Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 December 2020, 17:30   #3181
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Rob: ...Het maakt me machteloos en het dwingt mij, omdat deze situatie niet gaat veranderen, naar binnen te keren en de dingen die hierdoor naar de oppervlakte komen op te lossen.
Kijk, wat wil je nog meer, daarvoor ben je toch op een zelfkennis en waarheidvinding forum. Gratis en voor niets krijg je een cadeau van Laurens.
Moest Rob maar is naar binnen willen keren en gedegen zelfonderzoek doen zodat hij kan ontdekken dat er niemand is die gekwetst kan worden, want zoals jij naar Miha wijst, wijst hij naar mij als de oorzaak van zijn gekwetst zijn.
kabu is offline  
Oud 16 December 2020, 17:44   #3182
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wist ik, vandaar vind ik een varken goed bij je staan. Je ploetert en wentelt je ook graag in emotionele modder, vandaar ook mijn keuze voor een varken.
Oh, dat laatste had ik over het hoofd gezien maar kan ik inkomen idd.

Weet je wat he is kabu, het is wat het is. In het verleden hield ik niet zo van de emotionele modderpoel en zette alles op alles om er maar niet in te hoeven wegens smerigheid maar uiteindelijk had ik geen keuze meer, d'r in of....Ik koos eieren voor mijn geld en met de grootste walging die ik maar in mezelf kon vinden ben ik er ingestapt. Heb heel lang tot op het bot gewalgd van al die shit maar ben wel blijven zitten. Uiteindelijk bleek dat voor een oplossing/een weg te zijn uit de shit. Dus ik zit in die modder, en ja ik zit daar met liefde omdat ik weet dat het uiteindelijk de modder weg laat vallen....

Groet V.
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 17:47   #3183
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Het leven doet zich als echt aan je voor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@Rob:.. Het is werkelijk van de zotten dat ik in het gevang zit ...

Maar goed Rob vooralsnog ben ik verdrietig omdat ik weer een aantal dingen geschreven zag staan waar ik niet op kan reageren vanwege het gevang. Met mijn neus op mijn totale gevoel van machteloosheid gedrukt. dus we gaan nog maar weer eens een potje janken.
Toch perfect dat je in het forum-gevang zit. Dat is wat je nu nodig hebt anders zat je er niet in.
Nu kan je rustig bezinnen en gedegen zelfonderzoek doen. Misschien kom je er wel achter waar dit forum in feite over gaat. Zie nog maar is dit van de forum homepagina...

Citaat:
Waarheidlievende vrienden.

Het gebeurt maar zelden dat mijn verhaal ingang kan vinden. Het idee niet echt te bestaan is voor velen te absurd om waar te kunnen zijn. Je moet je dus, om er kennis van te kunnen nemen, losmaken uit de vermeende 'echtheid' van je bestaan.Het leven doet zich als echt aan je voor, maar feitelijk zijn het maar gedachten en het geloof er in.

Laurens
@Rob: bovenstaande is voor jou ook nog is een opfrisser.

kabu is offline  
Oud 16 December 2020, 18:06   #3184
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: Oh, dat laatste had ik over het hoofd gezien maar kan ik inkomen idd.
Een varken met een dinosauriër kop zou het helemaal zijn, maar dat bestaat niet.
Je bent eigenlijk een varken én een dinosauriër waarbij het varken regelmatig bang is van de dino.

kabu is offline  
Oud 16 December 2020, 18:10   #3185
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: ...Dus ik zit in die modder, en ja ik zit daar met liefde omdat ik weet dat het uiteindelijk de modder weg laat vallen....
Voilà , zie hieruit van 5 jaar geleden deze mooie van Laurens maar is...
Citaat:
@Alliswell,...

Liefde kan zijn dat je aan je lot wordt overgelaten, je zult dat nooit kunnen zien wanneer je zo vooringenomen bent hoe het er behoort uit te zien, je ego zal zich verlaten voelen en de stem van Wat je bent opnieuw weer overschreeuwen.

Maar zo te zien sta je daar niet voor open je wilt de cursus in wonderen kunnen aanprijzen.
kabu is offline  
Oud 16 December 2020, 18:11   #3186
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Kijk, wat wil je nog meer, daarvoor ben je toch op een zelfkennis en waarheidvinding forum. Gratis en voor niets krijg je een cadeau van Laurens.
Moest Rob maar is naar binnen willen keren en gedegen zelfonderzoek doen zodat hij kan ontdekken dat er niemand is die gekwetst kan worden, want zoals jij naar Miha wijst, wijst hij naar mij als de oorzaak van zijn gekwetst zijn.
Wow, hoe blind ben jij kabu? Stekenblind of niet dan, tjonge, ik heb even geen woorden voor deze bullshit als u mij vergeeft....

