Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 12 January 2014, 03:23   #311
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Goedzo Vagebond!
Ik vind jouw ego ook leuk: omdat ie gewoon zo lekker zichzelf is (ook al ben ik het niet in alles met jou eens, maar dat hoeft ook niet).
Zo is dat sterre, als je het niet met me eens bent sla ik je gewoon in elkaar

Ik doe niet zo geschift over het ego, het ego verdwijnt vanzelf ego wanneer daar de tijd voor is aangebroken, op gegeven moment komt vanzelf het omslag punt. Het is slechts een kwestie van volwassen worden en daar kunnen we elkaar wel bij helpen, meer niet. Dat is de meest natuurlijke weg naar mijn mening.

Citaat:
En de mening van Renoir is niets meer en niets minder dan de mening van een ander. Ook mijn mening btw, maar mijn ego voelde de behoefte om dat even te ventileren :)
HoHo, jawel hoor de mening van Renoir is zeker wel minder dan die van een ander. Nou ja kan best zijn dat je gelijk hebt, maar in de loop der jaren is het mijn hobby geworden, überhaubt niet meer naar Renoir te luisteren Sommige mensen maken het gewoon te bont en Renoir is er daar een van.

Sterre een ding, als je nog eens met me praat, hoef je die onzin van mijn ego voelt behoefde zus of zo er niet erbij te halen. Je mag van mij gewoon ik zeggen hoor, dat is gebruikelijk onder normale mensen en wordt zelfs door mij, al ben ik dan misschien soms een beetje raar , ook wel begrepen. Afgesproken?
Vagebond is offline  
Oud 12 January 2014, 03:39   #312
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nadje Bekijk bericht
Omdat ik je zo innig lief heb.....


http://www.youtube.com/watch?v=518WB1IcjPI

Sterkte.
Thks Nada.
Vagebond is offline  
Oud 12 January 2014, 03:43   #313
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Nou Vagebondje zo zijn we nacht toch weer aardig doorgekomen terwijl je ook om 00:00u in je bedje had kunnen liggen.

Thks jongens het was leuk om hier even met jullie te babbelen.

Tot later
Vagebond is offline  
Oud 12 January 2014, 10:20   #314
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
dat je het niet begrijpt kan ik me voorstellen. Het is mijzelf al een raadsel waarom men toch zo op mij reageert, lol. Nee het is mij duidelijk hoor, maar ja wat doe je er aan.

Waarom ik reageer zoals ik reageer is me natuurlijk wel helder, al denk men hier dat ik nog te stom ben om een koe van een paard te kunnen onderscheiden, en daarom aan de lopende band correctie behoef, ach ja, wij lijden gewoon nog ff door tot het kwartje eindelijk eens gaat vallen.
Ik ben er ook mee behept om voortdurend anderen te corrigeren.
Maar ja, krijg het maar eens onder controle he?
Ik probeer het wel, maar het gaat met vallen en opstaan.
Freerider is offline  
Oud 12 January 2014, 10:26   #315
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
ik heb daar natuurlijk niet zoveel over te zeggen freerider. Ik kan natuurlijk moeilijk tegen je zeggen dat je niet van me mag houden, wat doe je dan als je toch van me houdt? Dan heb je toch mooi een probleem of niet dan?

Om bovenstaande dus te voorkomen.....natuurlijk mag je van me houden ik kan je niet beletten, maar of je er plezier aan zal beleven valt natuurlijk wel te bezien.
Ik hou graag van mensen. Zal wel een ego-dingetje zijn, maar dat kan me niet schelen. Van iemand houden of ergens van houden is voor mij het mooiste wat er is. Het hoeft dan ook niet beloond te worden of zo, het is mijn natuurlijke staat. Zo voelt dat aan.

Maja, ik ben een maffe zweefkees. Of gewoon een mafkees.
Freerider is offline  
Oud 12 January 2014, 10:29   #316
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht

HoHo, jawel hoor de mening van Renoir is zeker wel minder dan die van een ander. Nou ja kan best zijn dat je gelijk hebt, maar in de loop der jaren is het mijn hobby geworden, überhaubt niet meer naar Renoir te luisteren Sommige mensen maken het gewoon te bont en Renoir is er daar een van.

Daar moet je wel mee uitkijken. Want zelfs een stilstaande klok geeft nog 2 x per dag de juiste tijd aan.
Freerider is offline  
Oud 12 January 2014, 13:58   #317
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Hoe krijg ik de aandacht van Tandem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Beste Renoir, deze is speciaal voor jou . Anderen uiteraard zeer welkom!!!
Behalve Vagebond dan want......

En om evt. misverstanden te voorkomen: ik zeg dit niet om jou te zieken Tandem al zou men dat maar al te gemakkelijk kunnen denken, maar om Renoir te zieken want die beleeft er plezier aan Vagebond in het gevang van het verleden vast te houden puur en alleen voor zijn eigen genoegen. Maar Vagebond zou Vagebond niet zijn dat zij niet van plan is dat te laten gebeuren.

Thks, twijfel of ik er een lachsmiley of bloemetje bij zal zetten want dat zou mogelijk wel eens verkeerd vertaald kunnen worden in mijn geval.

Hoe dan van harte gemeend , van een op eigen benen staande en onafhankelijke Vagebond

Belachelijk trouwens dat ik die laatste zinsnede van dat op eigen benen staande erbij zet, als men niet in de gaten heeft dat Vagebond een vrije vrouw is, die vanuit vrijheid zo haar vragen heeft, nou dan maar niet.
Vagebond is offline  
Oud 12 January 2014, 14:47   #318
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Daar moet je wel mee uitkijken. Want zelfs een stilstaande klok geeft nog 2 x per dag de juiste tijd aan.
Ja dat is zo freerider. Ongelukkigerwijs is het zo dat Vagebond heel toevallig juist op die momenten net een andere kant op kijkt, weet ook niet hoe het komt
Vagebond is offline  
Oud 12 January 2014, 16:14   #319
Freerider
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 24 March 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ja dat is zo freerider. Ongelukkigerwijs is het zo dat Vagebond heel toevallig juist op die momenten net een andere kant op kijkt, weet ook niet hoe het komt
Dat komt omdat je een stijfkop bent. Maar dat geeft niet. Ieder inzicht komt op exact het juiste moment. Namelijk het moment dat jij er aan toe bent.
Luister niet naar praatjes over 'de kortste weg'. Er is maar 1 weg en dat is de jouwe.
Freerider is offline  
Oud 12 January 2014, 17:29   #320
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freerider Bekijk bericht
Dat komt omdat je een stijfkop bent. Maar dat geeft niet. Ieder inzicht komt op exact het juiste moment. Namelijk het moment dat jij er aan toe bent.
Ach dromen mag.
Citaat:
Luister niet naar praatjes over 'de kortste weg'. Er is maar 1 weg en dat is de jouwe.
idd dat was ik niet van en mbt het eerste en wel van plan mbt het tweede. Verder hou ik er wijselijk mijn mond over, dat lijkt mij het wijste.
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.