Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 20 December 2020, 16:40   #3341
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik kan niemand anders minder dan mijzelf maken, die macht heb ik niet.
Idd, die macht heb je niet...
Citaat:
Als jij dat zo aanvoelt dat jij minder bent dan mij moet je dat is onderzoeken bij jezelf. Dat is de zoveelste een aanwijzing dat je in de slachtofferrol vastzit.
Ik zie mezelf niet minder zijn dan jij, want echter niet wegneemt dat ik wel ervaar/zie dat jij ook verwoede pogingen doet mij op dit plek te krijgen...Dus nee, ik zie mezelf niet minder dan jij en ik zie wel dat jij mij minder dan als jouzelf ziet en daar geef jij de laatste dagen behoorlijk veel blijk van. Jij bent niet ego-vrij kabu en dat zeg ik...

Citaat:
Als ik Rob zo lees in zijn bericht #3390 ben je daar al zo'n 15 jaar mee bezig op fora.
Ik neem Rob niet al te serieus, als u mij niet kwalijk neemt, want Rob vind al snel dat iemand, vooral wanneer het om ene Vagebond gaat, zeurt en dramt...

Wijziging aangebracht door Vagebond op 20 December 2020 om 17:04.
Reden: overbodig zin weggehaald.
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 17:02   #3342
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt dit poppetje een jaar lang gebruikt.
Vervolgens zeg jij dat jij je een jaar lang gepest hebt gevoeld.
Heb jij jezelf de hele jaar uitgelachen dan?
Zo ziet het er uit!
Ik zeg niet dat ik me gepest heb gevoelt Mihaela, ik zeg dat jij het hele jaar er op uit bent geweest iemand, vanuit je eigen pijn en vooringenomen ideeën, zoveel mogelijk te kwetsen, voor lul te zetten en pijn te doen en dat dat maar eens afgelopen moet zijn, dus tot hier en niet verder, want m.i. gaat jou gedrag op dit forum elk fatsoen te buiten en dus doe ik wat ik doe.

M.a.w. ik zit met liefde in deze stek, en ik speel met liefde de rol van slachtoffer, want dat is wat ik volgens jou ben
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 17:13   #3343
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard destroy your interest in meaning

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Jij bent niet ego-vrij kabu en dat zeg ik...
"Vagebond, destroy your interest in meaning" schreef Guido je hier.
Maar nee, Vagebond is lichtwerker, Vagebond is engel, en terwijl ben je als het ware in een vete verwikkeld met Miha, heb je nog een eitje te pellen met haar.
Vagebond gaat discussiëren met kabu over hij verlicht is of niet etc.
Mooie lichtwerker / engel ben jij.

Zal mij worst wezen of iemand mij ego-vrij vind of niet, verlicht of niet, wijs of niet, heilig of niet.
Interesseert mij geen reet en dus steek ik er de draak mee.
Allemaal lachwekkende termen die bepaalde goeroe's of heiligen zichzelf toe-eigenen of gegeven worden door anderen, dewelke wel of niet - navenant welk kostuum ze aanhebben en/of titel dat ze gekregen hebben - denken de autoriteit daartoe te hebben.
Het Vaticaan is nog steeds bezig met heiligverklaring.
Wat een klucht!
kabu is offline  
Oud 20 December 2020, 17:28   #3344
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
"Vagebond, destroy your interest in meaning" schreef Guido je hier.
Maar nee, Vagebond is lichtwerker, Vagebond is engel, en terwijl ben je als het ware in een vete verwikkeld met Miha, heb je nog een eitje te pellen met haar.
Vagebond gaat discussiëren met kabu over hij verlicht is of niet etc.
Mooie lichtwerker / engel ben jij.
heerlijk, fantastisch, Vagebond gaat helemaal niet discuteren met kabu, Vagebond stelt vast En idd Vagebond is een mooie lichtwerker/engel, mooier dan jij beseft en/of wilt weten....

Citaat:
Zal mij worst wezen of iemand mij ego-vrij vind of niet, verlicht of niet, wijs of niet, heilig of niet.
Interesseert mij geen reet en dus steek ik er de draak mee.
Nou, dan zijn we er toch. Ik neem dat ook niet serieus, dus ervaar ik geen enkele schroom vast te stellen dat alles behalve ego-vrij bent kabu.

Citaat:
Allemaal lachwekkende termen die bepaalde goeroe's of heiligen zichzelf toe-eigenen of gegeven worden door anderen, dewelke wel of niet - navenant welk kostuum ze aanhebben en/of titel dat ze gekregen hebben - denken de autoriteit daartoe te hebben.
Het Vaticaan is nog steeds bezig met heiligverklaring.
Wat een klucht!
Ik, kan hier wel wat over zeggen maar ik ben hier niet voor de gezelligheid, dus de prullenbak in....

Wel een allemaal een klucht overigens en/of tragie-komedie zoals W. het noemt.....
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 17:38   #3345
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard Mihaela en Vagebond....

