Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Bewustwording > Alles is bewustzijn
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Alles is bewustzijn De rest is persoonlijke invulling.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 10 July 2012, 21:12   #321
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ik kan hier alleen maar naar gissen want ik ben niet degene die dit heeft geschreven. Ik vermoed verwantschap met betrekking tot bewustwording.

Dat jij het niet geschreven hebt is me duidelijk.
Je vermoeden begrijp ik.
En verwantschap is iets wat ik jullie beiden van harte gun.

Het kwam op mij over als zouden jullie de schermutseling die ooit tussen jullie plaatsvond zou zijn bijgelegd en hierdoor voor haar de weg vrij kwam om hier terug te keren.

Ik had geen enkele behoefte om hier met Jadi over in gesprek te gaan.
En had het wel heel erg op prijs gesteld als je eerder geantwoord had op de vraag die ik je stelde.
Op een eerder moment reageerde je wel heel snel toen ik Jadi voor de eerste keer vraag stelde.
Nu Jadi een ban heeft ( in mijn ogen geheel terecht overigens), heeft het verder weinig zin om hierover na te kaarten.
Wat mij betreft laten we het hierbij.

dankjewel voor je bereidheid om deze vraag nu te beantwoorden.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 21:16   #322
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Vanwege Anja zijn hier de regels aangescherpt dat iedere deelnemer de privacybescherming naleeft, die zij in ernstige mate had geschonden. Om die reden heeft zij een IP ban en kan zij vanaf dat IP hier niet lezen noch schrijven. De IP die Jadi hier dus kennelijk gebruikt kan dus niet die van Anja zijn en genoot Jadi, wat mij betreft, het voordeel van de twijfel.

Ik heb tegen een deelname zoals ik die van Jadi, tot op heden, heb gezien geen bezwaar, maar zoals eerder al gezegd is het aan de moderatie zelf om een beslissing te nemen in deze.
Lieve schat, jij bent de moderatie h?, natuurlijk samen met Bromsnor en Saartje. En je gaat mij nu toch niet vertellen dat jij dus geen stem in het kapitel gehad of wel?

Maar goed, buiten dat ik niet wist dat Anja een IP-ban had dat hoor ik dus echt voor het eerst, waarom in Godsnaam vraag ik me af, is het natuurlijk als Jadi idd Anja is en dat lijkt me gevoegelijk een nagenoeg bewezen feit te zijn idd, is het m.i. redelijk stom van haar dat ze geen open kaart heeft gespeeld en via daarvoor geeigende wegen terug proberen het contact te herstellen. Maar goed dat ben ik.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 21:18   #323
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ja dat klopt maar het is niet ongevaarlijk. Ik heb anoniem surfen gedaan en een moeilijk te verwijderen virus opgelopen toen ik een IPban had bij Remon.

Iemand die al die moeite doet en bereid is dat risico te lopen heeft mijn sympathie.
Da's goed om te horen. Ik hoop dat mocht ze ooit zin hebben nog weer eens terug te komen zij dan ook van harte verwelkomd zal worden

Ik snap het wel en ik geef je groot gelijk in deze
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 21:25   #324
glans
Vicaris
 
Geregistreerd: 28 April 2010
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Maar goed, buiten dat ik niet wist dat Anja een IP-ban had dat hoor ik dus echt voor het eerst, waarom in Godsnaam vraag ik me af,
het waarom kan je o.a. vinden in bericht 300 in dit topic.
glans is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 21:35   #325
wasbeertje
Asprirant lid
 
wasbeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 July 2012
Berichten: 0
Standaard Ban Jadi

