Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Algemene forumaangelegenheden > Forum; regels, vragen, idee
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Forum; regels, vragen, idee Voor mededelingen en vragen betreffende het forum.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 December 2020, 11:02   #321
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Over kabu moest een klacht in behandeling genomen worden. .
Dus jij hebt niet alleen gekozen om Kabu een timeout te geven omdat jij vond dat dat nodig was, maar voornamelijk omdat er een klacht was ingediend door Rob.
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:06   #322
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard Gewoon onmogelijk!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dus jij hebt niet alleen gekozen om Kabu een timeout te geven omdat jij vond dat dat nodig was, maar voornamelijk omdat er een klacht was ingediend door Rob.
Zoeken het jullie maar uit, het leek me alleen een goed idee om een keer normaal in gesprek met elkaar te gaan, Laurens en Kabu..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:28   #323
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Over Dorje heb ik (de moderatie) geen klachten ontvangen. Als je van plan bent dat te doen kan ik je zeggen dat jij om een scheet nog een klacht instuurt en al niet meer serieus genomen wordt.
Oh, echt, nu breekt toch echt mijn klomp Laurie, Mihaela die altijd zo'n grote mond over anderen heeft wanneer die zichzelf in bescherming nemen vanwege haar gedrag, zoals mw. achter de negeerknop zetten, klaagt, stiekem en dus achterbaks, aan de lopende band over anderen om een poep en een scheet? Is't echt waar, God, ik val nu toch echt van mijn stoel, wow.....

Ja, en dan moet ik nu toch even denken aan Anna, die zich kwetsbaar opstelt, en vervolgens de volle laag van die zelfde vrouw krijgt die, wow....ik val nogmaals van mijn stoel, die het tot over haar oren achter de ellenboog heeft, zo blijkt nu, wow...En dan gaat nu die zelfde vrouw Anna zitten paaien met mooie praatjes, echt....wow....

Ik ben er ff stil van, wow....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:31   #324
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Zoeken het jullie maar uit, het leek me alleen een goed idee om een keer normaal in gesprek met elkaar te gaan, Laurens en Kabu..
Wat dacht je er van om je eerst eens met jezelf bezig te gaan houden voordat je jij je bezig gaat houden met anderen beste Mihaela, want je bent zelf niet eens in staat tot een normaal gesprek laat staan dat je de hand in eigen boezem durft te steken....wow, echt....
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:36   #325
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
....wow, echt....
Hoe gaat het met je been?
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:38   #326
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Oh, echt, nu breekt toch echt mijn klomp Laurie, Mihaela die altijd zo'n grote mond over anderen heeft wanneer die zichzelf in bescherming nemen vanwege haar gedrag, zoals mw. achter de negeerknop zetten, klaagt, stiekem en dus achterbaks, aan de lopende band over anderen om een poep en een scheet? Is't echt waar, God, ik val nu toch echt van mijn stoel, wow.....


Ik ben er ff stil van, wow....
Arme Vagebond, ze neemt het ook echt letterlijk!
Wat een amusant waggelend ******tje..
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:45   #327
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
Over kabu moest een klacht in behandeling genomen worden. Over Dorje heb ik (de moderatie) geen klachten ontvangen. Als je van plan bent dat te doen kan ik je zeggen dat jij om een scheet nog een klacht instuurt en al niet meer serieus genomen wordt.
Alle klachten die ik ingedient hebt, heb ik altijd ook direct op het forum gekopieerd.
Maar het komt goed uit zo, dan heeft Vagebond voer om ermee aan de slag te gaan.


Voor Vagebond:
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:47   #328
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

MIhaela in plaats van je bezig te houden met mijn personage zou ik, als ik Miheala zou heten, mijn wijsvinger eerst maar eens wat rust gaan gunnen, want het schijnt mij toe dat die na al dat drukken op rode driehoekjes toch aardig blauw moet zijn geraakt. , oh man ik zeik in de broek van het lachen....

God, wat een kind ben jij zeg, echt..wow
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:50   #329
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
MIhaela in plaats van je bezig te houden met mijn personage zou ik, als ik Miheala zou heten, mijn wijsvinger eerst maar eens wat rust gaan gunnen, want het schijnt mij toe dat die na al dat drukken op rode driehoekjes toch aardig blauw moet zijn geraakt. , oh man ik zeik in de broek van het lachen....

God, wat een kind ben jij zeg, echt..wow
Mihaela is offline   Met citaat reageren
Oud 5 December 2020, 11:55   #330
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Arme Vagebond, ze neemt het ook echt letterlijk!
Lieve schat, Vagebond gaat er idd vanuit dat Laurie eerlijk is, dus ja Vagebond neemt dat inderdaad letterlijk. Dat je liegt en bedriegt hebben we middels al je projecties al op onze bordjes zien verschijnen liefste. Want je bent kennelijk nog altijd zo achterlijk dat je niet in de gaten hebt dat wat jij in anderen ziet in principe over jezelf gaat, dus schatje nemen we dat wat jij zegt met een hele grote korrel zout....WiNk en KiSs
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 18:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.