Waarheidvinding  

Ga terug   Waarheidvinding > Persoonlijke perikelen > Eigen forum beheer
Registreer FAQ Berichten van vandaag Zoeken

Eigen forum beheer Uitsluitend voor alternatieve zoekers

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 21 December 2020, 12:03   #3451
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Mihaela ik zie sinds gisterenavond alleen nog je onschuld. Dit om je heen slaan naar o.g. zal je niet helpen, liefje...

Vagebond is offline  
Oud 21 December 2020, 12:18   #3452
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mihaela ik zie sinds gisterenavond alleen nog je onschuld. Dit om je heen slaan naar o.g. zal je niet helpen, liefje...

Je hebt nog het geluk dat ik jou te woord sta Vagebond. Een ander zou je al lang in je misère gelaten, maar ik zag dat jij een moment had, dat je heel dicht bij de pijn kwam.
Ik nam je waanzin waar, maar de volgende dag kwam je bij een stuk ruwe broosheid. Het was nog te veel buiten jezelf gericht, maar het was maar een klein beetje, en had jij eruit kunnen stappen.Ik gun het je.

Je dacht dat je boos op mij was, maar het was je onmacht. Je 'wil' is nogal onbuigzaam, als iets niet gaat zoals jij wilt, ontstaat er bij jou de grootste furie die jij gelijk op een ander los laat. Gelukkig werk jij niet in de zorg.

Ik herken de furie, maar ik moet wel zeggen, je overtreft mij. Je wint!

Goed, waar gaat het hier over?
Oh ja, Vagebond die haar verantwoordelijkheid bij mij tracht te schuiven. Ze heeft een klein dingetje gevonden, en ze meent daarmee weer haar ego vrij te kunnen pleiten..
Weer niet gelukt.



.
Mihaela is offline  
Oud 21 December 2020, 12:39   #3453
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je hebt nog het geluk dat ik jou te woord sta Vagebond. Een ander zou je al lang in je misère gelaten, maar ik zag dat jij een moment had, dat je heel dicht bij de pijn kwam.
Ik nam je waanzin waar, maar de volgende dag kwam je bij een stuk ruwe broosheid. Het was nog te veel buiten jezelf gericht, maar het was maar een klein beetje, en had jij eruit kunnen stappen.Ik gun het je.

Je dacht dat je boos op mij was, maar het was je onmacht. Je 'wil' is nogal onbuigzaam, als iets niet gaat zoals jij wilt, ontstaat er bij jou de grootste furie die jij gelijk op een ander los laat. Gelukkig werk jij niet in de zorg.

Ik herken de furie, maar ik moet wel zeggen, je overtreft mij. Je wint!

Goed, waar gaat het hier over?
Oh ja, Vagebond die haar verantwoordelijkheid bij mij tracht te schuiven. Ze heeft een klein dingetje gevonden, en ze meent daarmee weer haar ego vrij te kunnen pleiten..
Weer niet gelukt.
Ach lieve Mihaela, wanneer je nu eens bij alles wat je hierboven hebt geschreven in plaats van de naam van Vagebond gebruikt je eigen naam zou gebruiken dan zou er wel eens een wereld voor je open kunnen gaan.

Vagebond kun je niet raken want vagebond is overleden vanwege de schok die zij gisterenavond te verwerken heeft gekregen. Ze is nu bij haar vrienden en geliefden die haar omringen met alle liefde die zij nodig heeft en wij mochten zeggen dat ze jou datzelfde gunnen en daarom vanuit liefde een

En omdat ik het niet laten kan een KiSs
Vagebond is offline  
Oud 21 December 2020, 12:52   #3454
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Vagebond kun je niet raken want vagebond is overleden vanwege de schok die zij gisterenavond te verwerken heeft gekregen.
Graag gedaan!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Ze is nu bij haar vrienden en geliefden die haar omringen met alle liefde die zij nodig heeft
Succes in de ethernet met de vrienden en dierbaren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
vagebond is overleden
Hopelijk blijft ze ook 'overleden', want ze is nogal wispelturig.
Mihaela is offline  
Oud 21 December 2020, 13:12   #3455
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Graag gedaan!
Mihaela ik ben bang dat de eer waar je nu mee wilt gaan strijken een ander toe komt en dus vanaf deze kant aan die ander, thanks lievie en