Anja verzocht mij dit bericht te plaatsen.Graag wil ik iets toelichten m.b.t. de wel zeer eenzijdige mededeling '' ban Jadi' van Bromsnor, c.q. Renoir. Mijn naam wordt hierin wederom voluit genoemd en is dus op Google te vinden. Ik ga er na het plaatsen van mijn reactie vanuit dat mijn naam in de betreffende mededeling tot O. zal worden ingekort: In eerste instantie had ik me hier ingeschreven onder de naam Anjer.Het account werd verwijderd nadat ik Renoir confronteerde met zijn uitspraken. Onder de naam Anja O. werd ik vervolgens verwijderd vanwege, een volgens Renoir te heftige confrontatie met Ogenbliksem in het besloten draadje.Omdat ik midden in een gesprek werd verwijderd kwam ik direct daarna terug onder de naam O. Er volgde niet lang daarna een IP-ban vanwege het, volgens mij, bekendmaken van de naam van Rob of van Renoir, maar dat weet ik niet meer zeker. Het bekendmaken van de betreffende naam/namen was een actie nadat Renoir en Rob onophoudelijk trachtten mijn naam te beschadigen via dit forum. Ik werd o.a. door Renoir vergeleken met Hitler en zijn jodenvervolging doordat ik volgens hem mensen buiten sluitt. Hij doelde hier met name op de ban die ik Geboren Denker/Ogenbliksem gaf op mijn forum. Ook werd mijn mailadres op dit forum open en bloot vermeld door Ar. na zijn ban. Het vermelden van de namen van Rob en/of Renoir, ook op mijn eigen forum, was om hen te laten voelen hoe dat is en om hen een halt toe te roepen. Natuurlijk wist ik dat de namen onmiddellijk zouden worden verwijderd. Dus van beschadiging zal hier geen sprake zijn geweest. Mijn actie was overigens een milde actie. Mijn naam immers werd maandenlang genoemd en beklad en viel wettelijk gezien onder de noemer 'laster'. Wat er over mij wordt beweerd is voor mij niet belangrijk. Maar in verband met de verkoop van mijn boek vind ik het beschadigen van mijn naam niet toelaatbaar. Het boek is niet geschreven voor/uit eigenbelang, maar heeft iets belangrijks te vertellen. Het draagt bij aan bewustwording. Vandaar mijn reactie/actie nu en destijds. Ik wens jullie met heel mijn hart het durven tonen van je 'eigen gezicht' toe, Anja O.
wasbeertje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 21:38   #326
wasbeertje
Asprirant lid
 
wasbeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 July 2012
Berichten: 0
Standaard

Misschien kan de beheerder bovenstaande tekst met spaties en alinea's plaatsen. Dat lukt me niet.
wasbeertje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 21:59   #327
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wasbeertje Bekijk bericht
Anja verzocht mij dit bericht te plaatsen.Graag wil ik iets toelichten m.b.t. de wel zeer eenzijdige mededeling '' ban Jadi' van Bromsnor, c.q. Renoir. Mijn naam wordt hierin wederom voluit genoemd en is dus op Google te vinden. Ik ga er na het plaatsen van mijn reactie vanuit dat mijn naam in de betreffende mededeling tot O. zal worden ingekort: In eerste instantie had ik me hier ingeschreven onder de naam Anjer.Het account werd verwijderd nadat ik Renoir confronteerde met zijn uitspraken. Onder de naam Anja O. werd ik vervolgens verwijderd vanwege, een volgens Renoir te heftige confrontatie met Ogenbliksem in het besloten draadje.Omdat ik midden in een gesprek werd verwijderd kwam ik direct daarna terug onder de naam O. Er volgde niet lang daarna een IP-ban vanwege het, volgens mij, bekendmaken van de naam van Rob of van Renoir, maar dat weet ik niet meer zeker. Het bekendmaken van de betreffende naam/namen was een actie nadat Renoir en Rob onophoudelijk trachtten mijn naam te beschadigen via dit forum. Ik werd o.a. door Renoir vergeleken met Hitler en zijn jodenvervolging doordat ik volgens hem mensen buiten sluitt. Hij doelde hier met name op de ban die ik Geboren Denker/Ogenbliksem gaf op mijn forum. Ook werd mijn mailadres op dit forum open en bloot vermeld door Ar. na zijn ban. Het vermelden van de namen van Rob en/of Renoir, ook op mijn eigen forum, was om hen te laten voelen hoe dat is en om hen een halt toe te roepen. Natuurlijk wist ik dat de namen onmiddellijk zouden worden verwijderd. Dus van beschadiging zal hier geen sprake zijn geweest. Mijn actie was overigens een milde actie. Mijn naam immers werd maandenlang genoemd en beklad en viel wettelijk gezien onder de noemer 'laster'. Wat er over mij wordt beweerd is voor mij niet belangrijk. Maar in verband met de verkoop van mijn boek vind ik het beschadigen van mijn naam niet toelaatbaar. Het boek is niet geschreven voor/uit eigenbelang, maar heeft iets belangrijks te vertellen. Het draagt bij aan bewustwording. Vandaar mijn reactie/actie nu en destijds. Ik wens jullie met heel mijn hart het durven tonen van je 'eigen gezicht' toe, Anja O.
Zoals ieder ander zijn privacy gewaarborgd dient te worden dient dat ook ten aanzien van jouw naam het geval te zijn. Al is het erg moeilijk om iemand met naamsbekendheid uit de schijnwerpers te houden.

