Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 December 2020, 22:38   #3311
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard kabu is vrij van ego

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu...

Ga je eerst maar eens inlezen begin maar eens bij kundalini yoga doet. Nu je kunt ook via de weg tantra, zoals ik die bedoel, diezelfde blokkades op lossen. Maar goed denk jij maar gerust dat deze dame nergens van weet en alleen maar met jou van bil wil (sorry )
En deze dame met flink wat overgewicht want de motivatie van een amoebe hebbende wanneer het om bewegen gaat zoals je eerder schreef op 7 september, zie...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: ...Wow, wandelen en fitnessen, we moeten toch eens met elkaar praten, want ik heb de motivatie van een amoebe wanneer het om bewegen gaat en mijn conditie een drama van hier tot tokio.
...gaat dan energie kanaliseren, de kundalini kanalen in en ademen.
Je kan waarschijnlijk nog geen 50 meter rennen of je bent al buiten adem.
Boeken lezen over kundalini yoga kan iedereen, ik heb ze al 30 jaar in huis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
En met betrekking tot jou kabu, jij weet ook heel goed dat jij niet vrij bent van ego
Ik ben wel vrij van ego.
Dat is HIER op 21 sept. door Laurens bevestigd.
Citaat:
@kabu: Dieper dan dit valt er niet door te pakken dan ben je gearriveerd.
kabu is offline  
Oud 19 December 2020, 23:01   #3312
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik heb je maar weer terug in mijn negeer-lijstje gezet. Er is werkelijk niets gemist met je 13 in een dozijn posts met het IQ van een onzekere puber onzichtbaar te maken.
Als dat de onzekere puber kabu verlichting geeft, helemaal prima! ;)
Sam is offline  
Oud 19 December 2020, 23:04   #3313
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
.......


Ik ben wel vrij van ego.
Dat is HIER op 21 sept. door Laurens bevestigd.
https://www.waarheidvinding.nl/showt...t=2648&page=66

..... Vervolg is dan in het licht van het NU ook weer heel grappig.....
Sam is offline  
Oud 19 December 2020, 23:12   #3314
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Vagebond's psychische problemen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
@Vagebond: Begin maar is eerst met je mentale blokkades op te ruimen.
Vrij worden van ego betekent vrij worden van gedachten, identificatie met gedachten, dat is het einde van het ego.
Maak je niet druk ik ben daar heel druk mee bezig
Ik maak me helemaal niet druk.
Jij bent wel druk bezig met eindeloos in de wonden, de kwalen en de gekte van je psyche te duiken.
Maar rust vindt je door aandacht te geven aan dat in jou, wat niet gewond kan raken, niet ziek kan worden en niet gek te krijgen is.

Je bent niet gekwetst, gewond of beschadigd.
Je bent het ook nooit geweest.
Wat je echt bent is gewoon niet kwetsbaar.
Alleen wat je denkt dat je bent kan gekwetst worden.
kabu is offline  
Oud 19 December 2020, 23:59   #3315
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
En deze dame met flink wat overgewicht want de motivatie van een amoebe hebbende wanneer het om bewegen gaat zoals je eerder schreef op 7 september, zie...

...gaat dan energie kanaliseren, de kundalini kanalen in en ademen.
Je kan waarschijnlijk nog geen 50 meter rennen of je bent al buiten adem.
Boeken lezen over kundalini yoga kan iedereen, ik heb ze al 30 jaar in huis.
Ff mijn nieuwsgierigheid kabu, wat heeft het één met het ander te maken? Ik bedoel wat betreft mijn uiterlijk en conditie, hahahaha....

Ik voor mij had dit ( dat voorstel dat mij gevraagd was aan je voor te stellen, blabla ), tot mijn grote vreugde want je had nee gezegd blabla ect, nog tijdens ons mailcontact, een hele poos geleden dus al afgehandeld en in de kast gestoken, onterecht blijk dan nu want jij loopt er kennelijk nog steeds mee rond. Waarom loop jij er nog steeds mee rond kabu?

Citaat:
Ik ben wel vrij van ego.
Dat is HIER op 21 sept. door Laurens bevestigd.
Wat Laurie zegt kan mij verder niet zoveel schelen kabu, ik ga af op mijn eigen waarneming en ik zie genoeg dat kan ik je wel vertellen.

Wijziging aangebracht door Vagebond op 20 December 2020 om 00:24.
Reden: verheldering
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 00:10   #3316
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik maak me helemaal niet druk.
Jij bent wel druk bezig met eindeloos in de wonden, de kwalen en de gekte van je psyche te duiken.
Maar rust vindt je door aandacht te geven aan dat in jou, wat niet gewond kan raken, niet ziek kan worden en niet gek te krijgen is.

