Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 December 2020, 02:30   #3161
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Beste forumleiding laat die driehoeken maar zitten. Ik was wanhopig op het moment dat ik ze indrukte en wanhoop is geen reden om over te gaan tot zo'n aktie...dus excuses voor het ongemak..
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 02:41   #3162
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ik vraag me af, ik zit naar die gevaren driehoeken te kijken, of ik ook over mijn eigen berichten kan klagen, dat zou toch fantastisch zijn. Dan schrijf ik bericht, post dat, bedenk me dat het toch niet zo'n geweldige post was, ongenuanceerd of mezelf te veel buiten beschouwing gehouden, what ever, dan druk ik op die driehoek dan en vraag de forumleiding mijn bericht te verwijderen. Hilarisch, ik zie het helemaal voor me, hahaha...

Oh shit, dit ook weer niet goed natuurlijk, want dat kan weer opgevat worden als uitdagen en/of zuigen. My God zo kan ik toch niks meer schrijven want dat zit in elk bericht wel iets dat niet oké is. Oh ja, dat is ook de reden dat ik ga....Ja wel even bij de les blijven Vagebond, het is midden in de nacht, je hebt de afgelopen dagen nauwelijks een oog dicht gedaan van pure ellende dus je...

En ja mekkert het kleine kind in mij:" straks sta je weer buiten de deur omdat je jezelf was. in Godsnaam wees toch alsjeblieft niet langer jezelf, je ziet toch wat er van komt?"

Ja de rem er weer op, kom op Vagebond, doe zoals het hoort, hou je mond...

Ik ga aan het werk, moet ook nog gebeuren...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 03:01   #3163
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Hoe geschikt is persoonlijke perikelen?

Zat eens even te kijken wat ik hier in de persoonlijk shit allemaal zou kunnen ..., begin maar vast te lachen...


]Tweegesprekken?] ik zou niet weten met wie

]Ik ben blij dus ik leg een ei?] niet voor mij want ik leg wel een ei maar ik ben niet blij.

]Lekker babbelen?] Als ik dat lees dan gebeurd er , nee lijkt me ook niet zo geschikt voor mij...

En dan nog:

]Mijn inspiratie?] Ja daar kan ik wel wat zeggen maar dat kan ik beter niet doen

]Eigenbeheer forum?] Nu toch een stuk minder eigen beheer dan ik zou hopen want had ik dat wel gehad zat ik er nu toch een stuk minder treurig bij

En daar ben ik dan toe veroordeeld, super...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 03:11   #3164
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard In het gevang moet je lijden....

Oh, voor de goede orde Vagebond....het gevang is er ook niet om het naar je zin te hebben, het gevang is er om je je zonden te laten overdenken. Oh, nou daar ben ik nog ff niet aan toe, want ik zit hier onterecht en daar maak ik me nogal druk over, maar ja een kniesoor die daar op let, gebeurd wel vaker onschuldige mensen in de bak, niets ander dan bijkomende schade, risico van het vak, zeggen we dan wel eens...Nou dat laatste kan ik volmondig bevestigen, dat is een ding wat zeker is...

Een liedje...

Kovacs - Mata Hari (Live and acoustic on 2 meter Sessions)
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 05:15   #3165
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Pispaal

Waar dit me aan doet denken is een schoolpleingevecht waar het grootste en braafste jongetje van de klas het kleinste kind uit de klas heel stoer in elkaar staat te trappen terwijl er een hele troep kinderen omheen staan die niks doen of kunnen doen.

En dan kom de juf en gaat het braafste kind zeggen dat de kleine dreumes is begonnen, en de juf geloof dat dan ook nog, kan ze ook niks aan doen want ze heeft niet van die hele scherpe ogen... Ja dat is hoe het voelt, zo machteloos...Want je kan wel zeggen:" ja maar, ja maar, ja maar," maar de juf heeft er schijt aan want die zegt maar die en die (braafste jongetje van de klas) zegt dat het zus is dus is dat zo....En dan zijn er wel een paar kinderen die zeggen:'' maar juf wij waren er bij en u heeft het niet goed gezien het was zus en zo," maar de juf zegt:" jullie zijn te klein dus wat weten jullie er nu van? Niks weten jullie er van, dus hou je mond." Zo werkt dat wanneer je zowel van de juf als van de zgn braafste jongetje in de klas de pispaal bent...En dan blaat de juf wel dat dat niet zo is maar zo voelt dat wel....blabla...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 05:27   #3166
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard balanceer act

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Waar dit me aan doet denken is een schoolpleingevecht waar het grootste en braafste jongetje van de klas het kleinste kind uit de klas heel stoer in elkaar staat te trappen terwijl er een hele troep kinderen omheen staan die niks doen of kunnen doen.

En dan kom de juf en gaat het braafste kind zeggen dat de kleine dreumes is begonnen, en de juf geloof dat dan ook nog, kan ze ook niks aan doen want ze heeft niet van die hele scherpe ogen... Ja dat is hoe het voelt, zo machteloos...Want je kan wel zeggen:" ja maar, ja maar, ja maar," maar de juf heeft er schijt aan want die zegt maar die en die (braafste jongetje van de klas) zegt dat het zus is dus is dat zo....En dan zijn er wel een paar kinderen die zeggen:'' maar juf wij waren er bij en u heeft het niet goed gezien het was zus en zo," maar de juf zegt:" jullie zijn te klein dus wat weten jullie er nu van? Niks weten jullie er van, dus hou je mond." Zo werkt dat wanneer je zowel van de juf als van de zgn braafste jongetje in de klas de pispaal bent...En dan blaat de juf wel dat dat niet zo is maar zo voelt dat wel....blabla...
Oh, ik voel het al, het is al weer te veel, de dicht op de huid....nou sorry dan...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 05:31   #3167
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Wanneer je een people pleaser bent

En ja we durven het ook niet meer te verwijderen want dan krijgen we daar weer gezeik mee, hoe je iemand in een hoek drijft, zo lache dit

Ps: ik erger me groen en geel aan dat verrekte paard onder mijn naam, kan dat geen ander plaatje worden. Al vast bij voorbaat dank...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 05:41   #3168
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Nog even en dan mag ik eindelijk naar huis....in de trein mijn capuchon diep over mijn ogen en met die mondkap op ziet niemand dat ik zit te huilen... want hardgrondig
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 07:21   #3169
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En ja we durven het ook niet meer te verwijderen want dan krijgen we daar weer gezeik mee, hoe je iemand in een hoek drijft, zo lache dit

Ps: ik erger me groen en geel aan dat verrekte paard onder mijn naam, kan dat geen ander plaatje worden. Al vast bij voorbaat dank...
Niet inloggen hier als je niet in 'de stemming' bent kan mogelijk ook wel eens helpen ...
Rob is offline  
Oud 16 December 2020, 07:40   #3170
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ps: ik erger me groen en geel aan dat verrekte paard onder mijn naam, kan dat geen ander plaatje worden. Al vast bij voorbaat dank...
Vind ik nou ook wel, dit zou beter passen bij je...

kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 13:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.