Het is voor je zelf veel beter om hier dan niet deel te nemen want na twee schrijvens werd al gesuggereerd hier met de welbekende Anja O te maken te hebben. Het was voor velen onmiskenbaar 'jij' omdat het voornamelijk Ogenbliksem was die op de vanouds bekende wijze weer 'belaagd' werd.

Hoe het ook zei, ik kan de directheid van je bijdragen, hoewel naar mijn opvatting nog veel te indringend en overheersend, wel op waarde schatten.

Ik wens je het allerbeste.
Rennie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 22:19   #328
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glans Bekijk bericht
het waarom kan je o.a. vinden in bericht 300 in dit topic.
En ja waar zegt dat iets over een IP-ban? Ik zie staan dat haar de toegang ontzegd is met de reden waarom. Meer staat er volgens mij niet.

Of wordt van mij verwacht dat ik uit mezelf het woordje IP er voor zal zetten of?

Ik ben wel helderziend maar niet zo helderziend helaas.
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 22:20   #329
Bromsnor
Moderator
 
Bromsnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 September 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wasbeertje Bekijk bericht
Anja verzocht mij dit bericht te plaatsen.
Misschien dat u zo vriendelijk zou willen zijn om aan Anja te melden dat we in alle ons bekende berichten haar achternaam hebben veranderd in O.

Misschien zou u dan ook zo vriendelijke willen zijn om aan Anja door te geven dat bij het googelen op haar naam, er alleen forumberichten komen waarin zij zelf onder de naam Anjer haar volledige naam op dit forum heeft genoemd. De moderatie was niet op de hoogte van het feit dat zij bezwaar had tot het noemen van haar volledige naam. Maar dat is nu op haar verzoek gecorrigeerd.

En als u Anja spreekt, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om haar te vragen om zich in het vervolg bij de voordeur te melden en niet stiekem via de achterdeur zich wederrechtelijk toegang tot dit forum te willen verschaffen.

Hopend dat deze zaak nu naar genoegen is opgelost groet ik u vriendelijk.

Mede namens Saartje,
Bromsnor.
Bromsnor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 July 2012, 22:24   #330
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Zoals ieder ander zijn privacy gewaarborgd dient te worden dient dat ook ten aanzien van jouw naam het geval te zijn. Al is het erg moeilijk om iemand met naamsbekendheid uit de schijnwerpers te houden.

Het is voor je zelf veel beter om hier dan niet deel te nemen want na twee schrijvens werd al gesuggereerd hier met de welbekende Anja O te maken te hebben. Het was voor velen onmiskenbaar 'jij' omdat het voornamelijk Ogenbliksem was die op de vanouds bekende wijze weer 'belaagd' werd.

Hoe het ook zei, ik kan de directheid van je bijdragen, hoewel naar mijn opvatting nog veel te indringend en overheersend, wel op waarde schatten.

Ik wens je het allerbeste.
Nu wil ik natuurlijk niet de lulligste zijn Renoir maar Anja schrijft hier niet meer hé en ze kan hier ook niet lezen vanwege die IP-ban weet je wel. Dus hoe moet Anja nu op de hoogte komen van wat jij zegt? Ik hoop althans dat Wasbeertje niet zo stom is om als boodschappenmeisje te gaan spelen, want dan kan je net zo goed Anja gewoon weer toestemming geven hier te komen wanneer zij daar trek in heeft.

Ik ben trouwens blij dat ik mijn verdediging van haar toentertijd op goede gronden heb gebouwd want ik heb gezien dat ik met die laster wel goed zat toentertijd.

Ik zal er verder niet over doordrammen want voor mij is e.e.a achter de rug, maar kon toch niet nalaten het nog even te vermelden, snap je wel hé
Vagebond is offline   Met citaat reageren
Reageren


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tony Parsons - "Het open geheim" vesselin Tony Parsons 395 10 June 2021 13:22
"To Think Or Not To Think." Aart Eckhart Tolle 1 26 August 2011 21:44


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.