Ik heb de deur voor deze mw. dichtgedaan omdat zij mij voortdurend lastig aan het vallen was. Inmiddels ben ik zover dat ik zie dat niet helpt, deze dame vraagt niet alleen om aandacht, ze schreeuwt er om. En ik kan je nu al vertellen dat deze dame haar zin niet gaat krijgen van o.g. Ze gaat haar zin niet krijgen mbt mij medeverantwoordelijk maken voor haar ellende. Ik los mijn zaakjes op, mede dankzij de aanwijzingen van mw. en zij lost haar zaakjes mede dankzij mij. Doet ze dat niet, het zal mijn tijd wel duren want ik ben verder niet verantwoordelijk voor haar waanzinnigheid...Dit kind met haar grote bek dat ze het wel alleen kan, echt ik lach me toch ziek. Dit blaag kan het helemaal niet alleen, en dit blaag heeft e.e.a. helemaal niet achter zich gelaten, niks dan gebakken lucht is het wat uit de mond van deze dame komt. Wedden dat ze ook nu weer niet met de vingertjes van dat rode driehoekje kan afblijven laat staan wanneer ze er wel op heeft gedrukt na voortschrijdend inzicht haar klacht terug zal trekken. Geloof maar niet dat ze dat doet want daar heeft mw. het lef niet voor. Lekker een grote bek over o.g. hebben maar ondertussen. En ja ik kan niks anders dan mijn verantwoording nemen voor- en het oplossen van mijn ding, en dat doe ik dus zo goed en zo kwaad dat gaat, met vallen en opstaan, so shoot me....

Maar goed mijn lief kabuutje heb jij geen orgie waar je naar toe moet, want er wacht je een lieftallige donkere exotische dame en die is bloedgeil. Het mag niet gezegd worden want dan heb je voor de rest van je leven een stalker achter je aan, maar ik zeg het toch, voor de verder rest hou ik het beschaaft......

Ik ga ondertussen even een emmertje vol kotsen heb ik geen kambo voor nodig het leven schenkt mij al meer dan voldoende van dat spul zonder dat ik daar een kikker voor hoef lastig te vallen...

Tabee...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 18:13   #3187
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wow, hoe blind ben jij kabu? Stekenblind of niet dan, tjonge, ik heb even geen woorden voor deze bullshit als u mij vergeeft....
Oh ja, da's waar, vooral de forumleiding heeft jou gekwetst door je onrechtvaardig te behandelen...
kabu is offline  
Oud 16 December 2020, 18:15   #3188
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Oh ja, da's waar, vooral de forumleiding heeft jou gekwetst door je onrechtvaardig te behandelen...
Sneuneus..

en oh ja, voor ik het vergeet..... anders kom weer met het volgende gezeik...

ik voel me ook door jou gekwetst, sterker nog ik voel me gekwetst door het universum, en dus hebben we alle gekwetstheden in een keer op een rijtje, wel zo gemakkelijk, dacht ik...

En nu mag jij zeggen dat jij je door mij gekwetst voelt blabla echt...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 18:30   #3189
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Ennneuh, ter voorkoming - cq voor zijn van -...

Nee, ik ben vandaag - en vermoedelijk ook de komende dagen niet het universum, want dat is dan weer het volgende waar we mee op de proppen komen, dus laat die maar zitten......
Hup, hup naar die orgie toe en snel een beetje, ik kan mezelf wel vermaken...
Vagebond is offline  
Oud 16 December 2020, 18:43   #3190
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Zwelgen in slachtofferschap

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu:...

ik voel me ook door jou gekwetst, sterker nog ik voel me gekwetst door het universum, en dus hebben we alle gekwetstheden in een keer op een rijtje, wel zo gemakkelijk, dacht ik...
Geweldig, ga volop zwelgen in slachtofferschap, iedereen, het universum is tegen jou, arm kind, forumleden Anna en Sam hebben heb je al aan je kant, die voelen medelijden voor al het onrecht dat jou hier op het forum wordt aangedaan.

Anna voelt ook Rob zijn pijn door mij veroorzaakt omdat ik Robbie tegen hem zei en verzon dan ik Nadje ontmoet had in de ethersfeer. Dat vond hij kwetsend, vooral aan het adres van Nadje (zie los bericht).
Zeer onbeschoft van mij, mijn gedrag is niet OK, ik ben ziek volgens hem.

Wat is het hier een verschrikkelijke bedoening op het forum. Iedereen kwetst er maar op los alsof het een sport is. Nee, dat kan niet langer zo. Er moet terug liefde heersen, barmhartigheid, we moeten broeders en zusters van liefde zijn, Iona / Anna is al zo een lichtend voorbeeld van liefde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu:...
En nu mag jij zeggen dat jij je door mij gekwetst voelt blabla echt...
Nee, niet door jou voel ik me gekwetst, wel door Rob.
Ik overweeg een klacht bij de forumleiding in te dienen tegen hem wegens smaad. Want dit kan zo niet langer, ik sta op inzinken want intussen noemt hij mij al een "vileine intrigant". Hoe kwetsend!
Fatsoen en respect voor persoonlijke gevoelens is ver zoek op dit forum.
kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.