Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 18 December 2020, 17:27   #3271
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard New-age gezweef

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lieverd er is zoveel moeite gedaan, hemel en aarde bewogen om mij hier te krijgen nu ben ik hier, in de rol van de stervende zwaan, en nu is dat ineens niet goed genoeg meer?
Het ego leeft in het verleden of in de toekomst en kan zich daarom niet echt verbinden met het werkelijke leven, dat zich altijd Nu afspeelt. Vreemd genoeg is het ego sterk gehecht aan het leven, het klampt zich dus vast aan iets waar het geen werkelijk contact mee heeft.
Vandaar dat jij je aan W. vastklampt waarmee je dan zogezegd nog communiceert op een ander niveau van bewustzijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
... Het gaat hier om een niveau minder dicht dan deze stoffelijke wereld, dat dichter bij de eenheid ligt, zoiets.
Onzin!
New-age gezweef waarmee je jezelf een rad voor ogen draait.
Je bedriegt jezelf dus.
kabu is offline  
Oud 18 December 2020, 17:33   #3272
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Onzin!
New-age gezweef waarmee je jezelf een rad voor ogen draait.
Je bedriegt jezelf dus.
Je neem het mij niet kwalijk wanneer ik zeg:" kijk naar jezelf met je waarzeggers, de astrologie waar je geloof aan hecht ed., daar ga ik allemaal niet naar toe en heb ik ook niet nodig, dus ik moet hier even heel hard ."? En dan heb ik nog niet eens over François gehad een uiterlijke versie van mijn innerlijke geliefden in de ethersfeer, tja....

Maar vooruit ik zal je iets tegemoet komen dat ik snap waar je het over hebt blabla ect en dat we al eens eerder het hier over hebben gehad. Een herhaling van stappen die we wat mij betreft achterwege kunnen laten
Vagebond is offline  
Oud 18 December 2020, 18:00   #3273
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Blokkeren die zweefteef

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar vooruit ik zal je iets tegemoet komen dat ik snap waar je het over hebt blabla ect en dat we al eens eerder het hier over hebben gehad. Een herhaling van stappen die we wat mij betreft achterwege kunnen laten
Nog even zeggen dat toen ik dit HIER van Mihaela op 13 dec. las...
Citaat:
Tien jaar lang bleef ze geobsedeerd met Werner.
Ze bleef beweren dat er in de hogere sferen (of iets met de eteren)hij van haar hield maar dat hij hier op aarde daar niet bewust van was, of zoiets krankzinnigs.
Toen zij met haar verhaal kwam, was tussen mij en Vagebond niets aan de hand.
Ik vroeg aan haar of ze besefte hoe dat klonk, want ik had het idee dat dit een grap was.Ze snauwde me af, zei dat ik er niets van snap.
Ik heb toen mijn mening gegeven, en haar aangeraden om serieus naar te kijken. Ze ging me heel fel afsnauwen, en neerbuigend doen, dat ik er niets van begrijp, dat dit iets is wat zij wel weet door haar begaafdheid, door de lijnen met boven, en zulke bewoordingen die nergens op slaan.
Mijn eurocent viel waarom jij mij eerder in onze whatsapp chat voorgesteld had elkaar in de ethersfeer te ontmoeten.
'Blokkeren die zweefteef' zei mijn bewustzijn terecht.
kabu is offline  
Oud 18 December 2020, 18:25   #3274
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Mijn eurocent viel waarom jij mij eerder in onze whatsapp chat voorgesteld had elkaar in de ethersfeer te ontmoeten.
Je maakt er nu iets van wat het niet was kabu, en dat weet jij ook heel goed. Maar goed je bent kennelijk vast van plan Vagebond de kakken te zetten, dus ik hoop dat je daar bevrediging uit kan halen....KiSs

Citaat:
'Blokkeren die zweefteef' zei mijn bewustzijn terecht.
Ja, begrijpelijk als je angstig bent kabu dat je iets verschrikkelijks gaat overkomen in de ethersfeer.... WiNk
Vagebond is offline  
Oud 18 December 2020, 18:43   #3275
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard zielig/sneu

