Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 December 2020, 01:58   #3221
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Lees wat ik citeerde in mijn post 3268 is goed, daar zie je het woor 'herinnering' staan...

Maar die herinnering heb jij niet, want anders wordt je niet wit-heet van woede tegen windmolens.
Ik heb die herinnering wel sinds mijn nabij-de-dood-ervaring en daarmee lach ik mij een kriek met jouw vechten tegen windmolens.
Dat overkomt elk mens die verlicht wordt.

Derde keer slaapwel.
Toedeloe
Joh, ben je getriggerd? Ik wel, lol.

Nu mijn liefste dat deel van mij dat tegen windmolens vecht heeft die ervaring idd niet, ik heb die ervaring echter wel en ik lach maar ik lach mezelf in die vorm niet uit, omdat het zichzelf zo serieus neemt en terug zou kunnen schrikken waardoor we verder van huis raken in plaats van dichterbij, het kan nogal nauw luisteren allemaal en dus soms wordt er ook wel uitgelachen geheel afhankelijk van de situatie maar er zit altijd liefde onder en dat wordt gevoelt op de een of andere manier....

nou ook van mij nog een keer slaapwel en toedeloe
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 12:19   #3222
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Gelukkig heb ik geen abonnement;)
Hoef ik ook niet te blijven hangen in de verschijnselen!
Nou het lot is mij gunstig gestemd maar weer eens. Want na een hel van een werkweek zie ik nu dat ik me door mezelf uit de verschijnselen heb laten terugtrekken want de verleiding was te groot Sorry ik moet even lachen want op zichzelf is die hele zin een contradictie in terminis. Alles wat we zien/ervaren blabla, is een groot blijven hangen in de verschijnselen, de één heeft dat iets beter door dan de ander en kan daardoor proberen zijn of haar buurman van op de hoogte te brengen, blabla ect.
Hoe dan ook de gene die iets meer wakker is hangt ook nog gewoon in de touwen en is nog altijd een gevangene. Dus die mensen die kwamen klagen dat Vagebond iets verwijderd had en vonden dat dat niet mocht en het dus zonder haar toestemming terug zette hangen idd nog gewoon in de verschijnselen al willen ze net doen alsof dat niet zo is ( we hoeven ze maar 1 ding te vragen waarmee we onmiddellijk weten of ze uit de nek lullen of niet en ik zie het al gebeuren dat we die vraag binnenkort weer eens mogen gaan stellen). Het verschil is dat deze vrouw van het ene verschijnsel in naar het andere verschijnsel in zichzelf kan springen en dus dat ervaart en uit wat in dat bewuste verschijnsel aanwezig is. Ik ben niet het verschijnsel dus ik heb geen grens.

Het is jammer want ik had nog graag even willen blijven zitten in het verschijnsel dat witheet was/is want die was ontwakende...Nou ja volgende keer beter zullen we maar zeggen en gaan we nu naar het verschijnsel dat witheet wordt wanneer er wordt gezegd dat die niet verlicht is, ik heb nu al lol, want het zal weer een hoop beroering geven bij hen die al verlicht zijn en bij hen die dat niet zijn. Het leven is een groot apenkooien in een enorm spiegelpaleis....dan wordt het nu toch opeens een stuk minder leuk want er is een aapje dat bang is klem te komen zitten tussen al dat fanatieke speelgeweld van die volwassenen en het wordt niet beschermd door een mamaatje en/of papaatje in die wereld, we zullen zien of het zal overleven of niet, denk het niet, ik denk dat het vermoord gaat worden....Oké dus ik ben er weer vandoor...
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 12:28   #3223
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
.
Het is jammer want ik had nog graag even willen blijven zitten in het verschijnsel dat witheet was/is want die was ontwakende..
Is dit voldoende?
Mihaela is offline  
Oud 17 December 2020, 12:40   #3224
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Het is jammer want ik had nog graag even willen blijven zitten in het verschijnsel dat witheet ]was/is want die was ontwakende..].
Is dit voldoende?
Dom kind, stap eens uit je angstige wereldje en lees wat er werkelijk staat en kijk of het dan lukt om nog eens de zelfde vraag te stellen.

Gegroet...
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 12:43   #3225
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Is dit voldoende?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Dom kind, stap eens uit je angstige wereldje en lees wat er staat en kijk of het dan lukt om nog eens de zelfde vraag te stellen.
Zo te lezen was het voldoende..
Mihaela is offline  
Oud 17 December 2020, 12:53   #3226
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zo te lezen was het voldoende..
Het is jammer want ik had nog graag even willen blijven zitten in het verschijnsel dat witheet ]was/is] want die was ]ontwakende]...
Lees wat er staat, haal de kern uit het verhaal....en kijk of u dan nog de zelfde vraag durft te stellen...Werkelijk waar over blindheid gesproken, ik ben flabbergasted....
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 12:57   #3227
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Beste Laurie, wij snappen best dat u liever naar een leeg forum, waar niks aan waarheidsvinding wordt gedaan wilt blijven staren. Wij danken u dat u ons er aan herinnert waarom het totaal zinloos is ons op dit forum te bewegen.

Mvrg
Aanvulling:

We komen net tot de ontdekking dat er in mijn stek een verschijnsel is verschenen dat nog dommer is dan ons achterwerk zich laat aanzien, tjonge...
Ik ga vast een knijper op de neus zetten...we moesten het even kwijt, met eexuses

Wijziging aangebracht door Laurens op 17 December 2020 om 13:04.
Reden: Niet relevant voor het Dorje draadje.
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 13:02   #3228
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lees wat er staat, haal de kern uit het verhaal....en kijk of u dan nog de zelfde vraag durft te stellen...Werkelijk waar over blindheid gesproken, ik ben flabbergasted....
Ga gewoon door tot ontwaaking, als je nu en dan weer een extra slinger nodig hebt, roep gerust..
Mihaela is offline  
Oud 17 December 2020, 13:10   #3229
Laurens
Geen lid
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Aanvulling:

We komen net tot de ontdekking dat er in mijn stek een verschijnsel is verschenen dat nog dommer is dan ons achterwerk zich laat aanzien, tjonge...
Ik ga vast een knijper op de neus zetten...we moesten het even kwijt, met eexuses
Kennelijk blijf je de verschijnselen serieus nemen en heb je geen idee wat er met de quote van Guido, waarop je 'exact' aantekende was bedoelt. Overigens ben je in de vermeende verschijnselen behoorlijk aan het provoceren weer. De dienovereenkomstige respons kan niet uitblijven.
 
Oud 17 December 2020, 13:10   #3230
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ga gewoon door tot ontwaaking, als je nu en dan weer een extra slinger nodig hebt, roep gerust..
Kijk nu heeft u eindelijk de stond uit u ogen gewreven....Nu nog leren met u vinger van het rode driehoekje af te blijven en we zijn er...
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 11:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.