Ik zie dat iemand ergens eenzaam en alleen in een topic om en over Vagebond staat te roepen, tja..
Ik heb mijn stem lief dus ik ga niet naar de overkant staan roepen dus . Vagebond gaat een hapje eten...
Vagebond is offline  
Oud 20 December 2020, 17:41   #3346
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
heerlijk, fantastisch, Vagebond gaat helemaal niet discuteren met kabu, Vagebond stelt vast .
"Vagebond stelt vast", net als een politieker, die doet ook alleen maar vaststellingen vanuit zijn vermeende kennis en en autoriteit.
Jij kan helemaal niet vaststellen of iemand ego vrij is of niet, want er is geen ego.
Citaat:

Er IS geen betekenis en er IS geen ego, je geeft betekenis en maakt ego, beiden zijn scheppingen.
Ego handelen is gewoon nog de werking van een bestaand ego. De inhoud, van zowel ego als betekenis, is datgene wat betekenis is gegeven en hangt samen met het onuitroeibare geloof er in.

bron: Laurens op 17 dec. 2020
kabu is offline  
Oud 20 December 2020, 17:59   #3347
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Voor nu zal ik alleen zeggen dat ik het gevoel heb dat er met mijn kloten is gespeeld
Hoe zit het intussen met dit gevoel van je, voel je dat nog?
kabu is offline  
Oud 20 December 2020, 21:48   #3348
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
"Vagebond, destroy your interest in meaning" schreef Guido je hier.
.....
Wat een klucht!
Leer eens begrijpend lezen kabu:
Het plaatje klopt nooit! Niet van mij, jou, Kabu.....
Sam is offline  
Oud 20 December 2020, 21:51   #3349
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik hoop dat je ooit heel gelukkig zult worden, Vagebond.

Maar hoe lang maken we elkaar nu al mee op het (een) forum? 15 jaar? En ik zie je alleen maar zeuren en klagen, en steunen en kreunen, en slepen en sleuren en vooral veel (heel veel) aandacht vragen. En er zijn ook altijd lui die daar graag in meegaan (weer voor hun eigen plezier en om god mag weten waarvoor ...) en je binnen en buiten het forum volgen en als het ze dan uitkomt je weer voor aap zetten. Word je daar nou niet een keer heel moe van ...?

Waarheidvinding op dit forum is iets anders dan wat jij omschrijft. Waarheid is alleen 'dat wat altijd en overal voor iedereen Waar is'. Met andere woorden, het is de zoektocht naar Dat wat je in Essentie bent. En dat kun je doen en afronden. Een het is iets anders dan wat jij aan het doen bent.
Ook het plaatje van Rob mist essentie....

Zelfs het verlies van Nadje heeft Rob nog niet echt wakker geschud....

Tough shit....

@Rob, deze opmerking is niet bedoeld om je te kwetsen, enkel als antwoord, voortgang op jouw eigen invulling richting Vagebond, die ik (persoonlijk nogal kleinerend cq belerend vind overkomen. That's all...
Sam is offline  
Oud 20 December 2020, 21:56   #3350
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik hoop dat je ooit heel gelukkig zult worden, Vagebond.

Maar hoe lang maken we elkaar nu al mee op het (een) forum? 15 jaar? En ik zie je alleen maar zeuren en klagen, en steunen en kreunen, en slepen en sleuren en vooral veel (heel veel) aandacht vragen. En er zijn ook altijd lui die daar graag in meegaan (weer voor hun eigen plezier en om god mag weten waarvoor ...) en je binnen en buiten het forum volgen en als het ze dan uitkomt je weer voor aap zetten. Word je daar nou niet een keer heel moe van ...?

Waarheidvinding op dit forum is iets anders dan wat jij omschrijft. Waarheid is alleen 'dat wat altijd en overal voor iedereen Waar is'. Met andere woorden, het is de zoektocht naar Dat wat je in Essentie bent. En dat kun je doen en afronden. Een het is iets anders dan wat jij aan het doen bent.
Oh, lieve beste Rob, wanneer je dat allemaal van me vind geef je mij nog maar even een trapje na en zegt dat je hoopt dat ik daar gelukkig van wordt. Staat je fraai jou frustratie met o.g. op o.g. af te reageren want je dacht vast er kan nog wel een beetje bij, in plaats van dat wat je bij je essentie weg houdt voor jezelf op te lossen... Zoals ik al zei:" je bent nog ver weg van wat jij je essentie zou mogen noemen wanneer je akties als deze uitvoer. Ik wil je gunnen dat er misschien een keer aan geroken hebt en nu denkt dat dat de heilige graal was," dat is wat ik zie wanneer je zonder enige reden iemand in de rug trapt puur en alleen omdat jij wat gebeurd niet kan hanteren....

Nu omdat ik je zo dankbaar ben voor alle liefde die je mij geschonken hebt een
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 01:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.