Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 July 2014, 23:25   #331
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Ja in eerste instantie is er altijd de euforie van de bevrijding. Dan wil men geregeerd door hebberigheid al snel een westerse economie en voor je het weet zijn het onwetende loonslaven en slachtoffer van het nieuwe systeem. Dat, als het maar intelligent genoeg gespeeld wordt met brood en spelen, niet als een onderdrukkende factor wordt ervaren.

.... hypocriet....

Renoir, je vreet uit de ruif van het vrije westen!!!, waar je tot aan je graf je verzorgt weet door je goddelijk!!!! pensioen - ....... al ben je ogenschijnlijk bang dat daar aan geknabbeld gaat worden door de groene blaadjes die zich ook een beetje toekomst wensen.......
..... en maar mekkeren over slavernij: volgens mij moet je je avatar vervangen voor een geit ;)
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 16 July 2014, 23:38   #332
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
.... hypocriet.... Renoir, je vreet uit de ruif van het vrije westen!!!, waar je tot aan je graf je verzorgt weet door je goddelijk!!!! pensioen - ....... al ben je ogenschijnlijk bang dat daar aan geknabbeld gaat worden door de groene blaadjes die zich ook een beetje toekomst wensen....... ..... en maar mekkeren over slavernij: volgens mij moet je je avatar vervangen voor een geit ;)
Wel een leuk forum, onvoorwaardelijke liefde is ondoorgrondelijk.
tandem is offline  
Oud 16 July 2014, 23:45   #333
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Wel een leuk forum, onvoorwaardelijke liefde is ondoorgrondelijk.
Hou ook van jou lieverd, geloof Vagebond ook wel dat je begaan bent met de mensheid.......
......ook al begrijp ik je voorkeuren voor herhaling van het Stalinisme, Moaisme, Horrorisme etc niet..... Ieder zijn hobby/tijdverdrijf zullen we maar zeggen....
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 17 July 2014, 00:04   #334
Rob
Actuaris
 
Rob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 April 2010
Berichten: 513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
.... en vwb mijn billen.... die volgen mijn neus, inmiddels dus zuidwaarts :P
Ik hoop voor jou dat ze elkaar niet al te dicht naderen ?
Rob is offline  
Oud 17 July 2014, 01:35   #335
Puppetji
Voormalig lid
 
Puppetji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 June 2014
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
@Renoir: volgens mij moet je je avatar vervangen voor een geit ;)
Voorstel voor Renoir >
Puppetji is offline  
Oud 17 July 2014, 01:56   #336
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Bekijk bericht
Ik hoop voor jou dat ze elkaar niet al te dicht naderen ?
Zolang mijn billen maar achter mijn neus aangaan is er geen vuiltje aan de "lucht" :D

En ach, andersom: liever mijn eigen shit, dan die van een ander ;)
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 17 July 2014, 01:57   #337
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puppetji Bekijk bericht
Voorstel voor Renoir >
Tis een skatje! :))))
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Oud 17 July 2014, 07:46   #338
tandem
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 2 January 2014
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
Hou ook van jou lieverd, geloof Vagebond ook wel dat je begaan bent met de mensheid........ook al begrijp ik je voorkeuren voor herhaling van het Stalinisme, Moaisme, Horrorisme etc niet..... Ieder zijn hobby/tijdverdrijf zullen we maar zeggen....
Ik begrijp je associatie met het verleden hier niet, kan je dat niet loslaten?
tandem is offline  
Oud 17 July 2014, 09:23   #339
Rennie
Missionaris
 
Rennie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 April 2010
Berichten: 275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterre Bekijk bericht
.... hypocriet....

Renoir, je vreet uit de ruif van het vrije westen!!!, waar je tot aan je graf je verzorgt weet door je goddelijk!!!! pensioen - ....... al ben je ogenschijnlijk bang dat daar aan geknabbeld gaat worden door de groene blaadjes die zich ook een beetje toekomst wensen.......
..... en maar mekkeren over slavernij: volgens mij moet je je avatar vervangen voor een geit ;)
Wat een oppervlakkig gezwets. Je bent niet in staat tot het doorzien van de getoonde werkelijkheid, de gepolitoerde buitenkant die men je wil laten geloven.

Dat kunnen vreten uit de ruif is een verworvenheid ten gevolge van de eigen geleverde inspanningen, in een niet door mij zelf maar door de staat opgelegde context van loonslaverij. Als je trouwt en kinderen krijgt zoals je ge?ndoctrineerd bent te doen ben je onmiddellijk geknecht geworden door de staat. De groene blaadjes krijgen een fokpremie en de kinderen staan vanaf de geboorte eveneens onmiddellijk ook weer op de balans.

Het gaat dermate subtiel in z'n werk dat je je alleen om de randverschijnselen bekommerd omdat je nauwelijks invloed krijgt op het grote probleem zelf zodat je ook gedachten op het hebben van invloed al snel opgeeft en verder gaat als een zombie te presteren.