Citaat:
Succes in de ethernet met de vrienden en dierbaren.
Dat zal wel lukken


Citaat:
Hopelijk blijft ze ook 'overleden', want ze is nogal wispelturig.
Wie weet komt ze je wel hunten, who know's

In elk geval kun je dan nog beroep doen op de: GhostBusters
Vagebond is offline  
Oud 21 December 2020, 13:21   #3456
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Mihaela ik ben bang dat de eer waar je nu mee wilt gaan strijken een ander toe komt en dus vanaf deze kant aan die ander, thanks lievie en
Dat snap ik. De 'schuld' wil jij steeds bij mij leggen, en de eer geef jij aan degene die jou werkelijk voor schut zet. Het is jouw werkwijze, jouw blinde vlek.
Je zult voorlopig nog vaak genoeg het ondervinden tot dat jij dit door hebt.
Het is jouw proces van steeds 'sterven' en weer in je waan en in woede ontvlammen.
Eigenlijk is het maar steeds niet aangaan!
Mihaela is offline  
Oud 21 December 2020, 13:26   #3457
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Dat snap ik. De 'schuld' wil jij steeds bij mij leggen, en de eer geef jij aan degene die jou werkelijk voor schut zet.
Liefje wat had ik nu tegen je gezegd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
]Mihaela ik zie] sinds gisterenavond ]alleen nog je onschuld]. Dit om je heen slaan naar o.g. zal je niet helpen, liefje...

En ja dat is sinds 12:03u nog niet veranderd
Vagebond is offline  
Oud 21 December 2020, 13:35   #3458
Mihaela
Kasuaris
 
Geregistreerd: 9 July 2011
Berichten: 626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Liefje wat had ik nu tegen je gezegd?



En ja dat is sinds 12:03u nog niet veranderd
Je zweverig doen, en dan weer huilen, en dan weer woest, en dan weer zeggen dat ik jou een jaar lang gepest heb, stelt voor mij niets voor.
Pas als jij normaal en constant schrijft, en niet steeds van het ene uiterste naar het andere schiet, is er sprake van een gezond balans.
Voor die tijd is het
'Vagebond aanschouwen in haar toneelstuk, op zoek naar aandacht'..
Mihaela is offline  
Oud 21 December 2020, 13:37   #3459
kabu
Actuaris
 
Geregistreerd: 31 August 2020
Berichten: 502
Standaard Wedding Singer Boob Slap

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
@kabu: Nou laat ik het zo zeggen, mijn liefje, dat gevoel dat er met mijn kloten wordt gespeeld is inmiddels geen gevoel meer maar een zeker weten geworden, zoals je weet.
Als vrouw heb jij geen kloten. Wat je kan zeggen is dat er met je tieten wordt gespeeld.
Hier een vrouw die het openlijk laat doen > YouTube / Wedding Singer Boob Slap.
kabu is offline  
Oud 21 December 2020, 13:44   #3460
Vagebond
Kasuaris
 
Geregistreerd: 8 November 2011
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mihaela Bekijk bericht
Je zweverig doen, en dan weer huilen, en dan weer woest, en dan weer zeggen dat ik jou een jaar lang gepest heb, stelt voor mij niets voor.
Pas als jij normaal en constant schrijft, en niet steeds van het ene uiterste naar het andere schiet, is er sprake van een gezond balans.
Voor die tijd is het
'Vagebond aanschouwen in haar toneelstuk, op zoek naar aandacht'..
Mihaela het gaat niet over woorden maar om wat er achter zit. Ik kan daarom alleen nog maar onschuld bij je zien wat je ook zegt of wat je ook geloofd over jezelf.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vagebond Bekijk bericht
Liefde komt in vele vormen en is soms onherkenbaar voor een ongeoefende oog.....WiNk
Vagebond is offline  
Discussie gesloten


Colofon
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn in GMT (+ 1:00 uur), het is in deze tijdzone nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.15 by Renoir
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.