Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 December 2020, 14:17   #3241
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
...

....ff kijken ben ik nu getriggerd door het woord varken?
M o r m e l
Mihaela is offline  
Oud 17 December 2020, 14:48   #3242
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
In zo'n wereld kan jou nauwelijks iemand ten dienste zijn en begrijp ik je afweerreactie.
Dat niemand, hoewel kabu dicht bij komt, moet ik eerlijkheidshalve zeggen, behalve ikzelf, vandaar ook die innerlijke geliefden, mij ten dienste kan zijn lijkt me idd evident te zijn.

Die afweerreactie is nog wel een dingetje moet ik eerlijkheidshalve zeggen, maar daar hebben we, ja, tot onze grote ergernis en verdriet, dan ook de nodige hulp bij die ons helpt dat euvel te tackelen WiNk

Citaat:
Je krijgt geen eenduidige aanwijzing wanneer je twee werelden gelijktijdig in je hebt.
Ja, dat is een dingetje maar niet zo'n groot dingetje als leven in een spiegelwereld waar de ene na de andere afzonderlijke projectie door je heen geslingerd wordt en het dus moeilijk word richting te bepalen, zoiets..

Ik het de laatste jaren ontzettend moeilijk gehad, zoals bekend, want na die 2e BDE was ik volledig de weg/oriëntatie kwijt maar er totaal geen weg mee wist, en nog is het lastig. En ja, ik zeg het gewoon nog een keer, de door mij zo geliefde W. is, hoe pijnlijk in het begin ook, juist omdat hij mij volledig negeerde, daarin van enorme waarde geweest. Zijn rug was mijn oriëntatiepunt in een verder voor mij enorm chaotische en totaal onbegrijpelijk wereld, en ja dat weet hij als bewustzijn ook op een ander niveau van bewustzijn, en ja daar communiceren hij en ik met elkaar hoe krankzinnig dat ook mag klinken in sommige oren. Het gaat hier om een niveau minder dicht dan deze stoffelijke wereld, dat dichter bij de eenheid ligt, zoiets.

Citaat:
Je moet kiezen voor één van de twee of de andere tijdelijk uitsluiten.
Idd. daarom heb ik het over schakelen. Ik ben nu met jou in gesprek en de waanzinnige droom wereld waar een zeker ander personage bij voortduring om aandacht jengelend aan mijn jas loopt trekken en alles uit de kast haalt om die aandacht ook maar te kunnen krijgen is verdwenen. Alles wat we in die wereld doen is niks anders dan de rol van die zekere personage overnemen en er wordt moord en brand geschreeuwd, ontploft, en op rode driehoekjes gedrukt en in sommige gevallen word dat weer terug getrokken om daarmee iets te zeggen, tja het is wat die verhalenwereld waar nog volop in wordt gedroomd

Citaat:
Eenieder kan alleen maar vanuit zijn wereld meekijken.
Zolang er nog geloofd wordt dat er een 'eenieder is die vanuit zijn eigen wereld meekijkt is dat idd zo.
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 15:13   #3243
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Laurie jij en ik zijn toch wel de koning en de koningin van de wijzigingen hoor, tjonge...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Je blijft liever je inwendige stier voeden, je was witheet (of was je dat weer vergeten?)
Geef kabu de schuld want die brengt mij voortdurend in verleiding mezelf te vergeten.....

Ja die stier bevalt me eigenlijk wel, stevig, robuust, mmmh, ja, ik kan er mee leven.

]Verzoek aan de forumleiding] kan er in plaats van dat stupide paard, waar ik me groen en geel aan erger, niet een plaatje van een stier onder mijn naam worden geplaatst, want dat komt meer met mezelf overeen, zo heb ik begrepen? Bij voorbaat dank
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 16:03   #3244
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
]Verzoek aan de forumleiding] kan er in plaats van dat stupide paard, waar ik me groen en geel aan erger, niet een plaatje van een stier onder mijn naam worden geplaatst, want dat komt meer met mezelf overeen, zo heb ik begrepen? Bij voorbaat dank
Ik heb het even voor je bij de forumleiding nagevraagd en het kan niet. Dit is namelijk geen paard maar een ezel. Een van het soort dat heel makkelijk op zijn achterste benen gaat staan.
Rob is offline  
Oud 17 December 2020, 16:32   #3245
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
...... je was witheet (of was je dat weer vergeten?)
Overigens nog even hier op terug komende.....Nee ik ben niet langer witheet want we begrijpen waarom we achter slot en grendel zitten. Er is namelijk een zwak poppetje, we noemen geen namen, dat een gevaar in ons meende te zien, zo heeft ze ons, en de rest van de wereld, laten weten, en dus, ja, die moet natuurlijk beschermd worden, dus zolang dat nodig is leggen we ons zonder probleem neer bij deze 'straf', er moet er toch een de wijste te zijn....

