Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 December 2020, 00:18   #3411
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
MIhaela wat je ook zegt het maakt me niet uit, ik draag je mee in mijn hart, daar is verder geen discussie over mogelijk.
Echt deze keer dan?
Geen voorwaardelijke liefde?
Want wij weten het bij wijlen niet goed meer of je liefde voor Mihaela gemeend is of niet hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
@Vagebond: Ik begrijp ook de liefde uitdrukkende woorden 'schatje' en aanverwanten die je in je quotes aan Mihaela uitte in dit verband dat je het helemaal met haar gehad hebt niet. Is de liefde uiteindelijk dan toch voorwaardelijk gebleken of spotte je ermee?
Laat ons hopen dat Vagebond het deze keer meent.
Morgen kan het weer anders zijn. Niets zo veranderlijk als de mens.
kabu is offline  
Oud 21 December 2020, 00:20   #3412
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Ik heb alles losgelaten. Wat je hier schreef is juist...

Maar niets zo veranderlijk als de gedachten van de mens, dat demonstreer jij mooi.
Zoals jij ook kabu, en zo passen wij ons gewoon aan aan de omstandigheden, want je liefdevolle aandacht beleeft hoogtijdagen deze dagen, want je hebt het maar druk met je vriendinnetje en je steun in haar strijd.......de deugniet, was het toch?

En ook jou wens ik welterusten, want mijn tijd zal het wel duren. Tijd voor crisis beraad in jullie exclusieve vriendenclubje zou ik denken KiSs
Vagebond is offline  
Oud 21 December 2020, 00:22   #3413
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
@Mihaela: Je mag melden tot je scheel ziet.... nazaten van Ceacesco blijven blijkbaar altijd valse verraders van wat oprecht wordt gezien.....
Wat een niveau!
Amaai, amaai.
kabu is offline  
Oud 21 December 2020, 00:24   #3414
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu:... je hebt het maar druk met je vriendinnetje en je steun in haar strijd.......de deugniet, was het toch?
Deugniet en 'tuig', dat zijn Miha en ik.
kabu is offline  
Oud 21 December 2020, 00:24   #3415
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Want wij weten het bij wijlen niet goed meer of je liefde voor Mihaela gemeend is of niet hoor.
.
Ik weet zeker dat dat wat ze schrijft, niets met mij te maken heeft, maar met een beeld dat zij op mij tracht te plakken.
Allerlei emoties die langs paraderen als Vagebond aan mij denkt. Woede, haat, waanzinnige emoties, zelfs beeld ze zich in dat ze liefde voor mij voelt.
Als zij het werkelijk het aan zou gaan, is deze situatie echt super gunstig, want het leeft nogal bij haar..
De wonderen zijn de wereld niet uit.
Mihaela is offline  
Oud 21 December 2020, 00:28   #3416
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabu Bekijk bericht
Wat een niveau!
Amaai, amaai.
Sam is flexibel inpasbaar op elk niveau;)
Sam is mens! Lief en vals inéén, net als kabu en M(ila)....

😘😘😘
Sam is offline  
Oud 21 December 2020, 00:32   #3417
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Ik weet zeker dat dat wat ze schrijft, niets met mij te maken heeft, maar met een beeld dat zij op mij tracht te plakken.
Allerlei emoties die langs paraderen als Vagebond aan mij denkt. Woede, haat, waanzinnige emoties, zelfs beeld ze zich in dat ze liefde voor mij voelt.
Als zij het werkelijk het aan zou gaan, is deze situatie echt super gunstig, want het leeft nogal bij haar..
De wonderen zijn de wereld niet uit.
Vagebond! Ga het aan!
Een kans in een miljoen..
Denk aan mij, laat de emoties vloeien, en besef dat al de emoties die jij om mij heen spint, ingebeeld zijn.
Pak dieper door!!
Mihaela is offline  
Oud 21 December 2020, 00:33   #3418
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
En dan zeggen dat ze een jaar lang gepest is geweest.
Lieverd ik had al gezegd dat ik me niet gepest heb gevoeld wat niet wegneemt dat er duidelijk de intentie was om bv o.g. zoveel mogelijk pijn te doen en die intentie is er nog steeds, maar nu gespeeld via kabu, noem het waanbeelden of wat ook, maar jij en ik weten dat het geen waanbeelden zijn mw. jij speelt vals spel. Ik had dat vermoeden al gezien de plotselinge wijziging in de houding bij kabu mijn kant uit, maar nu weet ik het zeker.

Zoals gezegd, ik draag je mee in mijn hart want jij bent iemand die ons aller liefde zeer goed kan gebruiken, dat je hart mag ontdooien en minder haatdragend mag worden Mihaela, dat is iets dat ik je van harte gun....
Vagebond is offline  
Oud 21 December 2020, 00:34   #3419
Sam
Actuaris
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 August 2020
Berichten: 577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Vagebond! Ga het aan!
Een kans in een miljoen..
Denk aan mij, laat de emoties vloeien, en besef dat al de emoties om mij heen ingebeeld zijn.
Pak dieper door!!
Niet steeds zo om aandacht schreeuwen.... MIhaeLA;)
Vagebond houdt toch gewoon ook van jou?
Sam is offline  
Oud 21 December 2020, 00:34   #3420
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Lieverd ik had al gezegd dat ik me niet gepest heb gevoeld wat niet wegneemt dat er duidelijk de intentie was om bv o.g. zoveel mogelijk pijn te doen en die intentie is er nog steeds, maar nu gespeeld via kabu, noem het waanbeelden of wat ook, maar jij en ik weten dat het geen waanbeelden zijn mw. jij speelt vals spel. Ik had dat vermoeden al gezien de plotselinge wijziging in de houding bij kabu mijn kant uit, maar nu weet ik het zeker.

Zoals gezegd, ik draag je mee in mijn hart want jij bent iemand die ons aller liefde zeer goed kan gebruiken, dat je hart mag ontdooien Mihaela, dat is iets dat ik je van harte gun....
Arme Vagebond!
Mihaela is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 14:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.