Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 December 2020, 06:19   #3291
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Trouwens Rob hoe zit nu?

Ben nog steeds benieuwd naar het antwoord....
Het was een poging om kabu iets aan zijn verstand te brengen
maar zoals hij zelf heeft aangegeven is dat niet gelukt.
Rob is offline  
Oud 19 December 2020, 12:28   #3292
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Vagebond op haar bezem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu:...
Nu ik feliciteer je want met de constatering dat je liever een stalker geloofd dan o.g. heb je naar mijn idee je nog wat stappen te zetten voor je mij kunt volgen, nee niet in die zin van handje in handje samen blabla, in mijn bewuste vliegen door alle lagen in de ethersfeer en dat je, net als ik, in die sferen mensen van over heel de wereld ontmoet en mee spreekt om de wereld een stapje hoger te krijgen in bewustzijn...
Mihaela is geen stalker, wel volgens eigen zeggen helderziend.
En jij ontmoet dus mensen van over heel de wereld in je bewuste vliegen door alle lagen in de ethersfeer. Bijzonder dat je dan nog tijd vind / maakt om hier dagelijks te komen schrijven en emotioneel afhankelijk te zijn van wat hier op het forum gebeurt terwijl je met een internationaal gezelschap spreekt tijdens je bewuste vliegen door alle lagen in de ethersfeer.

In plaats van dat paard, geen varken, dino of stier, maar deze beter onder je naam...

kabu is offline  
Oud 19 December 2020, 12:43   #3293
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Hij doet zich graag voor als helder-ziend, maar z'n brilletje zit vol spetters met roeren in stront.... 😉
Ik heb je maar weer terug in mijn negeer-lijstje gezet. Er is werkelijk niets gemist met je 13 in een dozijn posts met het IQ van een onzekere puber onzichtbaar te maken.
kabu is offline  
Oud 19 December 2020, 12:55   #3294
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Mihaela is geen stalker, wel volgens eigen zeggen helderziend.
Ik kan ook de toekomst voorspellen.
Ik zie dat jij nog regelmatig een timeout zult krijgen bv..
Als je wilt, kan ik je altijd tijdig waarschuwen.
Er is op dit moment geen gevaar, maar met jouw talent, kan je altijd een sfeer scheppen waardoor jij toch eentje krijgt.
Mihaela is offline  
Oud 19 December 2020, 13:03   #3295
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
@kabu: ...Als je wilt, kan ik je altijd tijdig waarschuwen.
Graag, je hebt mijn adres in de ethersfeer.
kabu is offline  
Oud 19 December 2020, 13:43   #3296
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Voor we alle gezelligheid die in deze draad is gedumpt nader gaan beschouwen eerst even een leuk liedje

Kom maar bij mij
Vagebond is offline  
Oud 19 December 2020, 13:47   #3297
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Ik heb mijn abonnement op deze discussie ongedaan gemaakt Vagebond.
Ik hoef geen berichten meer van je in mijn email brievenbus.
kabu is offline  
Oud 19 December 2020, 13:50   #3298
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Hij doet zich graag voor als helder-ziend, maar z'n brilletje zit vol spetters met roeren in stront.... 😉
Nou Sammie ik heb zomaar een vermoeden dat al die spetters stront ons kabuutje geen hol kan schelen. Echter het 'gevaar' zit er wel in dat het glaswerk van de bril zo onder de stront komt te zitten dat hij enkel nog maar tegen zijn eigen spiegelbeeld zit aan te kijken zonder dat in de gaten te hebben. Fuck dat is al zo, en maar denken dat ie nirvana zit, terwijl het niks anders is dan een echo van een drugs-ervaring die hij heeft gehad. Ach als ie daar tevreden mee is, wie zal ik zijn om hem wakker te schudden...
Vagebond is offline  
Oud 19 December 2020, 13:59   #3299
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Het was een poging om kabu iets aan zijn verstand te brengen
maar zoals hij zelf heeft aangegeven is dat niet gelukt.
De vraag was niet wat je gehoopt had de het kabu had gebracht, de vraag was of ]jij], dus Rob, er iets aan hebt gehad mbt tot ]jou] waarheidsvinding( die 'jou' voeg ik nog even toe omdat het mij om jou gaat en niet om kabu in welke zin dan ook).

Citaat:
....fijn dat de forumleiding jou je zin heeft gegeven mbt jou klacht, heb ]je] er ook iets aan gehad mbt waarheidsvinding of iets dat daar bij benadering ook maar iets mee te maken heeft?
Vagebond is offline  
Oud 19 December 2020, 14:20   #3300
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Mihaela is geen stalker, wel volgens eigen zeggen helderziend.
Ff denken, stalker, één met blauwe vingertjes vanwege het voortdurend op driehoekjes drukken omdat ze zich door een onschuldig geestelijk en emotioneel instabiel mensje bedreigd voelt? Ja ze is een stalker maar wel een bange poeperd van een stalker, één die de consequenties van haar daden niet onder ogen wil komen, één die o.a. een kabuutje nodig heeft om haar tot kalmte te manen, we gaan eens kijken wat we nu weer gaan oosten, en één die de bescherming van de forumleiding nodig heeft om ene Vagebond in bedwang te houden achter slot en grendel, wat eigenlijk een puur symbolische daad is omdat Vagebond toch al nauwelijks uit haar eigen draad kwam, behalve om zo heel af en toe mw. eens een heel klein beetje te prikken, iets dat in het niets viel vergeleken bij het gedrag van mw. naar o.g.

Die helderziendheid nemen wij met een grote korrel zout want mw. lijkt zich zich niet bewust zijn wat haar eigen handelen teweeg brengt voor haarzelf. Dit in het kader omdat ze weigert de volle verantwoordelijkheid op te nemen voor haar daden en tegen haar slachtoffer zegt en/of blijft zeggen dat die schuldig is aan mw. haar stalker gedrag....Pas op het moment dat mw. haar volledige verantwoordelijkheid op zich neemt en de forumleiding durf te verzoeken Vagebond uit haar gevangenis te bevrijden, iets dat we voorlopig nog niet zien gebeuren vanwege de angst die mw. ervaart wanneer ze aan vagebond - en waar vagebond toe in staat is denkt, zal deze les voorbij zijn.

disclaimer: voor de goede orde, ook voor Vagebond geld dat zolang de situatie is zoals die is zij gewoon doorgaat met haar zelfonderzoek, kan allemaal mooi samenvallen, en zo wast toch mooi de ene hand de andere..WiNk

Citaat:
En jij ontmoet dus mensen van over heel de wereld in je bewuste vliegen door alle lagen in de ethersfeer. Bijzonder dat je dan nog tijd vind / maakt om hier dagelijks te komen schrijven en emotioneel afhankelijk te zijn van wat hier op het forum gebeurt terwijl je met een internationaal gezelschap spreekt tijdens je bewuste vliegen door alle lagen in de ethersfeer.
Tja, je bent onbewust kabu of je bent onbewust, en jij bent onbewust...Maar dat bleek toen je dacht dat Vagebond een seks-date met je wilde in de ethersfeer (sorry, dat ik zo hard moet lachen)

Citaat:
In plaats van dat paard, geen varken, dino of stier, maar deze beter onder je naam...
Een heks vind ik ook prima, geen probleem WiNk
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 23:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.