Oh wacht even ik dat ik ergens een geluid hoorde.....

Nee, ik heb me vergist zie ik.

Oké Laurie, zoals gezegd, zwakke en zielige poppetjes moeten beschermt worden in jou ogen, dus we begrijpen je aktie, no problemo...WiNk




Wijziging aangebracht door Vagebond op 17 December 2020 om 17:00.
Reden: toevoeging enzo
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 16:40   #3246
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik heb het even voor je bij de forumleiding nagevraagd en het kan niet. Dit is namelijk geen paard maar een ezel. Een van het soort dat heel makkelijk op zijn achterste benen gaat staan.
, we hadden al bericht ontvangen van de forumleiding nog voor we het bericht hadden gepost, die luchtpost ook, tis wat....De forumleiding heeft gezegd dat ik maar moest wennen aan het beeld van dat verrekte paard waar ik me groen en geel aan erger want ik ben hier op een forum voor waarheidsvinding dus waar iets getriggerd is ( ik erger mij groen en geel, dus ik ben getriggerd ) heb je nog onderzoek te doen. En ik heb terug geantw. dat ik daar mee kan leven op dit forum voor waarheidsvinding...

Dus ja dat onderzoek gaan we dan maar doen, zo lijkt mij....
Vagebond is offline  
Oud 17 December 2020, 16:43   #3247
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
, we hadden al bericht ontvangen van de forumleiding nog voor we het bericht hadden gepost, die luchtpost ook, tis wat....De forumleiding heeft gezegd dat ik maar moest wennen aan het beeld van dat verrekte paard waar ik me groen en geel aan erger want ik ben hier op een forum voor waarheidsvinding dus waar iets getriggerd is ( ik erger mij groen en geel, dus ik ben getriggerd ) heb je nog onderzoek te doen. En ik heb terug geantw. dat ik daar mee kan leven op dit forum voor waarheidsvinding...

Dus ja dat onderzoek gaan we dan maar doen, zo lijkt mij....
Prachtig!
Anna is offline  
Oud 17 December 2020, 17:29   #3248
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
, we hadden al bericht ontvangen van de forumleiding nog voor we het bericht hadden gepost, die luchtpost ook, tis wat....De forumleiding heeft gezegd dat ik maar moest wennen aan het beeld van dat verrekte paard ....
Toch merkwaardig dat de forumleiding jou en mij dan een verschillend antwoord geven. Dat onderstreept nog maar eens jouw mening over hoe onbetrouwbaar de forumleiding eigenlijk is! Het is een vette schande!!

Zo heb ik ook een keer hun hulp ingeroepen en alles wat er werd gedaan was dat er iemand een paar dagen een schrijfontzegging kreeg opgelegd. Een veel te lage straf uiteraard! Ik had minstens verwacht dat men een oost-europese huurmoordenaar in de arm zou hebben genomen om de snoodaard om zeep te helpen en het lichaam verzwaard met een stuk beton in de Oosterschelde zou dumpen. Maar niks van dat alles. Slappe hap hier op dit forum. Bah!
Rob is offline  
Oud 17 December 2020, 17:59   #3249
Anna
Vicaris
 
Geregistreerd: 3 November 2020
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Zo heb ik ook een keer hun hulp ingeroepen en alles wat er werd gedaan was dat er iemand een paar dagen een schrijfontzegging kreeg opgelegd. Een veel te lage straf uiteraard! Ik had minstens verwacht dat men een oost-europese huurmoordenaar in de arm zou hebben genomen om de snoodaard om zeep te helpen en het lichaam verzwaard met een stuk beton in de Oosterschelde zou dumpen. Maar niks van dat alles. Slappe hap hier op dit forum. Bah!
Anna is offline  
Oud 17 December 2020, 19:36   #3250
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
! Ik had minstens verwacht dat men een oost-europese huurmoordenaar in de arm zou hebben genomen om de snoodaard om zeep te helpen en het lichaam verzwaard met een stuk beton in de Oosterschelde zou dumpen.

Nou snap ik de bizarre vraag in mijn privé, of ik nog Oostblok-contacten heb voor een klus.
Ik heb gezegd dat ik nu een kwetsbaar poppetje ben, brute mensen passen niet meer in mijn entourage..
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.