dat er met mijn kloten is gespeeld ...
Hou dan op met reageren zoals je doet.
Anders zal dat gevoel alleen maar versterkt worden.
En je gaat je daar niet beter van voelen.
Rob is offline  
Oud 15 December 2020, 19:27   #3153
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Jakkes, ik krijg er niet bepaald een erotisch beeld en gevoel bij. Niet dat ik dat had bij je, maar dit roept euh, een wansmakelijk beeld op.
Maar dat is wel wat heel veel mensen doen, maar dan stiekem weggekropen achter een muurtje kabu alsof het dan minder zichtbaar zou zijn en ja ik ben er ook schuldig aan op de een of ander manier, altijd....

Citaat:
Ik had het uit mijn email gehaald, want je had het al verwijderd. Maar Je had het al toevertrouwd aan de internet gemeenschap dus, wat je doel was.
Dat was mijn doel ja en ik heb me bedacht en het dus verwijderd omdat ik het nut er niet van inzag en ik dacht dat mij vrijstond in deze wereld waar niemand rekenschap van zichzelf geeft dus waarom moet ik dat dan ineens wel. Nee wacht je hoeft niet eens antwoord te geven want Vagebond heeft het antwoord, zelfs door de mist, al ontvangen
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 20:07   #3154
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Hou dan op met reageren zoals je doet.
Anders zal dat gevoel alleen maar versterkt worden.
En je gaat je daar niet beter van voelen.
Inzicht is een kwestie van bewustwording, eerst was het er niet en toen was het er wel, en daarna was het weer weg en langzamerhand wordt het steeds helderder...

Ik ga met een liedje komen.

Een liedjes dat je geliefde, waar ik het uiteindelijk minder goed mee kon vinden dan het in den beginne leek, ooit eens liefdevol aan me heeft opgedragen, dus voor jou, mij, voor iedereen die zich er verder door aangesproken wordt en vanzelfsprekend ter nagedachtenis van je lief

Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
Vagebond is offline  
Oud 15 December 2020, 20:44   #3155
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

En waarom zou ik dat doen? Ik vertrouw er op dat wat ik verwijderd heb ook echt verwijderd is, kennelijk is dat niet zo en kunnen figuren als jij het dan terug halen. En nee ik ben niet boos omdat dit maar weer eens het e.e.a. helder maakt, dus.....

Welcome to my world, in mijn wereld zijn geen fysieke bewijzen ....

......

Ik ben niets anders dan een leerling in dit leven/spiegelpaleis en ja ik wordt en geholpen werd geholpen door innerlijke geliefden als een W. die heeft geholpen dingen te duiden, so what? Ik ben dankbaar, het is niets anders dan dat, dit gebeurd....

Volgens mij, is dit waar jij je kwetsbare verhaal mee begonnen bent. In alle eerlijkheid.... Sam heeft dat in stilte gelezen en ervaren.... en geprobeerd de diepte van dat ervaren zonder oordeel weer te geven...

Precies daar, op dat moment, heeft Sam vol verbazing meegekeken, over hoe het getreiter is begonnen....

.... Van wat ik heb waargenomen ben je eerlijk geweest in je gevoel, je woorden en heb je getracht het steeds bij jezelf en jouw gevoel te houden. En heb je niet gebruik gemaakt van gedrag, uitspraken van anderen uit het verleden, maar enkel uit het relatief actuele.....

Vagebond, ik heb begrepen dat je wilt stoppen met dit forum, ik wil je met alles wat je doet en gaat doen veel goeds en mooie ont-dekking wensen.¸ðŸ’•
Sam is offline  
Oud 15 December 2020, 23:10   #3156
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Thanks Sam.
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 01:12   #3157
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Thanks nogmaals Sam, ik heb inmiddels op een paar driehoeken gedrukt bij berichten van mw. Maar ik verwacht niet dat mijn smeekbeden, gezien de geschiedenis, verhoord zullen worden. In elk geval kan niemand tegen me zeggen dat ik ontzien ben in wat voor een vorm dan ook. En de gene die dat wel durft te zeggen is totaal van lotje getikt...