Oh en voor de goede orde kabu, er zijn op dit forum maar twee mensen die vast blijven houden aan de koppeling tussen o.g. en W. en ik ben er daar niet één van, zou mij toch te denken geven als ik er één van was. Voor mij is het onderhand alleen maar lachwekkend, om niet te zeggen zielig/sneu, aan het worden
Vagebond is offline  
Oud 18 December 2020, 18:45   #3276
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Je maakt er nu iets van wat het niet was kabu, en dat weet jij ook heel goed.
Heb het effe opgezocht, dateert van 19-11-20...
Het is niet helemaal zoals ik schreef maar het woord 'ethersfeer' en 'ontmoeten' kwam toen wel ter sprake.
De meelezers hier kunnen een schermafbeelding zien van onze chat toen en hun mening zelf vormen.
Dat je veel schijnt te weten over de ethersfeer is er toch al uit op te maken. Dat het verhaal van Miha klopt over dat jij en W. met elkaar communiceren in de ethersfeer buiten zijn weten om ook.

Dus mijn weergave zat er niet zo erg naast toen ik schreef dat je voorstelde elkaar in de ethersfeer te ontmoeten want in je fantasie had je al eerder met W. een ontmoeting in de ethersfeer gehad..

kabu is offline  
Oud 18 December 2020, 18:47   #3277
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Mijn eurocent viel waarom jij mij eerder in onze whatsapp chat voorgesteld had elkaar in de ethersfeer te ontmoeten.
'Blokkeren die zweefteef' zei mijn bewustzijn terecht.
En nog wat kabu, voor je het deel dat jou gaat plaatsen dat jou uitkomt, ik heb de conversatie ook nog in mijn bestand zitten, dat je daar even rekening mee houdt
Vagebond is offline  
Oud 18 December 2020, 18:55   #3278
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard De "wederkomst" van Christus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En nog wat kabu, voor je het deel dat jou gaat plaatsen dat jou uitkomt, ik heb de conversatie ook nog in mijn bestand zitten, dat je daar even rekening mee houdt
Daar houd ik geen rekening mee want heb zelf al een screenshot van betreffende conversatie geplaatst zoals je ziet.
Waar ik wel rekening mee houd is de "wederkomst" van Christus...

kabu is offline  
Oud 18 December 2020, 18:56   #3279
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Heb het effe opgezocht, dateert van 19-11-20...
Het is niet helemaal zoals ik schreef maar het woord 'ethersfeer' en 'ontmoeten' kwam toen wel ter sprake.
Je vergeet er bij te zeggen dat e.e.a. ook in een grapjessfeer werd gezegd kabu, vooral omdat die lijnen niet hebt....Maar goed maak jij iets oneerbaars van iets waar ik een goede en ontspannen herinnering aan heb, het zij zo... , ik ga even huilen....
Vagebond is offline  
Oud 18 December 2020, 19:11   #3280
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Daar houd ik geen rekening mee want heb zelf al een screenshot van betreffende conversatie geplaatst zoals je ziet.
Waar ik wel rekening mee houd is de "wederkomst" van Christus...
Dat je dat zou doen was te verwachten maar ik ken ook een heel klein beetje mijn pappenheimers kabu en dat is dat iemand waar ik, zo dacht ik, een goed contact mee had mij plotseling onder opgaaf van reden blokkeert, en nu is dat natuurlijk jou vrijheid en ga ik me niet druk maken over jou gedachtenkronkels, maar ik ervaar dat als vreemd. En verder ervaar ik het als vreemd dat iemand waarvan ik dacht dat ik daar een goed contact mee had mij bij een vriend, welbewust voor lul gaat zetten en vervolgens geen antwoord geeft op de vraag of die vriend net zo hard als hem heeft gelachen, en het antw. weet ik inmiddels al een poosje. Dus als u mij niet kwalijk neemt heb ik niet zo veel vertrouwen meer in kabuutje met uw welnemen....

Dus het is verrassend dat je nu in elk geval niet alleen dat laat zien wat jou het beste uitkomt....
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.