Je bent niet gekwetst, gewond of beschadigd.
Je bent het ook nooit geweest.
Wat je echt bent is gewoon niet kwetsbaar.
Alleen wat je denkt dat je bent kan gekwetst worden.
Het spijt mij, ik kan niet altijd alles zeggen. Ik leef in een grenzeloze wereld kabu, dus als ik zeg dat ik er mee bezig ben is dat ook in dat zelfde kader.
Degene die ogen en oren hebben die zien en horen, daar zul je het mee moeten doen ben ik bang. Al helemaal wanneer je de subtiele aanwijzing die ik tot 2x toe voor je heb achtergelaten, niet hebt opgepikt , dit gezien de manier waarop je nu bezig bent, het zij zo...
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 00:28   #3317
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
Als dat de onzekere puber kabu verlichting geeft, helemaal prima! ;)
.
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 00:47   #3318
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Vagebond is officieel forumheks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Een heks vind ik ook prima, geen probleem WiNk
Heb je al gezien welk leuk figuurtje Renoir onder je naam heeft gezet?
Schitterend!
kabu is offline  
Oud 20 December 2020, 01:04   #3319
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond, als jij geen energie meer blijft geven aan de gebeurtenissen, en als je het werkelijk aangaat, en dat wat bij jou steeds getriggerd wordt onder ogen komt, krijg jij weer toegang zoals ervoor.
Ah, ik snap best dat je dat zegt Mihaela. Je hebt er alles voor over dat Vagebond van je breekbare nekje zal afgaan niet waar, want hoe vaak heb je de afgelopen dagen geklaagd bij Renoir? Dus als je het dan over aangaan hebt? Hoe dan ook het bericht van Renoir dat ie al een dag lang geen klachten van je in zijn mailbox heeft aangetroffen zie ik als vooruitgang, en dan is het nu tijd voor de volgende stap. Want Vagebond zit wel degelijk achter slot en grendel omdat jij je als een zwak poppetje voor elke poep en scheet naar de forumleiding rent. Dus op het moment dat jij kan laten zien dat je sterk genoeg bent om idd op eigen kracht met wat Vagebond jou aangeeft cq laat zien te kunnen dealen, ja zelfs zonder dat je maatje je in de rug moet komen steunen, kan ook Vagebond weer vrij rondlopen, en dat is dus wel degelijk afhankelijk van jou lef. Het lef dat je tot nog toe niet heb getoond of durven tonen door je te verschuilen achter vagebond en wat die wel of niet doet volgens jou

Citaat:
Niet dat ik jou de toegang geef, want ik heb er totaal geen macht of invloed wat dat betreft.
Ik zou mijn eigen macht niet zo onderschatten als ik jou was Mihaela, jij hebt alle kaarten in handen en Vagebond 0, dus kind alles hangt wel degelijk van jou af. Dus zolang jij vind dat Vagebond zich niet naar jou zin gedraagt zeg Renoir Vagebond blijft achter slot en grendel, want vagebond is vele malen sterker dan jij. Want ik besef pas net hoeveel jij uit kast moet trekken om Vagebond 1 x met ogen te laten knipperen en hoeveel Vagebond nodig heeft om jou meters hoog de lucht in te laten springen. Tis ff een verschilletje....

Citaat:
Jouw daden zullen in jouw voordeel spreken.
Het is andersom Mihaela. Wat jij wil is dat ik, zoals ik al zei, ik stop met in je nek te hijgen zodat je net als Rob op je troontje van zelfgenoegzaamheid kan blijven zitten, dat is wat je wil en wat je ook in relatieve zin van Renoir gekregen hebt. M.a.w. het gaat over wat jij al dan niet kan trekken en dat is bar, bar weinig, zoals gezegd.

Citaat:
Hoe machtig zijn wij in 'de onmacht' eigenlijk. Wij kunnen 'niet doen' maar door het te aanschouwen, verdwijnt de lading.
Als het zo is dat je enkel maar hebt aanschouwd Mihaela dan is er niks van de lading ontdaan, om dat laatste bereiken is wel iets meer nodig dan dat. B.v. bij bewustzijn blijven wanneer je in je getriggertheid zit en dat kan dmv de ademhaling en dan ben je op gegeven moment sterk genoeg om met je vinger van die alarmknop af te blijven en dan zal je op een gegeven moment ook sterk genoeg zijn om aan Rennie te vragen om Vagebond vrij te laten, want Vagebond zal niet nalaten Mihaela met zichzelf te confronteren wanneer dat van toepassing is en dus hangt alles van jou af op dit forum voor waarheidsvinding, bij deze.

Citaat:
Weet je wat, ik ga je geen liedje voordragen, maar ik ga lekker wandelen. Ik had er niet zo veel zin in, maar nu wel!
Ja dat je ineens wel zin had om te gaan wandelen verbaast mij niks
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 01:07   #3320
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Vagebond roert in haar ketel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Wat Laurie zegt kan mij verder niet zoveel schelen kabu, ik ga af op mijn eigen waarneming en ik zie genoeg dat kan ik je wel vertellen.
Ik kan me voorstellen wat jij ziet, ruikt en proeft...

kabu is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.