Neem alleen nog maar even de primaire levensbehoefte 'onderdak'. Allereerst werd de woningmarkt verziekt door het geven van hypotheekrenteaftrek. Het werd aantrekkelijk met z'n tweeën te werken en daardoor gingen de huizenprijzen omhoog. Schulden werden niet afgelost maar er werd uit hebzucht naar meer mee gespeculeerd. Door de koopprijzen werd vervolgens het huren weer aantrekkelijk, dus werden de inkomsten van woningco?peraties afgeroomd zodat de huur ook wel verhoogd moest worden. Daarmee werd het gevaar van een instortende woningmarkt geweken.

Uiteraard kon de onderkant die niet die 'slimheid' bezat mee te komen in de vaart der volkeren de huur niet meer betalen en moesten gecompenseerd worden met huursubsidie. Dat is een deel van die zogenaamde verzorging tot aan het graf. En wel omdat er door kortzichtig-, dan wel wanbeleid dan wel een bewuste keuze gecompenseerd moet worden voor de allerarmsten.

Als de staat af wil van het betalen van pensioen gaan ze ouderen en jongeren tegen elkaar uitspelen, wanneer ze af willen van de huursubsidie gaan ze woningbezitters en huurders tegen elkaar uitspelen. Waar jij met je kortzichtigheid en populistisch gekraai maar al te gemakkelijk zult intuinen, zoals je quote ook al aantoont. Zelf zullen ze altijd buiten schot blijven en doen uit kortzichtigheid niks anders dan het ene gat met het andere vullen.

Met de zorgtoeslag is het al niet veel anders, zoals je zelf nog wel kunt constateren is ook deze markt volkomen verziekt. En met deze voorbeelden houdt het echt niet op.
Rennie is offline  
Oud 18 July 2014, 00:40   #340
Sterre
Asprirant lid
 
Geregistreerd: 5 July 2013
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoir Bekijk bericht
Wat een oppervlakkig gezwets. Je bent niet in staat tot het doorzien van de getoonde werkelijkheid, de gepolitoerde buitenkant die men je wil laten geloven.

Dat kunnen vreten uit de ruif is een verworvenheid ten gevolge van de eigen geleverde inspanningen, in een niet door mij zelf maar door de staat opgelegde context van loonslaverij. Als je trouwt en kinderen krijgt zoals je ge?ndoctrineerd bent te doen ben je onmiddellijk geknecht geworden door de staat. De groene blaadjes krijgen een fokpremie en de kinderen staan vanaf de geboorte eveneens onmiddellijk ook weer op de balans.

Het gaat dermate subtiel in z'n werk dat je je alleen om de randverschijnselen bekommerd omdat je nauwelijks invloed krijgt op het grote probleem zelf zodat je ook gedachten op het hebben van invloed al snel opgeeft en verder gaat als een zombie te presteren.

Neem alleen nog maar even de primaire levensbehoefte 'onderdak'. Allereerst werd de woningmarkt verziekt door het geven van hypotheekrenteaftrek. Het werd aantrekkelijk met z'n tweeën te werken en daardoor gingen de huizenprijzen omhoog. Schulden werden niet afgelost maar er werd uit hebzucht naar meer mee gespeculeerd. Door de koopprijzen werd vervolgens het huren weer aantrekkelijk, dus werden de inkomsten van woningco?peraties afgeroomd zodat de huur ook wel verhoogd moest worden. Daarmee werd het gevaar van een instortende woningmarkt geweken.

Uiteraard kon de onderkant die niet die 'slimheid' bezat mee te komen in de vaart der volkeren de huur niet meer betalen en moesten gecompenseerd worden met huursubsidie. Dat is een deel van die zogenaamde verzorging tot aan het graf. En wel omdat er door kortzichtig-, dan wel wanbeleid dan wel een bewuste keuze gecompenseerd moet worden voor de allerarmsten.

Als de staat af wil van het betalen van pensioen gaan ze ouderen en jongeren tegen elkaar uitspelen, wanneer ze af willen van de huursubsidie gaan ze woningbezitters en huurders tegen elkaar uitspelen. Waar jij met je kortzichtigheid en populistisch gekraai maar al te gemakkelijk zult intuinen, zoals je quote ook al aantoont. Zelf zullen ze altijd buiten schot blijven en doen uit kortzichtigheid niks anders dan het ene gat met het andere vullen.

Met de zorgtoeslag is het al niet veel anders, zoals je zelf nog wel kunt constateren is ook deze markt volkomen verziekt. En met deze voorbeelden houdt het echt niet op.
Ja, ik zie je oppervlakkige materialistische gezwets ook....

Hoe gaat het met Rosalie? Ik mag godbetere hopen dat ze ouders heeft gekregen die haar niet op de wereld hebben gezet vanwege de indoctrinatiegedachten van opa.... die blijkbaar zijn kinderen heeft verwekt omwille van een fokpremie...

En vwb je pensioen: gespaard in een oude sok dus neem ik aan? Of toch ook meegeprofiteerd van de gouden eeuw: pensioenfondsen die hebben uit kunnen keren door winst uit beleggingen.
Los natuurlijk gezien van je AOW, een omslagstelsel wat opgehoest wordt door de werkende bevolking, die langzaamaan uit gaat dunnen de komende jaren door de vergrijzing.....

Slaap zacht Renoir....
__________________
[I]~ all-one ~

[/I]
Sterre is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 00:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.