....Meer dan een jaar al dit geouwehoer, meer dan een jaar, en nu heeft mw. waar ze me zo wilde hebben geknakt en wel en word ik nog harder in mekaar gemept met nog meer leugens, ik zit hier op mijn werk gewoon te janken, op mijn werk Godverdomme en nu zul je zeggen stop er dan mee....en dan? Stel dat ik dat doe en ik terug kom na een poosje, begint het gewoon weer van voor af aan, dit gedrag is gewoon ziek, hartstikke ziek iedereen kan toch zien hoe ziek dit gedrag is, gewoon doorgaan tot iemand knakt...en dan nog het laatste zetje en kat in het bakkie, halleluja, zegen de heer het is groot feest in huize...... want we hebben er weer een kapot gemaakt en deze (......) kan nog niet eens zeggen dat het mijn (......) schuld want deze houd het ten alle tijden bij zichzelf een grotere overwinning heb ik nog nooit behaald.klinkt die zuur? Ja dit klinkt zuur en niet zo'n beetje ook, wow wat een teringshit is dit

Wijziging aangebracht door Vagebond op 16 December 2020 om 02:06.
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 01:30   #3158
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

En oh ja en voor degenen zonder abonnementen, ik zeg het maar al vast ik heb een stukje tekst verwijderd uit de tekst omdat die me niet zo zinnig leek en dat dat stukje tekst zien de genen met abonnementen wel dat het even geweten wordt want er zal eens iemand zuur worden en nog een tandje bij zetten in al die treiterijen, want we zien de shit al weer komen ook dat we nu zelfs met teksten die we verwijderd hadden om de oren geslagen worden, het wordt op dit forum GVD steeds gekker. Nee echt, de gene die durft te zeggen dat o.g. gespaard is is echt volkomen geschift....

Ik zit hier gewoon als een vogel voor de kat. En dan ook nog een kat die het verdomd zijn prooi op te vreten. Ik ben vaker opgepeuzeld maar dat waren dat dieren die met respect hun prooi opvraten. En ja ik moet ineens aan de film avatar denken en het korte gesprekje dat ik met iemand had hierover. Toen waren er nog wel een paar mensen met me mee, mensen die me nu in de stront laten zakken...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 01:41   #3159
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Is mijn hart nu gekalmeerd? Nee, het gaat nog steeds als een razende te keer. Er zijn verschillende dingen die ik hierover zou kunnen zeggen maar dat ga ik niet doen vanwege de totale zinloosheid er van...want wat ik ook zeg het gaat gebruikt worden, het gaat gewoon gebruikt worden, simpel als wat...

Nu ik zeg gedag want als Vagebond oprot hoeft er verder ook niks met de klachten, lekker gemakkelijk allemaal. Je steekt de kop boven het maaiveld uit en het wordt direct afgestraft, direct....tot zover de lessen voor iedereen..

Oh nog even klagen, over welke kleinigheid kan ik nu weer vallen, oh ja dat is ook een goede. Beste forumleiding zou u tegen Vagebond willen zeggen dat ik last ondervinden van haar ademhaling, en dat ze dus daarmee moet stoppen want ze steelt onze O2. Bij voorbaat dank, vriendelijke groet...

nou als dit geen bericht is waar over gevallen kan worden dan weet ik het ook niet meer, de ultieme klacht...

Nu vagebond zit alweer in de piepzak, want wat als dat idd gevraagd gaat worden, ze kan geen tegenklacht indienen want dat wordt gezien als uitdagen en zuigen en dus zullen we dat maar weer laten gaan, we zeggen maar weer niks en het gaat weer door het feestje, of zou het een orgie zijn, nee het is een orgie onderhand...en ondertussen wordt hier gestikt, letterlijk..

Las ergens dat het niet zo gezellig is op dit forum. Nee het is idd niet zo gezellig, ben ik het helemaal mee eens, maar hier wordt hoog spel gespeeld. David en Goliath of zal het zijn calimero die een klap op de bek krijgt, we gann het maar weer zien. Degenen die van wedden houden mogen nu inzetten, succes allemaal, ik ken de uitslag al, die zal niet anders zijn dan die altijd was......De schoften aan de macht en calimero in de gracht...

Ja ik ben nog steeds zuur, kan bijna niet zuurder...

Morgenochtend eindelijk een einde aan de vijfdaagse werk martelgang, kan ik bijna in bed gaan liggen en er niet meer uitkomen, zo ziek van deze hele shit voel ik me, zo ziek....maar wel zonder kippensoep...

Mijn oma zei altijd:"kind het is een kwestie van uitzieken voor je het weet schijnt de zon weer." Mijn oma een wijze vrouw, ja die kwam wel een kippensoep op de proppen....Heerlijk...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 16 December 2020 om 02:13.
Reden: Het blijft stromen...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 02:19   #3160
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik zou willen dat ik wat meer op W. leek, die ging gewoon weg, maar helaas ik heb het niet in me zitten. Ja ik moet hier weg, ik ben te veel voor hier, te heftig voor hier is me gezegd...Laat mij dan in vrede gaan. Gun me dan, zonder ach, wee en gezeur, nog dit laatste vuurwerk zoals hierboven...

Toedeloe

Oh en ik voel het al, het wordt me niet gegund, alweer niet...

Mijn eigen ruiten ingooien, ik ben er zo goed in, beter dan wie ook...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.