Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 December 2020, 17:28   #311
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Wat ik begrijp is dat je graag gelijk wilt krijgen, Mihaela.
.
Ik zie iets, en ik noem het. Uitgebreid!

Ik zie hoe men met twee maten meet.
En ik zie jou nu iets vragen, en jij krijgt het ook voor elkaar om iemand een timeout te geven, terwijl jij in 2012, in een soortgelijke situatie, die veel groffer was dan nu trouwens, dat een grap noemde. Samen met de Organisatie heb jij en Renoir besloten dat vloeken en tieren als het een doel dient oke is op het forum.
Oke, dan doen wij dat, toch?
Ik ben echt verbaasd dat jij dat nu niet inziet Rob.
Kabu gebruikte de naam Robbie, in 2012werd KutKanker Wijf gezegd en nog een hoop andere dingen, net toen ik had gezegd dat mijn broer stervende was, aan kanker.
Ben ik echt de enige die het ziet?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 4 December 2020, 00:22   #312
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik zie iets, en ik noem het. Uitgebreid!
Kabu gebruikte de naam Robbie, in 2012werd KutKanker Wijf gezegd en nog een hoop andere dingen, net toen ik had gezegd dat mijn broer stervende was, aan kanker.
Ben ik echt de enige die het ziet?
Oppervlakkig gezien lijkt het of je gelijk hebt, maar dat is persoonlijke interpretatie.

Keen/Sagnaar/Guido was grof met z'n persoonlijke opmerking naar Mihaela om Mihaela uit haar (grove en agressieve) tent te lokken. Hij zei niets over en vulde niets in voor het zieke (en later overleden) broertje van Mihaela.

Kabu was grof met z'n opmerking naar Rob, door in te vullen voor Nadje, over Nadje, een inmiddels overleden deelneemster van het forum. Kabu haalde iemand door 'zijn slijk, die niet meer haar eigen weerwoord kon geven. Rob nam het niet op voor zichzelf, maar wilde niet dat er op deze ordinaire wijze over zijn overleden vrouw werd gesproken. Nadje kan hier inmiddels niet meer persoonlijk op reageren, al dan niet met een kwinkslag.

En dat is dan weer míjn interpretatie.

Verder is iedereen dan weer persoonlijk verantwoordelijk, voor ieders 'eigen interpretatie.... slachtoffer of dader.
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 4 December 2020, 10:10   #313
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rennie Bekijk bericht
Ik heb die uitlating nogal vulgair gevonden maar wat belangrijker is of ze functioneel zijn. Is het de intentie om te kwetsen of is het hulp ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dezelfde vraag had jij ook aan Kabu kunnen stellen, maar Neen, als het om Rob gaat, gelden er andere regels.
Zie jij het nu Renoir, hoe jij altijd met twee maten hebt gemeten?
Ik schreef beschaafd toen ik op het forum begon, maar als iedereen aangaf dat dit stijl boven genormd aanvaardbaar is, heb ik mezelf ook toegestaan..
Oorzak en gevolg, karma..
Dat is een vraag die ligt bij de moderatie. Ik moest optreden vanwege afwezigheid van de moderatie en vond (geheel persoonlijk) kabu nogal onstuimig en vrijpostig. Ik vond niet dat de opmerkingen functioneel waren noch dat hij de intentie had om te kwetsen maar ik vond wel gewoon weer dat hij een afkoeling kon gebruiken. Die hij overigens recentelijk ook al had gehad en daarbij achteraf zelf beaamde dat een pas op de plaats wel verantwoord was. Zo zie je dat elke situatie op zijn merites beoordeeld wordt en er niet echt sprake is van willekeur of voortrekkerij.
  Met citaat reageren
Oud 4 December 2020, 13:27   #314
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
.

En dat is dan weer míjn interpretatie.
.
Inderdaad..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 01:49   #315
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Inderdaad..
Zelfonderzoek! Nu jij nog;)
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 01:52   #316
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Inderdaad..
....Oppervlakkig gezien lijkt het of je gelijk hebt, maar dat is persoonlijke interpretatie.....
;)

Mooie handreiking! van vagebond elders btw! Ook gezien?
Sam is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 09:49   #317
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Zelfonderzoek! Nu jij nog;)
Je laat nergens zelfonderzoek zien. Je hebt je je een standaard procedure aangeleerd, en nu tracht je anderen daar ook mee te sturen.
Heel krakkemikkig.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 10:42   #318
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Zomaar een ideetje..( of twee)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
) kabu nogal onstuimig en vrijpostig. Ik vond niet dat de opmerkingen functioneel waren noch dat hij de intentie had om te kwetsen maar ik vond wel gewoon weer dat hij een afkoeling kon gebruiken.
Als Kabu een afkoeling kon gebruiken, vond/ vind ik dat Dorje ook een verbod van minst een maand kon en nog steeds kan gebruiken. Puur en alleen dat hij zijn hoogmoed kan aanschouwen. Beste kerstcadeaus!


Trouwens, het lijkt me heel interessant dat jij met Kabu in gesprek daarover te gaan. Ik weet dat dat bijna onmogelijk is, maar waarom niet?
Zo van: "Hey Kabu, ik vond dat jij .......
Wat vind jij ervan? "
Ik bedoel, alles bij elkaar, zijn wij allemaal mensen, en niet alleen 'de forums personage'.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 10:53   #319
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Als Kabu een afkoeling kon gebruiken, vond/ vind ik dat Dorje ook een verbod van minst een maand kon en nog steeds kan gebruiken. Puur en alleen dat hij zijn hoogmoed kan aanschouwen. Beste kerstcadeaus!
Over kabu moest een klacht in behandeling genomen worden. Over Dorje heb ik (de moderatie) geen klachten ontvangen. Als je van plan bent dat te doen kan ik je zeggen dat jij om een scheet nog een klacht instuurt en al niet meer serieus genomen wordt.

Citaat:
Trouwens, het lijkt me heel interessant dat jij met Kabu in gesprek daarover te gaan. Ik weet dat dat bijna onmogelijk is, maar waarom niet?
Zo van: "Hey Kabu, ik vond dat jij .......
Wat vind jij ervan? "
Ik bedoel, alles bij elkaar, zijn wij allemaal mensen, en niet alleen 'de forums personage'.
Allereerst heb ik een sociaal leven waar ik mijn handen vol aan heb en bovendien zijn jullie bewijzen van bestaan evenzo vermeend als het mijne. Iedereen is slechts een plaatsje in mijn gedachtewereld en een dialoog kan ik daarom, indien wenselijk, ook met mijzelf voeren. Wat ik hier doe is belang geven aan een gedachte die opkomt en daarop reageren. Het is zingeving of tijdverdrijf.
  Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 10:55   #320
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
. Trouwens, het lijkt me heel interessant dat jij met Kabu in gesprek daarover te gaan.
Ik weet dat dat bijna onmogelijk is, maar waarom niet?
.
Klopt! Bijna onmogelijk.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 20:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.